Arkadaşlar buz dönemi,elektrik dönemi gelecek falan diye konuşuyorsunuz ama;
Oyunun hiç bir zaman böyle bir olayı olmadı.Bu yorumları yapanlar da düz mantık kurup konuştuklarının ve konu açtıklarının farkına varmalılar.
İlk olarak;
1.Çemberlitaşta fizik işliyor diye bi olay yok.Oyuncular met1+met23 kombinasyonunu kullanıp zırh kırıp kesimlerini yapıyorlar mesela fizik hiç işlemeyen kaç tane boss ve yaratık var.Yani çemberlitaşta fizik kullanılıyor diye şu an "fizik dönemi" diye bi dönemde değiliz.
2.Sığınak ve migratta farkettiyseniz elektrik kullanılıyor.Bunun nedeni elektriğin daha fazla işlemesi değil, Direnç kırma yeteneği kullanılan yaratıklara zaten elektrik,buz,ateş hasarı işliyor.Burada elektriğin sekme özelliği olması ve y2 tılsımının toplu vuruş yapma olanağı sağlaması sayesinde bu şekilde gidiliyor.
Yani sonuç olarak herhangi bir bölgede tüm yaratıkların direnci zırhı aynı değil.Karaköyde de öyle olmayacaktır.Oyuncuların teknikleri ile oyunu yargılamayın yani.
İyi forumlar dilerim...
Oyuncular yanılgı içinde
Oyuncular yanılgı içinde
Sahira
Stodig
drNOVALGİN
Stodig
drNOVALGİN
Re: Oyuncular yanılgı içinde
oyuncu teknikleriyle pek alakalı değil. ayrıca bütün açıklamalarını tılsımlar üzerine kurmuşsun. ama bahsettiğin bölgeler tılsımdan önce geldi oyuna.saglam yazdı: ↑17 Şub 2018 12:31 Arkadaşlar buz dönemi,elektrik dönemi gelecek falan diye konuşuyorsunuz ama;
Oyunun hiç bir zaman böyle bir olayı olmadı.Bu yorumları yapanlar da düz mantık kurup konuştuklarının ve konu açtıklarının farkına varmalılar.
İlk olarak;
1.Çemberlitaşta fizik işliyor diye bi olay yok.Oyuncular met1+met23 kombinasyonunu kullanıp zırh kırıp kesimlerini yapıyorlar mesela fizik hiç işlemeyen kaç tane boss ve yaratık var.Yani çemberlitaşta fizik kullanılıyor diye şu an "fizik dönemi" diye bi dönemde değiliz.
2.Sığınak ve migratta farkettiyseniz elektrik kullanılıyor.Bunun nedeni elektriğin daha fazla işlemesi değil, Direnç kırma yeteneği kullanılan yaratıklara zaten elektrik,buz,ateş hasarı işliyor.Burada elektriğin sekme özelliği olması ve y2 tılsımının toplu vuruş yapma olanağı sağlaması sayesinde bu şekilde gidiliyor.
Yani sonuç olarak herhangi bir bölgede tüm yaratıkların direnci zırhı aynı değil.Karaköyde de öyle olmayacaktır.Oyuncuların teknikleri ile oyunu yargılamayın yani.
İyi forumlar dilerim...
1. çemberlitaşta fizik işlediği falan yok orada haklısın. ama diğer büyülerde fazla etkili değil. burada amaç bölgelere ofansif savaşçıyı sokmaktı ama olmadı. bölgenin haddinden uzun sürmesi insanları kısaltma amacına itti ve fizik büyücüler önem kazandı. tılsımlar gelincede olanın üzerine katmerli bir şekilde arttı. savaşçılar ve diğer büyülerin tılsımlar ile kullanılırlığını artırmak yerine m1 m23 ü ekleyerek oyunu iyice kısır döngüye sokmayı başardılar. sonuç olarak full itemli ve m1 m23 lü olmayan çt ye giremez oldu.
2. sığınakta elektriğin kullanılması yine tılsımlar çıkmasından sonra yaygınlaştı. y2 olayı kolaylaştırdı. ama eskiden elektrik grubu zor oluşturulurdu. genelde bir tane elektrik büyücüsü olur hedef saptırma ona atılır öyle kesilirdi. ayrıca sığınaklarda en etkin buz büyüsüydü. malum yaratıklar hızlı ve buz büyüsüde kritikle hatrı sayılır bir yavaşlatma uyguluyor. ayrıca zırhlarıda fazla o zamanın şartlarında fizik büyücü ile o bölgeyi bitirmek fazla zorlamaydı. ayrıca direnç kırma ile ateş kullan bakalım ne kadar yol alabileceksin sığınakta. bir dene istersen.
Kurt kışı geçirir ama yediği ayazı unutmaz
Re: Oyuncular yanılgı içinde
Tamam işte sen de benim dediğimi tasdik etmişsin.Tılsımlarla oyuncular şekillendirdi mevcut durumu.Yorum yapanlar da oyunun esas haline değil oyuncuların soktuğu hale yorum yapıyorlar.Bunu yapmalarının yanlış olduğunu söylüyorumkargasa14 yazdı: ↑17 Şub 2018 12:59oyuncu teknikleriyle pek alakalı değil. ayrıca bütün açıklamalarını tılsımlar üzerine kurmuşsun. ama bahsettiğin bölgeler tılsımdan önce geldi oyuna.saglam yazdı: ↑17 Şub 2018 12:31 Arkadaşlar buz dönemi,elektrik dönemi gelecek falan diye konuşuyorsunuz ama;
Oyunun hiç bir zaman böyle bir olayı olmadı.Bu yorumları yapanlar da düz mantık kurup konuştuklarının ve konu açtıklarının farkına varmalılar.
