Tılsım üretecek kişilerin doğru bilgi ile doğru tılsımları üretmelerine yardımcı olmak istedim.
Ofansif dövüşme yeteneği 15 puanda 40 saldırı arttırmakta.
Ofansif Dövüşme (I) Savaşçının saldırısını %10 arttırır. 4 saldırı arttırır.
Ofansif Dövüşme (II) Savaşçının saldırısını %20 arttırır. 8 saldırı arttırır.
Ofansif Dövüşme (III) Savaşçının saldırısını %30 arttırır. 12 saldırı arttırır.Toplamda 52 saldırınız artar.
Full olan bir tank savaşçıya sadece evocati takılardan zırh bonusu gelmekte.Toplamda 0.084 zırh veriyor tılsım bu zırh bonusunun üçte bir ihtimaliyle sizi fiziksel saldırıdan hasar almamanızı sağlıyor.%2.8 ihtimalle fiziksel saldırılardan hasar almazsınız.Yaklaşık olarak 100 fiziksel saldırın üçünden hasar almama ihtimaliniz vardır.
Üzerinize zırh veren solucan vb efsunlar giyerek bu oranı arttırabilirsiniz.
Defansif Dövüşme 1 Kıyafetteki zırh bonusunun 1/3 katı kadar fiziksel saldırıdan hasar almama ihtimali yaratır.
Defansif Dövüşme 2 Süpürme vuruşu yapıldığında hiç kudret harcamaz.
Kışkırtma yeteneği 15 puanda yaratıkların 20 savunmasını düşürmektedir.
Kışkırtma 1 (I) Rakibin savunmasını %50 daha çok düşürür. 30 savunma düşürür
Kışkırtma 1 (II) Rakibin savunmasını %100 daha çok düşürür. 40 savunma düşürür.
Kışkırtma 1 (III) Rakibin savunmasını %150 daha çok düşürür. 50 savunma düşürür.
KIşkırtma yeteneği 15 puanda 48 kudret harcamakta.
Kışkırtma 2 (I) Kışkırtmanın kudret gereksinimini %10 azaltır. 43 kudret harcanır.
Kışkırtma 2 (II) Kışkırtmanın kudret gereksinimini %20 azaltır. 38 kudret harcanır.
Kışkırtma 2 (III) Kışkırtmanın kudret gereksinimini %30 azaltır. 34 kudret harcanır.
Dikkat dağıtma yeteneği 15 puanda rakibin hareketini % 25 azaltır.
Dikkat Dağıtma (I) Rakibin hareket hızını %20 düşürür. %30 yavaşlatır.
Dikkat Dağıtma (II) Rakibin hareket hızını %40 düşürür. %35 yavaşlatır.
Dikkat Dağıtma (III) Rakibin hareket hızını %60 düşürür. %40 yavaşlatır.
Evocati takılarla %8.4 zırhı artmakta savaşçının.
Sakınma (I) Savaşçının kritik zırhını üzerindeki zırh efsunun %50'si kadar arttırır. 4.2 kritik zırh artar.
Sakınma (II) Savaşçının kritik zırhını üzerindeki zırh efsunun %75'i kadar arttırır. 6.3 kiritk zırh artar.
Sakınma (III) Savaşçının kritik zırhını üzerindeki zırh efsunun %100'ü kadar arttırır. 8.4 kritik zırh artar.
15 puanda %25 ihtimalle tüm etkiler kaldırılabilir.
Zihin Toplama (I) Büyücü ve şifacı olumsuz etkilerini kaldırma ihtimalini %10 arttırır. %27.5 ihtimalle
Zihin Toplama (II) Büyücü ve şifacı olumsuz etkilerini kaldırma ihtimalini %20 arttırır. %30 ihtimalle
Zihin Toplama (III) Büyücü ve şifacı olumsuz etkilerini kaldırma ihtimalini %30 arttırır. %32.5 ihtimalle tüm etkiler kaldırılabilir.
Savaş narası yeteneği 15 puanda 96 kudret harcamakta.
