Tılsımlar-Ayrıntılı açıklama

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
triyoo
İskele Babası
İskele Babası
Mesajlar: 34
Kayıt: 08 Şub 2013 23:05
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları

Tılsımlar-Ayrıntılı açıklama

Mesaj gönderen triyoo »

Bazı oyuncular tılsımların ne işe yaradığını bilmiyor veya tılsım açıklamasını yanlış anlıyorlar.
Tılsım üretecek kişilerin doğru bilgi ile doğru tılsımları üretmelerine yardımcı olmak istedim.


Ofansif dövüşme yeteneği 15 puanda 40 saldırı arttırmakta.
Ofansif Dövüşme (I) Savaşçının saldırısını %10 arttırır. 4 saldırı arttırır.
Ofansif Dövüşme (II) Savaşçının saldırısını %20 arttırır. 8 saldırı arttırır.
Ofansif Dövüşme (III) Savaşçının saldırısını %30 arttırır. 12 saldırı arttırır.Toplamda 52 saldırınız artar.

Full olan bir tank savaşçıya sadece evocati takılardan zırh bonusu gelmekte.Toplamda 0.084 zırh veriyor tılsım bu zırh bonusunun üçte bir ihtimaliyle sizi fiziksel saldırıdan hasar almamanızı sağlıyor.%2.8 ihtimalle fiziksel saldırılardan hasar almazsınız.Yaklaşık olarak 100 fiziksel saldırın üçünden hasar almama ihtimaliniz vardır.
Üzerinize zırh veren solucan vb efsunlar giyerek bu oranı arttırabilirsiniz.
Defansif Dövüşme 1 Kıyafetteki zırh bonusunun 1/3 katı kadar fiziksel saldırıdan hasar almama ihtimali yaratır.

Defansif Dövüşme 2 Süpürme vuruşu yapıldığında hiç kudret harcamaz.

Kışkırtma yeteneği 15 puanda yaratıkların 20 savunmasını düşürmektedir.
Kışkırtma 1 (I) Rakibin savunmasını %50 daha çok düşürür. 30 savunma düşürür
Kışkırtma 1 (II) Rakibin savunmasını %100 daha çok düşürür. 40 savunma düşürür.
Kışkırtma 1 (III) Rakibin savunmasını %150 daha çok düşürür. 50 savunma düşürür.

KIşkırtma yeteneği 15 puanda 48 kudret harcamakta.
Kışkırtma 2 (I) Kışkırtmanın kudret gereksinimini %10 azaltır. 43 kudret harcanır.
Kışkırtma 2 (II) Kışkırtmanın kudret gereksinimini %20 azaltır. 38 kudret harcanır.
Kışkırtma 2 (III) Kışkırtmanın kudret gereksinimini %30 azaltır. 34 kudret harcanır.

Dikkat dağıtma yeteneği 15 puanda rakibin hareketini % 25 azaltır.
Dikkat Dağıtma (I) Rakibin hareket hızını %20 düşürür. %30 yavaşlatır.
Dikkat Dağıtma (II) Rakibin hareket hızını %40 düşürür. %35 yavaşlatır.
Dikkat Dağıtma (III) Rakibin hareket hızını %60 düşürür. %40 yavaşlatır.

Evocati takılarla %8.4 zırhı artmakta savaşçının.
Sakınma (I) Savaşçının kritik zırhını üzerindeki zırh efsunun %50'si kadar arttırır. 4.2 kritik zırh artar.
Sakınma (II) Savaşçının kritik zırhını üzerindeki zırh efsunun %75'i kadar arttırır. 6.3 kiritk zırh artar.
Sakınma (III) Savaşçının kritik zırhını üzerindeki zırh efsunun %100'ü kadar arttırır. 8.4 kritik zırh artar.

15 puanda %25 ihtimalle tüm etkiler kaldırılabilir.
Zihin Toplama (I) Büyücü ve şifacı olumsuz etkilerini kaldırma ihtimalini %10 arttırır. %27.5 ihtimalle
Zihin Toplama (II) Büyücü ve şifacı olumsuz etkilerini kaldırma ihtimalini %20 arttırır. %30 ihtimalle
Zihin Toplama (III) Büyücü ve şifacı olumsuz etkilerini kaldırma ihtimalini %30 arttırır. %32.5 ihtimalle tüm etkiler kaldırılabilir.

Savaş narası yeteneği 15 puanda 96 kudret harcamakta.
Savaş Narası (I) Savaş narası yeteneğinin kudret gereksinimini %10 azaltır. 87 kudret harcar.
Savaş Narası (II) Savaş narası yeteneğinin kudret gereksinimini %15 azaltır. 77 kudret harcar.
Savaş Narası (III) Savaş narası yeteneğinin kudret gereksinimini %20 azaltır. 68 kudret harcar.