İlk olarak;
1.Çemberlitaşta fizik işliyor diye bi olay yok.Oyuncular met1+met23 kombinasyonunu kullanıp zırh kırıp kesimlerini yapıyorlar mesela fizik hiç işlemeyen kaç tane boss ve yaratık var.Yani çemberlitaşta fizik kullanılıyor diye şu an "fizik dönemi" diye bi dönemde değiliz.
2.Sığınak ve migratta farkettiyseniz elektrik kullanılıyor.Bunun nedeni elektriğin daha fazla işlemesi değil, Direnç kırma yeteneği kullanılan yaratıklara zaten elektrik,buz,ateş hasarı işliyor.Burada elektriğin sekme özelliği olması ve y2 tılsımının toplu vuruş yapma olanağı sağlaması sayesinde bu şekilde gidiliyor.
Yani sonuç olarak herhangi bir bölgede tüm yaratıkların direnci zırhı aynı değil.Karaköyde de öyle olmayacaktır.Oyuncuların teknikleri ile oyunu yargılamayın yani.
İyi forumlar dilerim...
1. çemberlitaşta fizik işlediği falan yok orada haklısın. ama diğer büyülerde fazla etkili değil. burada amaç bölgelere ofansif savaşçıyı sokmaktı ama olmadı. bölgenin haddinden uzun sürmesi insanları kısaltma amacına itti ve fizik büyücüler önem kazandı. tılsımlar gelincede olanın üzerine katmerli bir şekilde arttı. savaşçılar ve diğer büyülerin tılsımlar ile kullanılırlığını artırmak yerine m1 m23 ü ekleyerek oyunu iyice kısır döngüye sokmayı başardılar. sonuç olarak full itemli ve m1 m23 lü olmayan çt ye giremez oldu.
2. sığınakta elektriğin kullanılması yine tılsımlar çıkmasından sonra yaygınlaştı. y2 olayı kolaylaştırdı. ama eskiden elektrik grubu zor oluşturulurdu. genelde bir tane elektrik büyücüsü olur hedef saptırma ona atılır öyle kesilirdi. ayrıca sığınaklarda en etkin buz büyüsüydü. malum yaratıklar hızlı ve buz büyüsüde kritikle hatrı sayılır bir yavaşlatma uyguluyor. ayrıca zırhlarıda fazla o zamanın şartlarında fizik büyücü ile o bölgeyi bitirmek fazla zorlamaydı. ayrıca direnç kırma ile ateş kullan bakalım ne kadar yol alabileceksin sığınakta. bir dene istersen.
Sahira
Stodig
drNOVALGİN
Stodig
drNOVALGİN
- Windowss
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 480
- Kayıt: 03 Şub 2013 13:00
- Sunucu: Eminönü
- Lonca: Parallax Phenomenon
Re: Oyuncular yanılgı içinde
Bunu belirleyen tılsım kombinasyonu normalde çtde makinelere 65-70 arası hasar vuruyoruz. Söylediklerinde haklısın katılıyorum. İyi forumlar
"Bizler daimi tanıklarıyız hep varolan kentimizin şimdi ve kıyamette!"
- FiratCakiroglu
- Meteor Kaşifi
- Mesajlar: 1605
- Kayıt: 19 Eyl 2016 21:45
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Raiders Of Anatolia
- Konum: Aydın
- İletişim:
- Parlementxx
- Bab-ı Ali Muhafızı
- Mesajlar: 1822
- Kayıt: 09 Ara 2015 19:38
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Arzın Çocukları
- Konum: Jüpiter
Re: Oyuncular yanılgı içinde
Şuan fizik çok guclu durumda toplu sekilde mantiksiz hasarlar vurdugu icin.Tilsim kombinasyonu diye bir şeyde kalmadi buyucude.m1 met 2 3 kons 1 3 met 3 tamam kralsın.
9 yildir oynuyorum oyuncular hol geldikten 1 yil sonra m1 met 2 3 kombinesinin sacma hasarini ogrendi ve bu gune kadar degisiklik olmadigi icin baska bir rakibi yok.Umarim Met 2 3 nerflenir.
9 yildir oynuyorum oyuncular hol geldikten 1 yil sonra m1 met 2 3 kombinesinin sacma hasarini ogrendi ve bu gune kadar degisiklik olmadigi icin baska bir rakibi yok.Umarim Met 2 3 nerflenir.
Re: Oyuncular yanılgı içinde
5+1 gaf'da 5 büyücü inanılmaz hasarlar veriyor. Yeni bölge açık bi yer olduğu düşünüldüğünde 10-15 büyücünün verebileceği hasarı düşünemiyorum mutlak bi düzenleme olucaktır
Ben kendi kendimle aklım karışık..
Re: Oyuncular yanılgı içinde
Bu Sokakta gezen bi farenin canı gaf dan daha fazla olması demek
Ben kendi kendimle aklım karışık..
Re: Oyuncular yanılgı içinde
Boss'lar için geçerli dediğim.
kedi