[Arz ve Lodos] - Tılsım Sistemi

Merak ettiğiniz soruların yanıtlarına buradan ulaşabilirsiniz
Kilitli
Nerull
Developer
Developer
Mesajlar: 1170
Kayıt: 13 Eki 2009 16:47
İletişim:

[Arz ve Lodos] - Tılsım Sistemi

Mesaj gönderen Nerull » 21 Ara 2012 17:31

ResimResim
BÜYÜK HOL'ÜN GETİRDİKLERİ: TILSIM SİSTEMİ

TILSIM SİSTEMİ

Tılsım sistemi oynanışı baştan aşağı değiştirecek, farklı karakter yapılandırmalarının önünü açacak ve sayısız alternatif sunacak bir karakter yapılandırma sistemidir. Bu sistemle karakterinizin yeteneklerini güçlendirebilir veya değiştirebilirsiniz.

Tılsım sistemi ile, İKV'de karakter çantanızın ilk 4 bölmesi farklı bir renge dönüşüyor.

Resim 

Normalde çanta olarak da kullanılabilen bu bölmeler için özel olarak tasarlanmış, üzerinde "Tılsım" adı verilen materyaller, Arz ve Lodos eklentisi ile birlikte oyunda yerini alacak. Kısacası yaklaşık 180 yeni eşyanız olacak.

Tılsım'lar, tıpkı Philotheos'un bulunduğu bölgedeki Akrep heykeli gibi, büyülü özelliklere sahip olan parçacıklardır. Bunların en büyük farkı, oyuncuların üzerinde taşıyabilecekleri kadar küçük olmalarıdır. Bir karakter üzerinde kullanılabilir 4 ayrı tılsımı taşıyabilmektedir.

Kırmızı ve mavi, Majör ve Minör tılsımlar olarak adlandırılan bu materyallerin özelliği, her birinin İKV'deki bir yeteneğin gücünü artırması veya farklılaştırmasıdır. Kırmızı renkli Majör tılsımlar kırmızı bölmeye 2 Adet olmak üzere, mavi renkli Minör tılsımlar ise, 2 Adet mavi bölmeye takılıyor.

Örneğin birbirinden cazip 3 adet Majör tılsımınız varsa, karakter yapılandırmanıza göre, size en avantajlı 2 tanesini seçmeniz gerekiyor

Savaşçı, Büyücü ve Şifacı sınıfları için ayrı ayrı tılsımlar bulunuyor. Değişik tılsımlara göre, oyunda kullandığınız yetenek yapıları önemli ölçüde farklılaşacak, sayısız yeni alternatif ile İKV'de oynanış zenginleşecek.

Tılsımların büyük bir kısmı için, 3 kuvvet kademesi mevcut. Bu 3 kademenin hepsi oyuncuların yetenek güçlerini önemli ölçülerde değiştiriyorlar.

1. kademe tılsımların bazıları düşmanlardan düşecek, bazıları ise oyun parası ile satın alınabilecek. Tılsımların 2. ve 3. kademeleri ise sadece reçeteler yardımı ile üretilebilecek. Bu sebepten materyaller, yeni eklentide odak noktasında. Bunun İKV'de oyun içi ticarete daha büyük bir canlılık getireceğine inanıyoruz.

Tılsımların 1. ve 2. kademeleri ile beraber daha çok sizlerin talepleri doğrultusunda 3. kademeleri de oyuncular arası ticarete açık bırakılmıştır. Bu düzenleme ile oyuncular arası ticaretin gelişmesi ve güçlenmesi hedeflenmiştir. Ayrıca 1. kademe tılsımlar, 2. kademelerin, 2. kademe tılsımlar da 3. kademelerin üretiminde kullanılmaktadır. Böylece daha üst kademe bir tılsıma sahip olmak istediğinizde elinizdeki tılsımları değerlendirebileceksiniz.


SORULAR-CEVAPLAR

Tılsımları da çantamdan eşya giyer gibi kolayca değiştirebilecek miyim?
Evet. Çantanızda veya kasanızdaki bir tılsımı çantadaki ilgili göze yerleştirerek o tılsımın etkilerini görmeye başlayabilirsiniz. Her tılsım taktığınızda, tılsımın ağır etkisi nedeniyle kudretiniz tükenecektir. Bu nedenle savaş öncesinde tılsımlarınızı hazırda tutmanızı öneriyoruz.

Aynı özellikteki tılsımı aynı anda kullanabilir miyim?
Hayır. Aynı özellikteki iki tılsım ilgili bölmelere konsa bile yalnızca birinin etkisi geçerli olur.

