Kader Mühürleri'nde, Unreal Engine'i resmen rezil ettiler. Millet UE3 ile neler neler yapıyor. İstanbul Kıyamet Vakti oyun motorunu daha başarılı kullandıkları kesin artık hangi oyun motoru ise. Oyunu yeni baştan yapmak gibi bir niyetleri de yok sanırım. Her dakika oyundan atılmaktan bıktı artık millet.
Gorgar yazdı: ↑03 Nis 2012 14:48
IKV, Sobee tarafindan gelistirilen, Actor oyun motorunu kullaniyor.
IKV C++ programlama dili ile programlaniyor.
Oyun grafikleri genel olarak 3dmax programi ile yapildi. Organik modellemelerde Zbrush yazilimi da kullanildi.
Modellemeler, butun diger oyunlarda oldugu gibi low poly. Ancak karakterler ve yaratiklar icin modellerin high-poly versiyonlari da yapildi ve bunlar normal map (http://en.wikipedia.org/wiki/Normal_mapping) teknigi ile, low poly modellerin daha detayli gorunmelerini sagladilar.
Ayni anda calisan kisi sayisi 5-6 kisidir. Ancak tabii ki, cesitli zamanlarda farkli developerlar ikv uzerinde calistilar. Bunlari da "emegi gecenler" kisminda gorebilirsiniz.
Modellerde kullandigimiz kaplamalarin buyuk bir kismi, referans fotograf ve kaplama destekli kendi el boyamamiz. Ozel modellerde (Yeni camii gibi) kaplama icin kullandigimiz referans fotograflari kendimiz cektik. Kendimiz cok sayida kaplama icin fotograf cekerken, bazi extra kaplama kutuphanelerinden de kaplama ve referans olarak faydalandik.
Gorgar yazdı: ↑03 Nis 2012 14:48
IKV, Sobee tarafindan gelistirilen, Actor oyun motorunu kullaniyor.
IKV C++ programlama dili ile programlaniyor.
Oyun grafikleri genel olarak 3dmax programi ile yapildi. Organik modellemelerde Zbrush yazilimi da kullanildi.
Modellemeler, butun diger oyunlarda oldugu gibi low poly. Ancak karakterler ve yaratiklar icin modellerin high-poly versiyonlari da yapildi ve bunlar normal map (http://en.wikipedia.org/wiki/Normal_mapping) teknigi ile, low poly modellerin daha detayli gorunmelerini sagladilar.
Ayni anda calisan kisi sayisi 5-6 kisidir. Ancak tabii ki, cesitli zamanlarda farkli developerlar ikv uzerinde calistilar. Bunlari da "emegi gecenler" kisminda gorebilirsiniz.
Modellerde kullandigimiz kaplamalarin buyuk bir kismi, referans fotograf ve kaplama destekli kendi el boyamamiz. Ozel modellerde (Yeni camii gibi) kaplama icin kullandigimiz referans fotograflari kendimiz cektik. Kendimiz cok sayida kaplama icin fotograf cekerken, bazi extra kaplama kutuphanelerinden de kaplama ve referans olarak faydalandik.
O değil de seni ggerçekten tebrik ediyorum ya 2012'nin mesajını bulup getirmek @Google ya