Evet, tılsımlar bir çok şeyi etkiledi.Tılsımsız oyuncular bölgelere alınmıyordu.Peki ya grup bölgelerinde tılsım takılması engellense? Dirençler 1000'e çıkarılsa da görevleri yapamayan oyuncular devir alma yoluna başvurmasa?
Zaten bir şeyler için geç kalındı, bari yeniden veya yeni başlayan oyunculara biraz özen gösterin.Dirençler 600, met tılsımı iş görmüyor.Nasıl kesiyorlar acaba gaffarı? Allah'tan GBZ olsun Hakir olsun gruplarda tılsım şart koşmuyorlar.Bunu grup bölgelerine de getirirseniz seviniriz.
Bir de acaba dirençler 600 olduğundan beri Gaffar kesim videosu hiç gören oldu mu? Olduysa link atarsa sevinirim.
Tılsımlar Hk. Küçük bir Tavsiye
- Lothbrok
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 255
- Kayıt: 07 Şub 2018 22:30
- Sunucu: Kuklacı
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Tılsımlar Hk. Küçük bir Tavsiye
3 halley asali buyucu ile gittik lakin semihayi stusuz kaciramadik bunun sebebi zirh kirma etkisinin 3 den asagi inmemesi oldu tek zorlayan sey budur onun disinda bildigin normal kesim.Megaevil yazdı: ↑17 Ağu 2018 08:05 Evet, tılsımlar bir çok şeyi etkiledi.Tılsımsız oyuncular bölgelere alınmıyordu.Peki ya grup bölgelerinde tılsım takılması engellense? Dirençler 1000'e çıkarılsa da görevleri yapamayan oyuncular devir alma yoluna başvurmasa?
Zaten bir şeyler için geç kalındı, bari yeniden veya yeni başlayan oyunculara biraz özen gösterin.Dirençler 600, met tılsımı iş görmüyor.Nasıl kesiyorlar acaba gaffarı? Allah'tan GBZ olsun Hakir olsun gruplarda tılsım şart koşmuyorlar.Bunu grup bölgelerine de getirirseniz seviniriz.
Bir de acaba dirençler 600 olduğundan beri Gaffar kesim videosu hiç gören oldu mu? Olduysa link atarsa sevinirim.
Gaffar 90 semiha 20 sonra konsla semihayi bitir gaffara don bu sekilde kesiliyor.Lakin stusuz kesmek cok zor
3000 jzero hasarlarla tekrar deneyecegiz yakinda
Lothbrokş
- Parlementxx
- Bab-ı Ali Muhafızı
- Mesajlar: 1813
- Kayıt: 09 Ara 2015 19:38
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Arzın Çocukları
- Konum: Jüpiter
Re: Tılsımlar Hk. Küçük bir Tavsiye
Ne indim ne bindim.Ne anladım o zaman ? Tılsımlar engellense ne olur engellenmese ne olur ? Tılsımları engellemek daha kötü olacaktır.Tank modunda savaşçının direnci 1000'lenebilmeli.Şifacıların iksir fabrikası yok sonuçta.Bunun yanı sıra daha önceden yazdık bu bölgelerdeki eşyalar zaten çöp oluyor.Oyuna yeni oyuncu kazanabilmek için bu bölgelerin kolaylaştırılması lazım diye ama umursanmadı.Zaten bölgeyi bitirmek ayrı dert şans sistemi ayrı dert bırakın bari oyuncular eğlenerek,kendini kasmadan rahatça girip oynasınlar.Yeni oyuncuyu düşündükleri falan yok.Yav bari önceki görevlerden işe yarayacak efsunlu eşyalar verseler.600 direnç ile yeni oyuncular kesim falan yapamaz.Topluca gidip açık bölgede kesebilecek bir kitleyi de toplayamazlar.Kimse bu kadar uğraşmaz zaten uğraşsa da bulamayacak.Yeni başlayan birisi en fazla sığınaklara kadar gelir ve oyunu bırakır.Oyun artık lonca üzerine.Bireysellik diye bir şey artık hiç kalmadı.Loncası olan düdüğü çalar.Benim gibi arada bir girip bireysel takılmak isteyenlerin artık işi yok oyunda.Şans sistemiymiş,aynı bossu kesip durmakmış...
