Karaköy Sorular-Cevaplar

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
yumurtakafa
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 173
Kayıt: 19 Tem 2014 06:11
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: Karaköy Sorular-Cevaplar

Mesaj gönderen yumurtakafa »

Gorgar yazdı: 02 Mar 2018 23:58
bordo yazdı: 02 Mar 2018 16:47 Hadi büyücüler tank oluyor diye dirençleri 600 ile sınırladınız anlayışla karşılarım.
Savaşçı için sakınma açınca nasıl zırh 70'e çıkıyorsa dirençlerin de 1000 sınırına çıkması yapılabilirdi. Şimdi 600 dirençle tanklar da aşırı hasar alacaklar. Sadece canı yüksek olduğu için sürekli şifaların ayakta tutması gerekecek.

Şimdi direnç iksirlerin hiç bir esprisi kalmadı tanklar için. Full Taşkanat eşyalı tankın 32x5= 160 direnci var. Balta parlak olursa +4'er daha. Şifadan da 400 direnç alacak. Eder sana 560. Mevcut karakterin direnç puanlarını da 40'ar dağıttığı zaman tüm dirençler 600 oluyor 40 puan da fazlası kalıyor.

Bu duruma el atılmalı. Madem tankların ön plana çıkarılmak isteniyor, tankların dirençleri yine 1000'e yükselmeli.
Dirençleri 1000'e çıkarmanın teoride hiç bir eğlencesi yoktur. Hiç hasar yemeyen bir büyücü ile hiç hasar yemeyen bir tankın, oynanış zevksizliği açısından hiçbir farkı yoktur. Evet direnci 1000'lemek etkili bir yöntemdir ama zevksiz bir oyun deneyimidir.
Affınıza sığınarak düşüncemi söyleyeceğim.Hayatımda hiç bu kadar saçma bir şey duymamıştım,şaşırdım kaldım okuduktan sonra bunu.''Tank'' dediğimiz karakterin,asıl hasar yememesi oynanış zevki değil midir Kürşad Bey ? Kusura bakmayın,şimdi sizin demek istediğiniz şey şimdi,senelerdir oyunda oyun zevki yoktu ve biz bunun hakkında hiçbir şey yapmadık ! Evet olay buraya geliyor malesef.Kaldı ki böyle düşünüyosunuz her türlü bir tezatlık var ortada.Tankın hasar yememesinin zevkli olup olmadığına oyuncular karar vermeli diye düşünmekteyim.Takdir edersiniz ki her ne kadar''Hiç hasar yemeyen bir büyücü ile hiç hasar yemeyen bir tankın, oynanış zevksizliği açısından hiçbir farkı yoktur.'' gibi bir söylemde bulunsanız da ''Aynı hasarı yiyen tank ile aynı hasarı yiyen büyücünün de oynanış zevksizliği açısından bir farkı yok malesef.'' diye düşünüyorum.
Kullanıcı avatarı
kadircan01
Sahaf Yardımcısı
Sahaf Yardımcısı
Mesajlar: 108
Kayıt: 05 Ara 2009 22:52
Sunucu: Teşkilat
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Sabot
Konum: adana

Re: Karaköy Sorular-Cevaplar

Mesaj gönderen kadircan01 »

Gorgar bizi diskoya götür :grinning: :grinning:
Resim
Kullanıcı avatarı
bordo
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 460
Kayıt: 08 Tem 2010 13:00
Sunucu: Sancak
Klan: Lodos
Lonca: Inspired Souls

Re: Karaköy Sorular-Cevaplar

Mesaj gönderen bordo »

Soru cevap kısmı bitmiş. Artık sorulara ve sorunlara cevap verilmez olmuş. Madem cevap vermeyeceksiniz konuyu kapatın olsun bitsin. Gereksiz yere insanlar cevap beklemesin.

Bir sürü sorun var şu an oyunda.

- Dirençlerin 600'le sınırlanması sonucunda direnç iksirlerin hiç bir espirisi kalmadı. Full Taş Kanat savaşçımın 196 direnci oluyor zaten üzerindeki eşyalardan. Buna mor gözlüğümün 78 direnci ve karakterin kendi 240 direnç puanı dahil bile değil. Şifanın açacağı 400 direnç ile birlikte TÜM DİRENÇLER FAZLA FAZLA 600 oluyor.

