zamanında sobee bunları düşünseydi şimdiye bunları konuşmaya bile gerek kalmazdı. istersen 1 milyar kp yap bırak kime ne faydası var? anca çar sahibinin cebini doldurur. 5-6 yılda bir gelen güncellemelerle insanları susturuyorlar, uyutuyorlar. güncellemede kimse naylon kp yi konuşuyor olmayacak merak etme. 39 lwl kp bugu zamanına ben vurgu yapmıştım. sunuculardaki mareşallerin çoğu o dönemlere aitlerde ondan. yoksa karizma gitmeye başladıktan sonra para verip x2 almana kimse bir şey demiyor zaten. ortada bir düşmanlık yok yani. neyse iyi forumlar.0LIVERA yazdı: ↑07 Ara 2017 05:19 yazdığıma pişman oldum ne kp düşmanı varmış
öyle yada böyle sırf seviyeli ve güzel bir tartışma amacı ile bir çok kişinin yazdığına inanıyorum.
yoksa konu tutar kpler sıfırlanır ümidi olan varsa boşa hayal kurmasın.
benim gibi çok kişi vardır elimde hazır kp bekleten.
şuan 20m civarı kp'yi güncelleme gelir ümidi ile 2 yıl önce yaptım ve yatıyor.
istesem 2 yıl içersinde 100mye bile çıkarırdım fakat abartmaya gerek duymadım.
güncelleme ile yeni kp'li eşyalar geldiğinde nayloncu dediğiniz başını benimde ve bir çok arkadaşınca çektiği kişilere
kardeş göz ne kadar şu fiyat yapta alalım hadi vs. pmleri sabırsızlıkla bekliyoruz.
Güncelleme ile klan parası ve rütbelerin sıfırlanması
Re: Güncelleme ile klan parası ve rütbelerin sıfırlanması
- muhammetali395
- Teşkilat Neferi
- Mesajlar: 513
- Kayıt: 03 Haz 2014 12:07
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Ma B
- Konum: Bayrak
Re: Güncelleme ile klan parası ve rütbelerin sıfırlanması
Konuyu açan arkadaş 20m kpsi olduğunu söylüyor o zaman milleto mi trolllüyor dersin ?
MaB
Gerçekçi ol
imkansızı iste.
01.05.2009
01.05.2018".
Gerçekçi ol
imkansızı iste.
01.05.2009
01.05.2018".
Re: Güncelleme ile klan parası ve rütbelerin sıfırlanması
Konuyu açan benim o kadar kp yok ama Sorun şu ki tek yıldız aşağısı mı kaldı oyunda. Oyundan bihaber sanırım arkadaş. Şu an karakter açsan 3 gün içinde 2 yıldızmuhammetali395 yazdı: ↑07 Ara 2017 19:28Konuyu açan arkadaş 20m kpsi olduğunu söylüyor o zaman milleto mi trolllüyor dersin ?
Everything is about math just math
- Parlementxx
- Bab-ı Ali Muhafızı
- Mesajlar: 1822
- Kayıt: 09 Ara 2015 19:38
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Arzın Çocukları
- Konum: Jüpiter
Re: Güncelleme ile klan parası ve rütbelerin sıfırlanması
keşke ya bütün sunucular sıfırlansa yeni bir heyacan olur oyun için
Re: Güncelleme ile klan parası ve rütbelerin sıfırlanması
Yorumların bazılarına katılmakl beraber bazılarının da çok yanlış olduğunu görüyorum.
Öncelikle bu zamana kadar emek verip kp kasan kişilerin kazanılmış hakları vardır. Bu onların emekleridir ve karşılıkları da budur. Oyundaki sistemsel mantık naylon kp’nin yapılmasını engelleyemiyorsa bu oyuncuların suçu değildir. Naylon kp’ye emek vermiş birisinin de emeği, emektir. Bu klan parası onlar için kazanılmış haktır. O sebeple kp’lerin sıfırlanması söz konusu dahi olamaz.
Gel gelelim şan mevzusuna. Bildiğimiz gibi şan ve klan parası aslında ayrı ayrı iki sistem. Ama göründüğü üzere hep eşit şekilde ilerliyor. Bir adamı kestiğimizde 50 şan geliyorsa 50 de kp geliyor. Bu sistemi kp ve şan olarak ayırmaları mantıklı bir hamleymiş ve bunun üzerinden çok rahat gidilebilir. Oyuncuların klan parası kazanılmış hakları olsa da şan için aynı şey geçerli değildir. Çünkü kp ile bir şey satın alınabilirken, şan sadece itibar ve şeref göstergesidir. O sebeple ikv yönetiminin bu el atmasında sakınca yoktur.
