Merhaba,
Çoğumuz kuşkusuz Gorgar'ın yeni genişleme paketi sinyaliyle heyecanlandık. Fakat "Büyük Hol" güncellemesinden beri bozulduğunu ve berbat bir hale geldiğini düşündüğüm sınıfların (özellikle büyücülerin) hasar - enerji - kudret dengesine sizce düzenleme getirilmeli midir ? Bahsettiğim dengesizlik tılsımlardan kaynaklı. Benim kanaatimce büyücü sınıfının enerjisi artırılmalı ve hasar tılsımlarının dengeleri kesinlikle düşürülmelidir. Şifacılara gelecek olursak, onların da hasar tılsımlarında abartı olduğu görüşündeyim. Bir şifacı hasarı her ne kadar fazla olursa olsun, bir büyücüyü ( hasar iksir içmediği sürece ) tek bir zehirle öldürememelidir ya da tek bir asit ile enerjisini yarıya kadar indirememelidir.
Bu konuda fikirlerinizi paylaşmanızı rica ediyorum.
Oyun dengesi ve güncelleme
Re: Oyun dengesi ve güncelleme
Tılsım eklentisinden sonra tüm karakterler arasındaki dengenin bozulduğunu düşünüyorum.
Defansif bir savaşçı bir büyücüye mor balyoz ile düz ve tek vuruşla öldürebiliyor. Üstüne üstlük defansif bir savaşçıya fiziksel bir büyücünün müdahale etme şansı neredeyse yok, gördüğümüz kadarıyla en fazla %10-12 kadar canını indirebiliyoruz o da kritikle. Bire bir savaşta zaten yenmesi neredeyse imkansız(tılsımlı savaşçı için).
Şifacı, doğru şekilde yetenek dağılımı yapmış ve Gazap yeteneğini kullanmış ise ve itemleri de biraz iyiyse en fazla üç, dört asit ve bir iki zehir yeteneği ile büyücüyü rahatça öldürebiliyor.
Y2 büyücülere gelecek olursak eğer, Transformatör ve Alternatör itemleri tamamlanmış bir büyücü, kullanmasını biliyorsa eğer hedef aldığı oyuncunun yanındaki yaratıklara, yardımcılara vuruyor ki zırhlarının düşük olması hedefe gidecek hasarın artmasını sağlayacak. Oldukça akıllıca olduğunu ben de düşünüyorum ama tıpkı defansif savaşçı gibi bu şekilde de bir büyücü tek yetenekle ölebiliyor.
Böyle anlatmakla çok uzun süreceğini bildiğim için başlıca değinmek istediğim ve benim de sinirimi bozan üç nedeni kısaca açıklamaya çalıştım. Şunu da eklemek isterim, yeni genişleme paketi ile sınıflar ve tılsımlar arasındaki denge kurulmalı.
Defansif bir savaşçı bir büyücüye mor balyoz ile düz ve tek vuruşla öldürebiliyor. Üstüne üstlük defansif bir savaşçıya fiziksel bir büyücünün müdahale etme şansı neredeyse yok, gördüğümüz kadarıyla en fazla %10-12 kadar canını indirebiliyoruz o da kritikle. Bire bir savaşta zaten yenmesi neredeyse imkansız(tılsımlı savaşçı için).
Şifacı, doğru şekilde yetenek dağılımı yapmış ve Gazap yeteneğini kullanmış ise ve itemleri de biraz iyiyse en fazla üç, dört asit ve bir iki zehir yeteneği ile büyücüyü rahatça öldürebiliyor.
Y2 büyücülere gelecek olursak eğer, Transformatör ve Alternatör itemleri tamamlanmış bir büyücü, kullanmasını biliyorsa eğer hedef aldığı oyuncunun yanındaki yaratıklara, yardımcılara vuruyor ki zırhlarının düşük olması hedefe gidecek hasarın artmasını sağlayacak. Oldukça akıllıca olduğunu ben de düşünüyorum ama tıpkı defansif savaşçı gibi bu şekilde de bir büyücü tek yetenekle ölebiliyor.
Böyle anlatmakla çok uzun süreceğini bildiğim için başlıca değinmek istediğim ve benim de sinirimi bozan üç nedeni kısaca açıklamaya çalıştım. Şunu da eklemek isterim, yeni genişleme paketi ile sınıflar ve tılsımlar arasındaki denge kurulmalı.
Re: Oyun dengesi ve güncelleme
Kesinlikle katılıyorum..TOLGA yazdı: ↑05 Tem 2017 20:08 Tılsım eklentisinden sonra tüm karakterler arasındaki dengenin bozulduğunu düşünüyorum.
Defansif bir savaşçı bir büyücüye mor balyoz ile düz ve tek vuruşla öldürebiliyor. Üstüne üstlük defansif bir savaşçıya fiziksel bir büyücünün müdahale etme şansı neredeyse yok, gördüğümüz kadarıyla en fazla %10-12 kadar canını indirebiliyoruz o da kritikle. Bire bir savaşta zaten yenmesi neredeyse imkansız(tılsımlı savaşçı için).
Şifacı, doğru şekilde yetenek dağılımı yapmış ve Gazap yeteneğini kullanmış ise ve itemleri de biraz iyiyse en fazla üç, dört asit ve bir iki zehir yeteneği ile büyücüyü rahatça öldürebiliyor.
Y2 büyücülere gelecek olursak eğer, Transformatör ve Alternatör itemleri tamamlanmış bir büyücü, kullanmasını biliyorsa eğer hedef aldığı oyuncunun yanındaki yaratıklara, yardımcılara vuruyor ki zırhlarının düşük olması hedefe gidecek hasarın artmasını sağlayacak. Oldukça akıllıca olduğunu ben de düşünüyorum ama tıpkı defansif savaşçı gibi bu şekilde de bir büyücü tek yetenekle ölebiliyor.