- Dirençlerin 600'de kalmasıyla Semiha'nın veya Stuart'ın direnç kırması artık ölümcül hasarlar vermeye başlıyor. Direnç kırmayla 600'e düşmesi gereken direnç 200'e düşüyor! Hasarlar olağanüstü rakamlara çıkıyor. Şifaların iyileştirmesi yükselmedi!

- Yeni eşyalarda Şifa Asalarındaki iyileştirme büyülerindeki rakamlar KOMİK! Mevlana Asa'dan daha düşük iyileştirmesi olan 59 lvl asa mevcut.

- Er meydanlarındaki 5'er lvllik sınıflandırma sonucunda artık ticaret yapmak çok daha zor. 49 lvl biri 51 lvl biri ile er meydanından ticaret yapamıyor. Pazar açmak demiyorum ama en azından ticaret için yeni bir er meydanı tarzı alan açılmalı ve seviye farklı olmamalı. Kimse Karaköy'ün insan mahallesi gibi diğer ucundan ticaret yapmak için Eminönü'ne geçmek istemez.

- Hol görevlerini yapmak tam bir işkence. Windows 10 kullanıcıları adım başı düşüyor. Sırf bu düşmeler yüzünden telefonu kaçırıp sinir küpü olmuşluğum var. Sanal pc ile Windows 8 kurup o şekilde geçtim hol görevlerini mecburen.

- Oyuna yeni başlayan birinin Karaköy'e geçmesi/geçebilmesi mucize gibi bir şey. Bu saatten sonra Çemberlitaş bölgesine grup bulmak çölde su bulmaktan daha zor olacak. Karaköy'e geçiş için zorunlu görev olmaması lazım ki oyun yeni oyuncu kazanabilsin.

- Giriş sayfasındaki doğrulama koduna sinir olsam da macrocular için bu şarttı makul buluyorum ama hala giriş sayfasındaki takılmalar/geriden gelmeler devam ediyor. Madenlerin yerlerinin değişmesi de güzel ama çap biraz daha küçültülmeli. Resmen kıta değiştiriyor madenler.

- Oyun çözünürlüğü ve görüntü oranı yani DPS ayarlaması getirilmeli. Yıl olmuş 2018 oyunlar 4K çözünürlük destekliyor. İKV'yi 1920x1080 yani artık standart boyut olan Full HD çözünürlükte açmak istediğinizde yazılar okunmaz hale geliyor. Bu yazı oranları ve pencere boyutları tekrar boyutlandırılabilmeli ve büyütülebilmeli.

- Kutup açan kişinin ölmesi sorunu hala devam ediyor.

- Karaköy bölgesi efsunlarında ZIRH EFSUNU YOK! İster takı olsun ister eşya olsun zırh efsunu yok. Savaşçılar nasıl 70 zırhı tamamlayacak merak konusu. Malum Evocati'nin Kormuası takılar olmadan zırhı 70 yapmak mümkün değildi. Eşyalardan gelen zırh ile 70 tamamlanabilecek mi?

- Şaheser veya Nadide takı olmamasından dolayı artık takıların pek bir önemi kalmıyor. Savaşçı için yeni max hasar takıları güzel Işık Hanım takılardan yüksek. Büyücü tarafından bakınca yeni takılarda büyü hasarları toplam olarak düşük kalıyor. Yani Nucleus veya Alternatör takılar 130+130 büyü hasarı verirken Karaköy efsunlarında bu rakam 170-180hasar civarında kalıyor. E hani daha üstün eşya?

- Elinde parlak eşyaları olanlar için eşya kırma parçalama gibi bir özellik getirilmeli. Bu eşyalar eksik malzemelerine parçalanmalı ve silah yükseltme hakkı verilmeli veya çemberlitaş şaheser silahları üzerine daha az malzeme ile yeni eşyalar üretilebilmeli.
peroxide
İskele Babası
İskele Babası
Mesajlar: 43
Kayıt: 02 Ara 2016 04:05
Sunucu: Beyaz Köşk

Re: Karaköy Sorular-Cevaplar

Mesaj gönderen peroxide »

bordo yazdı: 07 Mar 2018 11:23 Soru cevap kısmı bitmiş. Artık sorulara ve sorunlara cevap verilmez olmuş. Madem cevap vermeyeceksiniz konuyu kapatın olsun bitsin. Gereksiz yere insanlar cevap beklemesin.

