Başarılar dilerim.
Umarım telif yemezsin.
PROJECT: İ S T A N B U L
Re: PROJECT: İ S T A N B U L
Teşekkür ederim.Yapalım da telif yiyelim
Animasyon çalışmalarına devam ediyorum.Aşağıdaki fotoğraflar karakterin iskeletine ait.
Karakterin koşma animasyonunda Pose To Pose işlemi
Kardeşlere selam, abilere RESPECT
Ricardo Quaresma #7
Eski, eskide mi kalıyor sahi ?
Eski, eskide mi kalıyor sahi ?
Re: PROJECT: İ S T A N B U L
Foruma aydan aya giren biri için bunun gibi renkli konular İKV'yi hala yaşatan sebepler olduğunu ortaya koyuyor. Emeğine sağlık, devamını takip edeceğim dostum.
Re: PROJECT: İ S T A N B U L
Teşekkür ederim, elimden geldiğince birşeyler yapmaya çalışacağım işte
Kardeşlere selam, abilere respect
Ricardo Quaresma #7
Eski, eskide mi kalıyor sahi ?
Eski, eskide mi kalıyor sahi ?
-
- Legendary Developer
- Mesajlar: 2
- Kayıt: 01 Ara 2009 16:26
- Sunucu: Eminönü
Re: PROJECT: İ S T A N B U L
Merhaba,
Zor bir işe girişmişsin, öncelikle kolay gelsin.
Bir kaç şey belirtmek isterim, naçizane bir ağabey tavsiyesi veya tüyosu gibi düşün lütfen.
Birincisi; karakterin düzgün render edilmesi için normal mapleri kullanman şart, bizim normal maplerde oyunun paket boyutunu küçük tutma amacıyla specular/parlaklık dokusu normal mapin mavi kanalındadır, unity veya unrealde o haliyle kullandığında yanlış görebilirsin, doğaldır. Shaderda normal mapi unpack edip kırmızı ve yeşil kanallarını appendleyip mavi yerine de beyaz atarsan düzgün görür, dokunun mavi kanalını da specular olarak kullanabilirsin. Bir ihtimal kullandığın motora göre yeşil kanalını invert etmen de gerekebilir. İnternette muhtemelen örnekleri vardır, tarihin ilk akıllısı biz olmasak gerek.
İkincisi; karakterleri mutlaka t-pose veya a-pose da riglemeye ve skinlemeye çalışmalısın, zira doğal bekleme pozu ya da kolların aşağıda olduğu bir poz, animsyonda kollar yukarı kalktığında ciddi sıkıntı yaratabilir.
Üçüncüsü; hazır retopology işine girmişken azıcık daha polygon eklesen keşke, o kulakların ellerin hali hep içimize dert olmuştur.
Takipteyim, gösterdiğin çaba bile takdire şayan.
Son olarak da; şimdi kesin bir yorum gelir, geliştiriciler model dosyalarını paylaşsa çok güzel şeyler yapılır falan diye. Maalesef oyunla ilgili hiç bir kaynak dosyayı izinler olmadan paylaşamayız, belki ileride, gerekli yasal gereklilikler aşıldıktan sonra.
Herkese selam olsun dünyanın açık ara en mükemmel mmorpg camiası!
Saygıyla!
Zor bir işe girişmişsin, öncelikle kolay gelsin.
Bir kaç şey belirtmek isterim, naçizane bir ağabey tavsiyesi veya tüyosu gibi düşün lütfen.
Birincisi; karakterin düzgün render edilmesi için normal mapleri kullanman şart, bizim normal maplerde oyunun paket boyutunu küçük tutma amacıyla specular/parlaklık dokusu normal mapin mavi kanalındadır, unity veya unrealde o haliyle kullandığında yanlış görebilirsin, doğaldır. Shaderda normal mapi unpack edip kırmızı ve yeşil kanallarını appendleyip mavi yerine de beyaz atarsan düzgün görür, dokunun mavi kanalını da specular olarak kullanabilirsin. Bir ihtimal kullandığın motora göre yeşil kanalını invert etmen de gerekebilir. İnternette muhtemelen örnekleri vardır, tarihin ilk akıllısı biz olmasak gerek.
İkincisi; karakterleri mutlaka t-pose veya a-pose da riglemeye ve skinlemeye çalışmalısın, zira doğal bekleme pozu ya da kolların aşağıda olduğu bir poz, animsyonda kollar yukarı kalktığında ciddi sıkıntı yaratabilir.
