Değişmesi ve Eklenmesi Gerekenler

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
YemeLik
Antrepo Bekçisi
Antrepo Bekçisi
Mesajlar: 702
Kayıt: 28 Eki 2015 22:05

Değişmesi ve Eklenmesi Gerekenler

Mesaj gönderen YemeLik »

Arkadaşlar Nihat Özpay(Nerull)'ın kelime oyunları ile gelip gelmeyeceği belli bir güncelleme hakkında tartışıyoruz.Oyunun hikayeden farklı bir yanı varki nerdeyse %70 kısmını oluşturuyor şimdi biraz değişmesi gereken şeylerden bahsedeyim.

Hatalar birçok kez yazıldı bende biraz yazayım.Aklıma gelenleri sizde ekleyin lütfen.

Hata olarak;

1-)Hol bölgesinde optimizasyon sorunu var gibi duruyor.
2-)Zehrin etkisiyle kutupta iken hasar almak.
3-)Durdurma atılan adamın ilerlemesi.
4-)Kutup içine alınan adamın ilerlemesi
5-)Zihin içine açılan adamın ilerlemesi.
6-)Depar yeteneği aktifken çarın bir anda geri atması.
7-)Malum Bug.
8.-)Çok seri 49 level yapılan hesaplar(Bunların naylon hesaba dönüştürülmesi).


Değişmesi ve eklenmesi gerekenler;

1-)Savaşcı sınıfındaki ayı denen yardımcıyı kaldırmak.Nasıl yapılır bilmiyorum ama eskisi gibi kanatma yeteneği daha aktif olmalı.
2-)Savaşcı sınıfında kudret artımına gitmek.
3-)Oyun genelinde yaratıklar ve tüm sınıflar dengeli olacak şekilde can artırımına gitmek.
4-)Yaratıklara daha fazla özel yetenekler eklemek ve bütün yaratıkların hasarını artırmak.
5-)Direnç iksir ve itemlerin etkisini azaltmak.
6-)Direnç puanları ve üretim puanları artırılmalı.
7-)+5 kaldırılmalı.
8.-)Hızlı kasaya erişim kaldırılmalı.
9-)Sığınak bölgesi yeniden düzenlenip slot sayısı ve şalter sayısı artırılmalı.
10-)Düşük levellerdeki şef yaratıkları güçlendirilmeli.
11-)Şef yaratıklara ek zırh özelliği verilmeli.
12-)Zırh kırmanın etkisini ciddi manada azaltılmalı.
13-)Oyunda mevcut olan şaheserlerin değiştirilmeli.
14-)Yeraltındaki yaratıklara ek özellikler eklenmeli.
15-)Yeraltındaki yaratıklardan şaheser ve reçeteleri düşmeli.
16-)Şaheserler alışverişe konulabilmeli.
17-)200 m sınırı kaldırılmalı.
18-)Çok çeşitli asa reçeteleri eklenmeli.
19-)Kurt mağara kısaltılmalı.
20-)Metor bölgesi ile yeraltı arası kısıtlandırılmalı.
21-)Meran şehire daha özel farklı yaratıklar eklenmeli.
22-)Beyoğlu bölgesi oyuna eklenmeli.Beyoğlu bölgesi çok kompleks kaosun hakim oldugu bir ortam olmalı.Oyun ana akışı yeraltı-eminönü-beyoğlu üzerinden olmalı.
23-)Hol bölgesi daraltılıp ırklardaki slot sayıları artırılmalı.
24-)Tılsım sistemi kaldırılmalı.
25-)Son level 69 çıkarılmalı level atlamak aşırı zor olmalı.
26-)Karakter arası dengeler sağlanmalı.
27-)Sakınma yeteneği kaldırılmalı.
28-)Oyuncu sayısı artana kadar sunucu sayısı 4 e düşürülmeli.
29-)Er meydanındaki sancak sayısı artırılmalı.
30-)Er meydanına 2 grup girilmeli ödül ve ödül sayısı artırılmalı.
31-)Kp ve şan sistemi kaldırılmalı.
32-)Dükkanda ne kadar artırıcı var ise kaldırılmalı.
33-)Lonca puanının etkisi artırılıp,plus yokken lonca puanı gelmeli.
34-)Sadece loncaların savaş yapacagı pvp.
35-)Yeraltına bölgesi kadimin bir üst modeli hidra eklenmeli.Hidra yolu dahada uzatılmalı.