Bir sürü sorun var şu an oyunda.

- Dirençlerin 600'le sınırlanması sonucunda direnç iksirlerin hiç bir espirisi kalmadı. Full Taş Kanat savaşçımın 196 direnci oluyor zaten üzerindeki eşyalardan. Buna mor gözlüğümün 78 direnci ve karakterin kendi 240 direnç puanı dahil bile değil. Şifanın açacağı 400 direnç ile birlikte TÜM DİRENÇLER FAZLA FAZLA 600 oluyor.

- Dirençlerin 600'de kalmasıyla Semiha'nın veya Stuart'ın direnç kırması artık ölümcül hasarlar vermeye başlıyor. Direnç kırmayla 600'e düşmesi gereken direnç 200'e düşüyor! Hasarlar olağanüstü rakamlara çıkıyor. Şifaların iyileştirmesi yükselmedi!

- Yeni eşyalarda Şifa Asalarındaki iyileştirme büyülerindeki rakamlar KOMİK! Mevlana Asa'dan daha düşük iyileştirmesi olan 59 lvl asa mevcut.

- Er meydanlarındaki 5'er lvllik sınıflandırma sonucunda artık ticaret yapmak çok daha zor. 49 lvl biri 51 lvl biri ile er meydanından ticaret yapamıyor. Pazar açmak demiyorum ama en azından ticaret için yeni bir er meydanı tarzı alan açılmalı ve seviye farklı olmamalı. Kimse Karaköy'ün insan mahallesi gibi diğer ucundan ticaret yapmak için Eminönü'ne geçmek istemez.

- Hol görevlerini yapmak tam bir işkence. Windows 10 kullanıcıları adım başı düşüyor. Sırf bu düşmeler yüzünden telefonu kaçırıp sinir küpü olmuşluğum var. Sanal pc ile Windows 8 kurup o şekilde geçtim hol görevlerini mecburen.

- Oyuna yeni başlayan birinin Karaköy'e geçmesi/geçebilmesi mucize gibi bir şey. Bu saatten sonra Çemberlitaş bölgesine grup bulmak çölde su bulmaktan daha zor olacak. Karaköy'e geçiş için zorunlu görev olmaması lazım ki oyun yeni oyuncu kazanabilsin.

- Giriş sayfasındaki doğrulama koduna sinir olsam da macrocular için bu şarttı makul buluyorum ama hala giriş sayfasındaki takılmalar/geriden gelmeler devam ediyor. Madenlerin yerlerinin değişmesi de güzel ama çap biraz daha küçültülmeli. Resmen kıta değiştiriyor madenler.

- Oyun çözünürlüğü ve görüntü oranı yani DPS ayarlaması getirilmeli. Yıl olmuş 2018 oyunlar 4K çözünürlük destekliyor. İKV'yi 1920x1080 yani artık standart boyut olan Full HD çözünürlükte açmak istediğinizde yazılar okunmaz hale geliyor. Bu yazı oranları ve pencere boyutları tekrar boyutlandırılabilmeli ve büyütülebilmeli.

- Kutup açan kişinin ölmesi sorunu hala devam ediyor.

- Karaköy bölgesi efsunlarında ZIRH EFSUNU YOK! İster takı olsun ister eşya olsun zırh efsunu yok. Savaşçılar nasıl 70 zırhı tamamlayacak merak konusu. Malum Evocati'nin Kormuası takılar olmadan zırhı 70 yapmak mümkün değildi. Eşyalardan gelen zırh ile 70 tamamlanabilecek mi?