Savaş Narası (I) Savaş narası yeteneğinin kudret gereksinimini %10 azaltır. 87 kudret harcar.
Savaş Narası (II) Savaş narası yeteneğinin kudret gereksinimini %15 azaltır. 77 kudret harcar.
Savaş Narası (III) Savaş narası yeteneğinin kudret gereksinimini %20 azaltır. 68 kudret harcar.
Depar yeteneğinin yenilenme süresi 40 saniyedir.
Depar (I) Deparın yenilenme süresini 6 saniye düşürür. Yenilenme süresi 34 saniyeye düşer.
Depar (II) Deparın yenilenme süresini 8 saniye düşürür. Yenilenme süresi 32 saniyeye düşer.
Depar (III) Deparın yenilenme süresini 10 saniye düşürür. Yenilenme süresi 30 saniyeye düşer.
Ofansif dövüşme 15 iken %55 daha az kudret yer ağır vuruş.
Ofansif Dövüşme 1 (I) Ağır vuruş kritik geldiğinde %25 daha az kudret yer. %69 daha az kudret yer.
Ofansif Dövüşme 1 (II) Ağır vuruş kritik geldiğinde %50 daha az kudret yer. %82.5 daha az kudret yer.
Ofansif Dövüşme 1 (III) Ağır vuruş kritik geldiğinde %75 daha az kudret yer. %96 daha az kudret yer.
Açıklamaya gerek yok.
Ofansif Dövüşme 2 (I) Sert ve ağır vuruş yeteneklerinin hasarlarını %10 arttırır.
Ofansif Dövüşme 2 (II) Sert ve ağır vuruş yeteneklerinin hasarlarını %20 arttırır.
Ofansif Dövüşme 2 (III) Sert ve ağır vuruş yeteneklerinin hasarlarını %30 arttırır.
15 puanda bedelsiz yetenek şansı %40tır.
Sert Vuruş 1 (I) Bedelsiz yetenek şansını %15 oranında arttırır. Bedesiz yetenek şansı %46 olur.
Sert Vuruş 1 (II) Bedelsiz yetenek şansını %30 oranında arttırır. Bedelsiz yetenek şansı %52 olur.
Sert Vuruş 1 (III) Bedelsiz yetenek şansını %45 oranında arttırır. Bedelsiz yetenek şansı %58 olur.
Bu tılsım hakkında sayısal bir veri yok elimizde.Zihni tutulmuş düşmana ne kadar ekstra hasar verildiğini bilmiyoruz.
Ama gözlemlerime göre %10 arttırıyor hasarı.
Sert Vuruş 2 (I) Zihni tutulmuş düşmanlara %100 daha fazla hasar verir. Sert vuruşun hasarı %20 artar.
Sert Vuruş 2 (II) Zihni tutulmuş düşmanlara %150 daha fazla hasar verir. Sert vuruşun hasarı %25 artar.
Sert Vuruş 2 (III) Zihni tutulmuş düşmanlara %200 daha fazla hasar verir. Sert vuruşun hasarı %30 artar.Zihni tutulmuş düşmanlara tabi ki de.
Full tank bir savaşçının 4652 maksimum enerjisi vardır.Defansif dövüşme maksimum enerji etkisini 4 katına çıkartır.
43079 Enerjisi vardır Full bir tankın.
Defansif Dövüşme 1 (I) Kıyafetlerdeki bonus enerji miktarının 4.50 katı kadar enerji verir. 2326 Enerji arttırır.
Defansif Dövüşme 1 (II) Kıyafetlerdeki bonus enerji miktarının 5.00 katı kadar enerji verir. 4652 Enerji arttırır.
Defansif Dövüşme 1 (III) Kıyafetlerdeki bonus enerji miktarının 5.50 katı kadar enerji verir. 6978 Enerji arttırır.Toplamda 50057 Enerjiniz olur.
Defansif dövüşmede savaşçının hasarı %25 düşer.