Farklı kademelerdeki tılsımları aynı anda kullanabilir miyim?
Aynı özelliğe sahip fakat farklı kademelerde olan iki tılsım çantadaki ilgili bölmelere konsa dahi daha yüksek özelliğe sahip olan tılsımın etkisi geçerli olur.

Örneğin Kışkırtma 1 (I) tılsımı rakibin savunmasını %50 daha çok düşürürken, Kışkırtma 1 (II) - Rakibin savunmasını %100 daha çok düşürür. Bu iki tılsım yanyana kullanıldığında sadece Kışkırtma 1 (II) tılsımının etkisi geçerli olacaktır.

Tılsım üretmek için belirli bir meslek erbabı olmak gerekiyor mu?
Hayır. Tılsımlar 1 seviyeden herhangi bir meslek sınıfı tarafından üretilebiliyor.

Nerull
Developer
Developer
Mesajlar: 1170
Kayıt: 13 Eki 2009 16:47
İletişim:

[Arz ve Lodos] - Savaşçı Tılsımları

Mesaj gönderen Nerull » 23 Ara 2012 17:18

BÜYÜK HOL'ÜN GETİRDİKLERİ: SAVAŞÇI TILSIMLARI


MİNÖR SAVAŞÇI TILSIMLARI (MAVİ)

  Tılsım Adı  
  Tılsım Etkileri  
Ofansif Dövüşme (I) Savaşçının saldırısını %10 arttırır.
Ofansif Dövüşme (II) Savaşçının saldırısını %20 arttırır.
Ofansif Dövüşme (III) Savaşçının saldırısını %30 arttırır.
Defansif Dövüşme 1 Kıyafetteki zırh bonusunun 1/3 katı kadar fiziksel saldırıdan hasar almama ihtimali yaratır.
Defansif Dövüşme 2 Süpürme vuruşu yapıldığında hiç kudret harcamaz.
Kışkırtma 1 (I) Rakibin savunmasını %50 daha çok düşürür.
Kışkırtma 1 (II) Rakibin savunmasını %100 daha çok düşürür.
Kışkırtma 1 (III) Rakibin savunmasını %150 daha çok düşürür.
Kışkırtma 2 (I) Kışkırtmanın kudret gereksinimini %10 azaltır.
Kışkırtma 2 (II) Kışkırtmanın kudret gereksinimini %20 azaltır.
Kışkırtma 2 (III) Kışkırtmanın kudret gereksinimini %30 azaltır.
Dikkat Dağıtma (I) Rakibin hareket hızını %20 düşürür.
Dikkat Dağıtma (II) Rakibin hareket hızını %40 düşürür.
Dikkat Dağıtma (III) Rakibin hareket hızını %60 düşürür.
Sakınma (I) Savaşçının kritik zırhını üzerindeki zırh efsunun %50'si kadar arttırır.
Sakınma (II) Savaşçının kritik zırhını üzerindeki zırh efsunun %75'i kadar arttırır.
Sakınma (III) Savaşçının kritik zırhını üzerindeki zırh efsunun %100'ü kadar arttırır.
Zihin Toplama (I) Büyücü ve şifacı olumsuz etkilerini kaldırma ihtimalini %10 arttırır.
Zihin Toplama (II) Büyücü ve şifacı olumsuz etkilerini kaldırma ihtimalini %20 arttırır.
Zihin Toplama (III) Büyücü ve şifacı olumsuz etkilerini kaldırma ihtimalini %30 arttırır.
Savaş Narası (I) Savaş narası yeteneğinin kudret gereksinimini %10 azaltır.
Savaş Narası (II) Savaş narası yeteneğinin kudret gereksinimini %15 azaltır.
Savaş Narası (III) Savaş narası yeteneğinin kudret gereksinimini %20 azaltır.

MAJÖR SAVAŞÇI TILSIMLARI (KIRMIZI)