- Şaheser veya Nadide takı olmamasından dolayı artık takıların pek bir önemi kalmıyor. Savaşçı için yeni max hasar takıları güzel Işık Hanım takılardan yüksek. Büyücü tarafından bakınca yeni takılarda büyü hasarları toplam olarak düşük kalıyor. Yani Nucleus veya Alternatör takılar 130+130 büyü hasarı verirken Karaköy efsunlarında bu rakam 170-180hasar civarında kalıyor. E hani daha üstün eşya?

- Elinde parlak eşyaları olanlar için eşya kırma parçalama gibi bir özellik getirilmeli. Bu eşyalar eksik malzemelerine parçalanmalı ve silah yükseltme hakkı verilmeli veya çemberlitaş şaheser silahları üzerine daha az malzeme ile yeni eşyalar üretilebilmeli.
şu postu iyice değerlendirip bir düzenleme yapmazsanız oyun oynanacak gibi değil gerçekten.
insanlar neden 59 olmalı söyler misiniz? yeni yetenek yok direnç yok amaç yok değişik birşey yok. 49da kullandıkları gözlük çöp oluyor "ma" lazım oyunculara 59 oluyorlar ama ellerindekileride kaybediyorlar.
59 level geliyor ama çt zorlaştırılıyor dolaylı yoldan. insanların çt ile işi kalmadı zaten açık bölgeleriniz tam bir hayal kırıklığı keşke koymasaydınız.
direnç-şifa olayını dengeleyemeyeceğinizi bilmeniz gerekiyordu. direnç azalıyorsa alınan hasar artıcak. buna bağlı olarak verilen şifa aynı kalırsa karakterlerin can havuzunu artırmanın bir mantığı yok. sadece 2 vuruş fazla alırsın.
zaten oyunun sorunlarını çözün demekten yoruldu millet ama size benden bir tüyo insanlar ufak detaylardan mutlu oluyor. /selam /gül komutuna ses eklemeniz yapılmış en güzel güncelleme belkide. böyle şeyler düşünüp arayüz banka vs. gibi "gerçek paraya bağlı olmadan" birşeyler eklerseniz oyuncu kazanırsınız.
keşke oyuncularda gözünü açsa 59 olunca ne yapıcağını düşünse bir yandan. çt taktikleri olan güzel düşünülmüş bir bölgeydi ama karaköyde 59 sonra ne olcak insanlardan çt yapmasını mı bekleyeceksiniz tekrar?
Kullanıcı avatarı
diltemiz
Antrepo Bekçisi
Antrepo Bekçisi
Mesajlar: 783
Kayıt: 24 Şub 2018 09:14
Sunucu: Eminönü
Lonca: Anatolian Soldiers
Konum: Kuzey Kıbrıs , Güzelyurt

Re: Karaköy Sorular-Cevaplar

Mesaj gönderen diltemiz »

kadircan01 yazdı: 06 Mar 2018 13:43 Gorgar bizi diskoya götür :grinning: :grinning:
Konuda açılan en değişik selzeniş , >:) >:)

Resim

⋱ ▒ ♖ ώ ε ♖ ค я ε ♖ ร σ Ł đ ί ε я ร ♖ ▒ ⋰
☪ guardians of anatolia ☪
▒ ⋰ ▒ ⊽ ⊽ тαηıтıм кσηυмυzα gιтмєк ιcιη ⊽ ⊽ ▒ ⋱ ▒
Gorgar
Legendary Developer
Mesajlar: 67
Kayıt: 01 Ara 2009 16:35

Re: Karaköy Sorular-Cevaplar

Mesaj gönderen Gorgar »

yumurtakafa yazdı: 06 Mar 2018 02:31
Gorgar yazdı: 02 Mar 2018 23:58
bordo yazdı: 02 Mar 2018 16:47 Hadi büyücüler tank oluyor diye dirençleri 600 ile sınırladınız anlayışla karşılarım.
Savaşçı için sakınma açınca nasıl zırh 70'e çıkıyorsa dirençlerin de 1000 sınırına çıkması yapılabilirdi. Şimdi 600 dirençle tanklar da aşırı hasar alacaklar. Sadece canı yüksek olduğu için sürekli şifaların ayakta tutması gerekecek.

