İletişim Destek Formu

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kilitli
Kullanıcı avatarı
mirkan1453
Teşkilat Neferi
Teşkilat Neferi
Mesajlar: 570
Kayıt: 05 Ara 2009 23:51
Sunucu: Meran
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Lotus
Konum: Adana

İletişim Destek Formu

Mesaj gönderen mirkan1453 »

İletişim desteğe attığımız mesajler en erken 3 gün içerisinde geri dönüş alıyor, süre zarfı konusunda ve geri dönüş verilen işlemlerin içerikleri konusunda iyileştirme, güncelleme yapılması mümkün müdür, yada sayısal olarak ilgilenen kişi sayısı artırılabilir mi? Şef kaçıranları şikayet ettiğimizde en erken 3 günde blok yiyor ve atılan bloklar genelde 7 günlük, blok atılana kadar geçen 3 günlük süre zarfında karakterler şefleri kaçırmaya devam ediyor. Blok ceza süreleri nasıl işliyor 999 gün blok yemesi için kaç video çekilmesi gerek yada belirli şikayet eden sayısına göre mi değerlendirme yapılıyor? Saydığım konular hakkında bilgilendirme yapıp oyuncu kitlesini aydınlatırsanız sevinirim. Konuyu açmamda ki amaç polemik oluşturmak yada insanların konuya gelip kin kusmalarını istemem değil, Game Master yada yetkilileri de konuya katılıp fikirlerini beyan etmeleri, daha steril bilinçli kaliteli bir oyuncu topluluğu oluşması için insanlara yol gösterecektir diye düşünüyorum!
Resim
Kullanıcı avatarı
0LIVERA
Teşkilat Neferi
Teşkilat Neferi
Mesajlar: 593
Kayıt: 14 Tem 2014 20:42
Sunucu: Sancak
Klan: Arzın Çocukları

Re: İletişim Destek Formu

Mesaj gönderen 0LIVERA »

bu konuda ben yardımcı olayım sana.

video cekilir desteğe gönderilir.

destek talebiniz sıraya alınır o gün yetişmez ise ertesi gün incelenir.

sonrasında o karakterin tarihi girişler çıkışlara bakılır gerçek bir oyuncu'mu kp karakterimi yoksa o anlık girildi kacırıldı'mı baklır.

sonrasın da video iyice incelendikten sonra herhangi bir montaj ekleme cıkartma yok ise bir üst kademeye onay'a gönderilir (düşüncem)

onay alındıktan sonra karakter'e eğer 59 veya aktif kullanılan bir karakter değil ise 999 gün ban cezası verilir.

eğer aktif sürekli girilen bir hesap ise seviyesile bakılmaksızın önce 3 gün sonra 5 gün sonra 7 gün sonrasında ise 14 veya 999 gün blok cezası verilmektedir.
Sorun Kim Olduğunda Değil Yaptıkların Seni Diğerlerinden Ayırır.
Kullanıcı avatarı
mirkan1453
Teşkilat Neferi
Teşkilat Neferi
Mesajlar: 570
Kayıt: 05 Ara 2009 23:51
Sunucu: Meran
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Lotus
Konum: Adana

Re: İletişim Destek Formu

Mesaj gönderen mirkan1453 »

0LIVERA yazdı: 19 Ağu 2018 00:00 bu konuda ben yardımcı olayım sana.

video cekilir desteğe gönderilir.

destek talebiniz sıraya alınır o gün yetişmez ise ertesi gün incelenir.

sonrasında o karakterin tarihi girişler çıkışlara bakılır gerçek bir oyuncu'mu kp karakterimi yoksa o anlık girildi kacırıldı'mı baklır.

sonrasın da video iyice incelendikten sonra herhangi bir montaj ekleme cıkartma yok ise bir üst kademeye onay'a gönderilir (düşüncem)

onay alındıktan sonra karakter'e eğer 59 veya aktif kullanılan bir karakter değil ise 999 gün ban cezası verilir.

eğer aktif sürekli girilen bir hesap ise seviyesile bakılmaksızın önce 3 gün sonra 5 gün sonra 7 gün sonrasında ise 14 veya 999 gün blok cezası verilmektedir.
Kaynak
Resim
Kullanıcı avatarı
AhiEvran
Sancak Beyi
Sancak Beyi
Mesajlar: 11503
Kayıt: 04 Eki 2015 13:33
Sunucu: Anka
Lonca: Free

Re: İletişim Destek Formu

Mesaj gönderen AhiEvran »

Merhabalar;


Oyuncu Hata kullanımına gelen bildirimler bildirimin içeriğine bağlı olarak ortalama 24 saat içerisinde incelenip sonuçlandırılmaktadır. Daha detaylı inceleme gerektiren konularda ise bu süre değişkenlik gösterebilmekte olup bunu ekip sayımız ile bağdaştırmanız yanlış olur.

