Merhaba
Umarım bu Yazdıklarımı dikkate alırsınız
oyunun eski oyuncusuyum 39 seviye döneminden beri oynuyorum aralıklarla oyuna ara verdım şu an devam ediyorum fakat 39.seviyedeki zevki oyundaki yardımlaşma beraberlik yok grub bölgeleri gelmesiyle oyuncular arasında uçurumlar oluştu bazen biz bile ayrım yapıyoruz bölgelere oyuncu alırken bunun sebebi herkez hızlı güçlü oyuncular arıyor olması item istiyoruz bu yüzden .
-bir büyücü kritikle 10 bin üstünde vuruş yapıyor büyücünün canı 13 bin tek vuruşta öldürenlerde var
savaşçıyı saymıyorum bile bunun neresi zevkli
-hasar farkını onlemek için en azından bir iki şey başarabilmeleri için gruplara dahil olabilmeleri için işporta satıcılarında satılan mor farabi azat ibni maraton ayakabı nın fiyatı bir kaç yüz milyon yerıne 10-15 milyon oyun parası olsa itemlere kavuşsa oyuncular en azından grup bölgelerınde 3-5bin den üstün bir vuruşlar olur oyunda dahil olurlar.
zaten 3 farklı bölge var iki farklı üst item sınıfı var mor itemler okadar fark yapmaz belki en azından sığınak miğrat gruplarına farkları olur eskiden olduğu gibi y2 aşırı item olmadan sığınakları miğratta varlıkları farklılık gösteriri kırma şalterci yerıne onlarda oyuna dahil olur
Muhtemelen bu yazdıklarıma oyunda biryere gelmiş sosyal yaşamlarında silik kalmış kendılerını oyundaki güç lerıyle tatmin eden bazı kişiler alay konusu edinebilirler aldırmıycam
Umarım bu Yazdıklarımı dikkate alırsınız
Re: Umarım bu Yazdıklarımı dikkate alırsınız
GM ler içinde Söyleyebilceklerım :
oyuncuların ziğniyetini değiştiremezsiniz kimseyi zorla bölglere sokup item kazandıramazsınız
ama bi şekilde oyuncular arasındaki farkı azaltın yeni bölge veya kazanımı kolay itemler
yada seviye sınırnı yükseltin yada bireysel yeni bir bölge item düşürebilinen (örnek:29 seviye labirent)
oyuncuların ziğniyetini değiştiremezsiniz kimseyi zorla bölglere sokup item kazandıramazsınız
ama bi şekilde oyuncular arasındaki farkı azaltın yeni bölge veya kazanımı kolay itemler
yada seviye sınırnı yükseltin yada bireysel yeni bir bölge item düşürebilinen (örnek:29 seviye labirent)
Panic
Re: Umarım bu Yazdıklarımı dikkate alırsınız
Eskiden kurtların orda küçük örümceklerde item kasmak...
Nefer!
Unutulmayacağını mı düşünüyorsun?
Asla emin olamazsın...
Bir yağmur sonrası bedeninin var olacağından ve yarından!
Unutulmayacağını mı düşünüyorsun?
Asla emin olamazsın...
Bir yağmur sonrası bedeninin var olacağından ve yarından!
EMİNÖNÜ
[*]Mezomorto
[*]Skyglycheon
[*]Susamuru
Re: Umarım bu Yazdıklarımı dikkate alırsınız
Konu Hort...
Yeni grup bölgeleri çıkmasın !
Yeni bölgeler gelsin bireysel kasılabilceğimiz item düşürebilceğimiz grup bölgeleri oyunu böldü...
Labirent gibi meteor gibi yeraltı gibi boss ların olduğu bolca görev yapılabilicek yeni bölge, bölgeler...
Grafikler önemli değil Grafik için oynamıyorduk biz bu oyunu ...
Yeni grup bölgeleri çıkmasın !
Yeni bölgeler gelsin bireysel kasılabilceğimiz item düşürebilceğimiz grup bölgeleri oyunu böldü...
Labirent gibi meteor gibi yeraltı gibi boss ların olduğu bolca görev yapılabilicek yeni bölge, bölgeler...
Grafikler önemli değil Grafik için oynamıyorduk biz bu oyunu ...
Panic
- FiratCakiroglu
- Meteor Kaşifi
- Mesajlar: 1605
- Kayıt: 19 Eyl 2016 21:45
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Raiders Of Anatolia
- Konum: Aydın
- İletişim:
Re: Umarım bu Yazdıklarımı dikkate alırsınız
+1avec41 yazdı:Grafikler önemli değil Grafik için oynamıyorduk biz bu oyunu ...
Onun dışında bir büyücü konsantrasyon durumunda ofansif , gazap şifacıyı öldürebilir.Kaldı ki kutup ve zihin saldırısı gibi hayati yetenekleri var.Büyücüler sadece defansif savaşçılara karşı çaresizler.Serinplay yazdı:Büyücülerin tek yemesi cidden süper ötesi bir dengesizlik. 2 saniye içinde 14k hasar yemek...
Üstelik tılsımı olmayan bir savaşçı veya şifacı bile full itemlerle full itemli büyücüyü rahat alabiliyor.