Depar yeteneğinin yenilenme süresi 40 saniyedir.
Depar (I) Deparın yenilenme süresini 6 saniye düşürür. Yenilenme süresi 34 saniyeye düşer.
Depar (II) Deparın yenilenme süresini 8 saniye düşürür. Yenilenme süresi 32 saniyeye düşer.
Depar (III) Deparın yenilenme süresini 10 saniye düşürür. Yenilenme süresi 30 saniyeye düşer.

Ofansif dövüşme 15 iken %55 daha az kudret yer ağır vuruş.
Ofansif Dövüşme 1 (I) Ağır vuruş kritik geldiğinde %25 daha az kudret yer. %69 daha az kudret yer.
Ofansif Dövüşme 1 (II) Ağır vuruş kritik geldiğinde %50 daha az kudret yer. %82.5 daha az kudret yer.
Ofansif Dövüşme 1 (III) Ağır vuruş kritik geldiğinde %75 daha az kudret yer. %96 daha az kudret yer.

Açıklamaya gerek yok.
Ofansif Dövüşme 2 (I) Sert ve ağır vuruş yeteneklerinin hasarlarını %10 arttırır.
Ofansif Dövüşme 2 (II) Sert ve ağır vuruş yeteneklerinin hasarlarını %20 arttırır.
Ofansif Dövüşme 2 (III) Sert ve ağır vuruş yeteneklerinin hasarlarını %30 arttırır.

15 puanda bedelsiz yetenek şansı %40tır.
Sert Vuruş 1 (I) Bedelsiz yetenek şansını %15 oranında arttırır. Bedesiz yetenek şansı %46 olur.
Sert Vuruş 1 (II) Bedelsiz yetenek şansını %30 oranında arttırır. Bedelsiz yetenek şansı %52 olur.
Sert Vuruş 1 (III) Bedelsiz yetenek şansını %45 oranında arttırır. Bedelsiz yetenek şansı %58 olur.

Bu tılsım hakkında sayısal bir veri yok elimizde.Zihni tutulmuş düşmana ne kadar ekstra hasar verildiğini bilmiyoruz.
Ama gözlemlerime göre %10 arttırıyor hasarı.
Sert Vuruş 2 (I) Zihni tutulmuş düşmanlara %100 daha fazla hasar verir. Sert vuruşun hasarı %20 artar.
Sert Vuruş 2 (II) Zihni tutulmuş düşmanlara %150 daha fazla hasar verir. Sert vuruşun hasarı %25 artar.
Sert Vuruş 2 (III) Zihni tutulmuş düşmanlara %200 daha fazla hasar verir. Sert vuruşun hasarı %30 artar.Zihni tutulmuş düşmanlara tabi ki de.

Full tank bir savaşçının 4652 maksimum enerjisi vardır.Defansif dövüşme maksimum enerji etkisini 4 katına çıkartır.
43079 Enerjisi vardır Full bir tankın.
Defansif Dövüşme 1 (I) Kıyafetlerdeki bonus enerji miktarının 4.50 katı kadar enerji verir. 2326 Enerji arttırır.
Defansif Dövüşme 1 (II) Kıyafetlerdeki bonus enerji miktarının 5.00 katı kadar enerji verir. 4652 Enerji arttırır.
Defansif Dövüşme 1 (III) Kıyafetlerdeki bonus enerji miktarının 5.50 katı kadar enerji verir. 6978 Enerji arttırır.Toplamda 50057 Enerjiniz olur.

Defansif dövüşmede savaşçının hasarı %25 düşer.
Tank olup full bıçak efsunları giydiğinizde ;
Defansif Dövüşme 2 (I) Defansif dövüşmede savaçının hasarını hiç düşürmez. 5244 maksimum hasarınız olur.
Defansif Dövüşme 2 (II) Defansif dövüşmede savaşçının hasarını %50 arttırır. 7866 maksimum hasarınız olur.
Defansif Dövüşme 2 (III) Defansif dövüşmede savaşçının hasarını %100 arttırır. 10488 maksimum hasarınız olur.

Durdurma yeteneği 15 puanda %30 ihtimalle zihin tutabilir.
Durdurma 1 (I) Durdurulan rakibin el ve zihin tutulması geçirme ihtimalini %10 arttırır. %33 ihtimalle zihin tutar.
Durdurma 1 (II) Durdurulan rakibin el ve zihin tutulması geçirme ihtimalini %20 arttırır. %36 ihtimalle zihin tutar.
Durdurma 1 (III) Durdurulan rakibin el ve zihin tutulması geçirme ihtimalini %30 arttırır. %39 ihtimalle zihin tutar.