Üçüncüsü; hazır retopology işine girmişken azıcık daha polygon eklesen keşke, o kulakların ellerin hali hep içimize dert olmuştur.
Takipteyim, gösterdiğin çaba bile takdire şayan.
Son olarak da; şimdi kesin bir yorum gelir, geliştiriciler model dosyalarını paylaşsa çok güzel şeyler yapılır falan diye. Maalesef oyunla ilgili hiç bir kaynak dosyayı izinler olmadan paylaşamayız, belki ileride, gerekli yasal gereklilikler aşıldıktan sonra.
Herkese selam olsun dünyanın açık ara en mükemmel mmorpg camiası!
Saygıyla!
Re: PROJECT: İ S T A N B U L
Murat, altın değerinde bilgiler paylaşmış. Eh yılların tecrübesi konuşuyor, ne de olsa organik modellerin tamamı elinden geçti
Oyun geliştirmeye niyetlenen arkadaşlara nacizane tavsiyem; ekibiniz ve imkanlarınız ne kadar kısıtlı olursa olsun vazgeçmeyin. Küçük projelerle başlamak, Smart hedeflerle ilerlemek ve nihayete erdirmek, yarım bırakılan bir projeden daha büyük motivasyon sağlayacaktır. Hata yapmaktan ve tecrübe etmekten korkmayın.
"Bilginin yegane kaynağı deneyimdir" Albert Einstein
Bu vesileyle İKV'ye gönül veren herkese sevgilerimi sunuyorum.
Oyun geliştirmeye niyetlenen arkadaşlara nacizane tavsiyem; ekibiniz ve imkanlarınız ne kadar kısıtlı olursa olsun vazgeçmeyin. Küçük projelerle başlamak, Smart hedeflerle ilerlemek ve nihayete erdirmek, yarım bırakılan bir projeden daha büyük motivasyon sağlayacaktır. Hata yapmaktan ve tecrübe etmekten korkmayın.
"Bilginin yegane kaynağı deneyimdir" Albert Einstein
Bu vesileyle İKV'ye gönül veren herkese sevgilerimi sunuyorum.
Re: PROJECT: İ S T A N B U L
kazmamurat yazdı: ↑11 Eyl 2019 19:59 Merhaba,
Zor bir işe girişmişsin, öncelikle kolay gelsin.
Bir kaç şey belirtmek isterim, naçizane bir ağabey tavsiyesi veya tüyosu gibi düşün lütfen.
Birincisi; karakterin düzgün render edilmesi için normal mapleri kullanman şart, bizim normal maplerde oyunun paket boyutunu küçük tutma amacıyla specular/parlaklık dokusu normal mapin mavi kanalındadır, unity veya unrealde o haliyle kullandığında yanlış görebilirsin, doğaldır. Shaderda normal mapi unpack edip kırmızı ve yeşil kanallarını appendleyip mavi yerine de beyaz atarsan düzgün görür, dokunun mavi kanalını da specular olarak kullanabilirsin. Bir ihtimal kullandığın motora göre yeşil kanalını invert etmen de gerekebilir. İnternette muhtemelen örnekleri vardır, tarihin ilk akıllısı biz olmasak gerek.
İkincisi; karakterleri mutlaka t-pose veya a-pose da riglemeye ve skinlemeye çalışmalısın, zira doğal bekleme pozu ya da kolların aşağıda olduğu bir poz, animsyonda kollar yukarı kalktığında ciddi sıkıntı yaratabilir.
Üçüncüsü; hazır retopology işine girmişken azıcık daha polygon eklesen keşke, o kulakların ellerin hali hep içimize dert olmuştur.
Takipteyim, gösterdiğin çaba bile takdire şayan.
Son olarak da; şimdi kesin bir yorum gelir, geliştiriciler model dosyalarını paylaşsa çok güzel şeyler yapılır falan diye. Maalesef oyunla ilgili hiç bir kaynak dosyayı izinler olmadan paylaşamayız, belki ileride, gerekli yasal gereklilikler aşıldıktan sonra.
Herkese selam olsun dünyanın açık ara en mükemmel mmorpg camiası!
Saygıyla!