Her çemberlitaş eşyası hasar üzerine kurulu. Bunların içerisine maksimum enerji veya dirençler koyulursa tek yeme gibi bir olay olmaz diye düşünüyorum.Büyücü canı az ama hasarı yüksek bir karakter olmalı.
Evet canı ve zırhı az lakin bir savaşçıyı ona yaklaşamadan öldürebilecek hasarı yok.Bir şifacının sürekli asit spamlamasına dayanabilecek direnci veya canı yok.Bunun oyunculukla alakası olduğunu da sanmıyorum.Çünkü istediğiniz tılsıma sahip olun savaşçı hem hızlı , hem canı ve zırhı yüksek , hem hasarı yüksek , hem sizi durduracak ve yavaşlatacak yeteneklere sahip , üstelik menzilli silahla bile 5 , 6 vuruş belki atıyorlar.Şifacıda hem zırh hem element dirençleri var.Üstelik gazap yeteneği ile hasarı dahada fazla artıyor.Zihinmiş kutupmuş sadece konum almak için ama yine düşmanın menziline giriyorsun ve kaçamıyorsun.
Bence büyücü sınıfına dengeleme lazım. Aşırı kırılgan ve tek başına etkisiz kaldığını düşünüyorum.2,3 büyücü anca bir savaşçıyı etkisiz hale getirebiliyor.Savaşçıların dikkat dağıtmasının menzilinin düşmesi , şifacıların asit atma sürelerinin artması lazım. Gerçi daha ticaretteki 200m sınırı 4 yılda düzeltilmemişken bunlar boş hayaller.
Fiziksel bir büyücünün karşısında zırhı kırılan hiç bir kimse ayakta kalamaz bunda herkes hemfikir.
Element hasarlı büyücüler de gayet iyiler.Elektriğin sektirme durumu , özellikle direnç kırma durumunda buz'un verdiği hasar az değil.
Çembercilere diyecek yok zaten dk at , kutup aç ve tek at
Ben tüm sınıfların dengeli olduğunu düşünüyorum.
Göster
ıTANRIKUTLUGı & ıTENGRİKUTLUGı
Re: Umarım bu Yazdıklarımı dikkate alırsınız
Dengesiz olan sınıf dediğin gibi defansif 2 3 kullanan savaşçılar. Çifteyle 4500 vuruyor adam. 12 bin canın olduğunu düşününce 3 vuruşluk hakkın var... Buz tılsımlarıyla belki durdurulabilir diyeceğim henüz kullanmadığımdan bilmiyorum etkisini.FiratCakiroglu yazdı:+1avec41 yazdı:Grafikler önemli değil Grafik için oynamıyorduk biz bu oyunu ...
Onun dışında bir büyücü konsantrasyon durumunda ofansif , gazap şifacıyı öldürebilir.Kaldı ki kutup ve zihin saldırısı gibi hayati yetenekleri var.Büyücüler sadece defansif savaşçılara karşı çaresizler.Serinplay yazdı:Büyücülerin tek yemesi cidden süper ötesi bir dengesizlik. 2 saniye içinde 14k hasar yemek...
Üstelik tılsımı olmayan bir savaşçı veya şifacı bile full itemlerle full itemli büyücüyü rahat alabiliyor.
Her çemberlitaş eşyası hasar üzerine kurulu. Bunların içerisine maksimum enerji veya dirençler koyulursa tek yeme gibi bir olay olmaz diye düşünüyorum.Büyücü canı az ama hasarı yüksek bir karakter olmalı.
Evet canı ve zırhı az lakin bir savaşçıyı ona yaklaşamadan öldürebilecek hasarı yok.Bir şifacının sürekli asit spamlamasına dayanabilecek direnci veya canı yok.Bunun oyunculukla alakası olduğunu da sanmıyorum.Çünkü istediğiniz tılsıma sahip olun savaşçı hem hızlı , hem canı ve zırhı yüksek , hem hasarı yüksek , hem sizi durduracak ve yavaşlatacak yeteneklere sahip , üstelik menzilli silahla bile 5 , 6 vuruş belki atıyorlar.Şifacıda hem zırh hem element dirençleri var.Üstelik gazap yeteneği ile hasarı dahada fazla artıyor.Zihinmiş kutupmuş sadece konum almak için ama yine düşmanın menziline giriyorsun ve kaçamıyorsun.
Bence büyücü sınıfına dengeleme lazım. Aşırı kırılgan ve tek başına etkisiz kaldığını düşünüyorum.2,3 büyücü anca bir savaşçıyı etkisiz hale getirebiliyor.Savaşçıların dikkat dağıtmasının menzilinin düşmesi , şifacıların asit atma sürelerinin artması lazım. Gerçi daha ticaretteki 200m sınırı 4 yılda düzeltilmemişken bunlar boş hayaller.
Fiziksel bir büyücünün karşısında zırhı kırılan hiç bir kimse ayakta kalamaz bunda herkes hemfikir.
Element hasarlı büyücüler de gayet iyiler.Elektriğin sektirme durumu , özellikle direnç kırma durumunda buz'un verdiği hasar az değil.
Çembercilere diyecek yok zaten dk at , kutup aç ve tek at
Ben tüm sınıfların dengeli olduğunu düşünüyorum.
-Yalnızxxadam
-NİETZSCHE
-Crescent
-NİETZSCHE
-Crescent