Yeni oyuncuların Çemberlitaş'a daha rahat girebilmesi için hiçbir düzenleme yapılmadı.Aynı bölgeyi açık bölgeye çevirdiler.Tıpkı Karaköy'ün açık bölge olupta grup bölgesinden farkının olmaması gibi.Yahu bari yaratıklarda bazı değişiklikler yapın.Yok.Bu bölgeleri nasıl test etmişler peki ? Hangi eşyalarla hangi tılsımlarla ? Bu bölgeleri test ederken yapılması gereken üzerinde hiçbir ÇT eşyası olmayan karakterlerle bölgeyi bitirmeye çalışmaktır.Kaç saat sürecek peki? Bitirebilecekler mi ? Tamam mantıken tüm bölgeyi oynamazlar zaten gidip bosslarda deneme yaparlar.O zaman o tankın aldığı hasarı göz önünde bulundurarak ,onu ayakta tutmaya çalışan şifacıyı düşünerek neden bir düzenleme yapılmaz ? Yapılmıyor işte...
Yeni oyuncuların Çemberlitaş'a daha rahat girebilmesi için hiçbir düzenleme yapılmadı.Aynı bölgeyi açık bölgeye çevirdiler.Tıpkı Karaköy'ün açık bölge olupta grup bölgesinden farkının olmaması gibi.Yahu bari yaratıklarda bazı değişiklikler yapın.Yok.Bu bölgeleri nasıl test etmişler peki ? Hangi eşyalarla hangi tılsımlarla ? Bu bölgeleri test ederken yapılması gereken üzerinde hiçbir ÇT eşyası olmayan karakterlerle bölgeyi bitirmeye çalışmaktır.Kaç saat sürecek peki? Bitirebilecekler mi ? Tamam mantıken tüm bölgeyi oynamazlar zaten gidip bosslarda deneme yaparlar.O zaman o tankın aldığı hasarı göz önünde bulundurarak ,onu ayakta tutmaya çalışan şifacıyı düşünerek neden bir düzenleme yapılmaz ? Yapılmıyor işte...
En son Serinplay tarafından 17 Ağu 2018 12:36 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
─∘Serinplay∘─
"Gezgin Şehir"
İstanbul Kıyamet Vakti Wiki
Kıyamet Oyun Projesi
Fan Art Çalışmaları
Günlüğüm
"Gezgin Şehir"
İstanbul Kıyamet Vakti Wiki
Kıyamet Oyun Projesi
Fan Art Çalışmaları
Günlüğüm
- melihbey
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 460
- Kayıt: 15 Şub 2011 18:13
- Sunucu: Kuklacı
- Klan: Lodos
- Lonca: Nefer Team
- Konum: İstanbul/KARTAL
Re: Tılsımlar Hk. Küçük bir Tavsiye
Merhabalar, Karaköy geldikten sonra 3 büyü 2 şifa 1 tank olarak tankın görevini yapmak için çemberlitaş girdik tankın zırhı 67 canı 35k direnç elektrik 600 direnc buz 300 ile hiç zorlanmadan tüm bölgeyi 2 saate yakın sürede bitirdik. İnsanlar kolaya alıştığı için çok zor olduğu düşünülüyor ama doğru oynamayı bilen bı grup rahatça kesebilir.(not gruptaki buyuculerden 2si 55 level üstü ve sıralardan birisi 55 level üstü idi) kolay gelsin
- melihbey
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 460
- Kayıt: 15 Şub 2011 18:13
- Sunucu: Kuklacı
- Klan: Lodos
- Lonca: Nefer Team
- Konum: İstanbul/KARTAL
Re: Tılsımlar Hk. Küçük bir Tavsiye
4 1 1 şeklinde girip itwmleri eksik olan bı grubun kesim yapabilmesi çok zor görünüyor, kusursuz oynanması gerekiyor diye düşünüyorum, lakin 3 2 1 girildiği taktirde eksik itemlerle tilsimsiz dahi kesim yapılabiliyor (böyle daha açıklayıcı olmuştur umarım
Re: Tılsımlar Hk. Küçük bir Tavsiye
Tankın dirençlerini 1000 yapmak pvp için adaletsiz olacaktır. Diğer oyuncular 600 yapabiliyorken tankın 1000 yapması yine yeni bir def23 faciası ortaya çıkartacaktır. Onun yerine Gaffarın ve diğer bossların hasarını azaltırlar olur biter.Serinplay yazdı: ↑17 Ağu 2018 12:35 Ne indim ne bindim.Ne anladım o zaman ? Tılsımlar engellense ne olur engellenmese ne olur ? Tılsımları engellemek daha kötü olacaktır.Tank modunda savaşçının direnci 1000'lenebilmeli.Şifacıların iksir fabrikası yok sonuçta.Bunun yanı sıra daha önceden yazdık bu bölgelerdeki eşyalar zaten çöp oluyor.Oyuna yeni oyuncu kazanabilmek için bu bölgelerin kolaylaştırılması lazım diye ama umursanmadı.Zaten bölgeyi bitirmek ayrı dert şans sistemi ayrı dert bırakın bari oyuncular eğlenerek,kendini kasmadan rahatça girip oynasınlar.Yeni oyuncuyu düşündükleri falan yok.Yav bari önceki görevlerden işe yarayacak efsunlu eşyalar verseler.600 direnç ile yeni oyuncular kesim falan yapamaz.Topluca gidip açık bölgede kesebilecek bir kitleyi de toplayamazlar.Kimse bu kadar uğraşmaz zaten uğraşsa da bulamayacak.Yeni başlayan birisi en fazla sığınaklara kadar gelir ve oyunu bırakır.Oyun artık lonca üzerine.Bireysellik diye bir şey artık hiç kalmadı.Loncası olan düdüğü çalar.Benim gibi arada bir girip bireysel takılmak isteyenlerin artık işi yok oyunda.Şans sistemiymiş,aynı bossu kesip durmakmış...