Düşüncelerim bunlar arkadaşlar.Elbette yazdıklarım sistemde ana hedef çeşitlilik sağlanacak,yaratıklar az kesilip öz kesilecek.
7 saat akrep kesenler yazdıklarımı beğenmeyebilir.Ama oyuna rekabet ortamı yeniden gelsin isteniyorsa kesinlikle yazdıklarımdan en az 20 tanesi uygulanmalı,sene olmuş 2017 başka çıkış yolu varsa yazın.Oyunun bekası için şart evet arkadaşlar.
Kullanıcı avatarı
Vezirx27
Antrepo Bekçisi
Antrepo Bekçisi
Mesajlar: 713
Kayıt: 21 Oca 2015 19:21
Sunucu: Teşkilat
Klan: Lodos
Lonca: <LIL>
Konum: İstanbul

Re: Değişmesi ve Eklenmesi Gerekenler

Mesaj gönderen Vezirx27 »

Emeğine sağlık,
Küçücük bir umut olsa buraya ne fikirler dökülürde ama kuru kuru oluncada okuduktan sonra bir bakıyorsun sadece okuduğunla kalıyor 😄
Yıllar öncede bu tarz konular açardım tasarımlar yapardım ama zaman geçtikçe bu oyuna olan hevesim kaçtı. gözümde değeri hiç bitmeyecek ama yeni bişeyler gelmediği sürecede oyuna ufacık bile giresim gelmiyor 🙂
Hayırlısı olsun bakalım zaman neyi gösterecek.
asgsdga
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 387
Kayıt: 26 Tem 2016 22:10
Sunucu: Meran
Klan: Arzın Çocukları

Re: Değişmesi ve Eklenmesi Gerekenler

Mesaj gönderen asgsdga »

yazdıklarının yarısı oyuna katkı sağlamayacak gereksiz eksiltmeler bence kardeşim ama eline sağlık güzel düşünmüşsün konuyu. bi iki şey de ben ekliyim:
grupta sizden 3 lvlden büyük birisi varsa size xp gelmemeli.
gb lerdeki yaratık canları grubun hasarına göre belirlenmeli(hatta çtyi komple kaldırsak da olur)
Kullanıcı avatarı
Eniyisi
İri Fare Avcısı
İri Fare Avcısı
Mesajlar: 56
Kayıt: 17 Ara 2015 16:09
Sunucu: Teşkilat
Klan: Arzın Çocukları

Re: Değişmesi ve Eklenmesi Gerekenler

Mesaj gönderen Eniyisi »

Öncelikle akçeyle satın alınan şeyler kaldırılamaz, kaldırılması saçma olur. Yaratıkların hasarının ve can değerinin arttırılmasıda saçmadır, full bir hesapla tabii ki kolay kesersin fakat yeni başlayan bir oyuncu şuanda bile çoğu yaratığı zar zor kesiyor.
Saçmalıklardan sıkılmış birisi
Tablet - Psychoshow - Eniyisi
Bayterapi96
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 158
Kayıt: 08 Mar 2017 16:51

Re: Değişmesi ve Eklenmesi Gerekenler

Mesaj gönderen Bayterapi96 »

Bunlardan biri olursa şükredelim kardeşim :)
Kullanıcı avatarı
Parlementxx
Bab-ı Ali Muhafızı
Bab-ı Ali Muhafızı
Mesajlar: 1822
Kayıt: 09 Ara 2015 19:38
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları
Konum: Jüpiter

