Oyuncular yanılgı içinde

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
saglam
Demirci Çırağı
Demirci Çırağı
Mesajlar: 645
Kayıt: 11 Mar 2013 19:26
Sunucu: Sancak
Lonca: Hamidiye

Oyuncular yanılgı içinde

Mesaj gönderen saglam »

Arkadaşlar buz dönemi,elektrik dönemi gelecek falan diye konuşuyorsunuz ama;
Oyunun hiç bir zaman böyle bir olayı olmadı.Bu yorumları yapanlar da düz mantık kurup konuştuklarının ve konu açtıklarının farkına varmalılar.

İlk olarak;
1.Çemberlitaşta fizik işliyor diye bi olay yok.Oyuncular met1+met23 kombinasyonunu kullanıp zırh kırıp kesimlerini yapıyorlar mesela fizik hiç işlemeyen kaç tane boss ve yaratık var.Yani çemberlitaşta fizik kullanılıyor diye şu an "fizik dönemi" diye bi dönemde değiliz.

2.Sığınak ve migratta farkettiyseniz elektrik kullanılıyor.Bunun nedeni elektriğin daha fazla işlemesi değil, Direnç kırma yeteneği kullanılan yaratıklara zaten elektrik,buz,ateş hasarı işliyor.Burada elektriğin sekme özelliği olması ve y2 tılsımının toplu vuruş yapma olanağı sağlaması sayesinde bu şekilde gidiliyor.

Yani sonuç olarak herhangi bir bölgede tüm yaratıkların direnci zırhı aynı değil.Karaköyde de öyle olmayacaktır.Oyuncuların teknikleri ile oyunu yargılamayın yani.

İyi forumlar dilerim...
Sahira

Stodig

drNOVALGİN
Kullanıcı avatarı
kargasa14
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 402
Kayıt: 25 Ağu 2016 19:00
Sunucu: Beyaz Köşk

Re: Oyuncular yanılgı içinde

Mesaj gönderen kargasa14 »

saglam yazdı: 17 Şub 2018 12:31 Arkadaşlar buz dönemi,elektrik dönemi gelecek falan diye konuşuyorsunuz ama;
Oyunun hiç bir zaman böyle bir olayı olmadı.Bu yorumları yapanlar da düz mantık kurup konuştuklarının ve konu açtıklarının farkına varmalılar.

İlk olarak;
1.Çemberlitaşta fizik işliyor diye bi olay yok.Oyuncular met1+met23 kombinasyonunu kullanıp zırh kırıp kesimlerini yapıyorlar mesela fizik hiç işlemeyen kaç tane boss ve yaratık var.Yani çemberlitaşta fizik kullanılıyor diye şu an "fizik dönemi" diye bi dönemde değiliz.

2.Sığınak ve migratta farkettiyseniz elektrik kullanılıyor.Bunun nedeni elektriğin daha fazla işlemesi değil, Direnç kırma yeteneği kullanılan yaratıklara zaten elektrik,buz,ateş hasarı işliyor.Burada elektriğin sekme özelliği olması ve y2 tılsımının toplu vuruş yapma olanağı sağlaması sayesinde bu şekilde gidiliyor.

Yani sonuç olarak herhangi bir bölgede tüm yaratıkların direnci zırhı aynı değil.Karaköyde de öyle olmayacaktır.Oyuncuların teknikleri ile oyunu yargılamayın yani.

İyi forumlar dilerim...
oyuncu teknikleriyle pek alakalı değil. ayrıca bütün açıklamalarını tılsımlar üzerine kurmuşsun. ama bahsettiğin bölgeler tılsımdan önce geldi oyuna.
1. çemberlitaşta fizik işlediği falan yok orada haklısın. ama diğer büyülerde fazla etkili değil. burada amaç bölgelere ofansif savaşçıyı sokmaktı ama olmadı. bölgenin haddinden uzun sürmesi insanları kısaltma amacına itti ve fizik büyücüler önem kazandı. tılsımlar gelincede olanın üzerine katmerli bir şekilde arttı. savaşçılar ve diğer büyülerin tılsımlar ile kullanılırlığını artırmak yerine m1 m23 ü ekleyerek oyunu iyice kısır döngüye sokmayı başardılar. sonuç olarak full itemli ve m1 m23 lü olmayan çt ye giremez oldu.