Şimdi direnç iksirlerin hiç bir esprisi kalmadı tanklar için. Full Taşkanat eşyalı tankın 32x5= 160 direnci var. Balta parlak olursa +4'er daha. Şifadan da 400 direnç alacak. Eder sana 560. Mevcut karakterin direnç puanlarını da 40'ar dağıttığı zaman tüm dirençler 600 oluyor 40 puan da fazlası kalıyor.

Bu duruma el atılmalı. Madem tankların ön plana çıkarılmak isteniyor, tankların dirençleri yine 1000'e yükselmeli.
Dirençleri 1000'e çıkarmanın teoride hiç bir eğlencesi yoktur. Hiç hasar yemeyen bir büyücü ile hiç hasar yemeyen bir tankın, oynanış zevksizliği açısından hiçbir farkı yoktur. Evet direnci 1000'lemek etkili bir yöntemdir ama zevksiz bir oyun deneyimidir.
Affınıza sığınarak düşüncemi söyleyeceğim.Hayatımda hiç bu kadar saçma bir şey duymamıştım,şaşırdım kaldım okuduktan sonra bunu.''Tank'' dediğimiz karakterin,asıl hasar yememesi oynanış zevki değil midir Kürşad Bey ? Kusura bakmayın,şimdi sizin demek istediğiniz şey şimdi,senelerdir oyunda oyun zevki yoktu ve biz bunun hakkında hiçbir şey yapmadık ! Evet olay buraya geliyor malesef.Kaldı ki böyle düşünüyosunuz her türlü bir tezatlık var ortada.Tankın hasar yememesinin zevkli olup olmadığına oyuncular karar vermeli diye düşünmekteyim.Takdir edersiniz ki her ne kadar''Hiç hasar yemeyen bir büyücü ile hiç hasar yemeyen bir tankın, oynanış zevksizliği açısından hiçbir farkı yoktur.'' gibi bir söylemde bulunsanız da ''Aynı hasarı yiyen tank ile aynı hasarı yiyen büyücünün de oynanış zevksizliği açısından bir farkı yok malesef.'' diye düşünüyorum.
Bir tankın yalnızca yüksek zırh oranı değil aynı zamanda yüksek enerjisi de mevcuttur. Burada daha fazla polemik yaratmak istemiyorum.

Ayrıca tankın hasar yememesinin hiç zevkli olmamasına oyuncular karar vermeli pek mantıklı bir düşünce değildir siz de takdir edersiniz:) Bu tarz tasarımlar profesyonel anlamda bu işi yapan kişiler tarafından oyuncunun motivasyonu da gözetilerek yapılır. 1 milyon soruluk bir anketle tasarlanmış bir oyundan hiçbirinizin zevk almayacağını garanti edebilirim :)
Kullanıcı avatarı
diltemiz
Antrepo Bekçisi
Antrepo Bekçisi
Mesajlar: 783
Kayıt: 24 Şub 2018 09:14
Sunucu: Eminönü
Lonca: Anatolian Soldiers
Konum: Kuzey Kıbrıs , Güzelyurt

Re: Karaköy Sorular-Cevaplar

Mesaj gönderen diltemiz »

Gorgar yazdı: 07 Mar 2018 18:11
yumurtakafa yazdı: 06 Mar 2018 02:31
Gorgar yazdı: 02 Mar 2018 23:58
bordo yazdı: 02 Mar 2018 16:47 Hadi büyücüler tank oluyor diye dirençleri 600 ile sınırladınız anlayışla karşılarım.
Savaşçı için sakınma açınca nasıl zırh 70'e çıkıyorsa dirençlerin de 1000 sınırına çıkması yapılabilirdi. Şimdi 600 dirençle tanklar da aşırı hasar alacaklar. Sadece canı yüksek olduğu için sürekli şifaların ayakta tutması gerekecek.

Şimdi direnç iksirlerin hiç bir esprisi kalmadı tanklar için. Full Taşkanat eşyalı tankın 32x5= 160 direnci var. Balta parlak olursa +4'er daha. Şifadan da 400 direnç alacak. Eder sana 560. Mevcut karakterin direnç puanlarını da 40'ar dağıttığı zaman tüm dirençler 600 oluyor 40 puan da fazlası kalıyor.