Boss kaçırma diye tabir ettiğimiz konularda uygulanan ceza prosedürü şu şekildedir; X karakter hakkında gelen bildirimde ceza gerektirecek bir durum var ise ve yine ilgili birimin X karakteri hakkında yaptığı incelemeler sonrasında 7-30-999 gün ban cezalarından biri uygulanmaktadır. Yine X kişi hakkında bir yada birden fazla şikayet edilmesi ceza alıp almamasına etki etmemekte olup aksine ilgili birimin iş yükünü arttıracağı için buda sizlere vereceğimiz cevabı geciktirmesine yol açmaktadır.




İyi forumlar dilerim.
İstanbul Kıyamet Vakti İletişim/Destek Formu İçin Tıkla!

Doğru Ceza İtiraz Formu Nasıl Doldurulur Tıkla.!

Forum Kanalındaki Faydalı Konular

İstanbul Kıyamet Vakti'nden Haberdar Olun!
Resim Resim Resim Resim
Kullanıcı avatarı
mirkan1453
Teşkilat Neferi
Teşkilat Neferi
Mesajlar: 570
Kayıt: 05 Ara 2009 23:51
Sunucu: Meran
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Lotus
Konum: Adana

Re: İletişim Destek Formu

Mesaj gönderen mirkan1453 »

AhiEvran yazdı: 19 Ağu 2018 00:41 Merhabalar;


Oyuncu Hata kullanımına gelen bildirimler bildirimin içeriğine bağlı olarak ortalama 24 saat içerisinde incelenip sonuçlandırılmaktadır. Daha detaylı inceleme gerektiren konularda ise bu süre değişkenlik gösterebilmekte olup bunu ekip sayımız ile bağdaştırmanız yanlış olur.

Boss kaçırma diye tabir ettiğimiz konularda uygulanan ceza prosedürü şu şekildedir; X karakter hakkında gelen bildirimde ceza gerektirecek bir durum var ise ve yine ilgili birimin X karakteri hakkında yaptığı incelemeler sonrasında 7-30-999 gün ban cezalarından biri uygulanmaktadır. Yine X kişi hakkında bir yada birden fazla şikayet edilmesi ceza alıp almamasına etki etmemekte olup aksine ilgili birimin iş yükünü arttıracağı için buda sizlere vereceğimiz cevabı geciktirmesine yol açmaktadır.




İyi forumlar dilerim.
Öncelikle bilgi paylaşımında bulunduğunuz için çok teşekkürler.
Birden fazla şikayetin cezaya etki etmeyip iş yükünü artırması konuya yaklaşımı duyarlı hale getirecektir, bir diğer husus ise kimi oyuncular oyuna iş çıkışı yada belirli zaman dilimlerinde giriyor ve oynanışı ve oyuncu mutluluğunu etkileyen gerginliği artıran konularda yani boss kaçırma, ağır küfür hakaret, oyuncu hile, bug kullanımı gibi konularda ortalama 24 saat olan süreci hızlandırıp oyuncu deneyimi pozitif bir noktaya getirmeye çalışabilir miyiz, yine aynı örnek üzerinden giderek örnek verecek olursak boss kaçıran birisini Hızlı desteğe şikayet edip herhangi bir yetkiliyi oyun içerisine davet etmesi mümkün olabilir mi? Yada böyle bir uygulama yada benzeri bir durum var mı? Yoksa olmasının sakıncası var mı?

