Orti yazdı: ↑16 Oca 2018 17:05
Merhaba arkadaşlar,
Giriş ekranında ki yavaşlama için bazı değişiklikler yaptık. Şuan gözlemlemeye devam ediyoruz. Giriş ekranında hala yavaş çalışanlar için İnternet Explorer tarayıcı geçmişlerini temizleyerek tekrar denemelerini öneririz.
Tarayıcı geçmişi temizledikten sonra hala yavaşlık devam ediyorsa aşağıdaki bilgileri bu başlık altında paylaşabilirsiniz.
İşletim Sisteminiz:
İnternet Explorer Sürümünüz:
bunu format attıktan sonra denemiş biri olark yazıyorum, ilk birkaç girişte sorunsuz idi şuan aynı eskı durumda kasmaya devam ediyor.
işletim sistemi: windows 8.1 single language
internet explorer sürümü : 11.0.9600.18894
Orti yazdı: ↑16 Oca 2018 17:05
Merhaba arkadaşlar,
Giriş ekranında ki yavaşlama için bazı değişiklikler yaptık. Şuan gözlemlemeye devam ediyoruz. Giriş ekranında hala yavaş çalışanlar için İnternet Explorer tarayıcı geçmişlerini temizleyerek tekrar denemelerini öneririz.
Tarayıcı geçmişi temizledikten sonra hala yavaşlık devam ediyorsa aşağıdaki bilgileri bu başlık altında paylaşabilirsiniz.
İşletim Sisteminiz:
İnternet Explorer Sürümünüz:
Temizlemek bir işe yaramıyorsa kullandığınız tarayıcı ile YouTube arka planda açık bırakın o şekilde yazın ID ve şifrenizi.
Orti yazdı: ↑16 Oca 2018 17:05
Merhaba arkadaşlar,
Giriş ekranında ki yavaşlama için bazı değişiklikler yaptık. Şuan gözlemlemeye devam ediyoruz. Giriş ekranında hala yavaş çalışanlar için İnternet Explorer tarayıcı geçmişlerini temizleyerek tekrar denemelerini öneririz.
Tarayıcı geçmişi temizledikten sonra hala yavaşlık devam ediyorsa aşağıdaki bilgileri bu başlık altında paylaşabilirsiniz.
İşletim Sisteminiz:
İnternet Explorer Sürümünüz:
an itibari ile launcher ımın durumu
Windows 10 Pro önceki günlere kadar böyle bir problemim yoktu. heyecanlansam mı üzülsem mi bilemedim? Explorer kullanmıyorum, mevcut sürümüm şuan 11.192.16299.0
özet olarak oyuna giriş yapamıyorum
ek olarak tarayıcı geçmişim hiç yok*
Oyunun Launcher' i bazen arka planda açık kalabiliyor. Görev Yöneticisinden Hizmetler kısmında bulunan Launcher' i devre dışı bırakmanı öneririm.
Bu olay sadece "Windows 8" ve üzeri işletim sistemlerinde yaşanıyor. Üstelik bunun "Explorer" ile ne alakası var anlamış değilim şu an bilgisayarımda "Explorer" kurulu değil yani temiz bir kurulumdan hemen sonra "Windows özelliklerini aç veya kapat" menüsünden kapattım ve bilgisayarımda şu anda aktif olan tek tarayıcı "Torch Browser" ve çok memnunum. "Explorer" Geliştiricileri de aynı "Sobee" deki geliştiriciler gibi uyuşuklar, beceriksizler ve gayesizler yeni özellikler ekliyorlar ama performansla ile ilgili sorunlarla ile ilgili hatalar ile ilgili en ufak geliştirme en ufak iyileştirme yapmıyorlar örnek vermek gerekirse "Windows 8.1'de İnternet Explorer 11'de bir Web sitesine geçtiğinizde Internet Explorer 11 çöker ve aşağıdaki hata iletisini alırsınız: Internet Explorer çalışmayı durdurdu." bu hata 2012 den beri var ve hâlâ düzeltilmedi bir de "İ.K.V." den bir örnek verelim " Labirentte Philitosun salonuna gider iken 2 tane Slot havada asılı durmaktadır betadan beri yanlış hatırlamıyorsam böyle" ve hâlâ düzeltilmedi
bazı arkadaşlar chrome kullanıyorum temizledim olmadı filan demiş arkadaşlar sizin varsayılan tarayıcınız önemli değil oyunun launcher'i ie kullanıyor ki win10daki hataların temel sebebinin ie tabanlı olduğunuda düşünüyorum
Sorun devam ediyor. Bu sorunun İnternet explorerdan kaynaklı olduğunu düşünüyorum.
Oyun içine girdikten sonra oyun içinde açılan özel bir tarayıcı ile giriş yapabilirsiniz. Chromium bunun için uygundur. Çoğu Online oyun bu sistem ile oyun içinde kullanıcı adı ve şifre giriş ekranını yapıyorlar.
İşletim sistemi: Windows 10 Home 64-Bit
Tarayıcı: Google Chrome - 67.0.3396.62 (Resmi Derleme) (64 bit) Sürümü
Orti yazdı: ↑16 Oca 2018 17:05
Merhaba arkadaşlar,
Giriş ekranında ki yavaşlama için bazı değişiklikler yaptık. Şuan gözlemlemeye devam ediyoruz. Giriş ekranında hala yavaş çalışanlar için İnternet Explorer tarayıcı geçmişlerini temizleyerek tekrar denemelerini öneririz.
Tarayıcı geçmişi temizledikten sonra hala yavaşlık devam ediyorsa aşağıdaki bilgileri bu başlık altında paylaşabilirsiniz.
İşletim Sisteminiz:
İnternet Explorer Sürümünüz:
Kullanıcı ID , Şifre ve Güvenlik Kodu'nu doğru girdiğim halde yanlış hatası alıyorum ve yanlış girdiğimde Güvenlik Kodu yenilenmiyor, F5 yapmam gerekiyor sıkıldım bu durumdan çözümü var mı?