Bu duruma el atılmalı. Madem tankların ön plana çıkarılmak isteniyor, tankların dirençleri yine 1000'e yükselmeli.
Dirençleri 1000'e çıkarmanın teoride hiç bir eğlencesi yoktur. Hiç hasar yemeyen bir büyücü ile hiç hasar yemeyen bir tankın, oynanış zevksizliği açısından hiçbir farkı yoktur. Evet direnci 1000'lemek etkili bir yöntemdir ama zevksiz bir oyun deneyimidir.
Affınıza sığınarak düşüncemi söyleyeceğim.Hayatımda hiç bu kadar saçma bir şey duymamıştım,şaşırdım kaldım okuduktan sonra bunu.''Tank'' dediğimiz karakterin,asıl hasar yememesi oynanış zevki değil midir Kürşad Bey ? Kusura bakmayın,şimdi sizin demek istediğiniz şey şimdi,senelerdir oyunda oyun zevki yoktu ve biz bunun hakkında hiçbir şey yapmadık ! Evet olay buraya geliyor malesef.Kaldı ki böyle düşünüyosunuz her türlü bir tezatlık var ortada.Tankın hasar yememesinin zevkli olup olmadığına oyuncular karar vermeli diye düşünmekteyim.Takdir edersiniz ki her ne kadar''Hiç hasar yemeyen bir büyücü ile hiç hasar yemeyen bir tankın, oynanış zevksizliği açısından hiçbir farkı yoktur.'' gibi bir söylemde bulunsanız da ''Aynı hasarı yiyen tank ile aynı hasarı yiyen büyücünün de oynanış zevksizliği açısından bir farkı yok malesef.'' diye düşünüyorum.
Bir tankın yalnızca yüksek zırh oranı değil aynı zamanda yüksek enerjisi de mevcuttur. Burada daha fazla polemik yaratmak istemiyorum.

Ayrıca tankın hasar yememesinin hiç zevkli olmamasına oyuncular karar vermeli pek mantıklı bir düşünce değildir siz de takdir edersiniz:) Bu tarz tasarımlar profesyonel anlamda bu işi yapan kişiler tarafından oyuncunun motivasyonu da gözetilerek yapılır. 1 milyon soruluk bir anketle tasarlanmış bir oyundan hiçbirinizin zevk almayacağını garanti edebilirim :)
Hali hazırda var olan Karaköy'e geçiş Sandal ile yapılırken , altta arkadaşın yapmış olduğu şekilde ,
Karaköy ve Eminönü haritaları birleşse , hadi illaki bi etkileşim yoluyla gidilecek olsa ,
Galata köprüsünün üstünde Tramvay lar var onlarla gidebiliriz .
Hem ayrıca Balıkçı İdrisin ordan baktığımzda Puslu bir şekilde Karaköy gözüküyor , oyunun tarihçesine de uygun kaçmaz mı ?
viewtopic.php?t=148071
Harita Birleşimi

Resim

⋱ ▒ ♖ ώ ε ♖ ค я ε ♖ ร σ Ł đ ί ε я ร ♖ ▒ ⋰
☪ guardians of anatolia ☪
▒ ⋰ ▒ ⊽ ⊽ тαηıтıм кσηυмυzα gιтмєк ιcιη ⊽ ⊽ ▒ ⋱ ▒
Gorgar
Legendary Developer
Mesajlar: 67
Kayıt: 01 Ara 2009 16:35

Re: Karaköy Sorular-Cevaplar

Mesaj gönderen Gorgar »

peroxide yazdı: 07 Mar 2018 11:38
bordo yazdı: 07 Mar 2018 11:23 Soru cevap kısmı bitmiş. Artık sorulara ve sorunlara cevap verilmez olmuş. Madem cevap vermeyeceksiniz konuyu kapatın olsun bitsin. Gereksiz yere insanlar cevap beklemesin.

Bir sürü sorun var şu an oyunda.

- Dirençlerin 600'le sınırlanması sonucunda direnç iksirlerin hiç bir espirisi kalmadı. Full Taş Kanat savaşçımın 196 direnci oluyor zaten üzerindeki eşyalardan. Buna mor gözlüğümün 78 direnci ve karakterin kendi 240 direnç puanı dahil bile değil. Şifanın açacağı 400 direnç ile birlikte TÜM DİRENÇLER FAZLA FAZLA 600 oluyor.