Burda sorduklarım yada değindiklerim biraz İletişim Destek Formunda soru-cevap bölümüne gönderilecek sorular yada görüş öneri konusuna giriyor gibi gözükse de nihai amacım sadece şahsımın değil tüm oyuncuları aklındaki soruları sorup yetkililerle diyalog halinde olarak soru işaretlerini gidermeleri. Şimdiden verdiğiniz cevaplar için teşekkürler.
Resim
Kullanıcı avatarı
AhiEvran
Sancak Beyi
Sancak Beyi
Mesajlar: 11503
Kayıt: 04 Eki 2015 13:33
Sunucu: Anka
Lonca: Free

Re: İletişim Destek Formu

Mesaj gönderen AhiEvran »

Merhabalar;


Öncelikle anlayışınız için teşekkür ederim. Konunuzun muhatabı doğrudan yetkili kişiler olduğu için konunuzu Genel Etkileşim kanalı yerine Hızlı Destek kanalı üzerinden yazmanız uygun olacağını belirtmek isterim. Yine bu platformda gerek eleştirilere, sitemlere, gerekse de önerilere, görüşlere pozitif ve ılımlı yaklaşan bir tutum sergilemeye çalışıyoruz.

Oyun evresi içerisinde küfür, argo ve benzeri müstehcen kelimeler kullanan X karakteri konuşma penceresindeki yazısının üstünü sağ tıklayarak " Şikayet Et " seçeneğini kullanarak şikayet etmeniz durumunda; İlgili şikayetiniz anlık olarak denetmen panelimize düşer ve yine ilgili görevli arkadaşımız ceza yetkisini dahilinde ise gerekli işlemi uygulayarak işlemini sonuçlandırmakta olup, ceza yetkisini aşan durumlarda ise yine online bir üst birime yönlendirilerek gerekli işlemin yapılmasını sağlanmaktadır. Bahsettiğim bu konu çok mücbir sebepler olmadığı sürece genelde anlık olarak müdahale edilmektedir.

Bahsettiğiniz gibi Forumlarımız içerisinde Boss kaçırma, GM, Yönetici,yardım, lütfen, acil ve kişiye özel başlıklar gibi konuların açılmasını müsaade etmiyoruz. Bunun sebebi ise; Gerek Forum kurallarımız "Madde 4" gerekse de inceleme yetkisi forum moderatör arkadaşlarımın yetkisi dahilinde olmaması ve gerekli kontrolleri sağlayamadığından kaynaklıdır. Bu sebeplerden dolayı, ilgili konu/ları yine ilgili birime bildirimde bulunmanız en doğru yolu olacaktır.

Bir diğer konuda bahsettiğiniz "24 saat olan süreci hızlandırma" ile alakalı öneriniz ise; İlgili birimlerce daha hızlı sonuçlandırmak adına neler yapabileceğimizi bir sonraki toplantı dahilinde ele alınmasını sağlayabilirim.

Bu ve benzeri görüş ve fikirlerinizi detaylı olarak bizler ile paylaşmak isterseniz İletişim Destek Formu > Görüş ve Öneriler başlığı altında bildirimde bulunabilirsiniz.




iyi eğlenceler dilerim.

İstanbul Kıyamet Vakti İletişim/Destek Formu İçin Tıkla!

Doğru Ceza İtiraz Formu Nasıl Doldurulur Tıkla.!

Forum Kanalındaki Faydalı Konular

İstanbul Kıyamet Vakti'nden Haberdar Olun!
Resim Resim Resim Resim
Kullanıcı avatarı
MeLankoLkBanyemS
Demirci Çırağı
Demirci Çırağı
Mesajlar: 642
Kayıt: 24 Mar 2010 17:53
Sunucu: Kuklacı
Klan: Arzın Çocukları

Re: İletişim Destek Formu

Mesaj gönderen MeLankoLkBanyemS »

AhiEvran yazdı: 19 Ağu 2018 03:24 Merhabalar;


Öncelikle anlayışınız için teşekkür ederim. Konunuzun muhatabı doğrudan yetkili kişiler olduğu için konunuzu Genel Etkileşim kanalı yerine Hızlı Destek kanalı üzerinden yazmanız uygun olacağını belirtmek isterim. Yine bu platformda gerek eleştirilere, sitemlere, gerekse de önerilere, görüşlere pozitif ve ılımlı yaklaşan bir tutum sergilemeye çalışıyoruz.

