Benim merak ettiğim bir şey var. Forumda sürekli karakterler arası denge denilip duruyor. Ne yani savaşçılar her zaman büyücüleri kesebilir mu?
Bir büyücü ve savaşçının teke tek kaldığı zaman büyücünün kazanmasının daha zor olması mantığa daha uygundur.
Genel olarak sınıfları inceleyelim;
Savaşçı, yakın dövüş ustasıdır ve buna karşın savunması ve gücü çok yüksektir.
Büyücü, dövüş gücü neredeyse yoktur. Rakibini zekasıyla alt eder. Savunması da az olduğu için amacı rakibi yanına yaklaştırmadan öldürmektir.
Yani savaşçı büyücünün yanına gelirse büyücü ölür ancak savaşçı yanına gelene kadar büyücüye bir zarar veremez.
O anki duruma göre bunlar farklı sonuçlar alabilir ancak zaten mantıklı olan bu durumda savaşçının daha güçlü olması. Büyücü teke tek için çok uygun bir karakter değil diye düşünüyorum.
Grup saldırısı için daha iyidir savaşçılardan, bir de bu açıdan baktığımızda savaşçıların daha ezik kaldığını görürüz.
Büyücülerin Hep Mağdur Olması
- 92Gner
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 302
- Kayıt: 12 Tem 2017 22:23
- Sunucu: Kuklacı
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Merkez Tehlike
- Konum: İstanbul
Re: Büyücülerin Hep Mağdur Olması
Büyücü sınıfı ile gerek savaş gerek para kasma vb bir çok
etkinliklerde ön plandasın bu her zaman böyle kalıcak gibime geliyor
etkinliklerde ön plandasın bu her zaman böyle kalıcak gibime geliyor
Re: Büyücülerin Hep Mağdur Olması
mesela savaşçının yaklaşıp kesmesi değilki çifteyle tek atması kardeşim adam yaradana sığınıp vuruyor
- Retaliation
- Cin Sigorta Üyesi
- Mesajlar: 5030
- Kayıt: 27 Haz 2015 13:39
- Sunucu: Eminönü
- Konum: İstanbul
Re: Büyücülerin Hep Mağdur Olması
Mesele burada başlıyor zaten, söylediklerinin hepsinde doğrusun lakin hangi oyunda yakın dövüş karakteri eline tabanca takarak uzaktan vurabiliyor, bütün mesele o 38 seviye çifte başka bir sorun yok aslında, çifteyle vuramasalar akıllı bir büyücü zaten savaşçıyı yanına yaklaştırmaz.
Re: Büyücülerin Hep Mağdur Olması
büyücüye dokunma büyücüiyiki uzaktan vuruyor ya tamam kitle kontrol var ama o süreç zarfında hasar veremedıkten sonra kontrol etsen ne yarar zihin atıyorsun en iyi ihtimal kaçıyorsun oda def 23 adam acırda peşine deparlamazsa
kutup açıyorsun gene hasar veremiyorsun ne anlamı kaldı bu kitle kontrolün ben çözemedim savaşçıdaki kitle kontroller daha etkili bence adam dikkat dagıtma atıyor hareket hızı iptal durdurma atıyor zihin tutarsa zaten direk iptal birde şöyle saçma bir tılsım var hedefe atılan durdurma zihin tutarsa sert vuruş hasarı 2 kat artar diye zaten adam tek atıyor daha ne istiyorsunuz çözemedim birde mağduru oynuyormuşuz şu gmler büyücü karakterlerle bi meteorda dolaşsın bakalım neler çekiyorlar
Re: Büyücülerin Hep Mağdur Olması
Cümlesinden sonra okumaya gerek duymadım.
Everything is about math just math
Re: Büyücülerin Hep Mağdur Olması
sürekli tek skill fizik oynarsanız tabii ki defanslar sizi 2 çifteyle keser. fizik buz/elek buz oynayan bi büyücüyle defansın şansı eşittir.
bi defansı kesmek için buz bilgisi3 buz11 ya da buz bilgisi1 buz13 yeterlidir.
bi defansı kesmek için buz bilgisi3 buz11 ya da buz bilgisi1 buz13 yeterlidir.
- yumurtakafa
- Cin Avcısı
- Mesajlar: 173
- Kayıt: 19 Tem 2014 06:11
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Lodos
Re: Büyücülerin Hep Mağdur Olması
Çifteli ve mor balyozlu defansif savaşçı kesim tarifi:
a)Çantamızda mutlaka olması gerekenler
-dinazor iksir
-zırh iksiri(1 levellik olanlar gayet iş görür ve ucuz)
b)Takılı olması mutlaka gerekenler
-maraton ayak
-maraton gözlük m2.5(mor)
-varsa fevzi solucan takı yoksa nucleus takı(solucan takı sadece kolye veya sadece yüzük olarak giyilirse daha iyi çünkü kritik ihtimali oldukça düşüyor çift solucan ile)
c)Mutlaka olması gereken yetenekler
-15 zihin
-15 kutup
-15 fizik ve bilgi
-15 buz ve bilgi
-1 tesla
d)Tılsımlar
-m1
-m23 (yoksa m21) isteyen bb3'te takabilir
_m(I) varsa m(III)
-istediğiniz buz tılsımı
Bu tarifle hiçbir savaşçı sizi alt edemez,test edildi onaylandı Ayrıca ofansif savaşçıyı da bu tarifle çok daha kolay kesebilirsiniz.
a)Çantamızda mutlaka olması gerekenler
-dinazor iksir
-zırh iksiri(1 levellik olanlar gayet iş görür ve ucuz)
b)Takılı olması mutlaka gerekenler
-maraton ayak
-maraton gözlük m2.5(mor)
-varsa fevzi solucan takı yoksa nucleus takı(solucan takı sadece kolye veya sadece yüzük olarak giyilirse daha iyi çünkü kritik ihtimali oldukça düşüyor çift solucan ile)
c)Mutlaka olması gereken yetenekler
-15 zihin
-15 kutup
-15 fizik ve bilgi
-15 buz ve bilgi
-1 tesla
d)Tılsımlar
-m1
-m23 (yoksa m21) isteyen bb3'te takabilir
_m(I) varsa m(III)
-istediğiniz buz tılsımı
Bu tarifle hiçbir savaşçı sizi alt edemez,test edildi onaylandı Ayrıca ofansif savaşçıyı da bu tarifle çok daha kolay kesebilirsiniz.