Ganimet Sistemi [S.S.S]

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Cevapla
Kullanıcı avatarı
resp0nse
Tılsım Tanığı
Tılsım Tanığı
Mesajlar: 1424
Kayıt: 02 May 2013 19:48
Sunucu: Sancak
Klan: Lodos
Lonca: Rulers Of World
Konum: İzmir / Karşıyaka

Re: Ganimet Sistemi [S.S.S]

Mesaj gönderen resp0nse »

Başarılı bi çalışma olmuş dikkate alınması gerekli :)
Kullanıcı avatarı
Brainiac
Kobra Takipçisi
Kobra Takipçisi
Mesajlar: 957
Kayıt: 14 Eyl 2016 21:06
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
Lonca: Biizn İ Hüda
Konum: DÜNYADA BİR YERDE

Re: Ganimet Sistemi [S.S.S]

Mesaj gönderen Brainiac »

Serinplay çalışmalarının devamını dilerim çok güzel şeyler yapıyorsun.
Oksijen alıp tiner mi veriyonuz napıyonuz herkesin kafa güzel.
Kullanıcı avatarı
IhbarHatti
İri Fare Avcısı
İri Fare Avcısı
Mesajlar: 61
Kayıt: 30 Oca 2017 01:56

Re: Ganimet Sistemi [S.S.S]

Mesaj gönderen IhbarHatti »

Eklemeyi unuttuğun birşey var klan savaşına açık ortamlar oradada serinplayı kesmek isterim doya doya
Kullanıcı avatarı
Ultraslan67
İri Fare Avcısı
İri Fare Avcısı
Mesajlar: 64
Kayıt: 07 Ara 2016 23:58
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos
Lonca: <Bozoklar>
Konum: Tangriss Geçiti

Re: Ganimet Sistemi [S.S.S]

Mesaj gönderen Ultraslan67 »

Hicbir sekilde,efendim bunlari bosuna yapiyorsunuz,zaten oyunun gelecegi yok,anlamsiz calismalar,vakit kaybi gibi heves kırıcı cumleler kullanmadan ve bunlari kullanmayi kendine adet edinmis bazi arkadaslarimiz buraya gelmeden calismani,emegini begendimi belirtmek istiyorum.Belli ki zevkle yapiyorsun bu işi,ne güzel. ;)

Harika dusuncelerin ve calismalarin var.Begeniyle takip ediyorum ne yalan sölim.Eline saglik,calismalarinin devamini dilerim.
;)
Hesap taşınmıştır 》》ASİLKAN
Kullanıcı avatarı
Retaliation
Cin Sigorta Üyesi
Cin Sigorta Üyesi
Mesajlar: 5030
Kayıt: 27 Haz 2015 13:39
Sunucu: Eminönü
Konum: İstanbul

Re: Ganimet Sistemi [S.S.S]

Mesaj gönderen Retaliation »

Aykut yine döktürmüşsün vesselam. :)
Resim
Kullanıcı avatarı
SalurBeyi
Labirent Rehberi
Labirent Rehberi
Mesajlar: 1351
Kayıt: 22 Kas 2016 16:50
Sunucu: Teşkilat
Klan: Lodos
Lonca: Dostlar Kıraathanesi

Re: Ganimet Sistemi [S.S.S]

Mesaj gönderen SalurBeyi »

Serinplay yine yapmış. Emeğine sağlık hocam. Konu kaldırılmaz umarım. Malum, İKV'nin geleceği hakkında teoriler üretmek ''yasak'' bu forumda.
ölüm tatlı bir hayal oldu artık
Kullanıcı avatarı
Pasaxfatih
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 314
Kayıt: 04 Ara 2009 23:32
Sunucu: Teşkilat
Klan: Arzın Çocukları

Re: Ganimet Sistemi [S.S.S]

Mesaj gönderen Pasaxfatih »

Herkese Merhabalar...

Öncelikle arkadaşımızın yaptığı çalışmayı tebrik ederim.
Emeğine sağlık...

Benim kafamda da ganimet sistemi hakkında fikirler var paylaşmak isterim.

Öncelikle ben örneklendirmemi arkadaşımız gibi resimlerle açıklayamayacağım :)
Fakat hepimizin artık ezberlediği üzere güncel bölgelerden açıklayacağım.
Gaffar, junon, kenan gibi...