Tank olup full bıçak efsunları giydiğinizde ;
Defansif Dövüşme 2 (I) Defansif dövüşmede savaçının hasarını hiç düşürmez. 5244 maksimum hasarınız olur.
Defansif Dövüşme 2 (II) Defansif dövüşmede savaşçının hasarını %50 arttırır. 7866 maksimum hasarınız olur.
Defansif Dövüşme 2 (III) Defansif dövüşmede savaşçının hasarını %100 arttırır. 10488 maksimum hasarınız olur.
Durdurma yeteneği 15 puanda %30 ihtimalle zihin tutabilir.
Durdurma 1 (I) Durdurulan rakibin el ve zihin tutulması geçirme ihtimalini %10 arttırır. %33 ihtimalle zihin tutar.
Durdurma 1 (II) Durdurulan rakibin el ve zihin tutulması geçirme ihtimalini %20 arttırır. %36 ihtimalle zihin tutar.
Durdurma 1 (III) Durdurulan rakibin el ve zihin tutulması geçirme ihtimalini %30 arttırır. %39 ihtimalle zihin tutar.
Durdurmanın süresi 15 puanda 5.5 saniyedir.
Durdurma 2 (I) Durdurmanın süresini %10 arttırır. Durdurmanın süresi 6.05 saniye olur.
Durdurma 2 (II) Durdurmanın süresini %20 arttırır. Durdurmanın süresi 6.6 saniye olur.
Durdurma 2 (III) Durdurmanın süresini %30 arttırır. Durdurmanın süresi 7.15 saniye olur.
Bu tılsımı açıklamaya gerek yok.Yalnız ayının hasarı derken kanatma ile verdiği hasarı da kapsıyor mu orası muallak.
Kanatma (I) Ayının yaptığı hasarı ve enerjisini %50 arttırır.
Kanatma (II) Ayının yaptığı hasarı ve enerjisini %100 arttırır.
Kanatma (II) Ayının yaptığı hasarı ve enerjisini %150 arttırır.
15 puanda 5 saniye olan yenilenme süresi yaratıklara karşı 4 saniye olur.
Ağır Vuruş Ağır vuruşun yaratıklara karşı yenilenme süresini 1 saniye azaltır.
Açıklamaya gerek yok.
Süpürme Saldırısı 1 (I) Süpürme saldırısının hasarını %50 arttırır.
Süpürme Saldırısı 1 (II) Süpürme saldırısının hasarını %100 arttırır.
Süpürme Saldırısı 1 (III) Süpürme saldırısının hasarını %150 arttırır.
15 puanda 5 saniye olan yeneilenme süresi 4 saniye olur.
Süpürme Saldırısı 2 Süpürme saldırısının yenilenme süresini 1 saniye azaltır.
15 puanda Hedef saptırma yeteneği % 60 hiddet aktarır.
Hedef Saptırma (I) Hedef saptırmanın hiddet aktarımını %10 arttırır. Hiddet aktarımı %66 olur.
Hedef Saptırma (II) Hedef saptırmanın hiddet aktarımını %20 arttırır. Hiddet aktarımı %72 olur.
Hedef Saptırma (III) Hedef saptırmanın hiddet aktarımını %30 arttırır. Hiddet aktarımı %78 olu
Meditasyon 15 puanda %5 büyü kritiği arttırmakta.
Meditasyon 1 (I) Meditasyondan gelen genel büyü kritik şansını %50 arttırır. %7.5 büyü kritik arttırır.
Meditasyon 1 (II) Meditasyondan gelen genel büyü kritik şansını %100 arttırır. %10 büyü kritik arttırır.
Meditasyon 1 (III) Meditasyondan gelen genel büyü kritik şansını %150 arttırır. %12.5 büyü kritik arttırır.
Meditasyon süresi 46 saniyedir.
Meditasyon 2 (I) Meditasyon süresini %30 arttırır. Meditasyon süresi 61 saniye olur.
Meditasyon 2 (II) Meditasyon süresini %60 arttırır. Meditasyon süresi 76 saniye olur.