Durdurmanın süresi 15 puanda 5.5 saniyedir.
Durdurma 2 (I) Durdurmanın süresini %10 arttırır. Durdurmanın süresi 6.05 saniye olur.
Durdurma 2 (II) Durdurmanın süresini %20 arttırır. Durdurmanın süresi 6.6 saniye olur.
Durdurma 2 (III) Durdurmanın süresini %30 arttırır. Durdurmanın süresi 7.15 saniye olur.

Bu tılsımı açıklamaya gerek yok.Yalnız ayının hasarı derken kanatma ile verdiği hasarı da kapsıyor mu orası muallak.
Kanatma (I) Ayının yaptığı hasarı ve enerjisini %50 arttırır.
Kanatma (II) Ayının yaptığı hasarı ve enerjisini %100 arttırır.
Kanatma (II) Ayının yaptığı hasarı ve enerjisini %150 arttırır.

15 puanda 5 saniye olan yenilenme süresi yaratıklara karşı 4 saniye olur.
Ağır Vuruş Ağır vuruşun yaratıklara karşı yenilenme süresini 1 saniye azaltır.

Açıklamaya gerek yok.
Süpürme Saldırısı 1 (I) Süpürme saldırısının hasarını %50 arttırır.
Süpürme Saldırısı 1 (II) Süpürme saldırısının hasarını %100 arttırır.
Süpürme Saldırısı 1 (III) Süpürme saldırısının hasarını %150 arttırır.

15 puanda 5 saniye olan yeneilenme süresi 4 saniye olur.
Süpürme Saldırısı 2 Süpürme saldırısının yenilenme süresini 1 saniye azaltır.

15 puanda Hedef saptırma yeteneği % 60 hiddet aktarır.
Hedef Saptırma (I) Hedef saptırmanın hiddet aktarımını %10 arttırır. Hiddet aktarımı %66 olur.
Hedef Saptırma (II) Hedef saptırmanın hiddet aktarımını %20 arttırır. Hiddet aktarımı %72 olur.
Hedef Saptırma (III) Hedef saptırmanın hiddet aktarımını %30 arttırır. Hiddet aktarımı %78 olu




Meditasyon 15 puanda %5 büyü kritiği arttırmakta.
Meditasyon 1 (I) Meditasyondan gelen genel büyü kritik şansını %50 arttırır. %7.5 büyü kritik arttırır.
Meditasyon 1 (II) Meditasyondan gelen genel büyü kritik şansını %100 arttırır. %10 büyü kritik arttırır.
Meditasyon 1 (III) Meditasyondan gelen genel büyü kritik şansını %150 arttırır. %12.5 büyü kritik arttırır.

Meditasyon süresi 46 saniyedir.
Meditasyon 2 (I) Meditasyon süresini %30 arttırır. Meditasyon süresi 61 saniye olur.
Meditasyon 2 (II) Meditasyon süresini %60 arttırır. Meditasyon süresi 76 saniye olur.
Meditasyon 2 (III) Meditasyon süresini %100 arttırır. Meditasyon süresi 92 saniye olur.

15 puanda %25 ihtimalle tüm etkiler kaldırılabilir.
Büyü Bozma (I) Büyücü ve savaşçının yeteneklerinin olumsuz etkilerini kaldırma ihtimalini %10 arttırır. %27.5
Büyü Bozma (II) Büyücü ve savaşçının yeteneklerinin olumsuz etkilerini kaldırma ihtimalini %20 arttırır. %30
Büyü Bozma (III) Büyücü ve savaşçının yeteneklerinin olumsuz etkilerini kaldırma ihtimalini %30 arttırır. %32.5 ihtimalle tüm etkiler kaldırılabilir.

İyileştirme yeteneğini %50 oranında kullanılmasını sağlar.6000 iyileştirirken 3000 iyileştirirsiniz.
Gazap İyileştirme yeteneğinin %50 oranında kullanılmasını sağlar.

Bu tılsım biraz kafa karıştırıcı.15 puanda %50 ihtimalle asit etkisi bırakılabiliyor.III . kademede ise % 150 asit verme ihtimalini arttırıyor.Yani %125 ihtimalle asit etkisi bırakabilirsiniz.Sanırım arta kalan %25 ihtimal bir vuruşta 2 tane asit etkisi bırakabileceğimiz anlamına geliyor.
Asit Bilgisi 1 (I) Asit hasarını verme ihtimalini %50 arttırır. %75 ihtimalle asit etkisi bırakılabilir.
Asit Bilgisi 1 (II) Asit hasarını verme ihtimalini %100 arttırır. %100 ihtimalle asit etkisi bırakılabilir.
Asit Bilgisi 1 (II) Asit hasarını verme ihtimalini %150 arttırır. %125 ihtimalle asit etkisi bırakılabilir.

