Ganimet Sistemi [S.S.S]
- resp0nse
- Tılsım Tanığı
- Mesajlar: 1424
- Kayıt: 02 May 2013 19:48
- Sunucu: Sancak
- Klan: Lodos
- Lonca: Rulers Of World
- Konum: İzmir / Karşıyaka
Re: Ganimet Sistemi [S.S.S]
Başarılı bi çalışma olmuş dikkate alınması gerekli
- Brainiac
- Kobra Takipçisi
- Mesajlar: 957
- Kayıt: 14 Eyl 2016 21:06
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Lodos
- Lonca: Biizn İ Hüda
- Konum: DÜNYADA BİR YERDE
Re: Ganimet Sistemi [S.S.S]
Serinplay çalışmalarının devamını dilerim çok güzel şeyler yapıyorsun.
Oksijen alıp tiner mi veriyonuz napıyonuz herkesin kafa güzel.
- IhbarHatti
- İri Fare Avcısı
- Mesajlar: 61
- Kayıt: 30 Oca 2017 01:56
Re: Ganimet Sistemi [S.S.S]
Eklemeyi unuttuğun birşey var klan savaşına açık ortamlar oradada serinplayı kesmek isterim doya doya
- Ultraslan67
- İri Fare Avcısı
- Mesajlar: 64
- Kayıt: 07 Ara 2016 23:58
- Sunucu: Beyaz Köşk
- Klan: Lodos
- Lonca: <Bozoklar>
- Konum: Tangriss Geçiti
Re: Ganimet Sistemi [S.S.S]
Hicbir sekilde,efendim bunlari bosuna yapiyorsunuz,zaten oyunun gelecegi yok,anlamsiz calismalar,vakit kaybi gibi heves kırıcı cumleler kullanmadan ve bunlari kullanmayi kendine adet edinmis bazi arkadaslarimiz buraya gelmeden calismani,emegini begendimi belirtmek istiyorum.Belli ki zevkle yapiyorsun bu işi,ne güzel.
Harika dusuncelerin ve calismalarin var.Begeniyle takip ediyorum ne yalan sölim.Eline saglik,calismalarinin devamini dilerim.
Harika dusuncelerin ve calismalarin var.Begeniyle takip ediyorum ne yalan sölim.Eline saglik,calismalarinin devamini dilerim.
Hesap taşınmıştır 》》ASİLKAN
- Retaliation
- Cin Sigorta Üyesi
- Mesajlar: 5030
- Kayıt: 27 Haz 2015 13:39
- Sunucu: Eminönü
- Konum: İstanbul
- SalurBeyi
- Labirent Rehberi
- Mesajlar: 1351
- Kayıt: 22 Kas 2016 16:50
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Lodos
- Lonca: Dostlar Kıraathanesi
Re: Ganimet Sistemi [S.S.S]
Serinplay yine yapmış. Emeğine sağlık hocam. Konu kaldırılmaz umarım. Malum, İKV'nin geleceği hakkında teoriler üretmek ''yasak'' bu forumda.
ölüm tatlı bir hayal oldu artık
- Pasaxfatih
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 314
- Kayıt: 04 Ara 2009 23:32
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Ganimet Sistemi [S.S.S]
Herkese Merhabalar...
Öncelikle arkadaşımızın yaptığı çalışmayı tebrik ederim.
Emeğine sağlık...
Benim kafamda da ganimet sistemi hakkında fikirler var paylaşmak isterim.
Öncelikle ben örneklendirmemi arkadaşımız gibi resimlerle açıklayamayacağım
Fakat hepimizin artık ezberlediği üzere güncel bölgelerden açıklayacağım.
Gaffar, junon, kenan gibi...
Şuna değinmek istiyorum ki bölgelerde olan dağıtım adaletsizliği en başta çözülmeli.
İtem şans eseri değilde örnek veriyorum,
Tüm gruba her boss kesimi sonrası bir sembol verilsin.