Meditasyon 2 (III) Meditasyon süresini %100 arttırır. Meditasyon süresi 92 saniye olur.
15 puanda %25 ihtimalle tüm etkiler kaldırılabilir.
Büyü Bozma (I) Büyücü ve savaşçının yeteneklerinin olumsuz etkilerini kaldırma ihtimalini %10 arttırır. %27.5
Büyü Bozma (II) Büyücü ve savaşçının yeteneklerinin olumsuz etkilerini kaldırma ihtimalini %20 arttırır. %30
Büyü Bozma (III) Büyücü ve savaşçının yeteneklerinin olumsuz etkilerini kaldırma ihtimalini %30 arttırır. %32.5 ihtimalle tüm etkiler kaldırılabilir.
İyileştirme yeteneğini %50 oranında kullanılmasını sağlar.6000 iyileştirirken 3000 iyileştirirsiniz.
Gazap İyileştirme yeteneğinin %50 oranında kullanılmasını sağlar.
Bu tılsım biraz kafa karıştırıcı.15 puanda %50 ihtimalle asit etkisi bırakılabiliyor.III . kademede ise % 150 asit verme ihtimalini arttırıyor.Yani %125 ihtimalle asit etkisi bırakabilirsiniz.Sanırım arta kalan %25 ihtimal bir vuruşta 2 tane asit etkisi bırakabileceğimiz anlamına geliyor.
Asit Bilgisi 1 (I) Asit hasarını verme ihtimalini %50 arttırır. %75 ihtimalle asit etkisi bırakılabilir.
Asit Bilgisi 1 (II) Asit hasarını verme ihtimalini %100 arttırır. %100 ihtimalle asit etkisi bırakılabilir.
Asit Bilgisi 1 (II) Asit hasarını verme ihtimalini %150 arttırır. %125 ihtimalle asit etkisi bırakılabilir.
15 puanda 5 dakika olan etki 10 dakikaya çıkar.
Fiziksel Direnç Alanı Fiziksel direnç alanı etki süresini %100 arttırır.
Element Direnç Alanı Element direnç alanı etki süresini %100 arttırır.
Açıklamaya gerek yok.
Ruh Kalkanı Ruh kalkanı etki süresini 10 katına çıkarır ve Ağır Vuruş'tan %50 daha az hasar sağlar.
Zehirleme yeteneği 15 puanda 7 saniye %30 yavaşlatır.Etki süresini arttırır.
Zehirleme (I) Zehirlemenin yavaşlatma süresini 10 saniye yapar.
Zehirleme (II) Zehirlemenin yavaşlatma süresini 12 saniye yapar.
Zehirleme (III) Zehirlemenin yavaşlatma süresini 15 saniye yapar.
15 puanda iyileştirmenin yenilenme süresi 4.5 saniyedir.3.5 saniyeye düşer.
İyileştirme İyileştirmenin yenilenme süresini 1 saniye azaltır.
Açıklamaya gerek yok.
Şifa Bilgisi (I) İyileştirmeyi %10 arttırır.
Şifa Bilgisi (II) İyileştirmeyi %15 arttırır.
Şifa Bilgisi (III) İyileştirmeyi %20 arttırır.
Asit etkisi -858 büyü şifayı azaltmakta.
Asit Saldırısı 1 (I) Rakibin iyileştirme yeteneğini %10 azaltır. Büyü şifayı 944 azaltır.
Asit Saldırısı 1 (II) Rakibin iyileştirme yeteneğini %20 azaltır. Büyü şifayı 1030 azaltır.
Asit Saldırısı 1 (III) Rakibin iyileştirme yeteneğini %30 azaltır. Büyü şifayı 1115 azaltır.
Asit Saldırısı 2 (I) Asit saldırısının kudret gereksinimini %15 azaltır.
Asit Saldırısı 2 (II) Asit saldırısının kudret gereksinimini %30 azaltır.
Asit Saldırısı 2 (III) Asit saldırısının kudret gereksinimini %50 azaltır.