Oyun evresi içerisinde küfür, argo ve benzeri müstehcen kelimeler kullanan X karakteri konuşma penceresindeki yazısının üstünü sağ tıklayarak " Şikayet Et " seçeneğini kullanarak şikayet etmeniz durumunda; İlgili şikayetiniz anlık olarak denetmen panelimize düşer ve yine ilgili görevli arkadaşımız ceza yetkisini dahilinde ise gerekli işlemi uygulayarak işlemini sonuçlandırmakta olup, ceza yetkisini aşan durumlarda ise yine online bir üst birime yönlendirilerek gerekli işlemin yapılmasını sağlanmaktadır. Bahsettiğim bu konu çok mücbir sebepler olmadığı sürece genelde anlık olarak müdahale edilmektedir.

Bahsettiğiniz gibi Forumlarımız içerisinde Boss kaçırma, GM, Yönetici,yardım, lütfen, acil ve kişiye özel başlıklar gibi konuların açılmasını müsaade etmiyoruz. Bunun sebebi ise; Gerek Forum kurallarımız "Madde 4" gerekse de inceleme yetkisi forum moderatör arkadaşlarımın yetkisi dahilinde olmaması ve gerekli kontrolleri sağlayamadığından kaynaklıdır. Bu sebeplerden dolayı, ilgili konu/ları yine ilgili birime bildirimde bulunmanız en doğru yolu olacaktır.

Bir diğer konuda bahsettiğiniz "24 saat olan süreci hızlandırma" ile alakalı öneriniz ise; İlgili birimlerce daha hızlı sonuçlandırmak adına neler yapabileceğimizi bir sonraki toplantı dahilinde ele alınmasını sağlayabilirim.

Bu ve benzeri görüş ve fikirlerinizi detaylı olarak bizler ile paylaşmak isterseniz İletişim Destek Formu > Görüş ve Öneriler başlığı altında bildirimde bulunabilirsiniz.




iyi eğlenceler dilerim.

Geçenlerde " Oyun açık dünya olduğu için böyle durumlara karşı oyuncularımızın hazırlıklı olmasını öneriyoruz." demiştiniz. Ne değişti ?
Kullanıcı avatarı
MeLankoLkBanyemS
Demirci Çırağı
Demirci Çırağı
Mesajlar: 642
Kayıt: 24 Mar 2010 17:53
Sunucu: Kuklacı
Klan: Arzın Çocukları

Re: İletişim Destek Formu

Mesaj gönderen MeLankoLkBanyemS »

AhiEvran yazdı: 19 Ağu 2018 03:24 Merhabalar;


Öncelikle anlayışınız için teşekkür ederim. Konunuzun muhatabı doğrudan yetkili kişiler olduğu için konunuzu Genel Etkileşim kanalı yerine Hızlı Destek kanalı üzerinden yazmanız uygun olacağını belirtmek isterim. Yine bu platformda gerek eleştirilere, sitemlere, gerekse de önerilere, görüşlere pozitif ve ılımlı yaklaşan bir tutum sergilemeye çalışıyoruz.

Oyun evresi içerisinde küfür, argo ve benzeri müstehcen kelimeler kullanan X karakteri konuşma penceresindeki yazısının üstünü sağ tıklayarak " Şikayet Et " seçeneğini kullanarak şikayet etmeniz durumunda; İlgili şikayetiniz anlık olarak denetmen panelimize düşer ve yine ilgili görevli arkadaşımız ceza yetkisini dahilinde ise gerekli işlemi uygulayarak işlemini sonuçlandırmakta olup, ceza yetkisini aşan durumlarda ise yine online bir üst birime yönlendirilerek gerekli işlemin yapılmasını sağlanmaktadır. Bahsettiğim bu konu çok mücbir sebepler olmadığı sürece genelde anlık olarak müdahale edilmektedir.

Bahsettiğiniz gibi Forumlarımız içerisinde Boss kaçırma, GM, Yönetici,yardım, lütfen, acil ve kişiye özel başlıklar gibi konuların açılmasını müsaade etmiyoruz. Bunun sebebi ise; Gerek Forum kurallarımız "Madde 4" gerekse de inceleme yetkisi forum moderatör arkadaşlarımın yetkisi dahilinde olmaması ve gerekli kontrolleri sağlayamadığından kaynaklıdır. Bu sebeplerden dolayı, ilgili konu/ları yine ilgili birime bildirimde bulunmanız en doğru yolu olacaktır.