Re: Değişmesi ve Eklenmesi Gerekenler

Mesaj gönderen Parlementxx »

Bunları zaten biliyolar ama icraat varmi bir sor bakalim
Resim
Kullanıcı avatarı
mrkhrbr
İri Fare Avcısı
İri Fare Avcısı
Mesajlar: 52
Kayıt: 13 May 2011 22:30
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
Lonca: Kabadayılar

Re: Değişmesi ve Eklenmesi Gerekenler

Mesaj gönderen mrkhrbr »

Kimisi güzel kimisi gerekli kimisi uygun olmayan fikirler olsa da düşünüp kafa yormanız ve bunu ifade etmeniz gayet güzel. Birçok oyuncu muhtemelen "ne saçma, ne gereksiz vb." yorumlar yapacaklardır. Çoğu kişinin MMO tarzı deneyimi sanıyorum çok sınırlıdır. Birçok MMO oynamış denemiş (ki bazıları ülkemizde oynanamayan, vpn gibi araçlarla erişim sağladığım yüksek maliyetli oyunlar) biri olarak şunu belirtmeliyim ki, IKV'mizdeki en sıkıntılı konu "çok kolay" seviye alınması ve GB dışında neredeyse hiç bir yaratığın "zor olmamasıdır". MMO'larda çoğunlukla örneğin 30 seviye oyun için ilk 10 seviye kolay, 10-20 seviye arası normal ve 20-30 seviye arası zor şeklinde bölümlendirilir. Böylece oyuna başlama, oyunu anlama ve diğer oyuncularla etkileşim halinde oyun oynanabilmesi durumu ortaya çıkar. IKV'mizin birçok oyunda bulunmayan en önemli artısı ise şüphesiz dizi/film tadında hikayesidir. Hikaye örgüsü gerçekten ilerlemeye ve değişime müsait.

IKV oyuncuları ve severleri olarak gönlümüz eğlenceli, kaliteli ve düzeyli oyun keyfinin katlanarak artmasından yana. Bunun için geliştiriciler, yöneticiler ve elbette biz oyunculara görev düşmektedir. Biz oyuncular oyun içi dayanışmayı ve kaliteli oyun anlayışını arttırırsak alınan keyif çok daha fazla olur. Geliştiriciler ve Yönetimde yenilikler ile oyuncuları ödüllendirmelidir diye düşünüyorum.

Keyifli oyunlar ;)
Kullanıcı avatarı
Caffeine
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 376
Kayıt: 10 Nis 2017 19:21

Re: Değişmesi ve Eklenmesi Gerekenler

Mesaj gönderen Caffeine »

düşünceler güzel ama maalesef İKV'nin ömrünün bittiğini söyleyebiliriz. 12 yıllık oyun için uğraşacaklarını sanmıyorum. Kader Mühürleri için çalışmalarını sürdürüyorlar. ben artık zorda olsa kabullendim. sende kabullen. Umut, uyanık adamın düşüdür unutma!
Esadullah
Kara Cin Düşmanı
Kara Cin Düşmanı
Mesajlar: 3438
Kayıt: 23 Nis 2010 23:38
Sunucu: Eminönü

Re: Değişmesi ve Eklenmesi Gerekenler

Mesaj gönderen Esadullah »

Herşey iyi güzelde yazdığın çoğu şey malesef imkansız gibi..
İKV dünyasında, sadece Eminönü Sunucusu'nda; EsedullahŞifa(59), EsedullahBüyü(59) ve esedullahAli(59) isimli karakterlerim bulunmaktadır. Çakma karakterin verdiği/vereceği huzursuzluklardan mesul değilim.
ÖZGÜR FİLİSTİN :flag_ps: :flag_tr:
AgahEfendi
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 321
Kayıt: 01 Nis 2017 22:27

Re: Değişmesi ve Eklenmesi Gerekenler

Mesaj gönderen AgahEfendi »

Öncelikle oyundaki yardımcılar kaldırılamaz.Sadece üzerinde değişiklik yapılabilir.

