Yeni eklenti paketi

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
movie
Antrepo Bekçisi
Antrepo Bekçisi
Mesajlar: 791
Kayıt: 01 Ağu 2017 16:40

Yeni eklenti paketi

Mesaj gönderen movie »

İKV 6.1 SÜRÜM NOTLARI
NELER EKLENDİ
  • 3 sınıf için üçer adet yeni yetenek ve yeni tılsımlar eklendi.
  • 49 seviyeden itibaren artık her bir seviye 2 yetenek puanı vermektedir.
  • 3 adet yeni zorlu grup bölgeleri eklenmiştir.
  • Yeni şaheser takı, itemler ve materyaller eklenmiştir.
  • Yeni mavi ve mor gözlükler eklenmiştir. İtem çeşitliği adına daha önce oyunda olmayan yeni gözlükler eklenmiştir.(örneğin; M3 Maraton Adam Emsali Altuncu Modeli Lodos Gözlüğü )
  • Hem majör hem minör tılsımı ekleyebileceğiniz 1 adet özel tılsım yuvası eklenmiştir.
  • Yeni oyun sistemi: Cevher



NELER DEĞİŞTİ
  • Her sınıfın enerjisi %50 oranında arttırılmıştır.
  • Büyü Kritik ve Kritik oranları için üst limit %80 ile sınırlandırılmıştır (Yetenek puanlarından gelen kritik oranları bu sınıra dahildir).
  • Savaşçı sınıfının süpürme vuruşunun menzili arttırılmıştır ve görseli düzenlenmiştir. Ayrıca ofansif dövüşme ile hasarı 2 katına çıkar ibaresi kaldırılmıştır. Süpürme vuruşunun hasarı artık defansif dövüşme yeteneği aktif iken 2 katına çıkmaktadır.
  • Savaşçı sınıfının sert vuruş ve ağır vuruş yeteneklerine kritik özelliği eklenmiştir. Böylece savaşçı için kritiğin önemi arttırılarak sınıflar arası denge gözetilmiştir.
  • Savaşçı sınıfının sakınma yeteneği artık direnç üst limitini 150 arttırarak 750 yapmaktadır.
  • Savaşçı sınıfının ofansif yeteneği artık zırh limitini %30 değil %40 yapmaktadır.
  • Artık tesla küresi çevresindeki düşmanların hepsine vurmaktadır (Maks 6 düşman).



YENİ YETENEKLER

SAVAŞÇI SINIFI
  • Zayıflatan Vuruş
    Seviye gereksinimi: 50
    Hedef: Düşman
    Etkisi: Debuff
    Süre:5 (+) sn
    Yenilenme: 40(-) sn

    Her bir puan hasarı %2 arttırır kudret gereksinimini %3 azaltır.
    1 puanda rakibin zırhını ve büyü kritik/kritik oranını 5 saniye boyunca %5 azaltır.
    Her bir puan etki süresini 0.25 saniye ve debuff oranını %0.5 arttırır.
    10 puandan itibaren etki süresi 10 saniye olur.
    15 puanda debuff oranı %25 ve yenilenme süresi 30 saniye olur.

  • Defansif Öfke
    Seviye gereksinimi: 50
    Hedef: Düşman ve müttefik( kendisi)
    Etkisi: Müttefiklerin aldığı hasarı emer ve karşı hasar olarak kullanır.
    Süre: 10(+) sn
    Yenilenme : 120(-) sn