Yeni oyuncuların Çemberlitaş'a daha rahat girebilmesi için hiçbir düzenleme yapılmadı.Aynı bölgeyi açık bölgeye çevirdiler.Tıpkı Karaköy'ün açık bölge olupta grup bölgesinden farkının olmaması gibi.Yahu bari yaratıklarda bazı değişiklikler yapın.Yok.Bu bölgeleri nasıl test etmişler peki ? Hangi eşyalarla hangi tılsımlarla ? Bu bölgeleri test ederken yapılması gereken üzerinde hiçbir ÇT eşyası olmayan karakterlerle bölgeyi bitirmeye çalışmaktır.Kaç saat sürecek peki? Bitirebilecekler mi ? Tamam mantıken tüm bölgeyi oynamazlar zaten gidip bosslarda deneme yaparlar.O zaman o tankın aldığı hasarı göz önünde bulundurarak ,onu ayakta tutmaya çalışan şifacıyı düşünerek neden bir düzenleme yapılmaz ? Yapılmıyor işte...
Everything is about math just math
Re: Tılsımlar Hk. Küçük bir Tavsiye
Evet, bu noktayı kaçırmışız, öyleyse defansif dövüşme tılsımı takılıyken sınır 600 olsun?movie yazdı: ↑17 Ağu 2018 14:33Tankın dirençlerini 1000 yapmak pvp için adaletsiz olacaktır. Diğer oyuncular 600 yapabiliyorken tankın 1000 yapması yine yeni bir def23 faciası ortaya çıkartacaktır. Onun yerine Gaffarın ve diğer bossların hasarını azaltırlar olur biter.Serinplay yazdı: ↑17 Ağu 2018 12:35 Ne indim ne bindim.Ne anladım o zaman ? Tılsımlar engellense ne olur engellenmese ne olur ? Tılsımları engellemek daha kötü olacaktır.Tank modunda savaşçının direnci 1000'lenebilmeli.Şifacıların iksir fabrikası yok sonuçta.Bunun yanı sıra daha önceden yazdık bu bölgelerdeki eşyalar zaten çöp oluyor.Oyuna yeni oyuncu kazanabilmek için bu bölgelerin kolaylaştırılması lazım diye ama umursanmadı.Zaten bölgeyi bitirmek ayrı dert şans sistemi ayrı dert bırakın bari oyuncular eğlenerek,kendini kasmadan rahatça girip oynasınlar.Yeni oyuncuyu düşündükleri falan yok.Yav bari önceki görevlerden işe yarayacak efsunlu eşyalar verseler.600 direnç ile yeni oyuncular kesim falan yapamaz.Topluca gidip açık bölgede kesebilecek bir kitleyi de toplayamazlar.Kimse bu kadar uğraşmaz zaten uğraşsa da bulamayacak.Yeni başlayan birisi en fazla sığınaklara kadar gelir ve oyunu bırakır.Oyun artık lonca üzerine.Bireysellik diye bir şey artık hiç kalmadı.Loncası olan düdüğü çalar.Benim gibi arada bir girip bireysel takılmak isteyenlerin artık işi yok oyunda.Şans sistemiymiş,aynı bossu kesip durmakmış...
Yeni oyuncuların Çemberlitaş'a daha rahat girebilmesi için hiçbir düzenleme yapılmadı.Aynı bölgeyi açık bölgeye çevirdiler.Tıpkı Karaköy'ün açık bölge olupta grup bölgesinden farkının olmaması gibi.Yahu bari yaratıklarda bazı değişiklikler yapın.Yok.Bu bölgeleri nasıl test etmişler peki ? Hangi eşyalarla hangi tılsımlarla ? Bu bölgeleri test ederken yapılması gereken üzerinde hiçbir ÇT eşyası olmayan karakterlerle bölgeyi bitirmeye çalışmaktır.Kaç saat sürecek peki? Bitirebilecekler mi ? Tamam mantıken tüm bölgeyi oynamazlar zaten gidip bosslarda deneme yaparlar.O zaman o tankın aldığı hasarı göz önünde bulundurarak ,onu ayakta tutmaya çalışan şifacıyı düşünerek neden bir düzenleme yapılmaz ? Yapılmıyor işte...