Böyle anlatmakla çok uzun süreceğini bildiğim için başlıca değinmek istediğim ve benim de sinirimi bozan üç nedeni kısaca açıklamaya çalıştım. Şunu da eklemek isterim, yeni genişleme paketi ile sınıflar ve tılsımlar arasındaki denge kurulmalı.
kedi
Re: Oyun dengesi ve güncelleme
Merhabalar,
Tılsımların karakterler arası dengeyi bozduğu çok açık ancak yeni gelecek güncellemede tılsımlarda bir değişme olacağını düşünmüyorum. Hatırlarsınız önceki gelen seviyeler ile yetenek sistemi oldukça değişmişti. Bence yeni gelecek bölge ile seviyelerde geleceğinden böyle bir değişim yaşanacak. Bu değişimde sanıyorum karakterler arası denge kurulacaktır.
Tılsımların karakterler arası dengeyi bozduğu çok açık ancak yeni gelecek güncellemede tılsımlarda bir değişme olacağını düşünmüyorum. Hatırlarsınız önceki gelen seviyeler ile yetenek sistemi oldukça değişmişti. Bence yeni gelecek bölge ile seviyelerde geleceğinden böyle bir değişim yaşanacak. Bu değişimde sanıyorum karakterler arası denge kurulacaktır.
Re: Oyun dengesi ve güncelleme
Dediğinize katılır gibiyim, Y2'si olan bir oyuncu güncellemeden sonra bir bakıyor ki yanındaki tüm hedeflere değil de atıyorum en fazla 5 hedefe hasar verebiliyor, adam çıldırır, büyük bir ayaklanma çıkar.Jesus yazdı: ↑05 Tem 2017 20:22 Merhabalar,
Tılsımların karakterler arası dengeyi bozduğu çok açık ancak yeni gelecek güncellemede tılsımlarda bir değişme olacağını düşünmüyorum. Hatırlarsınız önceki gelen seviyeler ile yetenek sistemi oldukça değişmişti. Bence yeni gelecek bölge ile seviyelerde geleceğinden böyle bir değişim yaşanacak. Bu değişimde sanıyorum karakterler arası denge kurulacaktır.
Bir şekilde denge sağlansın da, nasıl olacağı yeniden tartışılır.
- DuMaNisTT
- Dış Şehir Gezgini
- Mesajlar: 1787
- Kayıt: 28 Oca 2013 16:50
- Sunucu: Beyaz Köşk
- Lonca: Talebe-i Tevarih
- Konum: Away
Re: Oyun dengesi ve güncelleme
Büyücü oldugu kadar ezildi y2 nin -1 hatası olsu enerjisi olsun büyücü sınıfına zorluk çıkarıyor umarım düzelir
Re: Oyun dengesi ve güncelleme
Büyücü denilen karakter sınıfının dünyanın her yerinde enerjisi az olur ve olmalıdır. Büyücünün olayı yüksek hasar vererek düşmanı kendisine yaklaştırmadan öldürmektir eğer düşman ona dokunursa onu öldü bilin.
Re: Oyun dengesi ve güncelleme
Tılsımlarla beraber bazı şeylerin değiştiği doğru ancak tılsım öncesindeki dönemden unuttuğunuz bir takım şeyler var kanaatimce. Örneğin çemberlitaş bölgesinden alacağı olmayan bir büyücüyü ful yücelen urban tarzı itemleri olan savaşçı zihin tuttuğu anda kolayca kesebiliyordu. Şimdi böyle bir şey mümkün mü büyü bozma tılsımı olduğu zaman ''böyle durumlar için'' kurtarıcı oluyor. Bunun yanında eskiden ful savaşçıyı 2 tane ortalama savaşçı çok rahat bir şekilde kesebiliyordu ancak şu anda defansif 2 3 tılsımıyla bu da engellendi. Ama tabiki de dengelerin büyük ölçüde bozulduğu aşikar. Gelecek güncellemeyle ne olur ne biter, yeni motordan İKV mi yaparlar artıkın çözüm üretilir bir şekilde, çünkü PvP dengesi oynu oynanabilir kılan yegane şeylerdendir bence. Bu arada en güçlü sınıf şifacıdır aslı inkar edilemez
- JigZaguLa
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 269
- Kayıt: 02 Şub 2015 20:32
- Sunucu: Beyaz Köşk
- Klan: Lodos
- Lonca: Trakya Paşaeli Cemiyeti
Re: Oyun dengesi ve güncelleme
Sorun da bu ya zaten. Def 3' lü savaşçıların ya da tılsımı sağlam şifacıların yaklaşmasına gerek kalmıyor ve dengesizlik oluyor. Şuan da gazap bir şifacı iki büyücüyü kesebiliyor. Ondan bahsediyoruz. Ayrıca büyücünün yüksek hasarı malesef Def 3. savaşçılarına işlemiyor.
Re: Oyun dengesi ve güncelleme
İyi de rakibin zırhını kırmayı sağlayan tılsım da yok mu Meteorit-2 tılsımı olması lazım hatta. Yeteneğe 15 puan verdiğinizde zaten kendiliğinden bir zırh kırma özelliği yine var. Tam olarak sorun ne oluyor, bilmediğimden soruyorum.JigZaguLa yazdı: ↑05 Tem 2017 22:18Sorun da bu ya zaten. Def 3' lü savaşçıların ya da tılsımı sağlam şifacıların yaklaşmasına gerek kalmıyor ve dengesizlik oluyor. Şuan da gazap bir şifacı iki büyücüyü kesebiliyor. Ondan bahsediyoruz. Ayrıca büyücünün yüksek hasarı malesef Def 3. savaşçılarına işlemiyor.