Gazap yeteneği %30 arttıryor hasarları 15 puanda.
Gazap 1 (I) Büyü asit, büyü zehir ve max hasar etkilerini %50 arttırır. Hasarları %45 arttırır.
Gazap 1 (II) Büyü asit, büyü zehir ve max hasar etkilerini %100 arttırır. Hasarları %60 arttırır.
Gazap 1 (III) Büyü asit, büyü zehir ve max hasar etkilerini %150 arttırır. Hasarları %75 arttırır.
Gazap yeteneği %7.5 arttırıyor kritiği 15 puanda.
Gazap 2 (I) Gazaptan gelen kritik ihtimalini %50 arttırır. %11.25 arttırır.
Gazap 2 (II) Gazaptan gelen kritik ihtimalini %100 arttırır. %15 arttırı.
Gazap 2 (III) Gazaptan gelen kritik ihtimalini %150 arttırır. %18.75 arttırır.
Açıklamaya gerek yok.
Asit Bilgisi (I) Asit büyü hasarını %10 arttırır.
Asit Bilgisi (II) Asit büyü hasarını %15 arttırır.
Asit Bilgisi (III) Asit büyü hasarını %20 arttırır.
Ruh kalkanı 15 puanda 40 saldırı arttırır.
Ruh Kalkanı (I) Saldırı değerinin artışını %100 arttırır. Saldırınız 40 artar.
Ruh Kalkanı (II) Saldırı değerinin artışını %150 arttırır. Saldırınız 60 artar.
Ruh Kalkanı (III) Saldırı değerinin artışını %200 arttırır. Saldırınız 80 artar. Toplamda 120 saldırınız artar.
Açıklamaya gerke yok.
Zehirleme 1 (I) Zehir büyü hasarını %30 arttırır.
Zehirleme 1 (II) Zehir büyü hasarını %60 arttırır.
Zehirleme 1 (III) Zehir büyü hasarını %100 arttırır.
Zehirleme 2 (I) Zehir büyü kudret gereksinimini %25 azaltır.
Zehirleme 2 (II) Zehir büyü kudret gereksinimini %50 azaltır.
Zehirleme 2 (III) Zehir büyü kudret gereksinimini %75 azaltır.
Çağrı (I) Yardımcının hasarını ve enerjisini %50 arttırır.
Çağrı (II) Yardımcının hasarını ve enerjisini %100 arttırır.
Çağrı (III) Yardımcının hasarını ve enerjisini %150 arttırır.
Can Kurtaran Can kurtaranın yenilenme süresini 1 saniye azaltır.
İyileştirme Çemberi 1 (I) Üzerinde iyileştirme çemberi etkisi varsa, iyileştirme büyüsünün miktarını %10 arttırır.
İyileştirme Çemberi 1 (II) Üzerinde iyileştirme çemberi etkisi varsa, iyileştirme büyüsünün miktarını %20 arttırır.
İyileştirme Çemberi 1 (III) Üzerinde iyileştirme çemberi etkisi varsa, iyileştirme büyüsünün miktarını %30 arttırır.
İyileştirme çemberi etkisi 15 puanda 20 saniyedir.
İyileştirme Çemberi 2 (I) İyileştirme çemberi etkisinin süresini %30 arttırır. Etki süresi 26 saniye olur.
İyileştirme Çemberi 2 (II) İyileştirme çemberi etkisinin süresini %60 arttırır. Etki süresi 32 saniye olur
İyileştirme Çemberi 2 (III) İyileştirme çemberi etkisinin süresini %100 arttırır. Etki süresi 40 saniye olur.
Meteorit Büyüsü kritik vurduğunda 4.5 saniye zırhı düşürür.Bu süreyi arttırır.
Meteorit (I) Meteorit büyüsü kritik vurursa rakibin zırhını azaltma süresini 6 saniye yapar.
Meteorit (II) Meteorit büyüsü kritik vurursa rakibin zırhını azaltma süresini 8 saniye yapar.