Re: Tılsımlar Hk. Küçük bir Tavsiye
Bilgilendirme için teşekkürler.Lothbrok yazdı: ↑17 Ağu 2018 11:343 halley asali buyucu ile gittik lakin semihayi stusuz kaciramadik bunun sebebi zirh kirma etkisinin 3 den asagi inmemesi oldu tek zorlayan sey budur onun disinda bildigin normal kesim.Megaevil yazdı: ↑17 Ağu 2018 08:05 Evet, tılsımlar bir çok şeyi etkiledi.Tılsımsız oyuncular bölgelere alınmıyordu.Peki ya grup bölgelerinde tılsım takılması engellense? Dirençler 1000'e çıkarılsa da görevleri yapamayan oyuncular devir alma yoluna başvurmasa?
Zaten bir şeyler için geç kalındı, bari yeniden veya yeni başlayan oyunculara biraz özen gösterin.Dirençler 600, met tılsımı iş görmüyor.Nasıl kesiyorlar acaba gaffarı? Allah'tan GBZ olsun Hakir olsun gruplarda tılsım şart koşmuyorlar.Bunu grup bölgelerine de getirirseniz seviniriz.
Bir de acaba dirençler 600 olduğundan beri Gaffar kesim videosu hiç gören oldu mu? Olduysa link atarsa sevinirim.
Gaffar 90 semiha 20 sonra konsla semihayi bitir gaffara don bu sekilde kesiliyor.Lakin stusuz kesmek cok zor
3000 jzero hasarlarla tekrar deneyecegiz yakinda
Re: Tılsımlar Hk. Küçük bir Tavsiye
Haklısın Aykut abi, grup bölgelerini açık yapmak yerine bireysel grup bölgeleri yapıp yaratıkları ve şefleri ona göre ayarlayabilirlerdi.Böylece hatayı da kendine yapardı oyuncular.Serinplay yazdı: ↑17 Ağu 2018 12:35 Ne indim ne bindim.Ne anladım o zaman ? Tılsımlar engellense ne olur engellenmese ne olur ? Tılsımları engellemek daha kötü olacaktır.Tank modunda savaşçının direnci 1000'lenebilmeli.Şifacıların iksir fabrikası yok sonuçta.Bunun yanı sıra daha önceden yazdık bu bölgelerdeki eşyalar zaten çöp oluyor.Oyuna yeni oyuncu kazanabilmek için bu bölgelerin kolaylaştırılması lazım diye ama umursanmadı.Zaten bölgeyi bitirmek ayrı dert şans sistemi ayrı dert bırakın bari oyuncular eğlenerek,kendini kasmadan rahatça girip oynasınlar.Yeni oyuncuyu düşündükleri falan yok.Yav bari önceki görevlerden işe yarayacak efsunlu eşyalar verseler.600 direnç ile yeni oyuncular kesim falan yapamaz.Topluca gidip açık bölgede kesebilecek bir kitleyi de toplayamazlar.Kimse bu kadar uğraşmaz zaten uğraşsa da bulamayacak.Yeni başlayan birisi en fazla sığınaklara kadar gelir ve oyunu bırakır.Oyun artık lonca üzerine.Bireysellik diye bir şey artık hiç kalmadı.Loncası olan düdüğü çalar.Benim gibi arada bir girip bireysel takılmak isteyenlerin artık işi yok oyunda.Şans sistemiymiş,aynı bossu kesip durmakmış...
Yeni oyuncuların Çemberlitaş'a daha rahat girebilmesi için hiçbir düzenleme yapılmadı.Aynı bölgeyi açık bölgeye çevirdiler.Tıpkı Karaköy'ün açık bölge olupta grup bölgesinden farkının olmaması gibi.Yahu bari yaratıklarda bazı değişiklikler yapın.Yok.Bu bölgeleri nasıl test etmişler peki ? Hangi eşyalarla hangi tılsımlarla ? Bu bölgeleri test ederken yapılması gereken üzerinde hiçbir ÇT eşyası olmayan karakterlerle bölgeyi bitirmeye çalışmaktır.Kaç saat sürecek peki? Bitirebilecekler mi ? Tamam mantıken tüm bölgeyi oynamazlar zaten gidip bosslarda deneme yaparlar.O zaman o tankın aldığı hasarı göz önünde bulundurarak ,onu ayakta tutmaya çalışan şifacıyı düşünerek neden bir düzenleme yapılmaz ? Yapılmıyor işte...