Oyuncuların istediği bölge tamamen farklı bir yapıydı

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Cevapla
Kullanıcı avatarı
makmeden
Sahaf Yardımcısı
Sahaf Yardımcısı
Mesajlar: 118
Kayıt: 06 Ara 2009 14:53
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Oyuncuların istediği bölge tamamen farklı bir yapıydı

Mesaj gönderen makmeden »

Öncelikle oyuncular olarak bazı şeyleri yönetime yanlış anlattık veya bizleri yanlış anladılar. Biz Sarı-Mavi renk efsunlu günlerimizi tekrar isterken Mor ve Turuncu renkten vazgeçemediler. Biraz uzun olacak yazılanlar ama gerçekten istenilen değil istenilmeyen bir biçim oyuna entegre edildi. İKV diğer MMORPG oyunlarından tamamen farklı bir kurguda. Gerek hikaye gerekse PvP ve PvE konusunda hiçbir MMORPG'ye benzemiyor. Oyuncuyu kendine çeken konu ise aslında hikayesi oluyor. 39 level ilk geldiği zamanda oluşturulan sistem ve devamında grup bölgeleri oyuna eklenmeden bulunan mevcut sistem muazzam bir şekilde işliyordu. Oyundan keyif alınıyordu, efsunlu eşyası olan krallığını ilan ediyor ve kendine hayran bırakıyordu. Emeğin bir anlamı vardı ve şans sistemi çok fazla etkisini göstermiyordu. -Bu şans sisteminde efsunlu item düşürme ve maden konusunu bir kenara bırakıyorum.-
Atılan klan savaşları ve PvP uzun sürüyordu. Keyif alınıyor ve tek düze sürekli bir yetenek kullanımı yoktu. Yani yetenek sistemini çok farklı şekillerde kullanmak ve atacağın zamanlamayı iyice idrak etmek lazımdı. Ben herkeste Dalton Dış Şehir set olduğunu hatırlamıyorum. Komet Merlin set olduğunu hatırlamıyorum. Ben Zilfallon Ardenneler seti olanı bile hatırlamıyorum. Çünkü o zamanlar bu eşyaların değeri vardı. Bu eşyaların üretimi için emek vardı. Sakınmanın değişime uğraması ile element setler çöpe atıldı. Maksimum Hasar setler öne çıktı. Ne zaman oldu bu? Grup bölgeleri güncellemesi ile. Ben artık herkeste Işık Hanım kolye, Nucleus kolye, Alternatör takı seti görüyordum. Yavaş yavaş oyuncuların birbirinden koptuğunu görüyordum. Şaheser güncellemesi silahlarla sınırlı kalması gerekiyorken ve henüz bu takıları, zırhları düşürmemişler varken hooop Çemberlitaş geldi. Artık her yerde mavi büyücüler, siyah savaşçılar, yeşil büyücüler gördük. Sığınak ve migrata girememiş yeni oyuncular için artık Çemberlitaş hayaldi ve o oyuncular oyundan kopuyordu. Şans sistemi oyuna entegre edilmiş ve ufak bir bölge saatlerce sürüyordu. Aynı yaratıkları tekrar tekrar kesip herkes aynı eşyanın peşine düşüyordu. Ödül birimizi herkesten farklı kılacak bir eşya değildi, ödül hepimizi birbirimize benzetecek eşyaydı. O eşyalar bizi asla farklı kılmadı çünkü herkeste aynı eşyalardan vardı. Ticaret bitti, madenler olduğu yerde kaldı. Zaten düşecek düşüncesi oyuncuyu para harcatmaya zorlamadı. Tılsım güncellemesi ile yeni başlayan oyuncu oyunu artık tamamen bıraktı. Bittim ben dedi çünkü gelen sistem ve baştan beridir söylediğim şans sistemi eski oyuncuyu buna itti. 1 saatlik bölge 20 dakikaya düştü. Tılsımlar ile hızlı hızlı girilip onlarca hesap dizildi.

Karaköy... Grup şans sistemi açık bir bölgeye entegre edildi. Bu entegrasyon oyuncuyu iyice çileden çıkardı. Patron yaratıklardan eşya atması kimin fikriydi? Nadide eşyalar gelmese oyuncu oyundan kopar mıydı? Kimse nadide, şaheser kolye yüzük nerede ulan? diye sitemde bulundu mu? Tabii ki bunlar olmadı, olmazdı. Sarı efsunlar ve mavi efsunlar şuan bulundukları durumları ile mükemmeller. Belki de bu güncellemenin en iyi düşünülmüş şeyleri bunlar. Yaşlı Kadın'da 10 - 50 milyondan Halley Asa reçetesi, Anu Asa reçetesi, Cilveli Asa Reçetesi vb. satıldığını hayal edin. Geri kalan tüm itemlerinizi sarı ve mavi efsun dizmek zorundasınız. Farklı kombinasyonlar ve kimse aynı değil. Emek veren eşyasını üretebiliyor, biraz şansı yaver giden hazırını düşürebiliyor. Maden piyasası canlı kalıyor. Sistem aynı 49 level sistemi. Hakir'den Mikroçip, Yüce Komiser'den Kara Barut ve diğerlerinden aynı şekilde üretim materyali düşüyor. Kimsenin ceketi aynı efsun değil. Kimsede aynı efsunda ayakkabı, eldiven, pantolon yok. Üretimciler yine işçilik parası alıp zırh, eldiven, pantolon üretimi yapıyor.

Bu sistem zor değildi. Bu sistemi getirmek şuan ki sistemden daha kolaydı. Eğer bu sistem gelseydi kimse size Nadide veya Şaheser eşyalar nerede ben bunları istiyorum diye sitem dahi etmezdi. Arkadaşlar anlayacağınız 6-7 ay sonra yine herkes tek düze devam edecek. Aynı eşyalar ve yalnızca asa farkları ile. Devam edenlerden biri de ben olacam. Umarım bir gün şu Nadide ve Şaheserlerden kurtuluruz.

İyi oyunlar.
Scoott(59)

Unity In Diversity
Cevapla