15 puanda 5 dakika olan etki 10 dakikaya çıkar.
Fiziksel Direnç Alanı Fiziksel direnç alanı etki süresini %100 arttırır.
Element Direnç Alanı Element direnç alanı etki süresini %100 arttırır.

Açıklamaya gerek yok.
Ruh Kalkanı Ruh kalkanı etki süresini 10 katına çıkarır ve Ağır Vuruş'tan %50 daha az hasar sağlar.

Zehirleme yeteneği 15 puanda 7 saniye %30 yavaşlatır.Etki süresini arttırır.
Zehirleme (I) Zehirlemenin yavaşlatma süresini 10 saniye yapar.
Zehirleme (II) Zehirlemenin yavaşlatma süresini 12 saniye yapar.
Zehirleme (III) Zehirlemenin yavaşlatma süresini 15 saniye yapar.

15 puanda iyileştirmenin yenilenme süresi 4.5 saniyedir.3.5 saniyeye düşer.
İyileştirme İyileştirmenin yenilenme süresini 1 saniye azaltır.

Açıklamaya gerek yok.
Şifa Bilgisi (I) İyileştirmeyi %10 arttırır.
Şifa Bilgisi (II) İyileştirmeyi %15 arttırır.
Şifa Bilgisi (III) İyileştirmeyi %20 arttırır.

Asit etkisi -858 büyü şifayı azaltmakta.
Asit Saldırısı 1 (I) Rakibin iyileştirme yeteneğini %10 azaltır. Büyü şifayı 944 azaltır.
Asit Saldırısı 1 (II) Rakibin iyileştirme yeteneğini %20 azaltır. Büyü şifayı 1030 azaltır.
Asit Saldırısı 1 (III) Rakibin iyileştirme yeteneğini %30 azaltır. Büyü şifayı 1115 azaltır.


Asit Saldırısı 2 (I) Asit saldırısının kudret gereksinimini %15 azaltır.
Asit Saldırısı 2 (II) Asit saldırısının kudret gereksinimini %30 azaltır.
Asit Saldırısı 2 (III) Asit saldırısının kudret gereksinimini %50 azaltır.

Gazap yeteneği %30 arttıryor hasarları 15 puanda.
Gazap 1 (I) Büyü asit, büyü zehir ve max hasar etkilerini %50 arttırır. Hasarları %45 arttırır.
Gazap 1 (II) Büyü asit, büyü zehir ve max hasar etkilerini %100 arttırır. Hasarları %60 arttırır.
Gazap 1 (III) Büyü asit, büyü zehir ve max hasar etkilerini %150 arttırır. Hasarları %75 arttırır.

Gazap yeteneği %7.5 arttırıyor kritiği 15 puanda.
Gazap 2 (I) Gazaptan gelen kritik ihtimalini %50 arttırır. %11.25 arttırır.
Gazap 2 (II) Gazaptan gelen kritik ihtimalini %100 arttırır. %15 arttırı.
Gazap 2 (III) Gazaptan gelen kritik ihtimalini %150 arttırır. %18.75 arttırır.

Açıklamaya gerek yok.
Asit Bilgisi (I) Asit büyü hasarını %10 arttırır.
Asit Bilgisi (II) Asit büyü hasarını %15 arttırır.
Asit Bilgisi (III) Asit büyü hasarını %20 arttırır.

Ruh kalkanı 15 puanda 40 saldırı arttırır.
Ruh Kalkanı (I) Saldırı değerinin artışını %100 arttırır. Saldırınız 40 artar.
Ruh Kalkanı (II) Saldırı değerinin artışını %150 arttırır. Saldırınız 60 artar.
Ruh Kalkanı (III) Saldırı değerinin artışını %200 arttırır. Saldırınız 80 artar. Toplamda 120 saldırınız artar.

Açıklamaya gerke yok.
Zehirleme 1 (I) Zehir büyü hasarını %30 arttırır.
Zehirleme 1 (II) Zehir büyü hasarını %60 arttırır.
Zehirleme 1 (III) Zehir büyü hasarını %100 arttırır.

Zehirleme 2 (I) Zehir büyü kudret gereksinimini %25 azaltır.
Zehirleme 2 (II) Zehir büyü kudret gereksinimini %50 azaltır.
Zehirleme 2 (III) Zehir büyü kudret gereksinimini %75 azaltır.

Çağrı (I) Yardımcının hasarını ve enerjisini %50 arttırır.
Çağrı (II) Yardımcının hasarını ve enerjisini %100 arttırır.
Çağrı (III) Yardımcının hasarını ve enerjisini %150 arttırır.

