sığınak + migrat + ÇT

Burada görevler hakkında paylaşımda bulunabilir, diğer oyuncularla yardımlaşabilirsiniz
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Sufizm
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 265
Kayıt: 20 Kas 2011 10:54
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
İletişim:

sığınak + migrat + ÇT

Mesaj gönderen Sufizm » 10 Eyl 2017 15:24

holde 45 lwl şifacı kastım hiç bir görev yapmadan şimdi salgın hastalı kare adamlar ws hepsini yapmak zrounda mıyım sıgınak migrat ve çemberlitaşa girmek için .
Kuklacı [ dreamOFSufis] Eminönü [SUFİS]

Kullanıcı avatarı
turkoxHAMSTER
Kadim Hidra Avcısı
Kadim Hidra Avcısı
Mesajlar: 3615
Kayıt: 04 Ara 2009 18:06
Sunucu: Teşkilat
Klan: Lodos
Lonca: Mekanik

Re: sığınak + migrat + ÇT

Mesaj gönderen turkoxHAMSTER » 10 Eyl 2017 15:30

viewtopic.php?f=51&t=106878

Hangi görevleri yapman gerektiğini burdan takip edebilirsin.
Fazla tevazunun sonu vasat adamdan nasihat dinlemektir.

Kullanıcı avatarı
Retaliation
Kara Cin Düşmanı
Kara Cin Düşmanı
Mesajlar: 3413
Kayıt: 27 Haz 2015 13:39
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Öd Tengri Yasar
Konum: İstanbul

Re: sığınak + migrat + ÇT

Mesaj gönderen Retaliation » 10 Eyl 2017 16:27

15 Seviye görevlerini yapmakla işe başlayabilirsin. Zaten hepi topu üç taneler. Ardından Arzuhalci'nin 16'dan başlayarak aralıklı olan görevlerinin hepsini yapmalısın. Tabi bunları yapabilmen için zincir görevler mevcut. Yukarıda turkoxHAMSTER arkadışımızın paylaştığı linkten yararlanabilirsin.
Resim
Resim

Resim

Kullanıcı avatarı
Seven
Zincir Bozan
Zincir Bozan
Mesajlar: 2007
Kayıt: 29 Haz 2011 08:03
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
Lonca: SERVET-İ FÜNUN
Konum: KAYSERİ & SiVaS ### CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ ############################## İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ

Re: sığınak + migrat + ÇT

Mesaj gönderen Seven » 11 Eyl 2017 11:00

Sufizm yazdı:
10 Eyl 2017 15:24
holde 45 lwl şifacı kastım hiç bir görev yapmadan şimdi salgın hastalı kare adamlar ws hepsini yapmak zrounda mıyım sıgınak migrat ve çemberlitaşa girmek için .
Hocam holde bir karakterde ben kastım. Şahsen bu karakterin görevlerini yapmak zoruma gidiyor. Karakteri sileyim dedim. Vicdanım el vermedi oynarsan benim karakterin görevleride bi yapıver sana zahmet. ;)
Resim
Resim
Resim

Resim

Kullanıcı avatarı
Sufizm
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 265
Kayıt: 20 Kas 2011 10:54
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
İletişim:

Re: sığınak + migrat + ÇT

Mesaj gönderen Sufizm » 12 Eyl 2017 09:37

Seven yazdı:
11 Eyl 2017 11:00
Sufizm yazdı:
10 Eyl 2017 15:24
holde 45 lwl şifacı kastım hiç bir görev yapmadan şimdi salgın hastalı kare adamlar ws hepsini yapmak zrounda mıyım sıgınak migrat ve çemberlitaşa girmek için .
Hocam holde bir karakterde ben kastım. Şahsen bu karakterin görevlerini yapmak zoruma gidiyor. Karakteri sileyim dedim. Vicdanım el vermedi oynarsan benim karakterin görevleride bi yapıver sana zahmet. ;)
1.5 gündür ugrasıyorum şuan yeraltının görevleri halledicem cokta zor değil he bu arada da 2 tane kanan atmış oldum :D
Kuklacı [ dreamOFSufis] Eminönü [SUFİS]

Kullanıcı avatarı
Seven
Zincir Bozan
Zincir Bozan
Mesajlar: 2007
Kayıt: 29 Haz 2011 08:03
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
Lonca: SERVET-İ FÜNUN
Konum: KAYSERİ & SiVaS ### CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ ############################## İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ

Re: sığınak + migrat + ÇT

Mesaj gönderen Seven » 12 Eyl 2017 14:33

Sufizm yazdı:
12 Eyl 2017 09:37
Seven yazdı:
11 Eyl 2017 11:00
Sufizm yazdı:
10 Eyl 2017 15:24
holde 45 lwl şifacı kastım hiç bir görev yapmadan şimdi salgın hastalı kare adamlar ws hepsini yapmak zrounda mıyım sıgınak migrat ve çemberlitaşa girmek için .
Hocam holde bir karakterde ben kastım. Şahsen bu karakterin görevlerini yapmak zoruma gidiyor. Karakteri sileyim dedim. Vicdanım el vermedi oynarsan benim karakterin görevleride bi yapıver sana zahmet. ;)
1.5 gündür ugrasıyorum şuan yeraltının görevleri halledicem cokta zor değil he bu arada da 2 tane kanan atmış oldum :D

Hayırlı olsun tez vakitte dizersin inş.
Resim
Resim
Resim

Resim

Cevapla

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir