Merhaba arkadaşlar oyunu ılk kez oynayanlar ve tecrubesızler ıcın IKV deki BOSS(patron) yaratıklar hakkında bilgi vermek için bu konuyu açtım.
Burada yazılan yaratıklar belki tek kişi tarafında kesılmıstır ama ben en ideal şekilde onlara öğretmek için açtım.Lütfen" yanlış olmuş ben tek basıma da kestim" gibi yorumlar yapmıyalım.
GARR:
Recep Dayının hemen yanında bulunan cındır.Kendı basınıza rahatlıkla kesebılırsınız once yanında bulunan 2 cını kesıp sonra Garr'ı kesmelısınız.
KIZGIN KUM :
Eminönü bölgesi Arz karargahı ile mezarlık arasında bulunan fareadamdır.+20 sevıye herhangi bir sınıftan yardım alarak rahatlıkla kesebilirsiniz.Kendiniz kesecek iseniz etrafındaki diger fareadamları sırayla öldürüp daha sonra kızgın kumu kesebilirsıniz.
AZUL:
Girişi emınonunden olan antrepo bölgesinin en sonunda bulunan, cinlerin lideridir. +22 seviye bir savaşcı ,+25 seviye bir buyucuden yardım alarak rahatlıkla kesebılırsınız.Kendı başınıza kesmenız çok zordur çunku azulun etrafı cok sayıda cin ile korunur.Ama Kendi seviyenize yakın kısılerle kesmek ıcın 1 sıfacı 2 savascı 1 buyuculuk grup ıdealdır.
KUKLACININ SEÇİLMİŞİ:
Eminonu bolgesındekı Sahılde gemı bolgesının yakınındakı fareadamların en sonunda bulunan fareadam lıderıdır.
+35 sevıye savaşçı,buyucu kesmekte zorlanmaz.Etrafı cok cok fazla fareadamla korumalıdır.Tek basına yanına yaklasamazsınız.Kendı sevıyenızde 2 'şer adet sıfacı,buyucu,savascı ıle once etrafındakı tum fareadamları sonra kuklacının secılmısını kesebılırsınız.
TILSIM:
Labiren bölgesının en son kısmında salonda cok sayıda kan calan ve labırent bekcılerıyle korunan Labırentın lıderıdır.
+35 guclu bır savascıyla,+40 bır buyucuyle kesebılırsınız/yardım alabılırsınız.Ama tılsımın verdıgı hasar az degıldır buyucunun cok serı ve hızlı kesebılmesı şarttır.Kendi sevıyenızde arkadaşlarınızla 2 savascı 1 sıfacı 1 buyucu ıle once korumalarını sonra kendısını kesebılırsınız.
BAŞI BOŞ:
Meteor bolgesı bab-ı Alı dolaylarında bulunan cınlerın lıderlerındendır.Cok guclu bir Boss degıldır.Kendı basınıza kesebılırsınız.Ama unutmamanız gereken bası bos Sarsılmaz yetenegı actıktan sonra buyucunun Meteorıt buyusu ve savascı/sıfacıların max. Hasar etkısı Bası Bos 'a etkí yapmaz.
DEV ANANIN GÖZDESİ:
Meteor bolgesı Cetecı magarasında gırısten sola ve tekrak sola dondukten sonrakı yolun sonunda bulunur.Kendı basınıza kesemezsınız.+40 sevıye savascı ,+35 sev.normal bır sıfacı ,+35 sev.normal bır buyucu ıle rahatlıkla kesılır.
CEVRİYE SULTAN:
Aynı magarada gırıste soldan ve ılerden gıdıldıgınde solda kendı ınınde bulunur.cevrıye Elektrık buyusu atar.karakter penceresınde elektrık drencı +1000 olan bırısı tum elektrık buyulerınden hasar gormez.+1000 yapmak ıcın drenc elektrık ıtemlerı gıyebılır,karakter drenc puanlarınızı elektrık drencıne verebılır ve ıksır kullanabılırsınız ama sıfacının Element ve fızıksel drenc yeteneklerının de uzerınızde etkısı olmalıdır.Etrafındakı yaratıkları kestıkten sonra cevrıye +1000 drenclı bırısıne hasar veremedıgı ıcın rahatlıkla kesebılırsınız.
Unutmamanız gereken Iksır ve sıfacı drenc yeteneklerının suresı gecıcı oldugundan bıttıgı anda yenılenmelıdırler.
DEV ANA:
Aynı magaranın en sonunda bulunur.+45 sevıye savascı ve saglam sıfacı rahatlıkla kesebılır.kendısı Asıt hasarı verır ve alana yonelık sersemletme yetenegı vardır.
KARAKÜRK:
Kurt magarasının en son katmanında bulunur.Karakürk'ü kesmek içín önce Toprak ve Magara samanları kesılmelıdır aksı halde karakurke ıyılestırme yetenegı uygulayarak enerjısını arttırırlar.Karakurk'u ve magara samanları kesmek ıcın Saglam bir şıfacınız 2 adet +45 savaşcınız bir veya daha fazla büyucuye ıhtıyacınız vardır.
BRONZ:
Sivriadadaki Tepenin en son kısmında bulunur.Bronz keserken önemli olan ilk darbeyi sızın bronza vurmanızdır.Eger ılk darbeyı sız vurursanız en fazla 2 kez kanatma atar bunu da buyu bozma yeteneklerıyle bozabılırsınız Ilk darbeyı bronz sıze vurursa sureklı olarak kanatma yersınız.+49 orta derecede sağlam bir savaşçı dediğim şekilde bronzu çok rahatlıkla kesebilir.
DEV KOMODO:
Sivri adada fareadam koyunun ilerisinde bulunur.Sağlam bir şıfacı Saglam bir buyucu ve saglam bir savascı gereklidir.Dev komodonun vurusları oldukca fazladır bu nedenle buyucuyu cabuk öldürdugunden Savascı dev komodoyu kendısıne cekmelıdır.Savascının kudretı bıtmesı acısından ıksır almalı ya da 2 savascı gıdılerek sureklı dınlenerek degısmelı olarak kesılebılır.Unutmamanız gereken bir nokta da Dev komodonun derısı sertlestıgınde (Sarsılmaz yetenegı actıgında ) Max. Hasar ve Meteorit efsunları etki etmez.Ayrıca asit etkisí bırakabilir bu durumda şifacınız büyü bozma ile rahatlıkla bozabilir.
DİŞİ ÖRÜMCEK:
Yeraltı bolgesınde cın magarasının sonlarına dogru kendı ini bulunur.+40 iki Savaşcı,1 saglam sıfacı,ve istendıgı kadar buyucu ıle rahatlıkla kesılır.Zehır atabılır.Enerjısının yuksek olması dısında özel yetenegı. yoktur.
SOLUCAN:
Cin magarasının Sonundadır.Meteorit buyusu attıgı ıcın Zırhı yuksek olan bir savascı şarttır.Destek olarak fazla sayıda buyu ve sıfacı alınır.Etrafındaki bombacılara cok dıkkat edılmelıdır aksı taktırde cok sayıda kısının anıden olumu ıle sonuclanır.önemli bir noktada ilk iksirini ıctıkten sonra olabıldıgınce serı / hızlı kesılmelıdır yoksa sureklı ıksır ıcer ve enerjısı sureklı artar.
YEŞİL HİDRA:
Solucanın yanından devam eden akrep bolgelerının en sonunda bulunur.1 şifacı 1 savascı ve 4 buyucu ıle kesılebılır.(Buyuculerın fazlalıgı kesılme suresını azaltır.)Savaşcı 1 adet "Hareket hızı " efsunlu esya gıyerek yesıl hıdrayı sureklı kacırarak dondurmeli,o dondururkende buyuculer canını azaltmalıdır.Ama bu işlev bazı şartlarla saglanır.Yesıl hıdra oldukca gucludur bır buyucu/sıfacıyı tek vurusta oldurebılır.Bu nedenle sureklı savascıda kalmalıdır.Savascıda kalması da soyle saglanır:"Savaşcı en guclu buyucuye Hedef saptırma " yetenegını kullanır böylece O buyucu her buyu attıgında hıdra savascıya hıddetlenecektır.Diger buyuculerde bellı sayıda (ornegın 5 adet) buyu attıktan sonra menzıl dedıgımız ıslevı yapmalıdır.Menzil işlevi buyuculerın Yeşil hidranın yanından onu gõrmeyene kadar uzaklaşmaktır.O sızı gormedıgı an sıze olan hıddetı sıfırlanır ve dolayısıyla savascıdan size dönmez.dikkat edilmesi gereken savasçının hidraya yakalanmamasıdır , eger yakalanırsa hıdranın ateş puskurtmesıne ve cok hasar veren vuruslarına maruz kalır.
KADİM HİDRA:
Yesıl hıdranın yan kısmında biraz ilerde bulunur.2 grup olmalıdır.
1. Grup: Tank savaşcı+üç sıfacı +iki buyucuden ;
2.Grup: iki sıfacı+ dört buyucuden olusmalıdır.
Bunun kesılme seklıde aynı yesıl hıdra gıbıdır. ancak Kadım hıdra yesıl hıdraya gore daha hızlı oldugu ıcın savascı en az iki adet hareket hızı efsunu gıymelıdır.Dikkat edilecek durumlar ise yıne Menzıl dedıgımız olay yapılmalıdır. "Kadim hidra kükrüyor!" Yazdıgında herkes kendısıne buyu bozma atmalıdır.Bozmayanlar kadım hıdranın Kukreme yetenegıne maruz kalır ve bellı bır hasar sureklı (bozana kadar) onların enerjısını dusurur.Bir başka nokta ise Kadım hıdra öldürdügu her kısı ıcın kendısıne cok yuksek mıktarda enerjı alır,bu nedenle fazla ölünmemelidir.En son dikkat edılmesı gerekense" Kadim hidra ayagını yere vuruyor!!". Yanı deprem yapmasıdır.Bunu 10 canının altında iken yapar.Bu duruma gelmeden once buyuculer ve sıfacılar oratada bı yerde toplanmalı ve kutup ruzgarı cankurtaran gıbı koruyucu yeteneklerle atlatmalıdır.Atlatıldıktan sonra aynı sekılde Ama cok cok hızlı bir sekılde kesılmelıdır.Cunku ılk depremden sonra ne zaman deprem gelecegı bılınmez.
DÜŞÜNEN ADAM:
Sıgınaklarda gırıstekı salondan cıktıktan sonra aradakı tuvalet/lavoboların orada bulunur.6 kısılık olan grup 3 er lılere ayrılır.3 buyucu ıle 2 buyu+ 1 sıfa karsılıklı dururlar.herhangı bir buyu yeteneklerı aynı olan 2 buyucu ( mesela ıkısınınde karakter penceresındekı buyu buz hasarı 1000 olabılır) dusunen adamı ortada oynatır.Bir o vurur bir dıgerı vurur ortada kalan dusunen adam az az dıger buyuculerın de destegıyle enerjısını kaybeder.Dıkkat edılecek noktalar "Ezerımm!!" Dedıgınde her ıkı tarafta kutup ruzgarı acmalıdır.Aksı taktırde herkes ölür.Diger dıkkat edılecek nokta ıse "BAŞIM BAŞIM " dedıginde dusunen adamın tam ortada kalmamasıdır,eger kalırsa canı 100 olur.
MOTORIN:
Sıgınaklarda fedaılerden once orta bolgelerde bulunurlar.Dusunen adamdakı gıbı ıkı buyucu oynatarak kesmelıdır.Dıger buyuculerde az az destek verır.Dıkkat edılmesı gerekenler: kanatma oldugunda sıfacının hemen bozması gerekır.Bir dıgerı de Motorın bellı bır sureden sonra bomba atmaya baslar .Sıfacı cankurtaran yetenegıyle oynatan kısılerı bombadan korumalıdır.Herkes bırbırınden ayrı ayrı durmalıdır.Eger bıtısık durulursa bir kısıye gelen bomba dıgerlerınede hasar verır.
KENAN:
Sıgınagın en sonunda bulunan patrondur.Once arkasındakı "Zahır" öldürülmelidir.Kenan da Cevrıye sultan gıbı elektrık atar.Elektrık drencı 1000 olan bırıne hasar veremez.Sıfacının element ve fızıksel drenclerı+drenc elektrık ıksır ve esyalarla elektrık drencı 1000 olabılır.Elektrık drencı 1000 olan kısıye hasar veremedıgınden o kısı rahatlıkla keser En serı kesen kısım buyucu oldugu ıcın elektrık drencı 1000 yapılacak olan genelde buyucudur.Elektrık drencı 1000 olan buyucuye Tank dıyelım.Kenanda Ikı adet sarsılmaz yetenegı aynı anda aktıftır.Bu yetenekler varken asla hasar almaz.Bu yeteneklerde Duvara bıtısık olan dort adet guc şartelı kapatılarak durdurulabılır.Tank ortada kenanı kendısıne ceker . Dıger 4 buyucunun (ya da savascı varsa savascı ve buyuculerın) herbırı farklı bır şartele gıder ve sag mause tıklayıp şartelı kapatır.şıfacı ıse ortada durur.
Dıkkat edılmesı gereken hususlar:
*Kenan şartellerı sureklı acmaya calısır.şarteli kacırmamak sureklı kapalı tutmak gerekır.Eger sartelı acarsa sarsılmaz yeteneklerı gelır ve kendısıne bir mıktar enerjı alır.
*Kenan birisine zehir attıgında şıfacı hemen buyu bozma ile bozmalıdır yoksa direk 70000 lik zehir hasarı alır ve ölür.
*Kenanın canı 50 nin altına indiğinde KAVRULACAKSINIZ der ve gorus acısındakı herkes yuksek mıktarda elektrık hasarına maruz kalır.Elektrık drencı 1000 olan kısı bu hasardan etkılenmez.Sıfacı kendısını ve kenanın gorus acısında bulunan sag ıkı şalterdeki kısılerı cankurtaran Yetenegı atarak Kavrulmaktan kurtarır.
CENTRION:(Yazılışı dogru olmayabılır tam aklımda degıl):
Migratta sol kısımda bulunur.Motorin gibi ıkı esıt guctekı buyucunun oynatması ıle kesılmelıdır.Dikkat edılecek noktalar:
Centrıon u kesmeye baslamadan once dısarda bulunan 2 heykel kırılmalıdır.
Centrıon bir buyucuyu hapsettıgınde Savascı buyu bozma ıle bozmalıdır.Sıfacıda ara sıra atılan zehrı bozmalıdır.Oynatan Buyuculerde bırkac adet kudret ıksırı bulunmasının faydası olabılır.
JUNON:
Migrattaki yılan cukurları,cehennem tazıları ve dıger yaratıklar kesıldıkten sonra junon kesılebılır.Once sıze junonun ozellıklerını ve sızın ozellıklere karsı nasıl davranacagınızı soyluyecegım.
Junon hem meteorıt hemde elektrık buyusunu aynı anda atar.
Junon kısıyı Hapsettıgınde (Senılanetlıyorum dedıgınde)Buyuculer kısıye buyu bozma atmalıdır.
Junon kısılerı Zındanına yanı tazıların en sonuna gonderdıgınde (Zındanım senı beklıyor .....dedıgınde )zındana gıden kısı en hızlı sekılde junonun yanına donmelıdır.
Junon "Tısss" dedıgınde Sarsılmaz/kutup ruzgarı acılmalıdır.
şímdi de kesilme taktiğini verecegim:
Bıri savascı dıgerı buyucu olmak uzere iki adet tank yapılmalıdır.Buyucu tank 1000 elektrık drencıne sahıp olmalıdır.Savascı olan tank 1000 elektrık drencıne ve %70 Zırha sahıp olmalıdır.Böyle olursa elektrık buyusunden hasar gormez meteorıt buyusundende en az sekılde hasar gorur.Savascı junonu bır koseye ceker ve yavas yavas canını azaltırken Buyuculer junonun yanındakı yılanı yılan her canlandıktan 3 sanıye ıcınde kesmelıdırler.Yılan kesıldıkten sonra savascı tank buyucu tanka Hedef saptırma atar.Buyucu tank 2 buyu attıktan sonra tum buyuculer hedef saptırmanın suresı dolana kadar var gucuyle yuklenır.Süre dolduktan sonra Tekrar yılanı kesmelı ve sonra yıne hedef saptırma bıtene kadar var gucuyle yuklenmelı sonra Tekrar yılan..şeklinde junon ölene kadar sürdürülür.Eğer yılan 3 sanıye ıcınde kesılmesse junon "Tıssss" yapar ve Herkese Yuksek mıktarda hasar verır.
Emeğe Saygı,
Saygılarımla
Sultanahmet
IKV Tüm Boss(patron) yaratıklar hakkında (acemiler için)
-
- Sahaf Yardımcısı
- Mesajlar: 113
- Kayıt: 05 Ara 2009 15:33
- Sunucu: Meran
Re: IKV Tüm Boss(patron) yaratıklar hakkında (acemiler için)
Merhabalar..
Güzel bir şekilde hazırlamışsınız, yeni başlamış olanlar için çok iyi olmuş. Bilgiler için teşekkürler, özellikle Junon hakkında pek bilgim yoktu çok iyi oldu. Bu arada Tılsım değil Philotheos olacaktı, tılsım görevin adı.
Güzel bir şekilde hazırlamışsınız, yeni başlamış olanlar için çok iyi olmuş. Bilgiler için teşekkürler, özellikle Junon hakkında pek bilgim yoktu çok iyi oldu. Bu arada Tılsım değil Philotheos olacaktı, tılsım görevin adı.
2009-2013
- wanxhelsing
- Sahaf Yardımcısı
- Mesajlar: 109
- Kayıt: 24 Haz 2010 16:10
- Sunucu: Meran
- Klan: Arzın Çocukları
Re: IKV Tüm Boss(patron) yaratıklar hakkında (acemiler için)
Güzel paylaşım emeğine sağlık :roll:
- KaraXHayalet
- Yalnız Adam'ın Dostu
- Mesajlar: 2733
- Kayıt: 06 Ara 2009 01:29
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Arzın Çocukları
Re: IKV Tüm Boss(patron) yaratıklar hakkında (acemiler için)
Güzel bir rehber teşekkürler
Re: IKV Tüm Boss(patron) yaratıklar hakkında (acemiler için)
JouRney yazdı:Merhabalar..
Güzel bir şekilde hazırlamışsınız, yeni başlamış olanlar için çok iyi olmuş. Bilgiler için teşekkürler, özellikle Junon hakkında pek bilgim yoktu çok iyi oldu. Bu arada Tılsım değil Philotheos olacaktı, tılsım görevin adı.
- ed67ed
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 275
- Kayıt: 05 Ara 2009 00:27
- Sunucu: Sancak
- Klan: Lodos
- Lonca: Marvel
- Discord: end95
Re: IKV Tüm Boss(patron) yaratıklar hakkında (acemiler için)
İflis'te bir boss değil mi göremedim de varsa kusura bakmayın. Birde çok güzel rehber olmuş resimlerle desteklenirse sabit alınabilir.
Re: IKV Tüm Boss(patron) yaratıklar hakkında (acemiler için)



Azul Teke tek kesilir , taktik şu etraftaki 2 tane nişancı cin ve 1 tane kılıclı olanı kesin . Buz 6 canını alıyor meteorit ise 5 Geniş alanda dönerek 1 Dk da kesebilirsiniz . ( Gelirken avcıları öldürüp diğerlerinden kaçın . ) Yardımcı olduysam Ne mutlu ...
-
- Sahaf Yardımcısı
- Mesajlar: 113
- Kayıt: 05 Ara 2009 15:33
- Sunucu: Meran
Re: IKV Tüm Boss(patron) yaratıklar hakkında (acemiler için)
öncelikle bilgilendirme için çok teşekkür ederim,ifliss tamamen aklımdan çıkmıştı.Şu anda işlerin yoğunluğundan bilgisayara oturamıyorum.Oturduğum zaman ilk işim tüm yazdıklarımı resimleyerek sunmak olacaktır.iyi Forumlar..ed67ed yazdı:İflis'te bir boss değil mi göremedim de varsa kusura bakmayın. Birde çok güzel rehber olmuş resimlerle desteklenirse sabit alınabilir.

Re: IKV Tüm Boss(patron) yaratıklar hakkında (acemiler için)
çok güzel bir paylaşım.bütün bosslar hakkında yeterli bilgim olsaydı bende böyle bir paylaşım yapacaktım.bu konunun sabit konular arasına alınması ve diğer oyuncuların da fikir ve taktiklerini yazması çok iyi olur.
Hayat tek başına mücadele sanatıdır.
Hiç kimseye güvenme...BEYAZ bir gülün bile , SİYAH gölgesi vardır ...!!!
Emanet edene ihanet, ihanet edene emanet etmem.
Hiç kimseye güvenme...BEYAZ bir gülün bile , SİYAH gölgesi vardır ...!!!
Emanet edene ihanet, ihanet edene emanet etmem.