Merhaba,Nerull yazdı: ↑11 Eyl 2019 22:33 Murat, altın değerinde bilgiler paylaşmış. Eh yılların tecrübesi konuşuyor, ne de olsa organik modellerin tamamı elinden geçti
Oyun geliştirmeye niyetlenen arkadaşlara nacizane tavsiyem; ekibiniz ve imkanlarınız ne kadar kısıtlı olursa olsun vazgeçmeyin. Küçük projelerle başlamak, Smart hedeflerle ilerlemek ve nihayete erdirmek, yarım bırakılan bir projeden daha büyük motivasyon sağlayacaktır. Hata yapmaktan ve tecrübe etmekten korkmayın.
"Bilginin yegane kaynağı deneyimdir" Albert Einstein
Bu vesileyle İKV'ye gönül veren herkese sevgilerimi sunuyorum.
Öncelikle konuma hoşgeldiniz ve yorumlarınız,tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim.Elimden geldiğince yani boş vakit buldukça ilerlemeye ve ilerletmeye çalışıyorum.Yakında youtube kanalımda bir video paylaşacağım ve videoda animasyonlarımdan görüntüler olacak.Daha önceki yorumlarımda da dediğim gibi animasyonları nasıl yaptığımı, hangi yolları izlediğimi de paylaşmayı düşünüyorum.Bir Q7 değilim ama ben de birşeyler yapmaya çalışıyorum işte
Tekrar tekrar teşekkür eder, iyi akşamlar dilerim.
Kardeşlere selam, abilere RESPECT
Ricardo Quaresma #7
Eski, eskide mi kalıyor sahi ?
Eski, eskide mi kalıyor sahi ?
Re: PROJECT: İ S T A N B U L
Mesajını silen ben değilim kardeşim, haksız yere bana yüklenmişsin. Konu sahibinin talebi üzerine kaldırılmışebbadx yazdı: ↑12 Eyl 2019 09:00Sevgilerinizi sunacağınıza 2 satır bile tutmayan yazılarımızı silmekten vazgeçin. yazdığım şey ''Forumda developer mı varmış ilk defa görüyoruz." Bunu silme nedeniniz nedir anlayamıyorum. Foruma post atarken her seferinde forum kurallarını hatim etmemiz lazım galiba. Size yaranmak gerçekten çok zor.Nerull yazdı: ↑11 Eyl 2019 22:33 Murat, altın değerinde bilgiler paylaşmış. Eh yılların tecrübesi konuşuyor, ne de olsa organik modellerin tamamı elinden geçti
Oyun geliştirmeye niyetlenen arkadaşlara nacizane tavsiyem; ekibiniz ve imkanlarınız ne kadar kısıtlı olursa olsun vazgeçmeyin. Küçük projelerle başlamak, Smart hedeflerle ilerlemek ve nihayete erdirmek, yarım bırakılan bir projeden daha büyük motivasyon sağlayacaktır. Hata yapmaktan ve tecrübe etmekten korkmayın.
"Bilginin yegane kaynağı deneyimdir" Albert Einstein
Bu vesileyle İKV'ye gönül veren herkese sevgilerimi sunuyorum.
Re: PROJECT: İ S T A N B U L
Merhaba,
Konuyla alakasız olan hiçbir yoruma izin vermeyeceğim.Nihat abi haklı, ben şikayet edip kaldırmalarını rica ediyorum.Burası benim günlüğüm çünkü.Az da olsa emeğe saygınız varsa konuyu kirletmeyiniz.Çok birşey istemiyorumdur herhalde.
Kardeşlere selam, abilere RESPECT
Ricardo Quaresma #7
Eski, eskide mi kalıyor sahi ?
Eski, eskide mi kalıyor sahi ?
- melihbaba
- Işık Hanım'ın Elemanı
- Mesajlar: 246
- Kayıt: 14 Kas 2010 09:57
- Sunucu: Tılsım
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Nemesis
Re: PROJECT: İ S T A N B U L
Ben'de modlar kaldırdı sanmıştım neyse ' ikv'nin yapı taşlarından olan insanlarda bu projeye destek vermesi güzel umarım yaptığın işi daha tutkulu hale getirir takipteyizdevq7 yazdı: ↑12 Eyl 2019 12:23Merhaba,
Konuyla alakasız olan hiçbir yoruma izin vermeyeceğim.Nihat abi haklı, ben şikayet edip kaldırmalarını rica ediyorum.Burası benim günlüğüm çünkü.Az da olsa emeğe saygınız varsa konuyu kirletmeyiniz.Çok birşey istemiyorumdur herhalde.
Kardeşlere selam, abilere RESPECT
Kod: Tümünü seç
"İstanbul'un göbeğinde,savaşın eşiğinde ve kaosun son perdesinde;selam olsun Nemesis'e!.."