    Defansif dövüş açılmadan kullanılamaz.
    1 puanda müttefiklerin aldığı hasarın %30'unu kendisine yönlendirir. Alınan hasar bu oranın %90'ıdır. Süpürme vuruşu kullanıldığında son 5 sn boyunca, müttefiklerden kendisine yönlendirilen bu hasarın %50'si süpürme vuruşu hasarına eklenir (pvp'de %10).
    Her bir puan müttefiklerden kendisine yönlendirilen hasar oranını %2 arttırır ve etki süresini 0.5 saniye arttırır.
    5 puanda alınan hasar ,kendisine yönlendirilen hasarın %75'i olur.
    10 puanda alınan hasar kendisine yönlendirilen hasarın %60'ı olur.
    10 puandan itibaren etki süresi 20 saniye, yenilenme süresi 90 sn olur.
    15 puanda müttefiklerin aldığı hasarın %70'ini kendisine yönlendirir. Alınan hasar bu oranın %50'sidir. Müttefiklerden kendisine yönlendirilen bu hasarın %100'ü süpürme vuruşu hasarına eklenir (pvp %20). Yenilenme süresi 60 sn olur.

  • Çılgın Meksikalı (Reise selam olsun. 2000'liler bilmez :) )
    Seviye gereksinimi: 50
    Hedef: Kendisi
    Etkisi: Silah hızını ve kritiğini arttırır.
    Süre: 5(+) sn
    Yenilenme : 120(-) sn

    Ofansif dövüş açılmadan kullanılamaz.
    1 puanda silah hızı %10 ve kritik oranı %5 artar.
    Her bir puan silah hızını %1 ve kritik oranını %0.5 arttırır.
    10 puanda etki süresi 10 saniye ve yenilenme süresi 90 saniye olur.
    15 puanda silah hızı %30 ve kritik oranı %15 artar. Etki süresi 15 saniye ve yenilenme süresi 60 saniye olur.


BÜYÜCÜ SINIFI

  • Savunma telaşı
    Seviye gereksinimi: 50
    Hedef: Kendisi
    Etkisi: Alınan hasarı azaltır fakat verilen hasar da azalır.
    Süre: 5(+) sn
    Yenilenme : 120(-) sn


    1 puanda alınan hasar %30 ve verilen hasar %30 azalır.
    Her bir puan alınan hasar azaltımını %1 arttırır ve verilen hasardaki düşüş oranını %1 azaltır.
    Her bir puan etki süresini 0.5 saniye arttırır ve yenilenme süresi 1 saniye azalır.
    15 puanda alınan hasar %50 ve verilen hasar %10 azalır. Etki süresi 15 saniye yenilenme süresi 60 saniye olur.

  • Acil kaçış
    Seviye gereksinimi: 50
    Hedef: Kendisi
    Etkisi: Bulunduğu konumdan ileri bir konuma ışınlanır.
    Süre: Yok
    Yenilenme : 120(-) sn

    Büyücünün üzerinde durdurma etkisi var ise kullanılamaz.
    1 puanda 5 metre önündeki rastgele bir yere anında ışınlanır.
    Her bir puanda ışınlanma miktarı 0.5 metre artar, yenilenme süresi 1 saniye azalır ve kudret gereksinimini %5 azalır.
    15 puanda ışınlanma miktarı 20 metre olur ve yenilenme süresi 60 saniye olur.

  • Büyü katalizörü
    Seviye gereksinimi: 50
    Hedef: Düşman
    Etkisi: Ardından kullanılan büyünün hasarını ve etkisini arttırır.
    Süre: 5 sn (bir kez kullanıldıktan sonra kaybolur)
    Yenilenme : 20(-) sn

    Her bir puan hasarı %2 arttırır ve kudret gereksinimini %3 azaltır.
    1 puanda;
    Bu yetenekten sonra Meteorit yeteneği kullanılırsa, Meteorit yeteneğinin hasarını %10 arttırır ve meteorit kritik gelirse ekstradan %5 daha fazla zırh kırar.
    Bu yetenekten sonra Buz oku yeteneği kullanılırsa, Buz oku yeteneğinin hasarını %10 arttırır ve buz okunun yavaşlatma etkisini %5 arttırır.
    Bu yetenekten sonra Ateş çemberi kullanılırsa, Ateş çemberinin hasarını %10 arttırır ve Ateş çemberi yeteneği %20 daha az kudret yer.
    Bu yetenekten sonra Yıldırım yeteneği kullanılırsa, Yıldırım yeteneğinin hasarını %10 arttırır ve 3 kat vurduğunda hasar ekstradan %20 artar.

