Re: İKV Destek Takımı'na yönelik sorular

Merak ettiğiniz soruların yanıtlarına buradan ulaşabilirsiniz
Cevapla
Zifan
Folklor Kurtarıcısı
Folklor Kurtarıcısı
Mesajlar: 3352
Kayıt: 15 Nis 2010 19:47

Re: İKV Destek Takımı'na yönelik sorular

Mesaj gönderen Zifan »

Soru: İKV Destek Takım'ı nedir?

Cevap: İKV Destek Takımı, İKV oyuncularına destek vermek ve oyun dünyasını takip etmek amacıyla Türk Telekom bünyesinde faaliyet gösteren, profesyonel ve gönüllü oyun uzmanlarından oluşan bir destek ekibidir.

Soru: İKV'yi ve oyun dünyasını çok seviyorum ve görev almak istiyorum. Mümkün mü?

Cevap: Evet. İKV Destek Takımı oyuncularımıza oyun dünyasında camia yönetimi ve hazırlanan yeni sürümlerin kapalı testlerine katılma fırsatları vermektedir. Katılım başvuruları İKV Anasayfa üzerinden ve İKV Resmi Forumları'ndan yapılmaktadır.

Soru: Oyunda kendisini yönetici olarak tanıtan birisi benden üyelik bilgilerimi istedi, üyelik bilgilerimi vermezsem beni cezalandıracağını söyledi. Böyle birşey mümkün mü?

Cevap: Hayır. İKV'de sizlere yardımcı olmak için yetkilendirilmiş kişiler oyunda sizden üyelik bilgilerinizi istemez. İKV Destek Takımı'na dahil olan oyun içi yetkililer diğer oyunculardan ayrılan bir takım özelliklere sahiptir. Gerçek bir yetkilinin karakter adının başında yetki seviyesini gösteren kısaltmalar bulunur. [GM]CaptainATX, [DEV]Zwartan gibi. Ayrıca bu kişiler mesaj yazdıklarında isimleri [{YÖNETİCİ}[GM]zembekoğlu]: şeklinde görülür.

Soru: İKV Destek Takımı'na onlarca kez başvuru yapıyorum ama yanıt vermiyorlar ya da çok geç veriyorlar.

Cevap: İKV Destek Takımı İKV Camiası'nın tamamına hizmet verme çabasındadır. Aynı gün içinde yapılan ikinci ve sonraki başvurular sizin yanıt almanızı geciktireceği gibi diğer oyuncularında yanıt almasını geciktirmektedir. Bu yüzden bir konu için aynı günde sadece bir adet başvuru gönderiniz.

Aynı gün içinde gönderilmiş iki yada daha fazla başvuruya yanıt verilmez yada yanıt ertelenir.

NOT: Eğer başvurunuz üzerinden 24 saat geçmiş ama yanıt alamamışsanız ikinci bir başvuruyu bir defa daha yapabilirsiniz yada önceki başvurunuzu yineleyebilirsiniz.

NOT: Eğer başvurunuz üzerinden 24 saat geçmiş ama yanıt alamamışsanız ikinci bir başvuruyu bir defa daha yapabilirsiniz yada önceki başvurunuzu yineleyebilirsiniz.

Soru: Oyun içinde bir oyuncu ile eşyalarımı bir başka karaktere aktarmak için anlaştık. Eşyalarımı verdim ama geri almaya geldiğimde yoktu. Eşyalarımı geri istiyorum!

Cevap: Oyunda sahip olmuş olduğunuz her öğenin güvenliğinden öncelikle oyuncularımız sorumludur. Alışveriş de dahil olmak üzere, özellikle bizler tarafından sağlanmayan ve oyuncularımızın kendi organizasyonları ile yapılan değerli eşya alış verişlerinde bizler taraf değiliz.


Lütfen, güvenmediğiniz kişilerle alışveriş yapmayınız!
Cevapla