Ceza ve Şikayet işlemleri ile ilgili sorular

Merak ettiğiniz soruların yanıtlarına buradan ulaşabilirsiniz
Cevapla
Zifan
Folklor Kurtarıcısı
Folklor Kurtarıcısı
Mesajlar: 3352
Kayıt: 15 Nis 2010 19:47

Ceza ve Şikayet işlemleri ile ilgili sorular

Mesaj gönderen Zifan »

Oyun içinde nasıl şikayet gönderebilirim?

Rahatsız olduğunuz kişinin yazışmasına sağ tıklayınız. Açılan menüden "Şikayet et" 'i seçiniz. Plus Paket kullanıcılarının gün içerisinde 10, TTNET Ücretsiz Paket kullanıcıları 6, Normal Kullanıcıların 3 şikayet hakkı bulunmaktadır.

Karakterim ceza almış nasıl bilgi alabilirim?

Almış olduğunuz ceza ile ilgili bilgilendirme kullanmakta olduğunuz üye hesabınıza E-Posta olarak gönderilmektedir. E-Posta adresinizde herhangi bir bilgilendirme mail'i bulunmuyorsa; İKV Destek adresine gidiniz. Bildirim tipini Ceza itiraz olarak belirledikten sonra formda sizden istenen bilgileri giriniz. Açıklama kısmına üye adınızı belirtiniz.

Şikayet etmek istediğim kişi oyundan çıktığı için şikayet edemedim. Nasıl şikayet edebilirim?


Önce kullanıcıyı şikayet etmeyi deneyiniz. Kullanıcı oyunda değil ise arkadaş veya yasaklı listenize eklemeye çalışınız. Çıkan uyarı, mesaj penceresindeyken klavyenizde bulunan Print Screen (Prnt Scrn) tuşuna basarak ekran görüntüsü alınız. Almış olduğunuz ekran görüntüsünü oyun klasörü içerisinde bulabilirsiniz.
Sonrasında İKV Destek sayfasına gidiniz. Bildirim tipini Oyuncu hata kullanım olarak belirleyiniz. Formda sizden istenen diğer bilgileri doldurup ekran görüntüsünü de ekleyerek bildiriminizi gönderiniz.

Şikayet ettiğim kişinin ceza alıp almadığından nasıl emin olabilirim?

Şikayette bulunduğunuz kişinin ceza almasıyla birlikte kullanmış olduğunuz üyeliğinize bilgilendirme E-Postası gönderilmektedir. Kimi zamanlarda birden fazla kere şikayet edilen oyuncu, gün içerisinde bir başka kullanıcı tarafından şikayet edilip ceza alabilmekte, bu gibi durumlarda gün içindeki yoğunlukta göz önünde bulundurularak benzer şikayetler silinebilmektedir. Bu gibi durumlarda oyuncu ceza almıştır, ama size bilgilendirme E-Postası gönderilmemiş olabilir. Emin olmak için ise İKV Destek formundan bize ilgili kişi ve şikayetiniz hakkında zaman bilgisi de vererek başvuru yapınız.

İsmi uygunsuz olan bir oyuncu şikayet ettim neden üç gün ceza verdiler?

Oyun içinde göndermiş olduğunuz şikayetlerde sizin yada şikayet ettiğiniz kişinin ismi görünmez. Bu yüzden İKV Destek adresine giderek bildirim tipini oyuncu hata kullanım olarak belirleyiniz. Formda sizden istenen bilgileri giriniz ve açıklama bölümüne şikayetçi olduğunuz karakter adını yazınız.
Cevapla