- Dirençlerin 600'de kalmasıyla Semiha'nın veya Stuart'ın direnç kırması artık ölümcül hasarlar vermeye başlıyor. Direnç kırmayla 600'e düşmesi gereken direnç 200'e düşüyor! Hasarlar olağanüstü rakamlara çıkıyor. Şifaların iyileştirmesi yükselmedi!

- Yeni eşyalarda Şifa Asalarındaki iyileştirme büyülerindeki rakamlar KOMİK! Mevlana Asa'dan daha düşük iyileştirmesi olan 59 lvl asa mevcut.

- Er meydanlarındaki 5'er lvllik sınıflandırma sonucunda artık ticaret yapmak çok daha zor. 49 lvl biri 51 lvl biri ile er meydanından ticaret yapamıyor. Pazar açmak demiyorum ama en azından ticaret için yeni bir er meydanı tarzı alan açılmalı ve seviye farklı olmamalı. Kimse Karaköy'ün insan mahallesi gibi diğer ucundan ticaret yapmak için Eminönü'ne geçmek istemez.

- Hol görevlerini yapmak tam bir işkence. Windows 10 kullanıcıları adım başı düşüyor. Sırf bu düşmeler yüzünden telefonu kaçırıp sinir küpü olmuşluğum var. Sanal pc ile Windows 8 kurup o şekilde geçtim hol görevlerini mecburen.

- Oyuna yeni başlayan birinin Karaköy'e geçmesi/geçebilmesi mucize gibi bir şey. Bu saatten sonra Çemberlitaş bölgesine grup bulmak çölde su bulmaktan daha zor olacak. Karaköy'e geçiş için zorunlu görev olmaması lazım ki oyun yeni oyuncu kazanabilsin.

- Giriş sayfasındaki doğrulama koduna sinir olsam da macrocular için bu şarttı makul buluyorum ama hala giriş sayfasındaki takılmalar/geriden gelmeler devam ediyor. Madenlerin yerlerinin değişmesi de güzel ama çap biraz daha küçültülmeli. Resmen kıta değiştiriyor madenler.

- Oyun çözünürlüğü ve görüntü oranı yani DPS ayarlaması getirilmeli. Yıl olmuş 2018 oyunlar 4K çözünürlük destekliyor. İKV'yi 1920x1080 yani artık standart boyut olan Full HD çözünürlükte açmak istediğinizde yazılar okunmaz hale geliyor. Bu yazı oranları ve pencere boyutları tekrar boyutlandırılabilmeli ve büyütülebilmeli.

- Kutup açan kişinin ölmesi sorunu hala devam ediyor.

- Karaköy bölgesi efsunlarında ZIRH EFSUNU YOK! İster takı olsun ister eşya olsun zırh efsunu yok. Savaşçılar nasıl 70 zırhı tamamlayacak merak konusu. Malum Evocati'nin Kormuası takılar olmadan zırhı 70 yapmak mümkün değildi. Eşyalardan gelen zırh ile 70 tamamlanabilecek mi?

- Şaheser veya Nadide takı olmamasından dolayı artık takıların pek bir önemi kalmıyor. Savaşçı için yeni max hasar takıları güzel Işık Hanım takılardan yüksek. Büyücü tarafından bakınca yeni takılarda büyü hasarları toplam olarak düşük kalıyor. Yani Nucleus veya Alternatör takılar 130+130 büyü hasarı verirken Karaköy efsunlarında bu rakam 170-180hasar civarında kalıyor. E hani daha üstün eşya?