    Her bir puan bu oranları %1 arttırır.
    10 puanda yenilenme süresi 15 sn olur.
    15 puanda yenilenme süresi 10 sn olur. Ayrıca 15 puanda bu oranlar ek olarak %5 artar.



ŞİFACI SINIFI

  • Aparkat
    Seviye gereksinimi: 50
    Hedef: Düşman
    Etkisi: Güçlü bir aparkat vurur. (Yakın dövüş yeteneği)
    Süre: Yok
    Yenilenme : 10(-) sn

    Her bir puan hasarı %3 arttır ve yenilenme süresini 1 sn kudret gereksinimini %3 azaltır.
    5 puandan itibaren yenilenme süresi 5 saniye olur.
    15 puanda hasarı ekstradan %5 artar.

  • Öldürücü eller
    Seviye gereksinimi: 50
    Hedef: Düşman
    Etkisi: Süresi boyunca zehir ve asit dirençlerini düşürür.
    Süre: 5(+) sn
    Yenilenme : 20(-) sn

    Her bir puan hasarı %2 arttırır, kudret gereksinimini %3, zehir ve asit dirençlerini 20 puan azaltır.
    Her bir puan yenilenme süresini 1 saniye azaltır.
    10 puandan itibaren etki süresi ve yenilenme süresi 10 saniye olur.
    15 puanda dirençleri 100 daha düşürür.

  • Şifalı Eller
    Seviye gereksinimi: 50
    Hedef: Kendisi ve müttefikler
    Etkisi: Üzerindeki tüm olumsuz etkileri kaldırır ve rastgele 2 kişinin enerjisini anında %100 yapar.
    Süre: Yok
    Yenilenme : 60(-) sn

    Tüm müttefikler üzerindeki tüm olumsuz etkileri kaldırır ve rastgele 2 kişinin enerjisini anında %100 yapar (Enerjisi %95'in üstünde olanlar hariç).
    Her bir puan yenilenme süresini 1 saniye ve kudret gereksinimini %3 azaltır.
    Her bir puan menzili %1.6 arttırır.
    10 puandan itibaren yenilenme süresi 40 saniye olur.
    15 puanda rastgele 3 kişinin enerjisini anında %100 yapar.


Everything is about math just math
Kullanıcı avatarı
movie
Antrepo Bekçisi
Antrepo Bekçisi
Mesajlar: 791
Kayıt: 01 Ağu 2017 16:40

Re: Yeni eklenti paketi

Mesaj gönderen movie »

YENİ TILSIMLAR
Yeni tılsımların üretiminde hol materyallerine ek olarak karaköy materyallerine de yer verilmiştir.

SAVAŞÇI SINIFI MİNÖR TILSIMLARI
  • Zayıflatan Vuruş (I): Etki süresini 2 saniye arttır.
    Zayıflatan Vuruş (II): Etki süresini 4 saniye arttır.
    Zayıflatan Vuruş (III): Etki süresini 6 saniye arttır.
  • Sarsılmaz (I): Sarsılmaz yeteneğini uygulayan kişi %25 hareket edebilir fakat etki süresi %15 azalır.
    Sarsılmaz (II): Sarsılmaz yeteneğini uygulayan kişi %50 hareket edebilir fakat etki süresi %30 azalır.
    Sarsılmaz (III): Sarsılmaz yeteneğini uygulayan kişi %100 hareket edebilir fakat etki süresi %50 azalır.


SAVAŞÇI SINIFI MAJÖR TILSIMLARI
  • Defansif Öfke(I): Hasar emilimini %10 arttır ve alınan hasarı %10 azaltır.
    Defansif Öfke(II): Hasar emilimini %20 arttır ve alınan hasarı %20 azaltır.
    Defansif Öfke(III): Hasar emilimini %30 arttır ve alınan hasarı %30 azaltır.