3-)Oyun genelinde yaratıklar ve tüm sınıflar dengeli olacak şekilde can artırımına gitmek.
4-)Yaratıklara daha fazla özel yetenekler eklemek ve bütün yaratıkların hasarını artırmak.

Mantıklı olan Tecrübe puanlarını düzenlemektir.Canavarların canlarının artırılması veya yetenekleri olması hiç iyi olmaz çünkü normal oyuncular için işler zorlaşmış olur.Ayrıca oyunda belli başlı yetenekleri olan yaratıklar var zaten level ilerledikçe yaratıkların yeteneklerinde artış var belki daha yeni bölgelerdeki yaratıkların yetenekleri daha fazladır.Oyunda meteora indikten sonra yetenekleri olan yaratıklarda artış oluyor.Belli özellikleri var ama bosslar gibi yeteneklere sahip olamazlar zaten.

Komodo : Sarsılmaz açma.
Alfa Kurt :Kanatma.
Tepegöz : Kanatma.
Şaman Kurt : Zehirleme.
Başıboşlar : İksir Çeker.Para Çalar.
Çeteci Mağarası : Çeşitli yetenekleri var.
Meranlar : Çeşitli yetenekleri var.
Bombacı karacin : bum bum yeteneği var.
Saklı Irklar: Sersem atıyor.İşaretliyor bozulmazsa tek atıyor.Bozulmayan kanatma.
Klan delileri : Sarılmaz benzeri ama aynı zamanda saldırı hasarı ve hızını artıran bir yeteneği var.
Şimdi hatırlamıyorum ama bir çok yaratıkta genel olarak asit veya zehir etkisi bırakma özelliği var.

Daha fazla yeteneğe gerek olduğunu sanmıyorum yaratıklar gayet iyi.Zaten oyunda 49 olmak görevlerle kolay.Ama görevler zorlaşıyor.Mesela meran görevini tek başına yeni başlayan kimse yapamaz.Şunu da ekliyim 49 olunca hiç bir avantajı yok yani 49 olmayı zorlaştırmanın bir avantajı da olmaz zaten oyun grup bölgeleri üzerinden devam ediyor.Naylon hesap zaten holde 49 olup fullüyorlar.Hole level sınırı gelmesi şart.Ayrıca belli bir yerden sonra yaratık kesmek zaten zorlaşıyor.Bunun yerine yaratıklardan gelen tecrübe puanları azaltılır ve millet görevleri yapmak zorunda kalır level atlamak için.Ama azaltılanın yerine yaratıkdan gelen para miktarı da biraz artırılmalıdır.Full karakterler tabi kolay keser ama yeni oyuncular için daha da zorlaştırmamak gerekli.Tam tersine şifacı sınıfı 30 seviyeden sonra yetenekleri yaratıklarda pek iş görmediği için bir düzenleme yapılabilir.Ama sözün kısası böyle bir şey olmaz çünkü oyunu baştan sona elekten geçirmeleri gerekir ki bu çok zahmetli iş.Ayrıca yapılan değişiklikleri oyun kabul etmeyebilir yani başka sorunlara neden olabilir tıpkı 200m sınırı gibi.Ayrıca bu zorlaştırma işinin yeni oyunculara zararı olacağını düşünüyorum çünkü oyuncu sayısı zaten az ve olanlarda çoğu ya holde ya maden çekiyor ya da vs atıyor sürekli yani bu oyunculara yardım edecek birileri olmak zorundaydı zaten ama bu sefer daha fazla yardım gerekli olur.


5-)Direnç iksir ve itemlerin etkisini azaltmak.
6-)Direnç puanları ve üretim puanları artırılmalı.

