Yardım! Üyeliğimi ve Karakterimi Yitirdim!

Merak ettiğiniz soruların yanıtlarına buradan ulaşabilirsiniz
Cevapla
Zifan
Folklor Kurtarıcısı
Folklor Kurtarıcısı
Mesajlar: 3352
Kayıt: 15 Nis 2010 19:47

Yardım! Üyeliğimi ve Karakterimi Yitirdim!

Mesaj gönderen Zifan »

Resim
YARDIM! ÜYELİĞİMİ ve KARAKTERİMİ YİTİRDİM!

  • Karakterlerin hesabından bilgin dışında ve habersizce mi aktarıldı?

    [*]Mail ile açtığın İKV üyeliğinde kaynak mail adresinin şifresiyle, oyuna giriş şifresinin aynı olması sonucu İKV hesabını mı yitirdin?
1 Panik yapmayın! İKV Destek Takımı olarak hesabına/karakterine tekrardan erişebilmen için sana yardımcı olabiliriz.

2 Bu kötü niyetli durumu hızlı bir şekilde tespit ettiysen ve hesabına hala erişim gerçekleştirebiliyorsan, şifreni hemen değiştirmeni öneririz. Şifreni buradan değiştirebilirsin.

Üye adını ve şifreni yazdıktan sonra karşına; Bağlantınız kesildi "Karakteriniz Kaydediliyor... Az sonra tekrar deneyin" hata mesajı çıkıyorsa hesabına başka birisi giriş yapmış demektir.


3 Tüm çabalarına rağmen olumlu sonuç alamıyorsan, DESTEK FORMU 'muzu kullanabilirsin. Sorulacak güvenlik sorularına doğru ve eksiksiz şekilde geri dönüş yaptığında hızlı bir şekilde tarafımızdan destek alabilirsin.

4 Destek bölümünden güvenlik için sana hangi soruların sorulacağını merak mı ediyorsun? O halde bu konu içerisinde hangi bilgilerin doğrulama için gerekli olduğundan bahsedelim. Böylece destek alma hızın bir adım daha önde olsun.

  • Karakter habersiz transfer edildiyse doğrulama için şu bilgiler istenir:
Gizlenmiş İçerikGöster
Başvuru nedeninizi detaylıca yazınız:
Sunucu:
Aktarılan karakter adı:
Aktarım Tarihi:
Karakterin ilk bulunduğu hesap (Oluşturulduğu üyelik):
Aktarılan karakterin değiştirildiyse önceki adı/adları:
Karaktere yüklenmiş özellikler (Kasa Erişim, Lonca Pasaportu vb.):
Karakterde Silah Yükseltme yapıldıysa yükseltilen Silahın Adı:
Kaynak Üyeliğe Ait Bilgiler:
Adı Soyadı:
Doğum Tarihi:
Eğitim Durumu:
Gizli Sorunun Cevabı:
Kaynak Üyeliğe yüklenmiş E-pin kodu:
(Doğrulama için E-Pin kodu aktarım tarihinden önce hesaba yüklenmiş olmalıdır. Eğer elinizde E-Pin kodu bulunmuyorsa Mobil Ödeme ile aldığınız kodlar için başvuru tarihi ve GSM numarasını yazmanız yeterlidir)
Kaynak üyeliğin şu andaki şifresinin 1.3. ve 5. karakterleri: :[/spoiler]
  • Mail hesabı yitirilmiş veya GSM hattı kapatıldığı için şifre değiştirilemiyorsa doğrulama için şu bilgiler istenir:
Gizlenmiş İçerikGöster
Sunucu:
Kullanıcı Adı (E-Posta / GSM):
Başvuru nedenini detaylı bir şekilde yazınız:
Hesapta bulunan Karakter Adları ve Seviyeleri:
Bu hesaba yüklemiş olduğunuz ürünlere (Akçe/Plus Paket,Kasa Erişimi vb.) ait E-Pin kodu/kodları:
Hesaptaki karakterlere yüklenmiş ürünler (Kasa Erişimi, Lonca Pasaportu, Yetenek vb.):
Hesaptaki karakterlerde yapılmış Silah Yükseltme işlemleri (Karakter Adı-Silah şeklinde) :
Hesaba Dükkan üzerinden alınmış ve süresi devam eden ürünler:
Kullanıcı adınızı artık kullanamıyorsanız aktarılmasını istediğiniz Yeni Sobee Üyeliğiniz:
(GSM numaranız kapandıysa yada Mail adresinize hiçbir şekilde erişemiyorsanız)

5 Sonuçlandırma aşamasında sabırlı olun. İstenilen güvenlik bilgileri incelenirken azami dikkat ve titizlik gerekirken bu süreçte zamana ihtiyaç vardır. İnceleme sürecinden sonra en kısa sürede olumlu/olumsuz geri dönüş yapılacaktır.
Cevapla