Ve o sembol ile üretim yapacağımız itemin reçetesinde üretim malzemesi olarak kullanılsın.
Örneğin;
Bıcak pantalon reçetesi:100 Semiha sembolü+6 kondrit+35 junon sembolü+ 10 kenan sembolü
Hidra pantolun reçetesi: 60 semiha sembolü+ 4 kondrit+15 düşünen adam sembolü
Veyahut Bıcak ayakkabı reçetesi:100 GBMX sembolü+25 yeşil hidra sembolü+10 solucan sembolü
Gibi bir sürü değiştirilebilir örnek verilebilir.
(Bu sistem ile diğer bölge ve alanlardaki BOSS kesimleri de aktif hale getirilecektir.
Yani her boss kesildiğinde o gruba o sembolden 1 adet düşsün.
Ve herkes bölgeyi bitirdiği kadarı ile gelişsin.
Diyeceksiniz ki itemleri 100 bölge attığımızda tüm bölgeler bitecek.
Şu anda bir savaşcının maksimum hasarı oyunu aktif olarak oynayan tüm savaşçıların hasarı ile aynı ne yazıkki
Herhangi bi farklılık yok,
Şu anda oyunu 3 seneden beri aktif şekilde oynayan ile 3 ayda oynayan arasında.
Bu sebeple öncelikle item farklılıkları olmalı.
Oda şu şekilde olabilir; Bölgelerin zorluk dereceleri
1. Zorluk derecesi Çemberli taş kesiminde yukarıda söylediğim semboller düşüyordu.
2. Zorluk derecesi ki bu zorlukta taaruzun bir çemberi ile ölmüyorken 2. zorluk derecesinde öleceksiniz.
Veya GBM 70 yaratığının baş döndürme sıklığında aşırı bir artış.
Yaratıkların can ve hasar vermelerinin 2 kat olabildiği bir yer.
Bu bölgeyi ise şayet tüm ekibin Çemberli taş itemlerini full dizmesi kaidesi ile
Yada o hasar yakın kişilerin kesebileceği bir bölge.
Bu 2. zorluk derecesi çemberli taştan, kesilen her boss Örn. 2. seviye Gaffar sembolü alarak,
Aynı şekilde bu sembolleri 2. seviye Bıcak sırtı pantolon daki gibi reçetesinde ayrıca 1. seviye bıçak sırtı pantolon olacak şekilde kullanıyoruz.
O ekip 2. zorluk derecesine sahip bölgeyi bitirdikce itemlerinin seviyeside artık 2 olmaya başlayacaktır.
Bu şekilde düşünülüp;
Ganimet sistemi zorlu ve karmaşık bir yol ile oyun daha da sevdirilebilir ve haklı bir oyun olabilir.
Biraz zorlayın İKV oyuncularını sayın yönetim
Her şey bir yana İKV oyuncuları şu anda kenarı çekilmiş her an gelebilecek bir yeniliği bekliyor.
Oyuna yenilik getirilip hele ki bu şekilde karmaşıklaştırılmış olarak gelir ise emin olun oyuncu sayınızda artış olacaktır.
İyi Oyunlar...
Öncelikle arkadaşımızın yaptığı çalışmayı tebrik ederim.
Emeğine sağlık...
Benim kafamda da ganimet sistemi hakkında fikirler var paylaşmak isterim.
Öncelikle ben örneklendirmemi arkadaşımız gibi resimlerle açıklayamayacağım
Fakat hepimizin artık ezberlediği üzere güncel bölgelerden açıklayacağım.
Gaffar, junon, kenan gibi...
Şuna değinmek istiyorum ki bölgelerde olan dağıtım adaletsizliği en başta çözülmeli.
İtem şans eseri değilde örnek veriyorum,
Tüm gruba her boss kesimi sonrası bir sembol verilsin.
Ve o sembol ile üretim yapacağımız itemin reçetesinde üretim malzemesi olarak kullanılsın.
