Merhaba,
Öncelikle, grup bölgeleri gelmeden önceki eşya düşme sistemini inceleyelim. Bireysel olarak meranda vs. eşya düşürmeye çalışırdık.Bu şansımıza göre düşerdi yada düşmezdi. Sonuç olarak tek başımıza emek vermiş olurduk, düşmese bile kimseye zararımız olmazdı.Yani grup olarak eşya düşürme zorunluluğumuz yoktu.
Grup bölgeleri geldikten sonra, 6 (herneyse) kişi bölgelere girmeye başladık.Oyuncular, grup olarak eşya düşürmeye zorlandı.Eşya düşme sistemi, Bireysel olarak(yeraltında vs. tek başımıza takıldığımız dönem)eski mantıkta kaldı.
Bu durum ise, bazı olumsuz mantık hatalarına yol açtı ve anlamsız bir eşya düşme sistemi oluştu. Bazı oyuncuya, ilk junon kesiminde zırh düştü.Bazı oyuncuya 100 junon kesiminde zırh düştü.Bazısına da yüzlerce defa junona gitmesine rağmen istediği zırh düşmedi vs.
Yada, 6 kişi yol savaşçısına gitti ve başarıyla kesti.Hadi boş çıkmadı diyelim, savaşçıya zırh düştü. Diğer 5 kişinin suçu ne ? o kadar iksir ve emek sarfetti.Yine girdiler Yol Savaçsını kestiler,yine aynı savaşçıya aynı zırh düştü.Nedir bu, mantık hatası değil midir?
Dolayısı ile bu olumsuz durum, beraberinde adaletsizlik getirdi. Tabi ki oyuncular oyundan soğumaya başladı.
Bu durum hem oyuncular için hem de oyunun kendi geleceği için çok önemli bir sorun.
Sanırım bir konu başlığı altında, kendi düşüncemi içeren bir yazı yazmıştım.Burda önerimi tekrar dile getirmek istiyorum.
Yetkili kişilerin bu öneriyi daha da geliştireceğin eminim.
Grup Bölgeleri Yeni Eşya Sistemi
Örnek olarak Junonu verelim(bütün şef yaratıklar için uygulanabilir)
Junon, her defasında gruptaki her oyuncuya özel bir materyal verir.(bu materyal transfer edilemez satılamaz)
30 tane(örneğin) Junon dan düşen materyalimize, gidip Demirci Rüstem'den Alternatör zırhımızı alalım.
20 taneye nec vs...
Sayılar değişebilir...
Migrat arttıcı alanlara ise, bu materyalden 2 tane düşer, artırıcının da gözle görülür bir etkisi olmuş olur ve dahq fazla oyuncu tercih edebilir.
(görüyoruz, bölge artırıcılar işe yaramıyor diye yazılan yazıları)
Bu şekilde herkese eşit davranılmış ve adalet sağlanmış olur.
Yeni Eşya Düşme Sistemi[Grup Bölgeleri]
-
- Işık Hanım'ın Elemanı
- Mesajlar: 244
- Kayıt: 04 Ara 2009 20:00
- Sunucu: Kuklacı
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Cihan-ı HükümraN
- LASTDRAGON
- Demirci Çırağı
- Mesajlar: 628
- Kayıt: 31 Oca 2010 16:47
Re: Yeni Eşya Düşme Sistemi[Grup Bölgeleri]
Dediklerine harfiyen katılmamak elde deil Oyun suanda tenha okullar açılınca sanırım BOŞ yazısını görecez
IxLoNeSoMexI
YoSuNGözLüM
ARTHAS
<ROA>
YoSuNGözLüM
ARTHAS
<ROA>
Re: Yeni Eşya Düşme Sistemi[Grup Bölgeleri]
+REP, ROCK, HİPHOPLASTDRAGON yazdı:Dediklerine harfiyen katılmamak elde deil Oyun suanda tenha okullar açılınca sanırım BOŞ yazısını görecez
Saçma forum oylamalarını hiç sevmiyorum
-
- İskele Babası
- Mesajlar: 44
- Kayıt: 24 Ağu 2011 18:07
- Sunucu: Beyaz Köşk
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Duman
Re: Yeni Eşya Düşme Sistemi[Grup Bölgeleri]
Bunun Yapılmasını Bende İsterim Fakat O Şeflerden Düşecek Olan Meteryalin 20 30 Yerine 200 300 Tane İstemesi Oyunda İtem Bulmanın Kolaylaşmasını Engeller Böylece Güzel Olur Dediklerine Katılmamak Elde Değil (O Meteryaller Aktarılmaz Olursa Tabi Aktarılabilir Olursa Parası Olanlar Sığınağın Migratın Çemberlitaşın Baş Harflerını Bile Bılmeyenler Üretmiş Olur) Ayrıca Çemberlitaş Reçetelerindekı Aşırı Meteryal İsteği Hoşuma Gitti :mrgreen: Çünkü Onları Çekerek Düşürerek Vb. Elde Etmesi Epey Bır Uzun Süre Alıyor .. Şahsen Ben Madenın Başında Ot Gibi Durucağıma Çemberliye Girmeyi Tercih Ederim Fakat Çok ÇoK Çok Büyük Haksızlıklar Yapılıyor Örneğin GBM X ' de 10 Tane Iksır İçer Bir Şifa Diğer Şifa Cimridir 2 Tane İçer :evil: Ona Düşer Veya Yine GBM X ' de Büyücüler Tek Yapacakları Büyü Bozma Atmaktır Bakın Onları Önemsiz Görmüyorum Fakat Onların İşi Şifalar Ve Savaşçılara Göre Çok Kolay Dediğin Gibi Şeflerden Düşen Ve Onları Topladıkca Bir İtem Şaheser Vb. Bir İtemle Değiştirilme Olsa Eminimki Eskı Oyuncuların Oyunu Bırakıp Giden Bir Çok Oyuncunun Bir Çok Kısmını Oyuna Geri Çeker ...