Meteorit (III) Meteorit büyüsü kritik vurursa rakibin zırhını azaltma süresini 10 saniye yapar.
Meditasyondan %5 büyü kritik gelir 15 puanda.
Meditasyon 1 (I) Meditasyondan gelen genel büyü kritik şansını %50 arttırır. %2.5 büyü kritik arttırır..
Meditasyon 1 (II) Meditasyondan gelen genel büyü kritik şansını %100 arttırır. %5 büyü kritik arttırır.
Meditasyon 1 (III) Meditasyondan gelen genel büyü kritik şansını %150 arttırır. %7.5 büyü kritik arttırır.Toplamda %12.5 büyü kritik arttırı.
Meditasyon süresi 46 saniyedir.Bu süreyi arttırır.
Meditasyon 2 (I) Meditasyon süresini %30 arttırır. Meditasyon süresi 61 saniye olur.
Meditasyon 2 (II) Meditasyon süresini %60 arttırır. Meditasyon süresi 76 saniye olur.
Meditasyon 2 (III) Meditasyon süresini %100 arttırır. Meditasyon süresi 92 saniye olur.
Buz oku yeteneği kritik vurduğunda rakibi 1 sn durdurur.
Buz Oku 1 (I) Buz oku kritik vuruş yaptığında, rakibi dondurma süresini %50 arttırır. Rakibi 1.5 sn durdurur.
Buz Oku 1 (II) Buz oku kritik vuruş yaptığında, rakibi dondurma süresini %100 arttırır. Rakibi 2 sn durdurur.
Buz Oku 1 (III) Buz oku kritik vuruş yaptığında, rakibi dondurma süresini %150 arttırır. Rakibi 2.5 sn durdurur.
Buz oku yavaşlatma süresi 3 saniyedir 15 puanda.
Buz Oku 2 (I) Buz oku yavaşlatma süresini %30 arttırır. Yavaşlatma süresi 3.9 sn olur.
Buz Oku 2 (II) Buz oku yavaşlatma süresini %60 arttırır. Yavaşlatma süresi 4.8 sn olur.
Buz Oku 2 (III) Buz oku yavaşlatma süresini %100 arttırır. Yavaşlatma süresi 6 sn olur.
Buz oku %20 yavaşlatır.
Buz Oku 3 (I) Buz oku %15 daha fazla yavaşlatır. %23 yavaşlatır.
Buz Oku 3 (II) Buz oku %30 daha fazla yavaşlatır. %26 yavaşlatır.
Buz Oku 3 (III) Buz oku %50 daha fazla yavaşlatır. %30 yavaşlatır.
Yukarıdaki 2 tılsımın III seviyerleri üretildiğinde rakip %60 yavaşlar.Dikkat dağıtma(III) ise %40 yavaşlatıyordu :idea:
Direnç kırma süresi 8 saniyedir.
Direnç Kırma Alanı (I) Direnç kırma süresini %10 arttırır. Direnç kırma süresi 8.8 sn olur.
Direnç Kırma Alanı (II) Direnç kırma süresini %20 arttırır. Direnç kırma süresi 9.6 sn olur.
Direnç Kırma Alanı (III) Direnç kırma süresini %30 arttırır. Direnç kırma süresi 10.4 sn olur.
Konsantrasyon kullanan kişi hareket edemez.Tılsım hareket edebilmeyi sağlıyor.
Konsantrasyon 1 (I) Konsantrasyon yeteneğini uygulayan kişi %25 hareket edebilir.
Konsantrasyon 1 (II) Konsantrasyon yeteneğini uygulayan kişi %50 hareket edebilir.
Konsantrasyon 1 (III) Konsantrasyon yeteneğini uygulayan kişi %100 hareket edebilir.
15 puanda kullanan büyücü 7 sn de kutuptan çıkabiliyordu.Bu tılsım bunu yarıya indirip 3.5 saniyede kutuptan çıkabilmeyi sağlıyor.Yani oturup Enerji bile doldurabilirsiniz.
