Selamlar,
Karaköy'deki boss drop oranlarının çok düşük olmasından rahatsızlık duyan var mı? Dün sabahtan akşama sayısını saymadığım kadar çok yüce komiser kesildi düşen sadece toplamda 3 pantolon. Gbz-BB-Hakir'de de durum aynı. Çemberlitaş zamanı gaffardan şikayet ediyorduk lakin en azından gaffar tarafında 3 adet boss vardı ve mutlaka biri item veriyordu.
Yönetimin bu işe bi el atması gerektiğini düşünüyorum. Lonca için karaköy arttırıcı, 3 aylık çt paketleri de 3 aylık karaköy paketlerine çevrilmesini tavsiye ediyorum.
Boss drop oranları
Boss drop oranları
Beta-29: ThoLqA
39: Jimmy, Chinar
49: Vaspira, VASSİRA
Hangover Loncası
39: Jimmy, Chinar
49: Vaspira, VASSİRA
Hangover Loncası
- MaHKuMII
- Sivri Ada Kaşifi
- Mesajlar: 2233
- Kayıt: 30 Eki 2011 20:16
- Sunucu: Tılsım
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: A. H. H
- Konum: TÜRKİYE - iSTaNBuL
- İletişim:
Re: Boss drop oranları
Size hiç olmasa 3 pantolon vermiş. Günlerce kesip bir şey alamayan kimseler var.
Karaköy yağma artırıcı ürünü gibi bir ürün yerleştirme gelirse cidden güzel olur kanısındayım. Umarım gelir.
Karaköy yağma artırıcı ürünü gibi bir ürün yerleştirme gelirse cidden güzel olur kanısındayım. Umarım gelir.
- pegasusejder
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 338
- Kayıt: 24 Eyl 2010 18:43
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Lodos
Re: Boss drop oranları
hocam ben 100 lerce kenan kestim sadece alternatör kolye düştü. Evet sinir bozucu oluyor ama 10 kenan da fullenip 20 junon da fulleyip 20-30 çemberde fullensem sıkıcı olurdu
Yine aynı şekilde 2 günde hemen herkes fullenmesi kötü olurdu milletin kesme amacı kalmazdı diye düşünüyorum
Yine aynı şekilde 2 günde hemen herkes fullenmesi kötü olurdu milletin kesme amacı kalmazdı diye düşünüyorum
-
- Cin Avcısı
- Mesajlar: 195
- Kayıt: 21 Ara 2017 08:58
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: emekli oldum.
Re: Boss drop oranları
Karaköy drop oranlarını çemberlitaş ile kıyaslamak saçmalık olur.
Çemberlitaş ;
Stu, eldiven verirken bunun yanında zırhta verebiliyordu.
Semiha, pantolon verirken yanında zırhta verebiliyordu.
Gaffar, ceket ve asa veriyordu.
X, ayakkabı verirken zırhta veriyordu.
Yol savaşçısı sadece zırh veriyordu
Yani olasılıkları fazlaydı, mesela herkes kendi arkadaş çevresinde demiştir. Yol savaşcısından zırh almak imkansız diye. Yol savaşcısının sistemi aynı şekilde karaköy sisteminde mevcut. Yol savaşcısı sadece zırh atarken, karaköydeki bütün bosslar da sadece bir nadide eşyayı atıyor (Eldiven,ceket,pant,ayakkabı)
Bu olasılıkta benim anladığım kadarı ile şöyle ;
Her boss'da sistem % kısımı 100 üzerinden alıyorsa, her sayıya 1 olay atandığında. Büyücü sınıfını ele aldığımızda
Örnek olarak ; 1 - 5 - 10 - 15 rakamları nadideye atandığını düşünürsek, plus ile bunlar 1-2 / 5 - 6 / 10 - 11 / 15 - 16 ya çıkıyor. %8 ihtimalle nadide alınıyor. Ama bunun 2 ceket birden alma olasığını pek bilmiyorum o konuda ne söylesem teori olarak bile yalan olur. Ama bu durum çemberli taşta farklı idi, item düşme olasığı %18 olan bosslar dahi vardı. (Bknz: Gaffar)
Kısacası şuan ki şans sistemi oldukça zor, çemberlitaş ta yol savaşcısından zırh düşürmeye eş değer faktör var. Karaköyün dropları normal, bunu üretim olsun diyen arkadaşlar yaptı. Şuan üretimi olan Silah, karaköyde bulunan nadide item veren 2 farklı bossdan düşebiliyordu. Bunu üretime çevirerek dropta değişikliğe gidilmesini dahi sağladılar. Onun için drop oranları gayet normal bana göre.
Çemberlitaş ;
Stu, eldiven verirken bunun yanında zırhta verebiliyordu.
Semiha, pantolon verirken yanında zırhta verebiliyordu.
Gaffar, ceket ve asa veriyordu.
X, ayakkabı verirken zırhta veriyordu.