Aşkyakar
AşKıMıZoLDuMaNnN
HaYaTıMıZoLDuMaN
[ Duman Loncası Diye Yazılır , Duman Ailesi Diye Okunur . ]

Şubat Turnuvasından (HaYaTıMıZoLDuMaN 2 0 SAZOBALİ)
AşKıMıZoLDuMaNnN
HaYaTıMıZoLDuMaN
[ Duman Loncası Diye Yazılır , Duman Ailesi Diye Okunur . ]

Şubat Turnuvasından (HaYaTıMıZoLDuMaN 2 0 SAZOBALİ)
- Buqrahan
- Çınaraltı Müdavimi
- Mesajlar: 841
- Kayıt: 13 Eki 2010 19:07
- Sunucu: Beyaz Köşk
- Klan: Lodos
- Lonca: Merchant King
Re: Yeni Eşya Düşme Sistemi[Grup Bölgeleri]
+DESTEK .pumpit yazdı:+REP, ROCK, HİPHOPLASTDRAGON yazdı:Dediklerine harfiyen katılmamak elde deil Oyun suanda tenha okullar açılınca sanırım BOŞ yazısını görecez
Saçma forum oylamalarını hiç sevmiyorum
____________________________
Cahil insan; boş bir Kavanoza benzer, dışını istediğin kadar parlatsan da güzelleştirsende, içi her zaman boş kalır.
☛ LEYLIRK ۩۩۩ LEYLİRK ۩۩۩ ☚
____________________________
𝔾𝔸𝕃𝔸𝕋𝔸𝕊𝔸ℝ𝔸𝕐
_________________________
Cahil insan; boş bir Kavanoza benzer, dışını istediğin kadar parlatsan da güzelleştirsende, içi her zaman boş kalır.
☛ LEYLIRK ۩۩۩ LEYLİRK ۩۩۩ ☚
____________________________
𝔾𝔸𝕃𝔸𝕋𝔸𝕊𝔸ℝ𝔸𝕐
_________________________
- nabuforum
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 269
- Kayıt: 04 Ara 2009 18:35
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Yeni Eşya Düşme Sistemi[Grup Bölgeleri]
Adalet ne arar ikv de 
Fikirler Cebir Ve Şiddetle, Top Ve Tüfekle Asla Öldürülemez.
- Buqrahan
- Çınaraltı Müdavimi
- Mesajlar: 841
- Kayıt: 13 Eki 2010 19:07
- Sunucu: Beyaz Köşk
- Klan: Lodos
- Lonca: Merchant King
Re: Yeni Eşya Düşme Sistemi[Grup Bölgeleri]
Sizdede Adalet Bakanı varnabuforum yazdı:Adalet ne arar ikv de
anlayana...
____________________________
Cahil insan; boş bir Kavanoza benzer, dışını istediğin kadar parlatsan da güzelleştirsende, içi her zaman boş kalır.
☛ LEYLIRK ۩۩۩ LEYLİRK ۩۩۩ ☚
____________________________
𝔾𝔸𝕃𝔸𝕋𝔸𝕊𝔸ℝ𝔸𝕐
_________________________
Cahil insan; boş bir Kavanoza benzer, dışını istediğin kadar parlatsan da güzelleştirsende, içi her zaman boş kalır.
☛ LEYLIRK ۩۩۩ LEYLİRK ۩۩۩ ☚
____________________________
𝔾𝔸𝕃𝔸𝕋𝔸𝕊𝔸ℝ𝔸𝕐
_________________________
- azizcan
- Teşkilat Neferi
- Mesajlar: 576
- Kayıt: 03 Mar 2010 10:28
- Sunucu: Beyaz Köşk
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Yeni Eşya Düşme Sistemi[Grup Bölgeleri]
YALNIZALPEREN yazdı:Merhaba,
Öncelikle, grup bölgeleri gelmeden önceki eşya düşme sistemini inceleyelim. Bireysel olarak meranda vs. eşya düşürmeye çalışırdık.Bu şansımıza göre düşerdi yada düşmezdi. Sonuç olarak tek başımıza emek vermiş olurduk, düşmese bile kimseye zararımız olmazdı.Yani grup olarak eşya düşürme zorunluluğumuz yoktu.
Grup bölgeleri geldikten sonra, 6 (herneyse) kişi bölgelere girmeye başladık.Oyuncular, grup olarak eşya düşürmeye zorlandı.Eşya düşme sistemi, Bireysel olarak(yeraltında vs. tek başımıza takıldığımız dönem)eski mantıkta kaldı.
Bu durum ise, bazı olumsuz mantık hatalarına yol açtı ve anlamsız bir eşya düşme sistemi oluştu. Bazı oyuncuya, ilk junon kesiminde zırh düştü.Bazı oyuncuya 100 junon kesiminde zırh düştü.Bazısına da yüzlerce defa junona gitmesine rağmen istediği zırh düşmedi vs.
Yada, 6 kişi yol savaşçısına gitti ve başarıyla kesti.Hadi boş çıkmadı diyelim, savaşçıya zırh düştü. Diğer 5 kişinin suçu ne ? o kadar iksir ve emek sarfetti.Yine girdiler Yol Savaçsını kestiler,yine aynı savaşçıya aynı zırh düştü.Nedir bu, mantık hatası değil midir?
Dolayısı ile bu olumsuz durum, beraberinde adaletsizlik getirdi. Tabi ki oyuncular oyundan soğumaya başladı.
Bu durum hem oyuncular için hem de oyunun kendi geleceği için çok önemli bir sorun.
Sanırım bir konu başlığı altında, kendi düşüncemi içeren bir yazı yazmıştım.Burda önerimi tekrar dile getirmek istiyorum.
Yetkili kişilerin bu öneriyi daha da geliştireceğin eminim.
Grup Bölgeleri Yeni Eşya Sistemi
Örnek olarak Junonu verelim(bütün şef yaratıklar için uygulanabilir)
Junon, her defasında gruptaki her oyuncuya özel bir materyal verir.(bu materyal transfer edilemez satılamaz)
30 tane(örneğin) Junon dan düşen materyalimize, gidip Demirci Rüstem'den Alternatör zırhımızı alalım.
20 taneye nec vs...
Sayılar değişebilir...
Migrat arttıcı alanlara ise, bu materyalden 2 tane düşer, artırıcının da gözle görülür bir etkisi olmuş olur ve dahq fazla oyuncu tercih edebilir.
(görüyoruz, bölge artırıcılar işe yaramıyor diye yazılan yazıları)
Bu şekilde herkese eşit davranılmış ve adalet sağlanmış olur.
Kardeşim iyi güzel hoş söylüyorsun da bu senin söylediklerin olsaydı oyunda güçlü güçsüzün farkı nasıl belli olacaktı ? He Grup olarak örn çemberlide item verdiğinde 1kişiye verildiğinde diğer 5kişinin suçu olmadıgına inanıyorum fakat yönetim bunun için de ÇEMBERLİ REÇETELERİ koydular. Adaletsiz oldugunu sen ben ve bütün oyuncular düşünüyor aynı görüşteler seninle fakat şunu da unutma O reçeteleri alıp üretebiliyorsun

- IxProMeTHeuSxI
- Sahaf Yardımcısı
- Mesajlar: 122
- Kayıt: 01 Ağu 2011 23:18
- Sunucu: Kuklacı
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Yeni Eşya Düşme Sistemi[Grup Bölgeleri]
Haklısın kardeşim mesela , 20 junon koluna nuc zırh 40 junon ayagına alter zırh
geliştirilerek kullanılabılır ama çemberlitaşa koymak mantıklı olmaz
IxProMeTHeuSxI >>> ^Ejder Asa
- MeLankoLkBanyemS
- Demirci Çırağı
- Mesajlar: 642
- Kayıt: 24 Mar 2010 17:53
- Sunucu: Kuklacı
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Yeni Eşya Düşme Sistemi[Grup Bölgeleri]
Adalet kirli atlet..