Kutup Rüzgarı Kutup rüzgarını atan büyücü kendisi için yarı yarıya daha çabuk çıkar.
Meteorit (I) Meteorit büyüsü kritik vurursa rakibin zırhını azaltma süresini 6 saniye yapar.
Meteorit (II) Meteorit büyüsü kritik vurursa rakibin zırhını azaltma süresini 8 saniye yapar.
Meteorit (III) Meteorit büyüsü kritik vurursa rakibin zırhını azaltma süresini 10 saniye yapar.
Meditasyon 1 (I) Meditasyondan gelen genel büyü kritik şansını %50 arttırır.
Meditasyon 1 (II) Meditasyondan gelen genel büyü kritik şansını %100 arttırır.
Meditasyon 1 (III) Meditasyondan gelen genel büyü kritik şansını %150 arttırır.
Meditasyon 2 (I) Meditasyon süresini %30 arttırır.
Meditasyon 2 (II) Meditasyon süresini %60 arttırır.
Meditasyon 2 (III) Meditasyon süresini %100 arttırır.
Buz Oku 1 (I) Buz oku kritik vuruş yaptığında, rakibi dondurma süresini %50 arttırır.
Buz Oku 1 (II) Buz oku kritik vuruş yaptığında, rakibi dondurma süresini %100 arttırır.
Buz Oku 1 (III) Buz oku kritik vuruş yaptığında, rakibi dondurma süresini %150 arttırır.
Buz Oku 2 (I) Buz oku yavaşlatma süresini %30 arttırır.
Buz Oku 2 (II) Buz oku yavaşlatma süresini %60 arttırır.
Buz Oku 2 (III) Buz oku yavaşlatma süresini %100 arttırır.
Buz Oku 3 (I) Buz oku %15 daha fazla yavaşlatır.
Buz Oku 3 (II) Buz oku %30 daha fazla yavaşlatır.
Buz Oku 3 (III) Buz oku %50 daha fazla yavaşlatır.
Direnç Kırma Alanı (I) Direnç kırma süresini %10 arttırır.
Direnç Kırma Alanı (II) Direnç kırma süresini %20 arttırır.
Direnç Kırma Alanı (III) Direnç kırma süresini %30 arttırır.
Konsantrasyon 1 (I) Konsantrasyon yeteneğini uygulayan kişi %25 hareket edebilir.
Konsantrasyon 1 (II) Konsantrasyon yeteneğini uygulayan kişi %50 hareket edebilir.
Konsantrasyon 1 (III) Konsantrasyon yeteneğini uygulayan kişi %100 hareket edebilir.
Kutup Rüzgarı Kutup rüzgarını atan büyücü kendisi için yarı yarıya daha çabuk çıkar.
Yaratık insan farketmez meteoritin süresini 1 sn azaltır.
Meteorit 1 Meteorit'in yenilenme süresini 1 saniye azaltır.
Meteorit büyüsü kritik vurduğunda rakibin zırhını %20 azaltır.
Meteorit 2 (I) Meteorit büyüsü kritik vurursa rakibin zırhını azaltma miktarını %25 yapar.
Meteorit 2 (II) Meteorit büyüsü kritik vurursa rakibin zırhını azaltma miktarını %30 yapar.
Meteorit 2 (III) Meteorit büyüsü kritik vurursa rakibin zırhını azaltma miktarını %35 yapar.
Açıklamaya gerek yok.
Fiziksel Bilgi (I) Fiziksel büyü hasarını %10 arttırır.
Fiziksel Bilgi (II) Fiziksel büyü hasarını %15 arttırır.
Fiziksel Bilgi (III) Fiziksel büyü hasarını %20 arttırır.
15 puanda direnç kırma yeteneği rakibin element dirençlerini 400 puan düşürür.
Direnç Kırma Alanı (I) Rakibin dirençlerini %20 daha fazla düşürür. Dirençleri 480 puan düşürür.
Direnç Kırma Alanı (II) Rakibin dirençlerini %40 daha fazla düşürür. Dirençleri 560 puan düşürür.
