Yeni eklenti rotası

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Cevapla
Bakterisavascisi
İskele Babası
İskele Babası
Mesajlar: 30
Kayıt: 05 Şub 2018 22:49
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Yeni eklenti rotası

Mesaj gönderen Bakterisavascisi »

Karaköy "Ara" Eklenti paketi, gerek oynanış gerek yenilik açısından tam bir "ara" eklenti olarak sunuldu ve amaç oyuncuların tepkisini bir nevi azaltarak artık beklenen bir eklenti sunmaktı ancak eklenti sunuldu ve bundan sonra yeni bir eklenti paketi için açıklama yapılmalı gibi görünüyor zira sorulma ihtiyacı duyulan bir soru akla geliyor: Karaköy eklentisi, Çemberlitaş ve Büyük Hol eklentilerinden bu yana gelen oyun sistematiğinde hikaye dışında ne tür bir gelişme sağlamıştır?

Bol kritik yüzdeleri,bol saldırı,bol maksimum hasar,bol,bol e tamam ama yetenek sistemi? Boşa çıkan gözlükler/başlıklar? OkO geliştirmeleri? Oyunun artık sınır değerlerine ulaşan kritik yüzdeleri,zırh değerleri,savunma,saldırı için bir düzenleme? Tılsım sisteminin yeni eklentiler için uyarlanması? Oyuncular arası rekabeti artırıcı etkinliklerin yenilenmesi? Kader mühürleri gibi bir oyun için oldukça fazla miktarda değişkeni ele alarak geliştirmelerde bulunmaya çalışan ki değişken sayısı İKV'den gördüğüm kadarıyla 3-4 kat fazlaydı, eşya efsunları, efsun ve yetenek geliştirmeleri üzerine oldukça fazla çeşitlendirme yapılmıştı ancak İKV için çeşitlendirme şöyle dursun yönetim çeşitliliği daha da kısıyor ve oyunun temeline dayanan OkO malesef daha fazla basitleştiriliyor, şuan element için hayati önem taşıyan zırh değeri yok edildi, OkO'larda elektrik ve buz ya da buz ve ateşçi yeteneklere sahip oyuncuların etkisini oldukça sınırlandıracak efsun çoklanması diyebileceğimiz bir yenilik(!) geldi ancak temelinde sorunlar var ve düzenlemeye ihtiyaç duyuyor.

Yeni gelecek eklenti paketinde artık yoğunluk kaplamalar,çizimler üzerinde olmamalı, yetenek sistemi, silah vuruş hareketleri - Afrikalı Scipio Balta, hareketlerin değişmesi gerektiğinin en büyük göstergesi - , tılsım sistemi, hatalar -ki bu konuda yönetim tamamen yalan söylemiştir, Karaköy eklentisi ile hataların çözüleceği belirtilmişti ancak bırakın hataları çözmeyi üstüne daha yeni yeni hatalar çıkardılar - , karakterin saldırı, savunma, kritik yüzdesi, büyü kritik değeri, zırh değeri gibi değerlerin ulaştığı sınıra bir çekidüzen verilmesi gibi konular üzerinde durulmalı ve küçük-büyük denilmeden bilinen eksikliklerin giderilmesi gerek.

İster Tangriss gelsin ister Gezgin Şehir ya da daha farklı yaklaşımla Karaköy'ün 2 adet boş bölgesi olan Tünel bölümünün devamına ya da sahil boyunca uzanan ve duvarla çevrili alana bir eklenti gelsin, sorunlar arttıkça ve çözümler gelmedikçe eklentilerin yarattığı o hoş mutluluk tıpkı Karaköy eklentisinde olduğu gibi kısa bir sürede oyuncular tarafından mutsuzluğa dönüşecektir. Örnek olarak sunmak istemem ancak bu konuda Knight Online en güzel örneklerden biridir, oyuncular için bol bol eklenti geldi ancak eklenti getirilirken sorunlar çözülmediği için o bol bol gelen eklentiler tabiri caizse oyuncular tarafından çöpe bile atılmayacak değerde görüldü.
asgsdga
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 387
Kayıt: 26 Tem 2016 22:10
Sunucu: Meran
Klan: Arzın Çocukları

Re: Yeni eklenti rotası

Mesaj gönderen asgsdga »

Yıllardır gönderdiğimiz bildirimlerde bize söylenen “oyunda karşılaştığınız hatalar teker teker değil, önceden de olduğu gibi tek ve büyük bir pakette çözülür” lafı, ikv ekibinin bizi oyalamak için söylediği basit yalanlardan sadece biri. Bahsettikleri büyük güncellemenin gelmesine ve hataların düzeltilmemesine rağmen kimsenin bunu dillendirmemiş olması da ayrı bi üzücü durum.

Karaköy’de çok eksikler var, şimdilik bişeyler yaptıklarını düşünmüyorum, nadide eşyalarla epeyi vakit kazandırdılar kendilerine. Ama şuan yapmıyorlarsa bile oyunun gelişebileceği bir açık kapı bırakmışlar, ordan yürüyebilirler.

Güncellemenin 80. gününde oyunun hala eski sistemle döndüğünü, güncellemeler yapılması gerektiğini söyleyen biri çıktı. Bakalım bu yenilikler ne zaman gelir.
Kullanıcı avatarı
movie
Antrepo Bekçisi
Antrepo Bekçisi
Mesajlar: 791
Kayıt: 01 Ağu 2017 16:40

Re: Yeni eklenti rotası

Mesaj gönderen movie »

Büyü kritik konusunda haklısın. Savaşçılar yakında diyecek yürüyemiyoruz sürekli kritik yiyip durduruyor büyücü diye. %100'e yakın büyü kritik mi olur. Büyü kritiğe de bir üst limit getirilebilir.

Diğer söylediklerine de katılıyorum oynanış olarak bir fark olmadı. Yetenek puanları artmadı. O halde niçin seviye artışı oldu? Onun yerine Karaköyü grup bölgesi olarak getirselerdi bu kadar tepki çekmezdi, çünkü sadece hasarların arttığı görülüyor. Başka değişen bir şey yok.
Everything is about math just math
Kullanıcı avatarı
mstfmrt
Çınaraltı Müdavimi
Çınaraltı Müdavimi
Mesajlar: 830
Kayıt: 11 Tem 2015 16:19
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: Yeni eklenti rotası

Mesaj gönderen mstfmrt »

Yeni eklenti rotası

1. Saygı duruşu ve İstiklal marşı
2. Güncellemenin anlam ve önemini içeren konuşma
3. Hataların giderilmesi
4. Oyuncular arasındaki dengede düzenleme
5. Oyuncuların daha eğlenceli vakit geçirebileceği er meydanı tarzı OkO haritaları
6. Lonca sisteminde vaat edilen LP ile alışveriş özelliğinin getirilmesi
7. 50 seviye ve üstü için Yeni yetenekler
8. Yeni yetenekler ile gelen ve oyuncuların biraz daha oyalanmasını sağlayacak efsunlar.
9. Yeni eşyalar
10. Sunucu geri sarmalarına ve kritik hatalara çözüm
11. Kapanış
:/
Kayihan
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 201
Kayıt: 07 Oca 2018 15:45
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
Lonca: Academy of War

Re: Yeni eklenti rotası

Mesaj gönderen Kayihan »

Karaköy acayip derecede vakit isteyen bir paket eskiden daha güzeldi bence grup kruup ç.t atıyorduk keşke gelmeseydi :(
:* Academy Of War
Cevapla