Yıl 2004 devasa bir türk oyunu sürüldü piyasaya , oyuna gelen oyuncu sayısı rekor seviyelerdeydi .
2004 yılında bu tip bir oyunun piyasada bulunması bir devrim niteligindeydi , yapımcı Mevlüt Dinç Ata tv de bir reklam yaparak oyunu muazzam bir seviyeye getirmişti .
2005 yılından itibaren güncellemeler üzerinde çalışılarak bir bölge planlandı .
Metoor bölgesinin gelecek olması bizleri heyecan fırtınasının ilerisine götürüyordu yapımcı Mevlüt Dinç ve geliştirici ekipten gelecek bir haber herkesi heyecan içinde bırakarak metoor bölgesinin gelişini kutlamakla geçiyordu saatlerimiz .
Ve 2009 yılında bir devrim yaratıldı oyuna yeni yetenekler , yeni bölgeler , yeni güncellemeler gelecekti ve geldi .
Deli dolu seneleri gerimizde bırakarak metoor bölgesinin ardından yeraltı ve meran bölgeleri eklenince oyun hayli keyifli bir hal aldı ve sonradan oyunla ilgili bölgeler , çemberlitaş , sıgınak , migrat getirilip oyuna grup eklenilince oyunun yarı onlıne seviyelerine düşmesi görüldü . ve arz ve lodos eklentisinin ardından karaköy denen yer getirildi ve bu deli dolu geçirilen yıllar , emekler , bir hiç ugruna yakılıp kül edildi uzun lafın kısası gelen gideni aratıyor ve aratmaya devam ediyor .
Gelen Gideni Aratıyor...
- Markzuncher
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 290
- Kayıt: 05 Mar 2018 09:30
- turkoxHAMSTER
- Dipsiz Kuyu Gözcüsü
- Mesajlar: 4285
- Kayıt: 04 Ara 2009 18:06
- Sunucu: Teşkilat
Re: Gelen Gideni Aratıyor...
Oyun 2004 değil 2006'da piyasaya sürüldü, tam sürüme de 2007'de geçti.
Re: Gelen Gideni Aratıyor...
bu gb mantıgını getiren kim acaba neyse ben bu durumu daha çok zwartana bağlıyorum eski yönetimin herşeyini beğeniyorduk o zaman zwartan oyuna veda edince laf atanlara iyi oldu bu boğulun
Herhangi bir düşünce,konuya,fikiri sindirmeye çalışan,silen, özgürlük sunmayan ikv yönetimi yüzünden pek yorum atasım gelmiyor.
Re: Gelen Gideni Aratıyor...
Aslında eklenti paketleriyle oyunun seyri değişti. Yeraltına kadar gelen bölgeler gayet idealdi. Sonrasında gelen Karaköy tekrar eskiye dönmek için gayet uygun bir paket bence.
Re: Gelen Gideni Aratıyor...
Oyunun dağılma anı Çemberlitaş bölgesinin gelmesi idi. Şöyle ki çoğu kişi zorluklarla baş edemedi, ortam bulamadı, yardım edeni yoktu, bu nedenle oyun kan kaybına orada başladı. Bu yeni gelen Karaköy eklentisi tuzu, biberi oldu.
kedi
Re: Gelen Gideni Aratıyor...
Oyunun ilk oyuncu kaybettiği eklenti sığınaklar ve migrat eklentisidir.
Zamanında sığınak ve migrata savaşçı sınıfını almadılar zaten ofansif savaşçının içerde yapacak bir şeyi yoktu kimisi tank olarak girdiysede pek bir işe yaramadığını gören büyücü ve sifacılar savaşçı sınıfını dahil etmediler bu bölgelere.
Tek tabanca takılan kişiler gruplarda yer bulamadılar,millet üstünü dizerken onlar dışarda kaldı ve böylece bırakma aşamasına kadar gitti.
Zamanında sığınak ve migrata savaşçı sınıfını almadılar zaten ofansif savaşçının içerde yapacak bir şeyi yoktu kimisi tank olarak girdiysede pek bir işe yaramadığını gören büyücü ve sifacılar savaşçı sınıfını dahil etmediler bu bölgelere.
Tek tabanca takılan kişiler gruplarda yer bulamadılar,millet üstünü dizerken onlar dışarda kaldı ve böylece bırakma aşamasına kadar gitti.
Re: Gelen Gideni Aratıyor...