  • Çılgın Meksikalı(I): Buff oranları %10 artar.
    Çılgın Meksikalı(II): Buff oranları %20 artar.
    Çılgın Meksikalı(III): Buff oranları %30 artar.


BÜYÜCÜ SINIFI MİNÖR TILSIMLARI

  • Savunma Telaşı : Verilen hasar düşüşü %10 azalır, Alınan hasar %10 daha azalır.

  • Acil Kaçış(I): Yenilenme süresi 10 saniye azalır.
    Acil Kaçış(II): Yenilenme süresi 20 saniye azalır.
    Acil Kaçış(III): Yenilenme süresi 30 saniye azalır.

  • Zihin saldırısı(I): İki kez zihin saldırısı kullanabilme oranı %30'dur.
    Zihin saldırısı(II): İki kez zihin saldırısı kullanabilme oranı %60'dır.
    Zihin saldırısı(III): İki kez zihin saldırısı kullanabilme oranı %100'dür.


BÜYÜCÜ SINIFI MAJÖR TILSIMLARI

  • Büyü katalizörü: Katalizörün iki kez kullanılabilmesine olanak tanır.


ŞİFACI SINIFI MİNÖR TILSIMLARI

  • Şifalı Eller: Enerjisi %100 yapılan kişi sayısı 1 artar.

ŞİFACI SINIFI MAJÖR TILSIMLARI
  • Aparkat(I): Aparkatın hasarını %10 arttırır.
    Aparkat(I): Aparkatın hasarını %20 arttırır.
    Aparkat(I): Aparkatın hasarını %30 arttırır.

  • Öldürücü Eller(I): Rakibin direncini %20 daha düşürür.
    Öldürücü Eller(II): Rakibin direncini %40 daha düşürür.
    Öldürücü Eller(III): Rakibin direncini %60 daha düşürür.



CEVHER SİSTEMİ

Cevher sistemi sınıflar arası mücadeleyi daha etkin yapmak ve daha zevkli bir oyun dünyası için geliştirilmiştir. 2 ana cevher bulunmaktadır; Savunma cevherleri ve Saldırı cevherleri. Silah ve zırhlarda 2 adet cevher yuvası bulunurken, diğer itemlerde birer adet cevher yuvası bulunmaktadır. Tıpkı tılsımlar gibi cevherler de 3 seviyedir. Her cevherin takılabileceği itemler farklıdır.

Ceket,Pantolon, Eldiven ve Ayakkabıya sadece savunma cevherleri takılabilir.
Yüzük ve Kolyeye sadece Saldırı cevherleri takılabilir.
Zırha 1 adet saldırı 1 adet savunma cevheri takılabiir.
Silah ve Asalara ise 2 adet cevher takılabilir.
Toplamda 5 saldırı 5 savunma cevheri takılabilir.
Aynı tür cevherden en fazla 2 tane takılabilir.

SALDIRI CEVHERLERİ
  • Hasar cevheri (I): Tüm maksimum ve element hasarlar %5 artar.
    Hasar cevheri (II): Tüm maksimum ve element hasarlar %10 artar.
    Hasar cevheri (III): Tüm maksimum ve element hasarlar %15 artar.

  • Saldırı cevheri (I): Saldırıyı %3 arttırır.
    Saldırı cevheri (II): Saldırıyı %6 arttırır.
    Saldırı cevheri (III): Saldırıyı %10 arttırır.

  • Kritik çarpanı cevheri (I): Kritik çarpanı 0.3 artar.
    Kritik çarpanı cevheri (II): Kritik çarpanı 0.6 artar.
    Kritik çarpanı cevheri (III): Kritik çarpanı 1 artar.