Her sunucuda lodoslarda her sınıftan sadece birer mareşal, arzlarda da her sınıftan sadece birer mareşal olması fikrini destekliyorum. Zaten bizim ihtiyacımız olan şey rekabet. Rekabet başarı getirir, eğlence getirir. Şu an oyunda herkes zengin. Herkes mareşal. Bir fark yok. Oyunu çekişmeli kılmak oyuncu sayısını da arttıracaktır.
Karizma sistemini kaldırmalıyız. Ama bundan daha önce yapmamız gereken savaş bölgesi kurmamızdır. Eminönü, meteor, sivri ada... Buralar hep oyuncuların kendilerini 49 level olmak için kastıkları ya da gb girmek için bekledikleri yerler. Buralarda savaş olması oyunun oynanışını zorlaştırmaktadır. Örneğin cevriye görevi yapmaya çalışırken karşı klandan biri gelip tüm planı bozabilmektedir. Savaş bölgesi kurmanın asıl fark yaratacağı husus naylon kp’nin önüne geçmektir.
Eminönü, meteor, sivri ada gibi savaşın meşru olduğu yerlerdeki savaşları yasaklayıp bu sayede kp kasmanın önüne geçmiş olacağız. Kp ve şan sadece savaş bölgesinde kasılabilecek.
Peki bu savaş bölgesi er meydanı gibi mi olacak? hayır. Savaş bölgesi tıpkı meteor gibi, eminönü gibi geniş düzlükleri olan ve serbest bir map olacak. Mesela bu savaş bölgesine sparta dersek /sparta yazıp bölgeye ışınlanacağız ve bu bölgede grubumuz dahi olmasa istediğimiz gibi dolaşabileceğiz. Tabi burada sadece klanlıların olacağını varsayarsak her zaman savaş halinde olan bir map olacak. Dolayısıyla dolaşırken savaşmaya hazır dolaşacağız. Eğer kp ve rütbe istiyorsak bu bölgeye girmemiz şart olacak. Bu bölgede de anlaşmalı iş yapmak mümkün olmayacak çünkü isteyen grupla isteyen grupsuz kafasına göre girebileceği için çok heterojen bir map olacak.
Şan seviyelerine ayar verdiğimiz için artık rütbe değerlenecek ve bu sayede rütbeye itibar ilkesi gelişecek. Örneğin, 3 yıldızlı bir savaşçı gördüğümüzde, bu çok savaşmış ve sağlam birisi izlenimi uyandıracak.
Level kasmak isteyen yeni oyuncular da karşı klanların faaliyetlerinden etkilenmeyecekler. Bu sayede hem klan muhabbetinden uzak kalmayacaklar da hem gönüllerince kendilerini kasabilecekler.
Bu anafikir üzerinden çok daha gelişmiş bir sistem dahi çıkarabiliriz ama anafikirden ayrılmamak maksadıyla. Çok zamanım olmadığı için genel olarak böyle yazdım yoksa sistemin daha detaylı ayrıntıları da var. Umarım buna yakın bir sistemle karşılaşırız ve tatmin oluruz. İyi forumlar.
Öncelikle bu zamana kadar emek verip kp kasan kişilerin kazanılmış hakları vardır. Bu onların emekleridir ve karşılıkları da budur. Oyundaki sistemsel mantık naylon kp’nin yapılmasını engelleyemiyorsa bu oyuncuların suçu değildir. Naylon kp’ye emek vermiş birisinin de emeği, emektir. Bu klan parası onlar için kazanılmış haktır. O sebeple kp’lerin sıfırlanması söz konusu dahi olamaz.
Gel gelelim şan mevzusuna. Bildiğimiz gibi şan ve klan parası aslında ayrı ayrı iki sistem. Ama göründüğü üzere hep eşit şekilde ilerliyor. Bir adamı kestiğimizde 50 şan geliyorsa 50 de kp geliyor. Bu sistemi kp ve şan olarak ayırmaları mantıklı bir hamleymiş ve bunun üzerinden çok rahat gidilebilir. Oyuncuların klan parası kazanılmış hakları olsa da şan için aynı şey geçerli değildir. Çünkü kp ile bir şey satın alınabilirken, şan sadece itibar ve şeref göstergesidir. O sebeple ikv yönetiminin bu el atmasında sakınca yoktur.
Her sunucuda lodoslarda her sınıftan sadece birer mareşal, arzlarda da her sınıftan sadece birer mareşal olması fikrini destekliyorum. Zaten bizim ihtiyacımız olan şey rekabet. Rekabet başarı getirir, eğlence getirir. Şu an oyunda herkes zengin. Herkes mareşal. Bir fark yok. Oyunu çekişmeli kılmak oyuncu sayısını da arttıracaktır.