Burayı anlamadım.İksir etkisini azaltıp puanları artırıyoruz.Kenan'da 1000 elektrik direnç olmak zorunda.Gaffar'da , Sturart'ta vs.vs. direncin belli bir seviyede olması lazım.Bunların olduğu gibi kalması daha iyi.Zaten buna göre hesaplanmışlar.

7-)+5 kaldırılmalı.
8.-)Hızlı kasaya erişim kaldırılmalı.

Şimdi bunu da hiç anlamadım ne gibi faydası var.Kasa erişimi çok kullanışlı bir şey neden kaldırılsın ? Mesela bölgedeyken kasaya erişip item , iksir ne gerekiyorsa alabiliyoruz.Çanta zaten küçük dolduğu zaman kasaya aktarabiliyoruz.

9-)Sığınak bölgesi yeniden düzenlenip slot sayısı ve şalter sayısı artırılmalı.

Değişen bir şey olmaz.Bu bölgeler full büyücüler için çocuk oyuncağıdır.Şalterleri artırmak mantıksız 4 şalter zaten var 5 ? 6 ? mı olmalı ? Adam yok belki gelen bulamayacak veya az kişi girmek istiyor ne yapacak o zaman.

10-)Düşük levellerdeki şef yaratıkları güçlendirilmeli.
11-)Şef yaratıklara ek zırh özelliği verilmeli.

Ben oyunun şu ana kadar olan yaratıkların da bu tür değişikliklerin yapılmasından yana değilim.Genel itibari ile sanki vur dedik öldürmüşsün gibi olur.Yeni oyuncuyu düşünmek lazım her zaman.Düşük seviye şefleri güçlendirince ne olacak ki zaten adam onu sadece görev için kesecek ve muhtemelen 49 birinden yardım alır.

12-)Zırh kırmanın etkisini ciddi manada azaltılmalı.

Ciddi mana da azaltılamaz.Aşağıda tılsım sistemi kaldırılsın yazmışsın da bu imkansız olduğu için zaten zırh kırma ile ilgili tılsımlar var.Amacı ise zırhı daha fazla kırıp daha fazla hasar vermek.Kırılgan büyücülerin tek olayı zırh kırmak zaten veya direnç kırıp çember atmak.

13-)Oyunda mevcut olan şaheserlerin değiştirilmeli.
14-)Yeraltındaki yaratıklara ek özellikler eklenmeli.
15-)Yeraltındaki yaratıklardan şaheser ve reçeteleri düşmeli.

O zaman grup bölgelerini kaldıralım herkes yeraltından çıkmasın ? Bunun mantıklısı yeni getirilecek bireysel bir bölgedeki yaratıklardan "sadece" reçete olarak düşmesidir.Şaheserler direk olarak düşmemeli emek verilip üretilmelidir.

16-)Şaheserler alışverişe konulabilmeli.

Hiç iyi sonuçları olmaz.

17-)200 m sınırı kaldırılmalı.

Olması gereken bir şey.Ama defalarca kez yapamayız dediler.

19-)Kurt mağara kısaltılmalı.

Ne manada ve neden kısaltılmalı.Keşke maddelere açıklamalar ekleseydin.Bence kurt mağarası gayet güzel.Oradaki görev sayısı artırılmalı bence uğrayan yok çünkü.

21-)Meran şehire daha özel farklı yaratıklar eklenmeli.

Meran şehrindeki yaratıklar zaten oyundaki en özel yaratıklar.Ve ilerleyen hikayede daha gelişmiş meranlar olacağı belli.

22-)Beyoğlu bölgesi oyuna eklenmeli.Beyoğlu bölgesi çok kompleks kaosun hakim oldugu bir ortam olmalı.Oyun ana akışı yeraltı-eminönü-beyoğlu üzerinden olmalı.