Yol savaşçısı sadece zırh veriyordu
Yani olasılıkları fazlaydı, mesela herkes kendi arkadaş çevresinde demiştir. Yol savaşcısından zırh almak imkansız diye. Yol savaşcısının sistemi aynı şekilde karaköy sisteminde mevcut. Yol savaşcısı sadece zırh atarken, karaköydeki bütün bosslar da sadece bir nadide eşyayı atıyor (Eldiven,ceket,pant,ayakkabı)
Bu olasılıkta benim anladığım kadarı ile şöyle ;
Her boss'da sistem % kısımı 100 üzerinden alıyorsa, her sayıya 1 olay atandığında. Büyücü sınıfını ele aldığımızda
Örnek olarak ; 1 - 5 - 10 - 15 rakamları nadideye atandığını düşünürsek, plus ile bunlar 1-2 / 5 - 6 / 10 - 11 / 15 - 16 ya çıkıyor. %8 ihtimalle nadide alınıyor. Ama bunun 2 ceket birden alma olasığını pek bilmiyorum o konuda ne söylesem teori olarak bile yalan olur. Ama bu durum çemberli taşta farklı idi, item düşme olasığı %18 olan bosslar dahi vardı. (Bknz: Gaffar)
Kısacası şuan ki şans sistemi oldukça zor, çemberlitaş ta yol savaşcısından zırh düşürmeye eş değer faktör var. Karaköyün dropları normal, bunu üretim olsun diyen arkadaşlar yaptı. Şuan üretimi olan Silah, karaköyde bulunan nadide item veren 2 farklı bossdan düşebiliyordu. Bunu üretime çevirerek dropta değişikliğe gidilmesini dahi sağladılar. Onun için drop oranları gayet normal bana göre.
MrdexteR
- diltemiz
- Antrepo Bekçisi
- Mesajlar: 783
- Kayıt: 24 Şub 2018 09:14
- Sunucu: Eminönü
- Lonca: Anatolian Soldiers
- Konum: Kuzey Kıbrıs , Güzelyurt
Re: Boss drop oranları
Drop oranlarının yükseltilmesi , item düşüş oranlarının fazlalılığına yol açar bununda getirisi ,
herkes mor item düşürmeye başlar ve kısa sürede üstünü tamamlar ,
herkes üstünü tamamladıktan sonra gelen Karaköy güncellemeside yerin dibini boylar ,
artık 6 sene daha güncelleme gelsin diye bağırır durursunuz ..
Herkes üstünü tamamladıktan sonra Arz ve Lodosun birbiriyle savaşından başka geriye birşey kalmıyor malesef ,
ayrıca sarı itemlerin ve madenlerin genel anlamda piyasada bir çöküş , alım satım ticaret ve piyasanının canlılığınıda düşürmüş olur ,
Drop oranlarının şuanki seviyede kalması daha makbüldür , gerçekten zor düşüyor ama emin olun hakkını veriyor...
Öteki türlü çok kolay olurdu...
Şuanki drop oranlarında adaletsizlik yok emin olun , bosslardan düşen önemli materyaller bile çok az , bununla birlikte piyasa canlı kalıyor , alım satım oyun içi pazar alışveriş vs.
öteki türlü genel anlamda yine tekrar ediyorum mor itemlerin ve materyallerin kolay düşmesi ve dropların arttırılmasına gidilirse herşey kolaylaşır , piyasa çöplüğe döner.. oyun içerisinde satılan Tılsım fiyatlarıda bununla beraber dolaylı bi şekilde etkilenir herşey etkilenir..
herkes mor item düşürmeye başlar ve kısa sürede üstünü tamamlar ,
herkes üstünü tamamladıktan sonra gelen Karaköy güncellemeside yerin dibini boylar ,
artık 6 sene daha güncelleme gelsin diye bağırır durursunuz ..
Herkes üstünü tamamladıktan sonra Arz ve Lodosun birbiriyle savaşından başka geriye birşey kalmıyor malesef ,
ayrıca sarı itemlerin ve madenlerin genel anlamda piyasada bir çöküş , alım satım ticaret ve piyasanının canlılığınıda düşürmüş olur ,
Drop oranlarının şuanki seviyede kalması daha makbüldür , gerçekten zor düşüyor ama emin olun hakkını veriyor...
Öteki türlü çok kolay olurdu...
Şuanki drop oranlarında adaletsizlik yok emin olun , bosslardan düşen önemli materyaller bile çok az , bununla birlikte piyasa canlı kalıyor , alım satım oyun içi pazar alışveriş vs.
öteki türlü genel anlamda yine tekrar ediyorum mor itemlerin ve materyallerin kolay düşmesi ve dropların arttırılmasına gidilirse herşey kolaylaşır , piyasa çöplüğe döner.. oyun içerisinde satılan Tılsım fiyatlarıda bununla beraber dolaylı bi şekilde etkilenir herşey etkilenir..
▒ ꧂ ⋱ ▒ ♖ ώ ε ♖ ค я ε ♖ ร σ Ł đ ί ε я ร ♖ ▒ ⋰ ꧁ ▒
꧁ ☪ guardians of anatolia ☪ ꧂
▒ ⋰ ▒ ⊽ ⊽ тαηıтıм кσηυмυzα gιтмєк ιcιη ⊽ ⊽ ▒ ⋱ ▒