- Elinde parlak eşyaları olanlar için eşya kırma parçalama gibi bir özellik getirilmeli. Bu eşyalar eksik malzemelerine parçalanmalı ve silah yükseltme hakkı verilmeli veya çemberlitaş şaheser silahları üzerine daha az malzeme ile yeni eşyalar üretilebilmeli.
şu postu iyice değerlendirip bir düzenleme yapmazsanız oyun oynanacak gibi değil gerçekten.
insanlar neden 59 olmalı söyler misiniz? yeni yetenek yok direnç yok amaç yok değişik birşey yok. 49da kullandıkları gözlük çöp oluyor "ma" lazım oyunculara 59 oluyorlar ama ellerindekileride kaybediyorlar.
59 level geliyor ama çt zorlaştırılıyor dolaylı yoldan. insanların çt ile işi kalmadı zaten açık bölgeleriniz tam bir hayal kırıklığı keşke koymasaydınız.
direnç-şifa olayını dengeleyemeyeceğinizi bilmeniz gerekiyordu. direnç azalıyorsa alınan hasar artıcak. buna bağlı olarak verilen şifa aynı kalırsa karakterlerin can havuzunu artırmanın bir mantığı yok. sadece 2 vuruş fazla alırsın.
zaten oyunun sorunlarını çözün demekten yoruldu millet ama size benden bir tüyo insanlar ufak detaylardan mutlu oluyor. /selam /gül komutuna ses eklemeniz yapılmış en güzel güncelleme belkide. böyle şeyler düşünüp arayüz banka vs. gibi "gerçek paraya bağlı olmadan" birşeyler eklerseniz oyuncu kazanırsınız.
keşke oyuncularda gözünü açsa 59 olunca ne yapıcağını düşünse bir yandan. çt taktikleri olan güzel düşünülmüş bir bölgeydi ama karaköyde 59 sonra ne olcak insanlardan çt yapmasını mı bekleyeceksiniz tekrar?
Tamamına yanıt veremeyeceğim malesef, bazılarını halihazırda yanıtlamıştım.

- Cilveli Asa'nın iyileştirme değerleri hatalıydı, bu sabahki güncellemeyle düzeltilmiş olması gerekiyor. Bildiren oyunculara teşekkür ederim.

- Oyuncularımızın isteği doğrultusunda, Karaköy ile ilgili görev gereksinimlerini kolaylaştırdık. Artık 49 olan ve 2 görevi tamamlamış olan oyuncular girebilecek. Duyuru yapılacaktır.
Kullanıcı avatarı
diltemiz
Antrepo Bekçisi
Antrepo Bekçisi
Mesajlar: 783
Kayıt: 24 Şub 2018 09:14
Sunucu: Eminönü
Lonca: Anatolian Soldiers
Konum: Kuzey Kıbrıs , Güzelyurt

Re: Karaköy Sorular-Cevaplar

Mesaj gönderen diltemiz »

Gorgar yazdı: 07 Mar 2018 18:23

Tamamına yanıt veremeyeceğim malesef, bazılarını halihazırda yanıtlamıştım.

- Cilveli Asa'nın iyileştirme değerleri hatalıydı, bu sabahki güncellemeyle düzeltilmiş olması gerekiyor. Bildiren oyunculara teşekkür ederim.

- Oyuncularımızın isteği doğrultusunda, Karaköy ile ilgili görev gereksinimlerini kolaylaştırdık. Artık 49 olan ve 2 görevi tamamlamış olan oyuncular girebilecek. Duyuru yapılacaktır.
Çok iyi oldu bu.
Hol görevlerinin zorunluluğu kaldırıldı mı ?

Resim

⋱ ▒ ♖ ώ ε ♖ ค я ε ♖ ร σ Ł đ ί ε я ร ♖ ▒ ⋰
☪ guardians of anatolia ☪
▒ ⋰ ▒ ⊽ ⊽ тαηıтıм кσηυмυzα gιтмєк ιcιη ⊽ ⊽ ▒ ⋱ ▒
Kullanıcı avatarı
PikaPika
İri Fare Avcısı
İri Fare Avcısı
Mesajlar: 50
Kayıt: 22 Şub 2018 12:40
Sunucu: Sancak

Re: Karaköy Sorular-Cevaplar

Mesaj gönderen PikaPika »

Zor olan görevleri değiştirmeyi planlıyor musunuz artık?

Bossları farmlayanlar yüzünden adam bulsak bile saatlerce uğraşıyoruz level kasarken.Görevlerin biraz daha oyuncu dostu olması gerekiyor.
SANCAK

Pikaçu - Savaşçı
Kilitli