Oyunun ana akışı değil ama bir tür ara hikaye gibi olabilir.Oyunun ana akışı şu an için holün sonundan devam edecekmiş gibi duruyor.Ama mesela düşününce holün sonuna gitmek hiç kolay değil.Genelde harita kapıları hep ulaşılabilir yerlerde olmuştur.Bab-ı Ali'den yer altına , Eminönü'nden Meteora , Meteordan Şah kobra girişi ve hole gibi ulaşılabilir yerlerde.Belki asıl geçit beyoğlunda veya başka bir yerde olabilir ama bilemiyorum.Beyoğlu belki yeni madenlerin olduğu hole benzer bir amacı olan yeni bir bölge olabilir.

23-)Hol bölgesi daraltılıp ırklardaki slot sayıları artırılmalı.

Hol bölgesi zaten yeterince büyük değil.Bakmayın oyuncu sayısı az belki ama 10 tane Y2 bile holü doldurmaya yeter.Bu yüzden küçültülmesinde bir gerekçe göremiyorum.

24-)Tılsım sistemi kaldırılmalı.

Yukarıda dediğim gibi imkansız.Bu tür bir öneride bulunulmaması gerektiğini yapılmayacağını bilerek yazmamalıydın bence.Bunca yıllık emek ve harcanan parayı böyle çöpe atamazlar.Oyunu kapatırlar daha iyi.

25-)Son level 69 çıkarılmalı level atlamak aşırı zor olmalı.

49'dan sonra aşırı zor olmalı yazmış olmalısın diye düşünüyorum.İlk seviyelerde 30 seviyeye kadar gayet normal bir ilerleyiş var.30'dan sonra bireysel olarak zorlaşıyor.Ama yinede tecrübe puanları oyuncuları görev yapmaya zorlamalıdır.Yani görevleri level atlamak için mutlaka yapmalılar.Hol bölgesine giriş'e 49 level sınırı getirilmeli ki orada kimse kasılmasın.

26-)Karakter arası dengeler sağlanmalı.

Ne yönde mesele ? Biraz açman lazım bu maddeleri.Ve bu madde altına satır satır öneri yazılabilir zira oyunda dengesiz görünen çok şey var.Hepsi dengesizlik olarak yorumlanmamalı mesela 49 level full item ve tılsımlı birisi 49 level normal birine tek attı diye dengesizlik olmaz.Zaten adam full her oyunda full olanlar tek atabilir ancak gelipte savaşçı def2 3 ile bir düz vuruş atıp "he he teq attım za xd"lik bir durum olursa elbette burada bir saçmalık vardır.Bunun içinde bazı tılsımların oranları azaltılabilir.Karakter canları yükseltilebilir.Oyunda ki en kırılgan sınıf büyücüler mesela şifacı gazap 2 , 3 asite veya kangalla bile sadece dalga geçebiliyor.Savaşçı zaten tek atıyor.Bu sınıfa yönelik zırh ve can artışı yapılabilir.

31-)Kp ve şan sistemi kaldırılmalı.

Anlamadım.Hani anlaşmalı yapılıyor bence oyun hak ediyorda bunu belki rütbeler naylon ama en azından millet gözlük çekebiliyor.İhtiyacı olanlar yani.Diğer türlü birbirlerini yeseler akşama kadar bu kadar kp kasamazlar.Makroya yönelir millet.Belki er meydanlarında ki kp ödülü kalkar farklı bir ödül getirilir.Ama burada kaybeden tarafa ceza uygulanmalı ve bu ceza yüzünden anlaşma yapılamamalı.Yani kazanmak için savaşmalılar.Ödülde cezada tatmin edecek seviyede olmalı.

Aslında önerim şu benim.Er meydanı tamamen kaldırılmalı ve normalde gelen kp miktarı artırılmalı veya gözlük fiyatları azaltılmalı.Er Meydanı yerine mesela /pazar yazılmalı.Bu sayede /pazar 1 yazıp girdiğimizde orada mesela pazar sistemi ile kurulmuş pazarlar olabilir.Hadi pazar sistemi yok diyelim en azından girip orada arz ve lodoslar ticaret yapabilir.Savaşa kapalı olur ve herkes gezebilir orada.Bu bana mantıklı geliyor.