Can Kurtaran Can kurtaranın yenilenme süresini 1 saniye azaltır.

İyileştirme Çemberi 1 (I) Üzerinde iyileştirme çemberi etkisi varsa, iyileştirme büyüsünün miktarını %10 arttırır.
İyileştirme Çemberi 1 (II) Üzerinde iyileştirme çemberi etkisi varsa, iyileştirme büyüsünün miktarını %20 arttırır.
İyileştirme Çemberi 1 (III) Üzerinde iyileştirme çemberi etkisi varsa, iyileştirme büyüsünün miktarını %30 arttırır.

İyileştirme çemberi etkisi 15 puanda 20 saniyedir.
İyileştirme Çemberi 2 (I) İyileştirme çemberi etkisinin süresini %30 arttırır. Etki süresi 26 saniye olur.
İyileştirme Çemberi 2 (II) İyileştirme çemberi etkisinin süresini %60 arttırır. Etki süresi 32 saniye olur
İyileştirme Çemberi 2 (III) İyileştirme çemberi etkisinin süresini %100 arttırır. Etki süresi 40 saniye olur.




Meteorit Büyüsü kritik vurduğunda 4.5 saniye zırhı düşürür.Bu süreyi arttırır.
Meteorit (I) Meteorit büyüsü kritik vurursa rakibin zırhını azaltma süresini 6 saniye yapar.
Meteorit (II) Meteorit büyüsü kritik vurursa rakibin zırhını azaltma süresini 8 saniye yapar.
Meteorit (III) Meteorit büyüsü kritik vurursa rakibin zırhını azaltma süresini 10 saniye yapar.

Meditasyondan %5 büyü kritik gelir 15 puanda.
Meditasyon 1 (I) Meditasyondan gelen genel büyü kritik şansını %50 arttırır. %2.5 büyü kritik arttırır..
Meditasyon 1 (II) Meditasyondan gelen genel büyü kritik şansını %100 arttırır. %5 büyü kritik arttırır.
Meditasyon 1 (III) Meditasyondan gelen genel büyü kritik şansını %150 arttırır. %7.5 büyü kritik arttırır.Toplamda %12.5 büyü kritik arttırı.

Meditasyon süresi 46 saniyedir.Bu süreyi arttırır.
Meditasyon 2 (I) Meditasyon süresini %30 arttırır. Meditasyon süresi 61 saniye olur.
Meditasyon 2 (II) Meditasyon süresini %60 arttırır. Meditasyon süresi 76 saniye olur.
Meditasyon 2 (III) Meditasyon süresini %100 arttırır. Meditasyon süresi 92 saniye olur.

Buz oku yeteneği kritik vurduğunda rakibi 1 sn durdurur.
Buz Oku 1 (I) Buz oku kritik vuruş yaptığında, rakibi dondurma süresini %50 arttırır. Rakibi 1.5 sn durdurur.
Buz Oku 1 (II) Buz oku kritik vuruş yaptığında, rakibi dondurma süresini %100 arttırır. Rakibi 2 sn durdurur.
Buz Oku 1 (III) Buz oku kritik vuruş yaptığında, rakibi dondurma süresini %150 arttırır. Rakibi 2.5 sn durdurur.

Buz oku yavaşlatma süresi 3 saniyedir 15 puanda.
Buz Oku 2 (I) Buz oku yavaşlatma süresini %30 arttırır. Yavaşlatma süresi 3.9 sn olur.
Buz Oku 2 (II) Buz oku yavaşlatma süresini %60 arttırır. Yavaşlatma süresi 4.8 sn olur.
Buz Oku 2 (III) Buz oku yavaşlatma süresini %100 arttırır. Yavaşlatma süresi 6 sn olur.

Buz oku %20 yavaşlatır.
Buz Oku 3 (I) Buz oku %15 daha fazla yavaşlatır. %23 yavaşlatır.
Buz Oku 3 (II) Buz oku %30 daha fazla yavaşlatır. %26 yavaşlatır.
Buz Oku 3 (III) Buz oku %50 daha fazla yavaşlatır. %30 yavaşlatır.

Yukarıdaki 2 tılsımın III seviyerleri üretildiğinde rakip %60 yavaşlar.Dikkat dağıtma(III) ise %40 yavaşlatıyordu :idea:

Direnç kırma süresi 8 saniyedir.
Direnç Kırma Alanı (I) Direnç kırma süresini %10 arttırır. Direnç kırma süresi 8.8 sn olur.
Direnç Kırma Alanı (II) Direnç kırma süresini %20 arttırır. Direnç kırma süresi 9.6 sn olur.
Direnç Kırma Alanı (III) Direnç kırma süresini %30 arttırır. Direnç kırma süresi 10.4 sn olur.