Bir diğer konuda bahsettiğiniz "24 saat olan süreci hızlandırma" ile alakalı öneriniz ise; İlgili birimlerce daha hızlı sonuçlandırmak adına neler yapabileceğimizi bir sonraki toplantı dahilinde ele alınmasını sağlayabilirim.

Bu ve benzeri görüş ve fikirlerinizi detaylı olarak bizler ile paylaşmak isterseniz İletişim Destek Formu > Görüş ve Öneriler başlığı altında bildirimde bulunabilirsiniz.




iyi eğlenceler dilerim.

Gorgar yazdı: 01 Mar 2018 16:39 Neden son görev 57 seviye?
58-59 seviyede hala deneyim puanı vermenin oyuncuya pek bir faydası olmuyor. Bu sebepten Karaköy’de görevler 57’de son buluyor.

Dirençlerin 600 ile sınırlanmasına ne zaman karar verdiniz?
Büyücüler şefleri tanklamaya başladıklarında….

49 seviye oyuncular çemberli eşyaları ile seviye kasmadan şeflere koşacaklar!
Bu konuda endişesi olan arkadaşları anlıyorum. Oyunun test edilebilmesi için betada bu özelliği açmadık ancak normal versiyonda açık bölge şeflerinin eşyaları ancak yüksek seviyedeki oyunculara düşebilecek. Yani 49 karakterle şef’lere gideyim eşyaları dizeyim diye bir durum yok.

Neden sarı eşyaların üretim gereksinimleri düşük?

Karaköy herkese eşit şartlarda yeniden başlama şansı veren bir genişleme paketi. Nadide eşyaları, oyunu gerçekten rekabetçi seviyede oynamak isteyen arkadaşlarımız için getirdik.

Ancak Karaköy gerçekten zor bir bölge. Oyunda Çemberlitaş eşyaları olmayan veya eşyaları 55 seviyeyi geçtikten sonra değer kaybeden oyuncular, 50 ve 55 seviye efsunlu eşyaları ve geçiş nadidelerini, esas nadidelere göre daha kolay üreterek Karaköy’ü deneyimleyebilecekler.

Ayrıca normal efsunlu eşyalarda da iki veya üç özellik karşımıza çıkabiliyor ki bu bir yenilik. Oyun için ticareti açısından önemi olan bu eşyaların değerleri daha da yükseliyor.

Eski şeflerden neden yeni materyal düşüyor?
Hem sizlerin çok sevdiği ve nostaljik hisler yaşadığınız bölgelerde oynama imkanı sağlaması, hem oyuncu kitlesinin daha geniş bir alana yayılması, hem de bu bölgeleri henüz tamamlamamış yeni oyunculara, tecrübeli neferlerin yardımcı olabilmesinin ve yönlendirme yapabilmesinin önünün açılması adına bu materyalleri oyuna ekledik.

Kırmızı renkli bölge çok göz alıyor, kör oluyorum!
Evet bu konu ile ilgili yoğun istek geldi ve kırmızı renkli bölgeyi bayağı küçülttük, artık klan bayraklarında bu etkiler yok.

Neden Temizlik Hastası diye bir efsun var?
İKV’nin efsunlarının içerisinde çoklukla esprili isimler yer alır. Ayrıca İKV’yi oynayan çok sayıda kadın oyuncumuz var yani İKV’nin dişi bir yanı da mevcut. Türkiye’de kadınlar asitle erkeklere nazaran çok daha fazla haşır neşir olurlar. Sıklıkla nitrik asit, hidroklorik asit ve çamaşır suyu gibi materyalleri karıştırarak temizlik adına neredeyse hayati tehlikeler atlatırlar ancak yine de bundan vazgeçmezler. Buna biraz esprili bir gönderme yaparak, dişil bir efsun ismi oluşturmak istedim, hepsi bu…

Şef kaçıranlar beni oyundan soğutuyor! Onların uzaklaştırılması lazım…
Bu durumu açık dünyanın zorluklarından biri olarak kabul ederek hazırlıklarınızı ona göre yapmanızı, gruplarınızdaki tank sayılarınızı arttırmanızı ve vereceğiniz çok öfkeli tepkilerden uzaklaşmanızı tavsiye ediyorum. Zira sadece bu nedenle, neredeyse oyunun türünü değiştirmemizi rica eden öneriler dahi geliyor, İKV bir MMORPG arkadaşlar, Karaköy ise herkese açık bir bölüm…