32-)Dükkanda ne kadar artırıcı var ise kaldırılmalı.

Olmaz.Her oyunda bu tür şeyler var.Oyunun bir şekilde para kazanması lazım.Exp artırıcı , maden şans artırıcı gibi şeyler parası olan için güzel olsa da para vermeden oynayan kişiye karşı sadece zaman yönünden katkı sağlıyor.Yoksa diğer kişi de aynı şeye ulaşabilir ama çok daha fazla zaman harcar.P2w tarzı bir şey değil.Çemberlitaş artırıcı vs. bunların işe yaradığını zannetmiyorum zaten.

33-)Lonca puanının etkisi artırılıp,plus yokken lonca puanı gelmeli.

Etkisini artırmaya gerek yok ancak plus yokken lonca puanı gelmesi şart.Zaten bu lonca işi biraz komik.Lonca açmak parayla tamam , girmek parayla buna da tamam , loncaya yazmak için plus istiyor ? lonca puanı için plus istiyor ? bunlar komik işte.

34-)Sadece loncaların savaş yapacagı pvp.

Buraya detaylı bir fikir sunardım ama kısaca yazayım siz anlarsınız zaten.İstanbul'dan bir bölgeyi örnek alıp er meydanı benzeri bir bölge yapılabilir ancak sancakların olmasından yana değilim.Fps oyundaki gibi sadece team deathmatch tarzı olmalı.Ölenler dirilip geliyor.Diyelim belli bir süre var.Bu süre sonunda öldürme başına belli bir puan alarak en çok puanı alan taraf kazanmış oluyor.Ama sorun şurada neden savaş yapsınlar ? Bunun içinde tıpkı diğer oyunlarda ki gibi lig sistemi gibi bir şey olmalı.Nedir bu peki ? Her 3 ayda bir diyelim her sunucuda lonca savaşları sonuçlarına göre en çok puanı alan lonca yani birinci sıradaki loncaya özel ödüller olmalı (kişi başı 1 aylık plus+silah yükseltme vb) diğer ay ödüller değişlebilir. (kişi başı 2500 akçe + yardımcı vb) Bu şekilde rekabet artabilir ve loncalar savaşarak birinci sıraya yükselmeye çalışabilirler.Loncalara sırasına göre ek ünvanda verilebilir.Bunların karakterin bir yerinde görünebilir.Bir sorun daha var mesela adam çakma lonca açıp sürekli onu yenebilir.Buna da çözüm olarak loncanın savaşabilmek için en az 10 üyesi olmalıdır ve belli bir lonca seviyesinde olmalıdır gibi bir kural getirilir.Lonca savaşları 10 vs 10 şeklinde olur.Veya 12 vs 12.Lonca sayfasından lonca başkanı savaşa katılacakları sayfadan işaretler ve ona göre sistem onları savaşa çeker.Yani grup kurmaya gerek yok içeride kurulabilir.12 vs 12 olmadan savaş başlamaz.

35-)Yeraltına bölgesi kadimin bir üst modeli hidra eklenmeli.Hidra yolu dahada uzatılmalı.

Kadim zaten hidraların en güçlüsüdür.En güçlü hidra Kadim Hidra'dır ondan üst modeli oyuna gelemez.Balyoz Nazım zamanında tek kafasını koparabilmiştir.Kendisi de rahmetli olmuştur.Bunca yıllık haritayı değiştireceklerini sanmam zaten değiştiremezler de bence.Kadim Hidra'nın arkasındaki su birikintisi Eminönü'ne çıkıyor.Yorumlamam böyle 35 maddenin 20'i gerçekleştirilse yandık kardeş.Daha detaylı açıklaman lazımdı maddelerini.
Cevapla