Konsantrasyon kullanan kişi hareket edemez.Tılsım hareket edebilmeyi sağlıyor.
Konsantrasyon 1 (I) Konsantrasyon yeteneğini uygulayan kişi %25 hareket edebilir.
Konsantrasyon 1 (II) Konsantrasyon yeteneğini uygulayan kişi %50 hareket edebilir.
Konsantrasyon 1 (III) Konsantrasyon yeteneğini uygulayan kişi %100 hareket edebilir.

15 puanda kullanan büyücü 7 sn de kutuptan çıkabiliyordu.Bu tılsım bunu yarıya indirip 3.5 saniyede kutuptan çıkabilmeyi sağlıyor.Yani oturup Enerji bile doldurabilirsiniz. :)
Kutup Rüzgarı Kutup rüzgarını atan büyücü kendisi için yarı yarıya daha çabuk çıkar.

Meteorit (I) Meteorit büyüsü kritik vurursa rakibin zırhını azaltma süresini 6 saniye yapar.
Meteorit (II) Meteorit büyüsü kritik vurursa rakibin zırhını azaltma süresini 8 saniye yapar.
Meteorit (III) Meteorit büyüsü kritik vurursa rakibin zırhını azaltma süresini 10 saniye yapar.
Meditasyon 1 (I) Meditasyondan gelen genel büyü kritik şansını %50 arttırır.
Meditasyon 1 (II) Meditasyondan gelen genel büyü kritik şansını %100 arttırır.
Meditasyon 1 (III) Meditasyondan gelen genel büyü kritik şansını %150 arttırır.
Meditasyon 2 (I) Meditasyon süresini %30 arttırır.
Meditasyon 2 (II) Meditasyon süresini %60 arttırır.
Meditasyon 2 (III) Meditasyon süresini %100 arttırır.
Buz Oku 1 (I) Buz oku kritik vuruş yaptığında, rakibi dondurma süresini %50 arttırır.
Buz Oku 1 (II) Buz oku kritik vuruş yaptığında, rakibi dondurma süresini %100 arttırır.
Buz Oku 1 (III) Buz oku kritik vuruş yaptığında, rakibi dondurma süresini %150 arttırır.
Buz Oku 2 (I) Buz oku yavaşlatma süresini %30 arttırır.
Buz Oku 2 (II) Buz oku yavaşlatma süresini %60 arttırır.
Buz Oku 2 (III) Buz oku yavaşlatma süresini %100 arttırır.
Buz Oku 3 (I) Buz oku %15 daha fazla yavaşlatır.
Buz Oku 3 (II) Buz oku %30 daha fazla yavaşlatır.
Buz Oku 3 (III) Buz oku %50 daha fazla yavaşlatır.
Direnç Kırma Alanı (I) Direnç kırma süresini %10 arttırır.
Direnç Kırma Alanı (II) Direnç kırma süresini %20 arttırır.
Direnç Kırma Alanı (III) Direnç kırma süresini %30 arttırır.
Konsantrasyon 1 (I) Konsantrasyon yeteneğini uygulayan kişi %25 hareket edebilir.
Konsantrasyon 1 (II) Konsantrasyon yeteneğini uygulayan kişi %50 hareket edebilir.
Konsantrasyon 1 (III) Konsantrasyon yeteneğini uygulayan kişi %100 hareket edebilir.
Kutup Rüzgarı Kutup rüzgarını atan büyücü kendisi için yarı yarıya daha çabuk çıkar.

Yaratık insan farketmez meteoritin süresini 1 sn azaltır.
Meteorit 1 Meteorit'in yenilenme süresini 1 saniye azaltır.

Meteorit büyüsü kritik vurduğunda rakibin zırhını %20 azaltır.
Meteorit 2 (I) Meteorit büyüsü kritik vurursa rakibin zırhını azaltma miktarını %25 yapar.
Meteorit 2 (II) Meteorit büyüsü kritik vurursa rakibin zırhını azaltma miktarını %30 yapar.
Meteorit 2 (III) Meteorit büyüsü kritik vurursa rakibin zırhını azaltma miktarını %35 yapar.

Açıklamaya gerek yok.
Fiziksel Bilgi (I) Fiziksel büyü hasarını %10 arttırır.
Fiziksel Bilgi (II) Fiziksel büyü hasarını %15 arttırır.
Fiziksel Bilgi (III) Fiziksel büyü hasarını %20 arttırır.