Şuna değinmek istiyorum ki bölgelerde olan dağıtım adaletsizliği en başta çözülmeli.
İtem şans eseri değilde örnek veriyorum,
Tüm gruba her boss kesimi sonrası bir sembol verilsin.
Ve o sembol ile üretim yapacağımız itemin reçetesinde üretim malzemesi olarak kullanılsın.

Örneğin;

Bıcak pantalon reçetesi:100 Semiha sembolü+6 kondrit+35 junon sembolü+ 10 kenan sembolü
Hidra pantolun reçetesi: 60 semiha sembolü+ 4 kondrit+15 düşünen adam sembolü
Veyahut Bıcak ayakkabı reçetesi:100 GBMX sembolü+25 yeşil hidra sembolü+10 solucan sembolü
Gibi bir sürü değiştirilebilir örnek verilebilir.
(Bu sistem ile diğer bölge ve alanlardaki BOSS kesimleri de aktif hale getirilecektir.
Yani her boss kesildiğinde o gruba o sembolden 1 adet düşsün.
Ve herkes bölgeyi bitirdiği kadarı ile gelişsin.

Diyeceksiniz ki itemleri 100 bölge attığımızda tüm bölgeler bitecek. ;)

Şu anda bir savaşcının maksimum hasarı oyunu aktif olarak oynayan tüm savaşçıların hasarı ile aynı ne yazıkki :)
Herhangi bi farklılık yok,
Şu anda oyunu 3 seneden beri aktif şekilde oynayan ile 3 ayda oynayan arasında.
Bu sebeple öncelikle item farklılıkları olmalı.

Oda şu şekilde olabilir; Bölgelerin zorluk dereceleri :)
1. Zorluk derecesi Çemberli taş kesiminde yukarıda söylediğim semboller düşüyordu.
2. Zorluk derecesi ki bu zorlukta taaruzun bir çemberi ile ölmüyorken 2. zorluk derecesinde öleceksiniz.
Veya GBM 70 yaratığının baş döndürme sıklığında aşırı bir artış.
Yaratıkların can ve hasar vermelerinin 2 kat olabildiği bir yer.
Bu bölgeyi ise şayet tüm ekibin Çemberli taş itemlerini full dizmesi kaidesi ile
Yada o hasar yakın kişilerin kesebileceği bir bölge.
Bu 2. zorluk derecesi çemberli taştan, kesilen her boss Örn. 2. seviye Gaffar sembolü alarak,
Aynı şekilde bu sembolleri 2. seviye Bıcak sırtı pantolon daki gibi reçetesinde ayrıca 1. seviye bıçak sırtı pantolon olacak şekilde kullanıyoruz.
O ekip 2. zorluk derecesine sahip bölgeyi bitirdikce itemlerinin seviyeside artık 2 olmaya başlayacaktır.

Bu şekilde düşünülüp;
Ganimet sistemi zorlu ve karmaşık bir yol ile oyun daha da sevdirilebilir ve haklı bir oyun olabilir.
Biraz zorlayın İKV oyuncularını sayın yönetim :)

Her şey bir yana İKV oyuncuları şu anda kenarı çekilmiş her an gelebilecek bir yeniliği bekliyor.
Oyuna yenilik getirilip hele ki bu şekilde karmaşıklaştırılmış olarak gelir ise emin olun oyuncu sayınızda artış olacaktır.

İyi Oyunlar...

PAŞA ların Loncası Lonca KUVVA-İ MİLLİYE...Paşafatih Paşaxfatih Paşaxjötem...
Kullanıcı avatarı
BLueMASTER
Sahaf Yardımcısı
Sahaf Yardımcısı
Mesajlar: 108
Kayıt: 14 Eyl 2016 21:12
Sunucu: Kuklacı
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Histeri

Re: Ganimet Sistemi [S.S.S]

Mesaj gönderen BLueMASTER »

Başarılarının devamını dilerim ama pek yenilikte bekleme derim oyun yönetiminden daha samimisin :)
Resim
Kullanıcı avatarı
pankuscagiz
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 458
Kayıt: 31 May 2016 20:03
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Academy Of Utopia

Re: Ganimet Sistemi [S.S.S]

Mesaj gönderen pankuscagiz »

başkan emeğine sağlık :))
ANADOLUZUN
aimable

imzama küçük bir not düşen yetkili arkadaşa selamlarımı saygılarımı hürmetlerimi yolluyorum O:-) iyi çalışmalar dilerim. :blush:
Cevapla