KARAKTERLER ARASI DENGE FİKRİ
- Yatcinizz
- Sahaf Yardımcısı
- Mesajlar: 101
- Kayıt: 23 Oca 2017 20:39
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Lodos
- Lonca: Kuva İ Milliye
- İletişim:
Re: KARAKTERLER ARASI DENGE FİKRİ
M1, M23, BB3 Tılsımı olan bir büyücünün kesemeyeceği sınıf yok düşüncesindeyim.
Paşaxömerfaruk
Re: KARAKTERLER ARASI DENGE FİKRİ
Şifacının asitini havadayken bozabiliyor mu ? Bozamıyor çünkü o büyü sınıfına değil fiziksel hasar sınıfına giriyor.Üzerinde direnç olmayan bir büyücü , Gazap 1 3'ü olan şifacının 3 asitine ölür.Sadece bir tılsım.
Savaşçıya hiç değinmiyorum.Yine sadece bir tılsım yeterli.
Tek başına gezerse oyundaki en zayıf sınıf büyücüdür.Üzerindeki zırh bile gerçek zırh vermiyor.Gelecek güncellemede buna çözüm getirilmeli.
Ayrıca bahsettiğin tılsımları artık aynı anda kullanamazsın.
Tabi taktik çok.Buz ol , tesla sonra tılsımlar vesaire.Çemberci ol tek at.Bla bla bla.Boşuna bence konuşuyoruz bunları.Üst mercilerin konuşması , düşünmesi lazım.
─∘Serinplay∘─
"Gezgin Şehir"
İstanbul Kıyamet Vakti Wiki
Kıyamet Oyun Projesi
Fan Art Çalışmaları
Günlüğüm
"Gezgin Şehir"
İstanbul Kıyamet Vakti Wiki
Kıyamet Oyun Projesi
Fan Art Çalışmaları
Günlüğüm
Re: KARAKTERLER ARASI DENGE FİKRİ
Serinplay'e katılıyorum, ben 4 tane tılsım takıp yetenek kombinasyonumu kesmek için ayarlıyorum direncimi vesaire belki yine kesemiyorum adamı, adam 1 tane tılsım takmış, standart bir yetenek kombinasyonu 3 tane asit pert, ofans savaşçıya kolay kolay ölmem lakin defans savaşçılar büyücü görünce altın bulmuşa dönüyorlar, emek yok çifte takıp klavyeden spaceye basmak hepsi bundan ibaret.. Savaşçılar ayrıyeten hem defans hem ofans oluyorlar orasıda ayrı bir olay, adam büyücü görünce defans oluyor direk, bizde yetenek puanı yetmiyor diye zihine veremiyoruz. Gerçi ne kadar konuşsak boş değişen birşey yok..
Re: KARAKTERLER ARASI DENGE FİKRİ
Şuanda karakterler arası bir denge var zaten Def 2 3 den bahsetmişsin Buz oku 1 (III) Buz oku 2 (III) ve Buz oku 3 (III) takan bir büyücü buz ile savaşçıyı çok rahat kesebilir zorlanmadan ki çifte ile bile vuracak kadar yaklaşamaz bu tılsımlar ile şifacıya gelirsek gazap şifacıyıda buzla kesebilirsin kendine yaklaştırmadan ve dondurarak ama çember daha iyi iş görebilir buz ile yavaşlatıp direnç kırıp kutup açarak Tabi kutup rüzgarı tılsımı ile birlikte Tek çemberde şifacı ölüyor ama savaşçının ezici bir üstünlüğü var olmasıda doğal bölgelerde büyücünün ezici üstünlüğü var savaşlarda savaşçının Denge var yani şifacı ise her yerde üstünlüğü var .