Kesinlikle katılıyorum. Grup bölgeleri zamanında oyunu bırakmıştım. Hol zamanında oynuyordum ama bölge sürekli kritik hata verdiği için can çekişmekten orada da bir şey yapamadım. Hatta Karaköy'le geri geldim desek yeridir.Recoil yazdı: ↑02 Tem 2018 13:49 Oyunun ilk oyuncu kaybettiği eklenti sığınaklar ve migrat eklentisidir.
Zamanında sığınak ve migrata savaşçı sınıfını almadılar zaten ofansif savaşçının içerde yapacak bir şeyi yoktu kimisi tank olarak girdiysede pek bir işe yaramadığını gören büyücü ve sifacılar savaşçı sınıfını dahil etmediler bu bölgelere.
Tek tabanca takılan kişiler gruplarda yer bulamadılar,millet üstünü dizerken onlar dışarda kaldı ve böylece bırakma aşamasına kadar gitti.
-
- Kobra Takipçisi
- Mesajlar: 932
- Kayıt: 21 Oca 2012 18:10
- Sunucu: Tılsım
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Nemesis
Re: Gelen Gideni Aratıyor...
+1turkoxHAMSTER yazdı: ↑02 Tem 2018 04:36 Oyun 2004 değil 2006'da piyasaya sürüldü, tam sürüme de 2007'de geçti.
xLuCaGox | LLAMA | dRopheaLing | Smegma | PaRCHeR | PaRCHeRII | PaRCHeRIII | Lucago | DrKojiro
since 2007
Tılsım - Anka - Eminönü
İKV 2020 Mani Birinciliği*
since 2007
Tılsım - Anka - Eminönü
İKV 2020 Mani Birinciliği*
Re: Gelen Gideni Aratıyor...
Gerçekten öyle, Çemberlitaşın kıymetini bilemedik..Markzuncher yazdı: ↑02 Tem 2018 04:32 Yıl 2004 devasa bir türk oyunu sürüldü piyasaya , oyuna gelen oyuncu sayısı rekor seviyelerdeydi .
2004 yılında bu tip bir oyunun piyasada bulunması bir devrim niteligindeydi , yapımcı Mevlüt Dinç Ata tv de bir reklam yaparak oyunu muazzam bir seviyeye getirmişti .
2005 yılından itibaren güncellemeler üzerinde çalışılarak bir bölge planlandı .
Metoor bölgesinin gelecek olması bizleri heyecan fırtınasının ilerisine götürüyordu yapımcı Mevlüt Dinç ve geliştirici ekipten gelecek bir haber herkesi heyecan içinde bırakarak metoor bölgesinin gelişini kutlamakla geçiyordu saatlerimiz .
Ve 2009 yılında bir devrim yaratıldı oyuna yeni yetenekler , yeni bölgeler , yeni güncellemeler gelecekti ve geldi .
Deli dolu seneleri gerimizde bırakarak metoor bölgesinin ardından yeraltı ve meran bölgeleri eklenince oyun hayli keyifli bir hal aldı ve sonradan oyunla ilgili bölgeler , çemberlitaş , sıgınak , migrat getirilip oyuna grup eklenilince oyunun yarı onlıne seviyelerine düşmesi görüldü . ve arz ve lodos eklentisinin ardından karaköy denen yer getirildi ve bu deli dolu geçirilen yıllar , emekler , bir hiç ugruna yakılıp kül edildi uzun lafın kısası gelen gideni aratıyor ve aratmaya devam ediyor .
- SalurBeyi
- Labirent Rehberi
- Mesajlar: 1351
- Kayıt: 22 Kas 2016 16:50
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Lodos
- Lonca: Dostlar Kıraathanesi
Re: Gelen Gideni Aratıyor...
Oyunun kitlenmesine neden olan şey tılsım sistemidir. 10-12 yaşında ki kardeşlerimiz nereden bulsunlar Meteorit 1 tılsımını. Zaman içerisinde Meteorit 2.3 bile yetmemeye başladı. Tabi oyundaki bazı arkadaşlarımız Meteorit 1 olmadan da alırdı. Stulu yaparlardı kesimi, insanları mutlu ederlerdi. Ama herkes bu arkadaşlar gibi değil elbette. Semiha 2 defa girmesin içeriye, gruptan çıkarlardı hemen tek kelime etmeden. Ya holdeki kavgalar? Kuyu kavgaları, saat kavgaları, oda kavgaları, ray kavgaları... Yardımlaşmanın kökünü kuruttuğu için ben oyunun çıkmaza girmesinin nedenini tılsımlara bağlıyorum. Tılsım sistemi gelmeseydi her şey daha güzel olabilirdi.
ölüm tatlı bir hayal oldu artık