Karizma sistemini kaldırmalıyız. Ama bundan daha önce yapmamız gereken savaş bölgesi kurmamızdır. Eminönü, meteor, sivri ada... Buralar hep oyuncuların kendilerini 49 level olmak için kastıkları ya da gb girmek için bekledikleri yerler. Buralarda savaş olması oyunun oynanışını zorlaştırmaktadır. Örneğin cevriye görevi yapmaya çalışırken karşı klandan biri gelip tüm planı bozabilmektedir. Savaş bölgesi kurmanın asıl fark yaratacağı husus naylon kp’nin önüne geçmektir.
Eminönü, meteor, sivri ada gibi savaşın meşru olduğu yerlerdeki savaşları yasaklayıp bu sayede kp kasmanın önüne geçmiş olacağız. Kp ve şan sadece savaş bölgesinde kasılabilecek.
Peki bu savaş bölgesi er meydanı gibi mi olacak? hayır. Savaş bölgesi tıpkı meteor gibi, eminönü gibi geniş düzlükleri olan ve serbest bir map olacak. Mesela bu savaş bölgesine sparta dersek /sparta yazıp bölgeye ışınlanacağız ve bu bölgede grubumuz dahi olmasa istediğimiz gibi dolaşabileceğiz. Tabi burada sadece klanlıların olacağını varsayarsak her zaman savaş halinde olan bir map olacak. Dolayısıyla dolaşırken savaşmaya hazır dolaşacağız. Eğer kp ve rütbe istiyorsak bu bölgeye girmemiz şart olacak. Bu bölgede de anlaşmalı iş yapmak mümkün olmayacak çünkü isteyen grupla isteyen grupsuz kafasına göre girebileceği için çok heterojen bir map olacak.
Şan seviyelerine ayar verdiğimiz için artık rütbe değerlenecek ve bu sayede rütbeye itibar ilkesi gelişecek. Örneğin, 3 yıldızlı bir savaşçı gördüğümüzde, bu çok savaşmış ve sağlam birisi izlenimi uyandıracak.
Level kasmak isteyen yeni oyuncular da karşı klanların faaliyetlerinden etkilenmeyecekler. Bu sayede hem klan muhabbetinden uzak kalmayacaklar da hem gönüllerince kendilerini kasabilecekler.
Bu anafikir üzerinden çok daha gelişmiş bir sistem dahi çıkarabiliriz ama anafikirden ayrılmamak maksadıyla. Çok zamanım olmadığı için genel olarak böyle yazdım yoksa sistemin daha detaylı ayrıntıları da var. Umarım buna yakın bir sistemle karşılaşırız ve tatmin oluruz. İyi forumlar.
ByERseN MBLGL
ByERseNN xMBLGLx
ByERseNN xMBLGLx
Re: Güncelleme ile klan parası ve rütbelerin sıfırlanması
Şunu yapsalar bile yeterli.Çoğu oyunda artık seçtiğiniz taraflar yüzünden öyle her yerde düşmanla savaşılmıyor.Özel bölgeler var.Bazı oyunlarda bu bölgelerde ele geçirilecek şeyler var.Ele geçirdiğinizde o tarafta bulunan herkese belli etkiler geliyor.Gibi gibi.Bir başka oyunda taraf seçiyorsunuz ama düşman tarafla savaşmak için o tarafın kıyafetini giymeniz gerekiyor.Yoksa rahat rahat gezebiliyorsunuz.Bizim oyunda her bir harita kapısında bekleyip çıkanı kesme gibi bir olay varERSEN yazdı: ↑08 Ara 2017 15:04 Karizma sistemini kaldırmalıyız. Ama bundan daha önce yapmamız gereken savaş bölgesi kurmamızdır. Eminönü, meteor, sivri ada... Buralar hep oyuncuların kendilerini 49 level olmak için kastıkları ya da gb girmek için bekledikleri yerler. Buralarda savaş olması oyunun oynanışını zorlaştırmaktadır. Örneğin cevriye görevi yapmaya çalışırken karşı klandan biri gelip tüm planı bozabilmektedir. Savaş bölgesi kurmanın asıl fark yaratacağı husus naylon kp’nin önüne geçmektir.
Önerilecek şey çok ama onlar bunları okuyor mu acaba ?
─∘Serinplay∘─
"Gezgin Şehir"
İstanbul Kıyamet Vakti Wiki
Kıyamet Oyun Projesi
Fan Art Çalışmaları
Günlüğüm
"Gezgin Şehir"
İstanbul Kıyamet Vakti Wiki
Kıyamet Oyun Projesi
Fan Art Çalışmaları
Günlüğüm