Örneğin;
Bıcak pantalon reçetesi:100 Semiha sembolü+6 kondrit+35 junon sembolü+ 10 kenan sembolü
Hidra pantolun reçetesi: 60 semiha sembolü+ 4 kondrit+15 düşünen adam sembolü
Veyahut Bıcak ayakkabı reçetesi:100 GBMX sembolü+25 yeşil hidra sembolü+10 solucan sembolü
Gibi bir sürü değiştirilebilir örnek verilebilir.
(Bu sistem ile diğer bölge ve alanlardaki BOSS kesimleri de aktif hale getirilecektir.
Yani her boss kesildiğinde o gruba o sembolden 1 adet düşsün.
Ve herkes bölgeyi bitirdiği kadarı ile gelişsin.
Diyeceksiniz ki itemleri 100 bölge attığımızda tüm bölgeler bitecek.
Şu anda bir savaşcının maksimum hasarı oyunu aktif olarak oynayan tüm savaşçıların hasarı ile aynı ne yazıkki
Herhangi bi farklılık yok,
Şu anda oyunu 3 seneden beri aktif şekilde oynayan ile 3 ayda oynayan arasında.
Bu sebeple öncelikle item farklılıkları olmalı.
Oda şu şekilde olabilir; Bölgelerin zorluk dereceleri
1. Zorluk derecesi Çemberli taş kesiminde yukarıda söylediğim semboller düşüyordu.
2. Zorluk derecesi ki bu zorlukta taaruzun bir çemberi ile ölmüyorken 2. zorluk derecesinde öleceksiniz.
Veya GBM 70 yaratığının baş döndürme sıklığında aşırı bir artış.
Yaratıkların can ve hasar vermelerinin 2 kat olabildiği bir yer.
Bu bölgeyi ise şayet tüm ekibin Çemberli taş itemlerini full dizmesi kaidesi ile
Yada o hasar yakın kişilerin kesebileceği bir bölge.
Bu 2. zorluk derecesi çemberli taştan, kesilen her boss Örn. 2. seviye Gaffar sembolü alarak,
Aynı şekilde bu sembolleri 2. seviye Bıcak sırtı pantolon daki gibi reçetesinde ayrıca 1. seviye bıçak sırtı pantolon olacak şekilde kullanıyoruz.
O ekip 2. zorluk derecesine sahip bölgeyi bitirdikce itemlerinin seviyeside artık 2 olmaya başlayacaktır.
Bu şekilde düşünülüp;
Ganimet sistemi zorlu ve karmaşık bir yol ile oyun daha da sevdirilebilir ve haklı bir oyun olabilir.
Biraz zorlayın İKV oyuncularını sayın yönetim
Her şey bir yana İKV oyuncuları şu anda kenarı çekilmiş her an gelebilecek bir yeniliği bekliyor.
Oyuna yenilik getirilip hele ki bu şekilde karmaşıklaştırılmış olarak gelir ise emin olun oyuncu sayınızda artış olacaktır.
İyi Oyunlar...
PAŞA ların Loncası Lonca KUVVA-İ MİLLİYE...Paşafatih Paşaxfatih Paşaxjötem...
- BLueMASTER
- Sahaf Yardımcısı
- Mesajlar: 108
- Kayıt: 14 Eyl 2016 21:12
- Sunucu: Kuklacı
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Histeri
Re: Ganimet Sistemi [S.S.S]
Başarılarının devamını dilerim ama pek yenilikte bekleme derim oyun yönetiminden daha samimisin
- pankuscagiz
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 458
- Kayıt: 31 May 2016 20:03
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Academy Of Utopia
Re: Ganimet Sistemi [S.S.S]
başkan emeğine sağlık )
ANADOLUZUN
aimable
imzama küçük bir not düşen yetkili arkadaşa selamlarımı saygılarımı hürmetlerimi yolluyorum iyi çalışmalar dilerim.
aimable
imzama küçük bir not düşen yetkili arkadaşa selamlarımı saygılarımı hürmetlerimi yolluyorum iyi çalışmalar dilerim.