- muhammetali395
- Teşkilat Neferi
- Mesajlar: 513
- Kayıt: 03 Haz 2014 12:07
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Ma B
- Konum: Bayrak
Re: KARAKTERLER ARASI DENGE FİKRİ
30 40 k atan büyücülerdeki dengesizlik nasıl olacak sen olayı yanlış anlıyorsun adamlar düşünmeden hesaplamadan mı karakterlerin hasarını vs. belirliyorlar sanıyorsun her şeyin bir dengesi var .Kartalavcisi yazdı: ↑19 Kas 2017 20:27 Hepimizin malumu olduğu üzere Def 2 3 tılsımı geldikten sonra bir büyücünün iksir içmeden Def 2 3 sahibi bir savascıyı kesmesi imkansız hale gelmiştir.Eskiden sırf karakterler arası denge bozuluyor diye kütük yaran silahını kaldıran yönetim bu konu hakkında hiç bir şey yapmamıştır.Büyücü kullanıp seven insanlar, savaşçı karşısında aciz duruma düşmektedir.Benim bu konuda bir fikrim var simdi size bu fikrimi açıklayacağım.
Bildiğiniz üzere büyücüler yaratıklara 8000-10000 arası bir hasar veriyor.Sadece yaratıklara bu hasarı verebiliyoruz.Benim fikrim normal oyunculara karşıda bu hasarın verilmesi yönünde.Şimdi diyeceksiniz ki büyücü 8k 10k vurursa büyücü büyücüye tek vurur yine karakterler arası denge kalmaz.Buna getirdiğim çözümde eğer büyücü meteorit vurursa karşısındaki büyücünün Fiziksel bilgisi var ise (1 puan bile olsa) yediği hasarın yarıya düşmesini sağlamalı.Yani büyücüye karşı meteorit 4k ile 5k arası vurmuş olucaz.Elektrik olarakta düşünürsek karşıdaki kişinin elektrik bilgisi varsa yine aynı şekilde elektrik hasarımız yarıya düşecek.Böylelikle büyücü ile ws atarken değişen birşey olmayacak.
Şifacıya karşı bu kadar hasar dengeyi bozar mı diye düşünecek olursak.Şifacılarda bildiğiniz gibi element direnc yeteneği var 8k vurabilseydik bunun yüzde 44 azalacağını düşündüğümüzde yine yüksek bir hasar veremiceğiz.Fizik atacağımızı düşündüğümüz dede Ruh kalkanı ile kolaylıkla fiziğimiz yarı hasara düşecek zaten vuracağımız hasar şifacıya karşı 4 5k arası olacak.
Şimdi geldik savascıya bildiğiniz gibi oyunda en fazla canı olan sınıf savascılar.49 seviye bir savascının 25 bine yakın canı var.Def 2 3 sahibi bi savascıyla karşılasırsak en iyi ihtimal o bizi 2 çifte vurusuyla öldürecek.Ama benim dediğim gibi bi sistem olursa o 2 çifte atana kadar biz 2 3 elektrik vurup 8*3=24 bin civarı vurup durumu eşitleyebiliriz.
Benim karakterler arası denge çözümüm budur arkadaslar.Bunun düzeltilmesinin yolunun bundan geçtiğini düşünüyorum.
MaB
Gerçekçi ol
imkansızı iste.
01.05.2009
01.05.2018".
Gerçekçi ol
imkansızı iste.
01.05.2009
01.05.2018".
- KarakuleGFB
- Sahaf Yardımcısı
- Mesajlar: 111
- Kayıt: 22 Mar 2016 20:16
- Konum: Türkiye
Re: KARAKTERLER ARASI DENGE FİKRİ
Büyücüler her oyunda yüksek hasar verip yüksek hasar yiyen klaslar olmuştur. Zırhları güçlendirilsin diyorsun. O zaman savaşçı zırhı taksınlar ama yavaş hareket etsin. Büyü attı mı adamı yok etsin. Sen büyücü seviyorsun diye büyücü diğer sınıflardan üstün olsun. Çok dar bir görüşle yazmışsın.
- Retaliation
- Cin Sigorta Üyesi
- Mesajlar: 5029
- Kayıt: 27 Haz 2015 13:39
- Sunucu: Eminönü
- Konum: İstanbul
Re: KARAKTERLER ARASI DENGE FİKRİ
Tılsım ve yetenekleri düzenlerlerse her şey düzelir. Hasar falan zaten saydığım etkenlerle güç kazanıyor.