Direnç Kırma Alanı (III) Rakibin dirençlerini %60 daha fazla düşürür. Dirençleri 640 puan düşürür.
Açıklamaya gerek yok.
Buz Bilgisi (I) Buz büyü hasarını %10 arttırır.
Buz Bilgisi (II) Buz büyü hasarını %15 arttırır.
Buz Bilgisi (III) Buz büyü hasarını %20 arttırır.
Ateş çemberi 15 puanda %50 ihtimalle 3 kat vurabilir.
Ateş Çemberi 1 (I) Direnç sıfırın altında ise 3 katı vurma ihtimalini %30 arttırır. 3 kat vurma ihtimali %65 olur.
Ateş Çemberi 1 (II) Direnç sıfırın altında ise 3 katı vurma ihtimalini %60 arttırır. 3 kat vurma ihtimali %80 olur.
Ateş Çemberi 1 (III) Direnç sıfırın altında ise 3 katı vurma ihtimalini %100 arttırır. 3 kat vurma ihtimali %100 olur.
15 puanda ateş çemberi yenilenme süresi 5 saniyedir 4 saniyeye düşürür.
Ateş Çemberi 2 Ateş çemberinin yenilenme süresini 1 saniye azaltır.
15 puanda tüm etkileri kaldırabilme ihtimali % 25 tir.
Büyü Bozma (I) Savaşçı ve şifacı tarafından verilen olumsuz etkileri bozma ihtimalini %100 arttırır. %50
Büyü Bozma (II) Savaşçı ve şifacı tarafından verilen olumsuz etkileri bozma ihtimalini %200 arttırır. %75
Büyü Bozma (III) Savaşçı ve şifacı tarafından verilen olumsuz etkileri bozma ihtimalini %300 arttırır. %100 ihtimalle tüm etkileri kaldırabilir.
Açıklamaya gerek yok.
Ateş Bilgisi (I) Ateş büyü hasarını %10 arttırır.
Ateş Bilgisi (II) Ateş büyü hasarını %15 arttırır.
Ateş Bilgisi (III) Ateş büyü hasarını %20 arttırır.
3 kat kritik vurduğunuzda verilen hasarı arttırır.
Yıldırım 1 (I) 3 adet elektrik etkisi varken %15 daha fazla hasar verir.
Yıldırım 1 (II) 3 adet elektrik etkisi varken %30 daha fazla hasar verir.
Yıldırım 1 (III) 3 adet elektrik etkisi varken %50 daha fazla hasar verir.
Yıldırım büyüsü çevresine dörtte bir hasar verir.Bu tılsım etrafına aynı hasarı verebilmeyi sağlar.
Yıldırım 2 Yıldırım büyüsü çevredeki düşmanlara aynı hasarı verir.
15 puanda konsantrasyon %15 kritik verir.Ekstradan üzerinizdeki kritik veren efsunların 2 kat etki etmesini sağlar.
Full büyücünün % 49.4 kritiğini arttırır.
Konsantrasyon (I) Büyücünün konsantrasyondan gelen kritik şansını %15 arttırır. %7.5 arttırır.
Konsantrasyon (II) Büyücünün konsantrasyondan gelen kritik şansını %30 arttırır. %15 arttırır.
Konsantrasyon (III) Büyücünün konsantrasyondan gelen kritik şansını %50 arttırır. %25 arttırır.(yaklaşık olarak )
Açıklamaya gerek yok.
Elektrik Bilgisi (I) Elektrik büyü hasarını %10 arttırır.
Elektrik Bilgisi (II) Elektrik büyü hasarını %15 arttırır.
Elektrik Bilgisi (III) Elektrik büyü hasarını %20 arttırır.
Açıklamaya gerek yok.
Tesla Küresi (I) Tesla küresinin hasarını ve enerjisini %50 arttırır.
Tesla Küresi (II) Tesla küresinin hasarını ve enerjisini %100 arttırır.
Tesla Küresi (III) Tesla küresinin hasarını ve enerjisini %150 arttırır.