artırıcı

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Kabile
Arzuhalci'nin Adamı
Arzuhalci'nin Adamı
Mesajlar: 1090
Kayıt: 07 Ağu 2012 15:47
Sunucu: Meran
Klan: Lodos
Lonca: Kabile
Konum: Konstantinopolis
İletişim:

artırıcı

Mesaj gönderen Kabile »

Resim
arkadaş loncasızdı bide 3 tane asa almak şansmı sizce ? loncasızdan kastım demek ıstedığım loncasızsanız artırıcı alamıyorsunuz şahsi hesabınıza
Dünyada En Büyük kabadayılık EFENDİLİKTİR .
AHMET ÖZ
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆TETİKÇİ ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆


ÖLÜM
Ne Zaman ?
Nerde ?
Nasıl ?
Kullanıcı avatarı
TabipYarbay
Teşkilat Neferi
Teşkilat Neferi
Mesajlar: 522
Kayıt: 14 Eyl 2014 14:57
Sunucu: Meran
Klan: Lodos
Lonca: Kabile
Konum: Lefkosa/asagi dikmen

Re: artırıcı

Mesaj gönderen TabipYarbay »

Tamamen şans işi bu Ne Kadar artırıcı Olsa bıle Düşmeyınce düşmez.
Carpie Diem
Kullanıcı avatarı
mstfmrt
Çınaraltı Müdavimi
Çınaraltı Müdavimi
Mesajlar: 830
Kayıt: 11 Tem 2015 16:19
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: artırıcı

Mesaj gönderen mstfmrt »

zaten hep suslu olana dusuyor sevincini de doya doya yasayamiyor :)
Kullanıcı avatarı
Vezirx27
Antrepo Bekçisi
Antrepo Bekçisi
Mesajlar: 713
Kayıt: 21 Oca 2015 19:21
Sunucu: Teşkilat
Klan: Lodos
Lonca: <LIL>
Konum: İstanbul

Re: artırıcı

Mesaj gönderen Vezirx27 »

Merhaba,

Şans faktörü oyunda en sıkıcndaeylerden biridir. Çünkü ne yaparsan yap şans yok ise atmaz isteğin kadar attırıcı alsan bile hep aynı %99'luk şansın varsa gelir o %1'lik kısım seni bulur. Bu yüzden oyun içerisinde büyük dengesizlik söz konusu şahsıma göre tabi ki,
Grup Bölgelerinde her zaman yapılan hatalar var bence, şu düzen içerisinde düşünür olursak atan itemi bir daha atmaması gayet güzel olurdu. Bazen şansın oluyor item atıyor attığı itemde olan item oluyor böylece aşırı sıkıcı bir hal alıyor..
Yine kendimce şöyle bir fikrim var,
> Grup bölgelerinde sadece reçete atması bence en güzel çözüm olurdu bir çok açıdan ,reçete düşse bile üretmek zorunda kalıncak ve madenlerin piyasası aşırı derece yükselcek, oyunda o kadar çok ful karakter var ki artık değer bile etmez oldular. Sistem o şekilde olsaydı hala üstü full karakter olamazdı belki ve karakterlerin değeri çok yüksek olurdu oyun zor olurdu evet ama yapılan emeği sonuna kadar almış olunurdu ve bu şekilde item düştü düşmedi derdi ortadan kalkardi.

İyi forumlar dilerim !
Kullanıcı avatarı
Kabile
Arzuhalci'nin Adamı
Arzuhalci'nin Adamı
Mesajlar: 1090
Kayıt: 07 Ağu 2012 15:47
Sunucu: Meran
Klan: Lodos
Lonca: Kabile
Konum: Konstantinopolis
İletişim:

Re: artırıcı

Mesaj gönderen Kabile »