2. sığınakta elektriğin kullanılması yine tılsımlar çıkmasından sonra yaygınlaştı. y2 olayı kolaylaştırdı. ama eskiden elektrik grubu zor oluşturulurdu. genelde bir tane elektrik büyücüsü olur hedef saptırma ona atılır öyle kesilirdi. ayrıca sığınaklarda en etkin buz büyüsüydü. malum yaratıklar hızlı ve buz büyüsüde kritikle hatrı sayılır bir yavaşlatma uyguluyor. ayrıca zırhlarıda fazla o zamanın şartlarında fizik büyücü ile o bölgeyi bitirmek fazla zorlamaydı. ayrıca direnç kırma ile ateş kullan bakalım ne kadar yol alabileceksin sığınakta. bir dene istersen.
Kurt kışı geçirir ama yediği ayazı unutmaz
Kullanıcı avatarı
saglam
Demirci Çırağı
Demirci Çırağı
Mesajlar: 645
Kayıt: 11 Mar 2013 19:26
Sunucu: Sancak
Lonca: Hamidiye

Re: Oyuncular yanılgı içinde

Mesaj gönderen saglam »

kargasa14 yazdı: 17 Şub 2018 12:59
saglam yazdı: 17 Şub 2018 12:31 Arkadaşlar buz dönemi,elektrik dönemi gelecek falan diye konuşuyorsunuz ama;
Oyunun hiç bir zaman böyle bir olayı olmadı.Bu yorumları yapanlar da düz mantık kurup konuştuklarının ve konu açtıklarının farkına varmalılar.

İlk olarak;
1.Çemberlitaşta fizik işliyor diye bi olay yok.Oyuncular met1+met23 kombinasyonunu kullanıp zırh kırıp kesimlerini yapıyorlar mesela fizik hiç işlemeyen kaç tane boss ve yaratık var.Yani çemberlitaşta fizik kullanılıyor diye şu an "fizik dönemi" diye bi dönemde değiliz.

2.Sığınak ve migratta farkettiyseniz elektrik kullanılıyor.Bunun nedeni elektriğin daha fazla işlemesi değil, Direnç kırma yeteneği kullanılan yaratıklara zaten elektrik,buz,ateş hasarı işliyor.Burada elektriğin sekme özelliği olması ve y2 tılsımının toplu vuruş yapma olanağı sağlaması sayesinde bu şekilde gidiliyor.

Yani sonuç olarak herhangi bir bölgede tüm yaratıkların direnci zırhı aynı değil.Karaköyde de öyle olmayacaktır.Oyuncuların teknikleri ile oyunu yargılamayın yani.

İyi forumlar dilerim...
oyuncu teknikleriyle pek alakalı değil. ayrıca bütün açıklamalarını tılsımlar üzerine kurmuşsun. ama bahsettiğin bölgeler tılsımdan önce geldi oyuna.
1. çemberlitaşta fizik işlediği falan yok orada haklısın. ama diğer büyülerde fazla etkili değil. burada amaç bölgelere ofansif savaşçıyı sokmaktı ama olmadı. bölgenin haddinden uzun sürmesi insanları kısaltma amacına itti ve fizik büyücüler önem kazandı. tılsımlar gelincede olanın üzerine katmerli bir şekilde arttı. savaşçılar ve diğer büyülerin tılsımlar ile kullanılırlığını artırmak yerine m1 m23 ü ekleyerek oyunu iyice kısır döngüye sokmayı başardılar. sonuç olarak full itemli ve m1 m23 lü olmayan çt ye giremez oldu.

2. sığınakta elektriğin kullanılması yine tılsımlar çıkmasından sonra yaygınlaştı. y2 olayı kolaylaştırdı. ama eskiden elektrik grubu zor oluşturulurdu. genelde bir tane elektrik büyücüsü olur hedef saptırma ona atılır öyle kesilirdi. ayrıca sığınaklarda en etkin buz büyüsüydü. malum yaratıklar hızlı ve buz büyüsüde kritikle hatrı sayılır bir yavaşlatma uyguluyor. ayrıca zırhlarıda fazla o zamanın şartlarında fizik büyücü ile o bölgeyi bitirmek fazla zorlamaydı. ayrıca direnç kırma ile ateş kullan bakalım ne kadar yol alabileceksin sığınakta. bir dene istersen.
Tamam işte sen de benim dediğimi tasdik etmişsin.Tılsımlarla oyuncular şekillendirdi mevcut durumu.Yorum yapanlar da oyunun esas haline değil oyuncuların soktuğu hale yorum yapıyorlar.Bunu yapmalarının yanlış olduğunu söylüyorum
Sahira

Stodig

drNOVALGİN
Kullanıcı avatarı
Windowss
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 480
Kayıt: 03 Şub 2013 13:00
Sunucu: Eminönü
Lonca: Parallax Phenomenon

Re: Oyuncular yanılgı içinde

Mesaj gönderen Windowss »

Bunu belirleyen tılsım kombinasyonu normalde çtde makinelere 65-70 arası hasar vuruyoruz. Söylediklerinde haklısın katılıyorum. İyi forumlar
"Bizler daimi tanıklarıyız hep varolan kentimizin şimdi ve kıyamette!"
Kullanıcı avatarı
FiratCakiroglu
Meteor Kaşifi
Meteor Kaşifi
Mesajlar: 1605
Kayıt: 19 Eyl 2016 21:45
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Raiders Of Anatolia
Konum: Aydın
İletişim:

Re: Oyuncular yanılgı içinde

Mesaj gönderen FiratCakiroglu »

Katılıyorum.
Göster
Resim
Resim
Resim
Resim
ıTANRIKUTLUGı & ıTENGRİKUTLUGı
Kullanıcı avatarı
Parlementxx
Bab-ı Ali Muhafızı
Bab-ı Ali Muhafızı
Mesajlar: 1822
Kayıt: 09 Ara 2015 19:38
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları
Konum: Jüpiter

Re: Oyuncular yanılgı içinde

Mesaj gönderen Parlementxx »

Şuan fizik çok guclu durumda toplu sekilde mantiksiz hasarlar vurdugu icin.Tilsim kombinasyonu diye bir şeyde kalmadi buyucude.m1 met 2 3 kons 1 3 met 3 tamam kralsın.

9 yildir oynuyorum oyuncular hol geldikten 1 yil sonra m1 met 2 3 kombinesinin sacma hasarini ogrendi ve bu gune kadar degisiklik olmadigi icin baska bir rakibi yok.Umarim Met 2 3 nerflenir.
Resim
Kullanıcı avatarı
ezel
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 272
Kayıt: 08 Oca 2010 16:24
Klan: Arzın Çocukları

Re: Oyuncular yanılgı içinde

Mesaj gönderen ezel »

5+1 gaf'da 5 büyücü inanılmaz hasarlar veriyor. Yeni bölge açık bi yer olduğu düşünüldüğünde 10-15 büyücünün verebileceği hasarı düşünemiyorum mutlak bi düzenleme olucaktır :thinking_face:
Ben kendi kendimle aklım karışık..
Kullanıcı avatarı
BayTerapi
Mebrure'nin Adamı
Mebrure'nin Adamı
Mesajlar: 2641
Kayıt: 02 Nis 2016 22:16

Re: Oyuncular yanılgı içinde

Mesaj gönderen BayTerapi »

ezel yazdı: 17 Şub 2018 14:12 5+1 gaf'da 5 büyücü inanılmaz hasarlar veriyor. Yeni bölge açık bi yer olduğu düşünüldüğünde 10-15 büyücünün verebileceği hasarı düşünemiyorum mutlak bi düzenleme olucaktır :thinking_face:
Yeni yaratıklarında ona göre can miktarı olur.
kedi
Kullanıcı avatarı
ezel
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 272
Kayıt: 08 Oca 2010 16:24
Klan: Arzın Çocukları

Re: Oyuncular yanılgı içinde

Mesaj gönderen ezel »

BayTerapi yazdı: 17 Şub 2018 14:17
ezel yazdı: 17 Şub 2018 14:12 5+1 gaf'da 5 büyücü inanılmaz hasarlar veriyor. Yeni bölge açık bi yer olduğu düşünüldüğünde 10-15 büyücünün verebileceği hasarı düşünemiyorum mutlak bi düzenleme olucaktır :thinking_face:
Yeni yaratıklarında ona göre can miktarı olur.
Bu Sokakta gezen bi farenin canı gaf dan daha fazla olması demek :D
Ben kendi kendimle aklım karışık..
Kullanıcı avatarı
BayTerapi
Mebrure'nin Adamı
Mebrure'nin Adamı
Mesajlar: 2641
Kayıt: 02 Nis 2016 22:16

Re: Oyuncular yanılgı içinde

Mesaj gönderen BayTerapi »

ezel yazdı: 17 Şub 2018 14:18
BayTerapi yazdı: 17 Şub 2018 14:17
ezel yazdı: 17 Şub 2018 14:12 5+1 gaf'da 5 büyücü inanılmaz hasarlar veriyor. Yeni bölge açık bi yer olduğu düşünüldüğünde 10-15 büyücünün verebileceği hasarı düşünemiyorum mutlak bi düzenleme olucaktır :thinking_face:
Yeni yaratıklarında ona göre can miktarı olur.
Bu Sokakta gezen bi farenin canı gaf dan daha fazla olması demek :D
Boss'lar için geçerli dediğim.
kedi
Cevapla