2007’de ilk çıkardığımız eklenti paketi meteor bölgesinde dahi oyunda dostluk ve arkadaşlık ortamının kalmadığına ilişkin eleştiriler alıyorduk. Dostluk ve arkadaşlık ortamı eleştirileri her eklenti paketinde yükseliş gösterir zira her eklenti paketinde oyuna baskın bir rekabet ortamı gelir, bu MMORPG’lerin doğasıdır. Eğer bu ortamın etkilerine dayanamıyorsanız, oyunda daha pasif şekillerde karakterinizi geliştirmenizi tavsiye edebilirim.

Oyun ortamını bozduğunu düşündüğünüz, kurallara aykırı olmasa da sizi sinir eden herkesin başına bir GM dikilmesinin veya oyundan atılmalarının etik ve mümkün olmadığını takdir edersiniz. Sonucunda sinirlendiğiniz herkesin insan olduğunu unutmayın. Bunlar sizin kardeşiniz, ağabeyiniz, evladınız, ana-babanız yaşında insanlar olabilir. Farklı kültürlerde, farklı eğitim seviyelerinde, doğruları yanlışları farklı olan, hayattan zevk alma şekilleri sizden çok farklı olan bir sürü insanla yan yana geleceksiniz. Eğer onlarla güzel paylaşımlarda bulunabiliyorsanız ve çatışmaları büyük problemler haline getirmemeyi başarabiliyorsanız MMORPG’lerin en büyük zenginliğini yaşayabiliyorsunuz demektir. İKV’nin oyuncu kitlesinde en sevdiğim şeylerden biri budur…

Ancak bir şekilde bazı olaylar size katlanılmaz geliyorsa ve dayanamıyorsanız, biraz eğlenmek için girdiğiniz bu oyun sizin için işkence haline geliyorsa biraz nefes alın ve başka şeylerle uğraşın.

Unutmayın, hiçbir oyun sizin sağlığınızdan ve mutluluğunuzdan önemli değil…


Şaheserler, gözlükler, gb’ler, maratonlar, Kuklacı, Selami, Gezgin Şehir gelecek mi? Karaköy’ün sonunda ne oluyor?
Arkadaşlar açıklanacak şeyleri açıklıyoruz, oynanarak çözülmesini istediğimiz şeyleri oyuna koyuyoruz, diğer konularda herhangi bir yorum yapmıyoruz. Bu hep böyle oldu, bu tarz sorularla geliştiricileri ve oyun yöneticilerini bombardıman etmemenizi rica ediyoruz.

Peki kıyamet ne zaman kopacak?
Eklentinin zincirlerini çözme zamanı geldi; herkese mutlu kıyametler...
Kullanıcı avatarı
AhiEvran
Sancak Beyi
Sancak Beyi
Mesajlar: 11503
Kayıt: 04 Eki 2015 13:33
Sunucu: Anka
Lonca: Free

Re: İletişim Destek Formu

Mesaj gönderen AhiEvran »

Merhabalar;


İlgili konu hakkında, duyurularımızı ve açıklamalarımızı kaçırdığınızı farz ederek bir kez daha değişen kuralımız ile kısa bir hatırlatmakta fayda olacağını kanaatindeyim.

12.04.2018 tarihinde saat 19:33te resmi forumumuz üzerinden topluluk duyurusu yapılmış ve BOSS kaçırma faaliyetlerinde bulunanlara; oyuncuların emeklerini hiçe sayacak ve topluluğun etkileşimi olumsuz etkileyerek huzuru bozacak davranışları kasıtlı olarak sürdüren kişilerin oyundan uzaklaştırılacağını belirtmiştik.

Konu farklı mecralara çekilmemesi adına konuyu kilitliyorum.



Bilginize.
İstanbul Kıyamet Vakti İletişim/Destek Formu İçin Tıkla!

Doğru Ceza İtiraz Formu Nasıl Doldurulur Tıkla.!

Forum Kanalındaki Faydalı Konular

İstanbul Kıyamet Vakti'nden Haberdar Olun!
Resim Resim Resim Resim
Kilitli