Vezirx27 yazdı:Merhaba,

Şans faktörü oyunda en sıkıcndaeylerden biridir. Çünkü ne yaparsan yap şans yok ise atmaz isteğin kadar attırıcı alsan bile hep aynı %99'luk şansın varsa gelir o %1'lik kısım seni bulur. Bu yüzden oyun içerisinde büyük dengesizlik söz konusu şahsıma göre tabi ki,
Grup Bölgelerinde her zaman yapılan hatalar var bence, şu düzen içerisinde düşünür olursak atan itemi bir daha atmaması gayet güzel olurdu. Bazen şansın oluyor item atıyor attığı itemde olan item oluyor böylece aşırı sıkıcı bir hal alıyor..
Yine kendimce şöyle bir fikrim var,
> Grup bölgelerinde sadece reçete atması bence en güzel çözüm olurdu bir çok açıdan ,reçete düşse bile üretmek zorunda kalıncak ve madenlerin piyasası aşırı derece yükselcek, oyunda o kadar çok ful karakter var ki artık değer bile etmez oldular. Sistem o şekilde olsaydı hala üstü full karakter olamazdı belki ve karakterlerin değeri çok yüksek olurdu oyun zor olurdu evet ama yapılan emeği sonuna kadar almış olunurdu ve bu şekilde item düştü düşmedi derdi ortadan kalkardi.

İyi forumlar dilerim !
düşünce güzel kardeşim ama ne yazıkkı sadece düşünceyle kalbiliyor
Dünyada En Büyük kabadayılık EFENDİLİKTİR .
AHMET ÖZ
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆TETİKÇİ ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆


ÖLÜM
Ne Zaman ?
Nerde ?
Nasıl ?
Kullanıcı avatarı
mstfmrt
Çınaraltı Müdavimi
Çınaraltı Müdavimi
Mesajlar: 830
Kayıt: 11 Tem 2015 16:19
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: artırıcı

Mesaj gönderen mstfmrt »

Vezirx27 yazdı:Merhaba,

Şans faktörü oyunda en sıkıcndaeylerden biridir. Çünkü ne yaparsan yap şans yok ise atmaz isteğin kadar attırıcı alsan bile hep aynı %99'luk şansın varsa gelir o %1'lik kısım seni bulur. Bu yüzden oyun içerisinde büyük dengesizlik söz konusu şahsıma göre tabi ki,
Grup Bölgelerinde her zaman yapılan hatalar var bence, şu düzen içerisinde düşünür olursak atan itemi bir daha atmaması gayet güzel olurdu. Bazen şansın oluyor item atıyor attığı itemde olan item oluyor böylece aşırı sıkıcı bir hal alıyor..
Yine kendimce şöyle bir fikrim var,
> Grup bölgelerinde sadece reçete atması bence en güzel çözüm olurdu bir çok açıdan ,reçete düşse bile üretmek zorunda kalıncak ve madenlerin piyasası aşırı derece yükselcek, oyunda o kadar çok ful karakter var ki artık değer bile etmez oldular. Sistem o şekilde olsaydı hala üstü full karakter olamazdı belki ve karakterlerin değeri çok yüksek olurdu oyun zor olurdu evet ama yapılan emeği sonuna kadar almış olunurdu ve bu şekilde item düştü düşmedi derdi ortadan kalkardi.

İyi forumlar dilerim !
İyi fikir ama herkese reçete düşse üretecek kişi hiç bölgeye girmeden sadece reçeteleri satın alır ve üretir. Bu da ç.t şans artırıcının değerini yitirmesine neden olur kanaatimce.
Kullanıcı avatarı
Enchanter
Sahaf Yardımcısı
Sahaf Yardımcısı
Mesajlar: 121
Kayıt: 19 Ara 2009 12:43
Sunucu: Teşkilat
Klan: Lodos
Konum: İstanbul

Re: artırıcı

Mesaj gönderen Enchanter »

Tek şifa olduğu için onun da etkisi büyük bence. Sadece arttırıcı tarafından bakmamak lazım
Bad Sector Teşkilat&Meran
vahdet
Meteor Kaşifi
Meteor Kaşifi
Mesajlar: 1612
Kayıt: 10 Şub 2012 13:41
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos
Lonca: Üstadlar

Re: artırıcı

Mesaj gönderen vahdet »

Burada paylaşmaya değer bir konu.
viewtopic.php?p=1031536#p1031536
Cevapla