  • Büyü hasarı cevheri (I): Tüm büyü hasarları %5 artar.
    Büyü hasarı cevheri (II): Tüm büyü hasarları %10 artar.
    Büyü hasarı cevheri (III): Tüm büyü hasarları %15 artar.

  • Büyü kritik çarpanı cevheri(I): Büyü kritik çarpanı 0.3 artar.
    Büyü kritik çarpanı cevheri(II): Büyü kritik çarpanı 0.6 artar.
    Büyü kritik çarpanı cevheri(III): Büyü kritik çarpanı 1 artar.

  • Şifa cevheri (I): Büyü şifa miktarı %5 artar.
    Şifa cevheri (II): Büyü şifa miktarı %10 artar.
    Şifa cevheri (III): Büyü şifa miktarı %15 artar.


SAVUNMA CEVHERLERİ

  • Zırh cevheri (I): Zırh miktarı %1.5 artar.
    Zırh cevheri (II): Zırh miktarı %3 artar.
    Zırh cevheri (III): Zırh miktarı %5 artar.

  • Enerji cevheri (I): Maksimum enerjiyi %3 arttırır.
    Enerji cevheri (II): Maksimum enerjiyi %6 arttırır.
    Enerji cevheri (III): Maksimum enerjiyi %10 arttırır.

  • Direnç cevheri (I): Tüm dirençler 15 artar.
    Direnç cevheri (II): Tüm dirençler 30 artar.
    Direnç cevheri (III): Tüm dirençler 50 artar.

  • Kritik zırh cevheri (I): Kritik zırhı %1.5 arttırır.
    Kritik zırh cevheri (II): Kritik zırhı %3 arttırır.
    Kritik zırh cevheri (III): Kritik zırhı %5 arttırır.

  • Savunma cevheri(I): Savunmayı %3 arttırır.
    Savunma cevheri(II): Savunmayı %6 arttırır.
    Savunma cevheri(III): Savunmayı %10 arttırır.


Everything is about math just math
vahdet
Meteor Kaşifi
Meteor Kaşifi
Mesajlar: 1612
Kayıt: 10 Şub 2012 13:41
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos
Lonca: Üstadlar

Re: Yeni eklenti paketi

Mesaj gönderen vahdet »

Tebrik ederim gerçekten eline emeğine sağlık. Ben beğendim çalışmanı.

Tabi ki her sınıf için mükemmel bir düzenleme yapmanı bekleyemeyiz. Sonuçta bir oyun geliştiricisi değilsin ama değindiğin konu çok önemli.

Kesinlikle buna benzer bir sistem getirilmesi gerekiyor. Oyun çok fazla sadeleşti. sistem yok, mantık yok.. Sadece itemlerimiz kullanılmaz oldu ve yeni itemler düşürüp aynı sâde ezberlediğimiz oyun sistemine devam edeceğiz.

Ws atmak tat vermiyor. İnsanlar artık gözü kapalı oynayabilecek duruma geldi. yeni yetenekler kombinasyonlar gelmesi gerekiyor. Oyuna güncelleme geldi ama değişen bir şey yok.

Bir arkadaş buna değinmişti Karaköy ancak bir ara paketi olarak değerlendirilebilir. Bunu sundukları içinde minnettarız fakat sistematik bir oynayış için çalışma yapılması gerekiyor.
Kullanıcı avatarı
movie
Antrepo Bekçisi
Antrepo Bekçisi
Mesajlar: 791
Kayıt: 01 Ağu 2017 16:40

Re: Yeni eklenti paketi

Mesaj gönderen movie »

EnchantresS yazdı: 24 May 2018 07:07 Pekala mantık çerçevesinden açıklayayım yıllarca meteor da savaşmanın verdiği birikimim bir işe yarasın.. Öncelikle vahdet yani üstadlar EfsunkarMehmet i bilirim savaş la işi olmaz bir kez meydanda görmedim... Huzur ve sessiz ortamlardan keyif alan bir oyuncu genelde insanlara yardım ederken bulursun.. (IıRİHANNAıI dan selamlar)