15 puanda direnç kırma yeteneği rakibin element dirençlerini 400 puan düşürür.
Direnç Kırma Alanı (I) Rakibin dirençlerini %20 daha fazla düşürür. Dirençleri 480 puan düşürür.
Direnç Kırma Alanı (II) Rakibin dirençlerini %40 daha fazla düşürür. Dirençleri 560 puan düşürür.
Direnç Kırma Alanı (III) Rakibin dirençlerini %60 daha fazla düşürür. Dirençleri 640 puan düşürür.

Açıklamaya gerek yok.
Buz Bilgisi (I) Buz büyü hasarını %10 arttırır.
Buz Bilgisi (II) Buz büyü hasarını %15 arttırır.
Buz Bilgisi (III) Buz büyü hasarını %20 arttırır.

Ateş çemberi 15 puanda %50 ihtimalle 3 kat vurabilir.
Ateş Çemberi 1 (I) Direnç sıfırın altında ise 3 katı vurma ihtimalini %30 arttırır. 3 kat vurma ihtimali %65 olur.
Ateş Çemberi 1 (II) Direnç sıfırın altında ise 3 katı vurma ihtimalini %60 arttırır. 3 kat vurma ihtimali %80 olur.
Ateş Çemberi 1 (III) Direnç sıfırın altında ise 3 katı vurma ihtimalini %100 arttırır. 3 kat vurma ihtimali %100 olur.

15 puanda ateş çemberi yenilenme süresi 5 saniyedir 4 saniyeye düşürür.
Ateş Çemberi 2 Ateş çemberinin yenilenme süresini 1 saniye azaltır.

15 puanda tüm etkileri kaldırabilme ihtimali % 25 tir.
Büyü Bozma (I) Savaşçı ve şifacı tarafından verilen olumsuz etkileri bozma ihtimalini %100 arttırır. %50
Büyü Bozma (II) Savaşçı ve şifacı tarafından verilen olumsuz etkileri bozma ihtimalini %200 arttırır. %75
Büyü Bozma (III) Savaşçı ve şifacı tarafından verilen olumsuz etkileri bozma ihtimalini %300 arttırır. %100 ihtimalle tüm etkileri kaldırabilir.

Açıklamaya gerek yok.
Ateş Bilgisi (I) Ateş büyü hasarını %10 arttırır.
Ateş Bilgisi (II) Ateş büyü hasarını %15 arttırır.
Ateş Bilgisi (III) Ateş büyü hasarını %20 arttırır.

3 kat kritik vurduğunuzda verilen hasarı arttırır.
Yıldırım 1 (I) 3 adet elektrik etkisi varken %15 daha fazla hasar verir.
Yıldırım 1 (II) 3 adet elektrik etkisi varken %30 daha fazla hasar verir.
Yıldırım 1 (III) 3 adet elektrik etkisi varken %50 daha fazla hasar verir.

Yıldırım büyüsü çevresine dörtte bir hasar verir.Bu tılsım etrafına aynı hasarı verebilmeyi sağlar.
Yıldırım 2 Yıldırım büyüsü çevredeki düşmanlara aynı hasarı verir.

15 puanda konsantrasyon %15 kritik verir.Ekstradan üzerinizdeki kritik veren efsunların 2 kat etki etmesini sağlar.
Full büyücünün % 49.4 kritiğini arttırır.
Konsantrasyon (I) Büyücünün konsantrasyondan gelen kritik şansını %15 arttırır. %7.5 arttırır.
Konsantrasyon (II) Büyücünün konsantrasyondan gelen kritik şansını %30 arttırır. %15 arttırır.
Konsantrasyon (III) Büyücünün konsantrasyondan gelen kritik şansını %50 arttırır. %25 arttırır.(yaklaşık olarak )

Açıklamaya gerek yok.
Elektrik Bilgisi (I) Elektrik büyü hasarını %10 arttırır.
Elektrik Bilgisi (II) Elektrik büyü hasarını %15 arttırır.
Elektrik Bilgisi (III) Elektrik büyü hasarını %20 arttırır.

Açıklamaya gerek yok.
Tesla Küresi (I) Tesla küresinin hasarını ve enerjisini %50 arttırır.
Tesla Küresi (II) Tesla küresinin hasarını ve enerjisini %100 arttırır.
Tesla Küresi (III) Tesla küresinin hasarını ve enerjisini %150 arttırır.
Kullanıcı avatarı
FedoREmelianenKO
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 197
Kayıt: 04 Ağu 2013 14:00
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları

Re: Tılsımlar-Ayrıntılı açıklama

Mesaj gönderen FedoREmelianenKO »

Emeğe Saygım Vardır'da Ne Şimdi Bu ?
Ais EzheL , Hidra ...
triyoo
İskele Babası
İskele Babası
Mesajlar: 34
Kayıt: 08 Şub 2013 23:05
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları

Re: Tılsımlar-Ayrıntılı açıklama

Mesaj gönderen triyoo »

FedoREmelianenKO yazdı:Emeğe Saygım Vardır'da Ne Şimdi Bu ?
Bir çok oyuncu tılsımın ne işe yaradığını bilmiyor veya yanlış biliyor açıklama yeterli olmuyor.
Sayısal verilerle tılsımın ne işe yaradığını anlattım.
Kullanıcı avatarı
batugun
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 186
Kayıt: 04 Ara 2009 21:03

Re: Tılsımlar-Ayrıntılı açıklama

Mesaj gönderen batugun »

Daha çok bayağı acemi kişilere hitab ediyor eline sağlık.
Johan (29) [2007-2008] Eskiteam (49) [2008-2010] Qralşifacı (49) [2009-2016] ] Batuqqan (49) [2013-2016]


Elveda İkv
Kullanıcı avatarı
f0f0f0
Sahaf Yardımcısı
Sahaf Yardımcısı
Mesajlar: 104
Kayıt: 12 Ağu 2012 19:27
Sunucu: Sancak
Klan: Lodos

Re: Tılsımlar-Ayrıntılı açıklama

Mesaj gönderen f0f0f0 »

batugun yazdı:Daha çok bayağı acemi kişilere hitab ediyor eline sağlık.
2 hafta önceye kadar Defans 2(III) ile ortalığın anasını ağlatan adam için hile kullanıyor diye feryat figan ediyordu millet. O kadar insanı acemi diye nitelendirmek yanlış bence. Gözden kaçmış başka tılsımlar da olabilir, incelemekte fayda var. ;)
Eline sağlık bu arada.
Eminönü 2007
Sancak 2008-2009, 2012, 2016
triyoo
İskele Babası
İskele Babası
Mesajlar: 34
Kayıt: 08 Şub 2013 23:05
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları

Re: Tılsımlar-Ayrıntılı açıklama

Mesaj gönderen triyoo »

f0f0f0 yazdı:
batugun yazdı:Daha çok bayağı acemi kişilere hitab ediyor eline sağlık.
2 hafta önceye kadar Defans 2(III) ile ortalığın anasını ağlatan adam için hile kullanıyor diye feryat figan ediyordu millet. O kadar insanı acemi diye nitelendirmek yanlış bence. Gözden kaçmış başka tılsımlar da olabilir, incelemekte fayda var. ;)
Eline sağlık bu arada.
Teşekkürler daha çok o yüzden açtım zaten konuyu adamı GM yaptılar başımıza :)
Bir kaç konuda da gördüm şu tılsım ne işe yarıyor falan filan gibi veya tılsımı yanlış bilen arkadaşlar da kişileri yanlış yönlendiriyorlardı.
EmoReis
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 277
Kayıt: 24 Nis 2013 10:08
Sunucu: Tılsım
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: HUN

Re: Tılsımlar-Ayrıntılı açıklama

Mesaj gönderen EmoReis »

Eline Sağlık...
  • TÜRKLÜK Bedenimiz, İslamiyet Ruhumuzdur. Ruhsuz Beden Ceset Olur...
[/i][/b]

Ayhilal Çığlıkx
Emrullah YAREN
Kullanıcı avatarı
55ivedik55
Antrepo Bekçisi
Antrepo Bekçisi
Mesajlar: 782
Kayıt: 28 Tem 2010 19:35
Sunucu: Kuklacı
Klan: Lodos

Re: Tılsımlar-Ayrıntılı açıklama

Mesaj gönderen 55ivedik55 »

çok tebrik ettim yararlı bir çalışma özellikle can arttıran tılsım iyi olmuş
...
Kullanıcı avatarı
Equalero
Labirent Rehberi
Labirent Rehberi
Mesajlar: 1310
Kayıt: 15 Tem 2012 20:12
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Gusion MLBB GLOBAL,TR 1

Re: Tılsımlar-Ayrıntılı açıklama

Mesaj gönderen Equalero »

Her ne kadar yüzdeli oranlar vermiş olsan bile daha değişik bir şey var bence
Champion Class


KaiHavertz VanessaIves BLackBeauty
Kullanıcı avatarı
Respected
Mebrure'nin Adamı
Mebrure'nin Adamı
Mesajlar: 2650
Kayıt: 18 Eyl 2011 22:13
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları

Re: Tılsımlar-Ayrıntılı açıklama

Mesaj gönderen Respected »

Emeğine sağlık oturmuş uğraşmışsın bize de teşekkür etmek düşer. ;)
ResimResimResim
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön