Derindeki Sırdan Arz ve Lodos'a

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
knsvsn
Şarapçı'nın Sırdaşı
Şarapçı'nın Sırdaşı
Mesajlar: 84
Kayıt: 12 May 2011 23:05
Sunucu: Teşkilat
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Alsancak
Konum: İzmir/Altay
İletişim:

Derindeki Sırdan Arz ve Lodos'a

Mesaj gönderen knsvsn »

Çok şey değişti...

grup bölgeleri getirildi yüksek hasarlar konuşulmaya başlandı.
Seviye ve enerjiler aynı kaldı....

Silah parlatmaları getirildi.Verilen hasarlar arttı.
Seviye ve enerjiler aynı kaldı.....

Tılsım sistemi getirildi.Hasarlar arttırıldı, vuruş saniyeleri kısaltıldı, zırhlar daha çok kırıldı ve daha bir çok şey..
Ama seviye ve enerjiler aynı kaldı.......

Baktığımız zaman oyuna sıfırdan başlayan bir oyuncu içinde oyundan keyif alması için uzun bir yol var ve aynı zamanda oyunun sonlarında yer alan arkadaşlar içinde çeşitlilik ve değişik kombinasyonlar var ama DENGE YOK....

49 Seviye artık bu İtemleri , Tılsımları , Efsunları kaldırmıyor.

1 Savaşçı temasıyla ölen büyücüler .... oluşmaya başlamış
Kons ve meteroit ile yakaladığı savaşçı ve şifacıyı sadece 2 vuruşuyla indiren büyücüler ... oluşmaya başlamış
Şifacı daha şifa basamadan ölen büyücüler, savaşçılar, kendileri .... oluşmaya başlamış

Taktik yokk...
Mücadele yok..
Anlık strateji değiştirme şansın(vaktin) yok...
Savaşlar çok kısa oldu bitti de...

Şifacıların dakikalarca ÖLDÜRTmediği günler.....(karşı tarafta öldürtmüyordu)
Neysee sadece savaşlara değiniyim bu başlıkta belki eleştirielirimi bu başlık altında devam ettirrim.

Dahada yazarım aslında ama siz kafa yorarsanız hatta gmlerin bile ulen harbiden demesi için açtım bu başlığı

Aslında yeni gelicek güncelleme bir çıkış yolu olucak ve bu çıkmazdan kurtulucaz oyun nasıl zevkli olucak anlıcaksınız fakat....

BUNCA SENE güncelleme yerine + Enerji , + Zırh verebilseydiniz her sınıfa geçerli oranlarda ve yeteneklerde çok değil çok ufak 1 ve ya 2 değişilik yapsaydınız(Eskiden olduğu gibi savaşçı sakınma açınca tüm gruba zırh vermesi gibi.) şuan kimse güncelleme istemeye bilirdi.

Konu tartışmaya açıktır herkesin fikrine saygım sonsuz..

İyi forumlar..
KNSVSN - HaNs - KaaNSVSN

Sadece Arkadaşlarım İÇİN !


Resim
Kullanıcı avatarı
movie
Antrepo Bekçisi
Antrepo Bekçisi
Mesajlar: 791
Kayıt: 01 Ağu 2017 16:40

Re: Derindeki Sırdan Arz ve Lodos'a

Mesaj gönderen movie »

Yanlış hatırlamıyorsam Çemberlitaş geldiğinde %50 oranında arttırılmıştı enerjiler.
Everything is about math just math
AgahEfendi
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 321
Kayıt: 01 Nis 2017 22:27

Re: Derindeki Sırdan Arz ve Lodos'a

Mesaj gönderen AgahEfendi »

Yeni seviyeler ile artacaktır.
BatuIV
İri Fare Avcısı
İri Fare Avcısı
Mesajlar: 56
Kayıt: 22 Tem 2017 12:02
Sunucu: Teşkilat
Klan: Lodos
Lonca: Estergon Ailesi

Re: Derindeki Sırdan Arz ve Lodos'a

Mesaj gönderen BatuIV »

movie yazdı: 23 Oca 2018 22:17 Yanlış hatırlamıyorsam Çemberlitaş geldiğinde %50 oranında arttırılmıştı enerjiler.
Evet bir güncellemeyle birlikte canlar arttırıldı ama emin değilim Çemberlitaş olup olmadığına
Kullanıcı avatarı
carousel71
İskele Babası
İskele Babası
Mesajlar: 33
Kayıt: 18 May 2017 11:25
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Utopia
Konum: Üsküdar

Re: Derindeki Sırdan Arz ve Lodos'a

Mesaj gönderen carousel71 »

Yanlışınız var.39 zamanı 5800 civarı olan büyücü enerjileri(aşağı yukarı),49 seviye ilk zamanlarında 8bin;migrat ve sığınak ile 10bin çemberlitaş ile 12bin civarı olmuştur.Şifacılar x1,5 ve savaşçılar x2 oranında her dönemde hesaplayabilirsiniz.%50 olarak hatırladığınız şey enerji iksirlerinin iyileştirme miktarlarıdır.Önceden kudret iksirleri ile aynı miktarda iken çemberlitaş geldikten bir süre sonra 1,5 katına çıkartılmıştır.
5 yıl aradan sonra..
Kullanıcı avatarı
movie
Antrepo Bekçisi
Antrepo Bekçisi
Mesajlar: 791
Kayıt: 01 Ağu 2017 16:40

Re: Derindeki Sırdan Arz ve Lodos'a

Mesaj gönderen movie »

carousel71 yazdı: 24 Oca 2018 00:04 Yanlışınız var.39 zamanı 5800 civarı olan büyücü enerjileri(aşağı yukarı),49 seviye ilk zamanlarında 8bin;migrat ve sığınak ile 10bin çemberlitaş ile 12bin civarı olmuştur.Şifacılar x1,5 ve savaşçılar x2 oranında her dönemde hesaplayabilirsiniz.%50 olarak hatırladığınız şey enerji iksirlerinin iyileştirme miktarlarıdır.Önceden kudret iksirleri ile aynı miktarda iken çemberlitaş geldikten bir süre sonra 1,5 katına çıkartılmıştır.

Ben direk %50 arttırıldı diye hatırlıyorum 8 bin iken 12 bin küsür yapıldı büyücü enerjisi. Şifacı ve savaşçı enerjileri de büyücü enerjisi ile orantılı za
ten.
Everything is about math just math
Kullanıcı avatarı
Retaliation
Cin Sigorta Üyesi
Cin Sigorta Üyesi
Mesajlar: 5030
Kayıt: 27 Haz 2015 13:39
Sunucu: Eminönü
Konum: İstanbul

Re: Derindeki Sırdan Arz ve Lodos'a

Mesaj gönderen Retaliation »

Bu konu hakkında hala güvenim var. "Oyuncuların isteğine göre yapılan bir paket" olacak olan Karaköy'de,
dev şeylerin karşımıza çıkmasından umutluyum.
Resim
Kullanıcı avatarı
Seven
Fareli Köyün Kavalcısı
Fareli Köyün Kavalcısı
Mesajlar: 2833
Kayıt: 29 Haz 2011 08:03
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
Lonca: JANDARMA
Konum: KAYSERİ & ESKİŞEHİR ### ANADOLU ÜNİVERSİTESİ ############################## HALKLA İLİŞKİLER

Re: Derindeki Sırdan Arz ve Lodos'a

Mesaj gönderen Seven »

Çok kişi ile kesilebilecek bir boss istiyorum başka birşey istemiyorum. Zaten yetenek ve puanların gelmemesinin sebebi çemberlitaş bölgesini öldürmemektir. Daha açık bir görüş olarak çemberlitaş üstlerinin üstüne kat ve kat sayısı arttırılarak güzel efsunlu parçalı itemlerin gelmesi beklenirse üstler değişir ama efsunlar sabit kalırsa o iş yaş.

Kimisi diyor ki macx hasar olayı kaldırılacak ben buna inanmıyorum. Kaldırılacaktan kasıt büyülere ve savaşçı savaşçıya max hasar atamayacak sadece yaratıklara işleyecek. Bu görüşe göre tılsım sistemi devre dışı kalmaktadır ümitlenmeyin bu işlem olmaz imkansız.
Gizlenmiş İçerikGöster
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Kullanıcı avatarı
Auril
Meran Kaşifi
Meran Kaşifi
Mesajlar: 3234
Kayıt: 27 Mar 2010 21:29
Sunucu: Sancak
Klan: Lodos

Re: Derindeki Sırdan Arz ve Lodos'a

Mesaj gönderen Auril »

Seven yazdı: 27 Oca 2018 20:55 Çok kişi ile kesilebilecek bir boss istiyorum başka birşey istemiyorum. Zaten yetenek ve puanların gelmemesinin sebebi çemberlitaş bölgesini öldürmemektir. Daha açık bir görüş olarak çemberlitaş üstlerinin üstüne kat ve kat sayısı arttırılarak güzel efsunlu parçalı itemlerin gelmesi beklenirse üstler değişir ama efsunlar sabit kalırsa o iş yaş.

Kimisi diyor ki macx hasar olayı kaldırılacak ben buna inanmıyorum. Kaldırılacaktan kasıt büyülere ve savaşçı savaşçıya max hasar atamayacak sadece yaratıklara işleyecek. Bu görüşe göre tılsım sistemi devre dışı kalmaktadır ümitlenmeyin bu işlem olmaz imkansız.
bir zamanlar karakürke 5 grup girerdik keşke öyle bir boss gelse beee
auril & DoubleLift
Kullanıcı avatarı
Seven
Fareli Köyün Kavalcısı
Fareli Köyün Kavalcısı
Mesajlar: 2833
Kayıt: 29 Haz 2011 08:03
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
Lonca: JANDARMA
Konum: KAYSERİ & ESKİŞEHİR ### ANADOLU ÜNİVERSİTESİ ############################## HALKLA İLİŞKİLER

Re: Derindeki Sırdan Arz ve Lodos'a

Mesaj gönderen Seven »

Auril yazdı: 27 Oca 2018 21:50
Seven yazdı: 27 Oca 2018 20:55 Çok kişi ile kesilebilecek bir boss istiyorum başka birşey istemiyorum. Zaten yetenek ve puanların gelmemesinin sebebi çemberlitaş bölgesini öldürmemektir. Daha açık bir görüş olarak çemberlitaş üstlerinin üstüne kat ve kat sayısı arttırılarak güzel efsunlu parçalı itemlerin gelmesi beklenirse üstler değişir ama efsunlar sabit kalırsa o iş yaş.

Kimisi diyor ki macx hasar olayı kaldırılacak ben buna inanmıyorum. Kaldırılacaktan kasıt büyülere ve savaşçı savaşçıya max hasar atamayacak sadece yaratıklara işleyecek. Bu görüşe göre tılsım sistemi devre dışı kalmaktadır ümitlenmeyin bu işlem olmaz imkansız.
bir zamanlar karakürke 5 grup girerdik keşke öyle bir boss gelse beee
Aynen valla bende özledim öyle bir boss gelse. Arz ve lodos birbirini yese mükemmel olur.
Gizlenmiş İçerikGöster
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Cevapla