Şimdi ben bir büyücüyüm ve savaşıyorum.. Büyücü savunma oynaması çok zor ve yakalandığında en yüksek hasar yiyen sınıf bu yüzden arkadaş savunma odaklı bir yetenek sistemi yapmış... Hemen inceleyelim,

Savunma telaşı benim hasarımı düşürüyor yani zaten 2000 hasar vurduğum defansif e kaçarken hiç vuramam artık ofansife de 3000 4000 vuruyorum bu arada hasarım 3223 test ettim bunu bilginiz olsun...

Acil kaçış bir nevi Lol sıçraması... Büyücünün üzerinde durdurma etkisi var ise kullanılamaz. O zaman niye benim
ışınlanmaya ihtiyacım olsun ki zaten maraton sıkıntısından dolayı dikkat dağıtma 3 lü bir savaşcıyı kendimden uzak tutamıyorum
O sıçrama benim hayatımı kurtaracak birşey olmalı keyfi sıçrar dururum çekirge diye ismimi değiştireceğim.

Büyü katalizörü benim ultim olsa gerek 5 sn de bitecek ve toplamda 2 skill atabileceğim duruma göre
savaşta yalnızca 1 skill atabilirim. Aslında bir nevi lodos klanı için uygun zihin kutup ve salt büyü bozma atan yada sadece buz meteorit tuşuna basabilen az yetenekli arkadaşlarımız için ideal bir yetenek..


Hadi artık ben bir SAVAŞÇIYIM..

Zayıflatan vuruş beni etkileyen en ufacık birşey yok büyü kritik de düşürüyorum mis. Benden götürüsü yok tenhada kabalıkta belayım bela..

Defansif öfke önce tank itemlerimi giyip hasar emerim sonra bir depar süpürme atarım o an tabii
akıllı savaşcıyım ben oğuz kağan çekerim süpürmem gelir 10 bin vurur ortalarına ne de olsa
kritikten gelen 10000 üstü vuruşların hepsini emdim.. Benden götürüsü de yok aç ismail yk aç çabuk.. Ben belamıyım be vay anam. devam edelim...

Çılgın meksikalı miss bunda da beni etkileyen hiç bir şey yok...

Resmen Doktor Benner oldum ben sinirlenince HULK´a dönüşen... (AVENGERS izlemeyen bilmez hadi eyvallah :D)

Hadi azcık da şifacı oynayayım ne de olsa itemlerimi dizdim..

Aparkat büyücü yanıma yaklaşacağı için kafasına güm güm vururum...
Savaşcı ile versus atacağım ama savaşcının zayıflatan vuruşu debuff sayesinde benim aparkatımı çöp edecek.

Öldürücü eller, en iyisi biz büyücü keselim ne de olsa yeteneği direnç arttırmıyor tek atar geçerim
kutuba gelince de bir aparkat... Savaşcı keserdim ama manyagh lar hasar emiyor ve canları çok süpürme atarlar canları sıkılır dabanca vururlar.. KEKO ŞİFACIYIM kardeş kusura bakmayın.

şifalı ellerim var şifacı dediğin iyileştirir macera aramaz alırım yanıma 2 tane defansif onlar da defansif öfke yeteneğini kullanır
öldüler mi canlarını bi fullerim miss.. Büyücünün fullesen kaç yazacak çıt kırıldım yine tek yer.. 3 tane Defansifi aldık mı hadi ofans alalım ne de olsa yeni güncelleme ile canımız bi yüzde 50 daha gömdük...


Kısa bir özetini geçtim ve net şekilde söylüyorum sadece yazmak için yazılmış güzel bir hikaye... Büyücüyü net bir şekilde çöp edecek bir durum.. Şifacıyı net bir şekilde çöp edecek bir durum.. Refleks öldürecek bir durum... Bunu ancak defansif dövüşmekten keyif alan bir oyuncu yazabilir... Buna saygı duyuyorum yani keyif almasına ve bana şu an ki düzen de açıklayın...

Şuan oğuz kağan itemleri giymiş ve dikkat 3 takmış bir savaşcıyı kesemiyorum karaköyde hasarım 3223 şuanda neden söyleyeyim mi yakalıyor çünkü... Antilop içsem bile dikkat 3 ü var.. Buz oku 1 3 taksam bile çözüm olmuyor.. Defansif 2 3 dikkat 3 zihin toplama 3 ve depar 3 takan bir savaşcı 4 tılsımla kesemeyeceği büyücü yok.. Arkadaşım ben ateşci oynamak zorunda mıyım ? Hadi oynadım sizi akıllılar takın tılsımları Ateş 1 3 direnç kırma 3 buz oku 1 3 ve 3 3 tak hadi... Cidden savaşcılara taktığım tılsımlardan sonra kolay kolay yakalayabilecek misiniz. ?
Eskiden nasıldı karaköy gelmeden önce ben büyücümle teke tek de defansif ve şifacı kesebiliyordum.. Her karakter sınıfı birbirini zeki davranırsa teke tek de duruma göre 2 ye tek 3 e tek kesebiliyordu (defansif dövüşcüleri hariç)... Bana kimse adalet ve dengeden bahsedemesin bu adamların 5 yılda yapamadığı dengeyi yapabileceğine inananı bırak yanından geçen olamaz.. O yüzden yorumumu tecrübeli bir büyücü olarak ve yıllarca meteor bölgesinde savaşan biri olarak doğruluğunu gör...

DİPNOT 2. gönderiyi ilkinin aşırı derece de komik olmasından dolayı okumadım bile... 2. gönderinde full büyücü ve şifacıya abandıysan şuan da bunları yazdıgım için mahcup olacağım :))

İyi forumlar...


Keşke okuduğunu anlasaydın. Süpürme vuruşu son 5 sn emilen hasarın yüzde 20'sini hasar olarak veriyor.
Savunma telaşı yeteneği ise 15 puanda %50 alınan hasarı azaltıyor, verilen hasar ise sadece %10 azalıyor. Tılsım ile verilen hasar hiç azalmıyor alınan hasar %60 azalıyor.

Ayrıca bu yetenekler fikir vermesi açısından yazılmıştır. Oradaki oranlar arttırılır azaltılır sınıflar arası denge sağlanır merak etme. Üstelik şu anda oyunun kralı büyücüler kesemiyorsan o senin problemin. Bu arada ben büyücü oynuyorum defansif hiç oynamadım :)

Her neyse senin gibilerin yorum yazacağını biliyordum. Hazırlıklıydım buna yani :) Doğru düzgün eleştiri yapabilen çok az bu forumda.


Teşekkürler yorumun için.
vahdet yazdı: 24 May 2018 05:30 Tebrik ederim gerçekten eline emeğine sağlık. Ben beğendim çalışmanı.

Tabi ki her sınıf için mükemmel bir düzenleme yapmanı bekleyemeyiz. Sonuçta bir oyun geliştiricisi değilsin ama değindiğin konu çok önemli.

Kesinlikle buna benzer bir sistem getirilmesi gerekiyor. Oyun çok fazla sadeleşti. sistem yok, mantık yok.. Sadece itemlerimiz kullanılmaz oldu ve yeni itemler düşürüp aynı sâde ezberlediğimiz oyun sistemine devam edeceğiz.

Ws atmak tat vermiyor. İnsanlar artık gözü kapalı oynayabilecek duruma geldi. yeni yetenekler kombinasyonlar gelmesi gerekiyor. Oyuna güncelleme geldi ama değişen bir şey yok.

Bir arkadaş buna değinmişti Karaköy ancak bir ara paketi olarak değerlendirilebilir. Bunu sundukları içinde minnettarız fakat sistematik bir oynayış için çalışma yapılması gerekiyor.
Everything is about math just math
Kullanıcı avatarı
Parlementxx
Bab-ı Ali Muhafızı
Bab-ı Ali Muhafızı
Mesajlar: 1820
Kayıt: 09 Ara 2015 19:38
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları
Konum: Jüpiter

Re: Yeni eklenti paketi

Mesaj gönderen Parlementxx »

Emegine saglik guzel bir calisma.
Resim
Kullanıcı avatarı
BayTerapi
Mebrure'nin Adamı
Mebrure'nin Adamı
Mesajlar: 2641
Kayıt: 02 Nis 2016 22:16

Re: Yeni eklenti paketi

Mesaj gönderen BayTerapi »

Elinize sağlık, güzel bir emek var.
kedi
PerfectStorm
Sahaf Yardımcısı
Sahaf Yardımcısı
Mesajlar: 130
Kayıt: 26 Oca 2017 18:52
Sunucu: Eminönü

Re: Yeni eklenti paketi

Mesaj gönderen PerfectStorm »

oyundaki en güçlü sınıf olan savaşçıya eklemediği şey kalmamış :D :D bide gelmiş sınıflar arası denge gözetilmiştir yazmış :D

boş beleş işleri ne kdr cok seviyorsunuz
Kullanıcı avatarı
Elesefi
İskele Babası
İskele Babası
Mesajlar: 44
Kayıt: 06 Nis 2018 17:55

Re: Yeni eklenti paketi

Mesaj gönderen Elesefi »

Helal olsun, eline ve zihnine sağlık. Gerçekten çok değerli bir çalışma olmuş. Umarım geliştirici kadro bu konudan ilham almayı unutmaz.
Kullanıcı avatarı
noctiluca
Mezarlık Bekçisi
Mezarlık Bekçisi
Mesajlar: 1161
Kayıt: 04 Tem 2014 19:38
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos
Lonca: Son Kaptan
Konum: Manisa
İletişim:

Re: Yeni eklenti paketi

Mesaj gönderen noctiluca »

Tam 4. Satıra geldim yazi uzun duyuru yapilmadan guncelleme mi geldi ya derken, 6. Satirda kesin yalandir dedim, kisisel bi calismaymis😂
Resim
IKV Maden Haritalari Yazilimi: incele (250 kez indirildi)

IKV VIDEOLARI ICIN TIKLA!
Kullanıcı avatarı
madmuh
İri Fare Avcısı
İri Fare Avcısı
Mesajlar: 51
Kayıt: 21 Ara 2016 22:14
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos
Konum: Konya

Re: Yeni eklenti paketi

Mesaj gönderen madmuh »

Merhaba,
Tamamını zevkle ve merakla okuyup inceledim. Negatif bakışlar ve eleştiriler bir yana farklı bakmak istiyorum emeğine.
Yazdığın o kadar metni bir demo olarak kabul edersek bence Karaköy'de Gelişticilerin oyuncu isteklerine önem vererek bir bölge oluşturduğu gerçeğini de eklediğimizde demonu ele alıp oyun kurgu ve işleyişine göre geliştirilip, düzenlenip önümüze sunulabilir. Bu olmaz o olmaz diyemem. Çünkü bunu söylemek için bu oyunun tabiri yerindeyse "oluşturucusu/yazarı" olmam gerekir. Bence yazdıklarının tamamı güzel.
Neticede bunu kendinden zaman ayırıp, düzenli bir şekilde tek tek bize sunman bile benim için geçer not. Emeğine sağlık.
Dip Not: Acizane, şahsi sınırlarımızdan geçirmemek yerine; en az senin ki kadar emekli bir fikir sunarak senin emeğinede birşeyler katmış ve elde bir döküman, arşiv oluşturmuş oluruz diye düşünüyorum.
Sevgilerimle
Jotem-MEHMETTI
Cevapla