  Tılsım Adı  
  Tılsım Etkileri  
Depar (I) Deparın yenilenme süresini 6 saniye düşürür.
Depar (II) Deparın yenilenme süresini 8 saniye düşürür.
Depar (III) Deparın yenilenme süresini 10 saniye düşürür.
Ofansif Dövüşme 1 (I) Ağır vuruş kritik geldiğinde %25 daha az kudret yer.
Ofansif Dövüşme 1 (II) Ağır vuruş kritik geldiğinde %50 daha az kudret yer.
Ofansif Dövüşme 1 (III) Ağır vuruş kritik geldiğinde %75 daha az kudret yer.
Ofansif Dövüşme 2 (I) Sert ve ağır vuruş yeteneklerinin hasarlarını %10 arttırır.
Ofansif Dövüşme 2 (II) Sert ve ağır vuruş yeteneklerinin hasarlarını %20 arttırır.
Ofansif Dövüşme 2 (III) Sert ve ağır vuruş yeteneklerinin hasarlarını %30 arttırır.
Sert Vuruş 1 (I) Bedelsiz yetenek şansını %15 oranında arttırır.
Sert Vuruş 1 (II) Bedelsiz yetenek şansını %30 oranında arttırır.
Sert Vuruş 1 (III) Bedelsiz yetenek şansını %45 oranında arttırır.
Sert Vuruş 2 (I) Zihni tutulmuş düşmanlara %100 daha fazla hasar verir.
Sert Vuruş 2 (II) Zihni tutulmuş düşmanlara %150 daha fazla hasar verir.
Sert Vuruş 2 (III) Zihni tutulmuş düşmanlara %200 daha fazla hasar verir.
Defansif Dövüşme 1 (I) Kıyafetlerdeki bonus enerji miktarının 4.50 katı kadar enerji verir.
Defansif Dövüşme 1 (II) Kıyafetlerdeki bonus enerji miktarının 5.00 katı kadar enerji verir.
Defansif Dövüşme 1 (III) Kıyafetlerdeki bonus enerji miktarının 5.50 katı kadar enerji verir.
Defansif Dövüşme 2 (I) Defansif dövüşmede savaçının hasarını hiç düşürmez.
Defansif Dövüşme 2 (II) Defansif dövüşmede savaşçının hasarını %50 arttırır.
Defansif Dövüşme 2 (III) Defansif dövüşmede savaşçının hasarını %100 arttırır.
Durdurma 1 (I) Durdurulan rakibin el ve zihin tutulması geçirme ihtimalini %10 arttırır.
Durdurma 1 (II) Durdurulan rakibin el ve zihin tutulması geçirme ihtimalini %20 arttırır.
Durdurma 1 (III) Durdurulan rakibin el ve zihin tutulması geçirme ihtimalini %30 arttırır.
Durdurma 2 (I) Durdurmanın süresini %10 arttırır.
Durdurma 2 (II) Durdurmanın süresini %20 arttırır.
Durdurma 2 (III) Durdurmanın süresini %30 arttırır.
Kanatma (I) Ayının yaptığı hasarı ve enerjisini %50 arttırır.
Kanatma (II) Ayının yaptığı hasarı ve enerjisini %100 arttırır.
Kanatma (II) Ayının yaptığı hasarı ve enerjisini %150 arttırır.
Ağır Vuruş Ağır vuruşun yaratıklara karşı yenilenme süresini 1 saniye azaltır.
Süpürme Saldırısı 1 (I) Süpürme saldırısının hasarını %50 arttırır.
Süpürme Saldırısı 1 (II) Süpürme saldırısının hasarını %100 arttırır.
Süpürme Saldırısı 1 (III) Süpürme saldırısının hasarını %150 arttırır.
Süpürme Saldırısı 2 Süpürme saldırısının yenilenme süresini 1 saniye azaltır.
Hedef Saptırma (I) Hedef saptırmanın hiddet aktarımını %10 arttırır.
Hedef Saptırma (II) Hedef saptırmanın hiddet aktarımını %20 arttırır.
Hedef Saptırma (III) Hedef saptırmanın hiddet aktarımını %30 arttırır.

Nerull
Developer
Developer
Mesajlar: 1170
Kayıt: 13 Eki 2009 16:47
İletişim:

[Arz ve Lodos] - Şifacı Tılsımları

Mesaj gönderen Nerull » 23 Ara 2012 17:18

BÜYÜK HOL'ÜN GETİRDİKLERİ: ŞİFACI TILSIMLARI


MİNÖR ŞİFACI TILSIMLARI (MAVİ)

  Tılsım Adı  
  Tılsım Etkileri  
Meditasyon 1 (I) Meditasyondan gelen genel büyü kritik şansını %50 arttırır.
Meditasyon 1 (II) Meditasyondan gelen genel büyü kritik şansını %100 arttırır.
Meditasyon 1 (III) Meditasyondan gelen genel büyü kritik şansını %150 arttırır.
Meditasyon 2 (I) Meditasyon süresini %30 arttırır.
Meditasyon 2 (II) Meditasyon süresini %60 arttırır.
Meditasyon 2 (III) Meditasyon süresini %100 arttırır.
Büyü Bozma (I) Büyücü ve savaşçının yeteneklerinin olumsuz etkilerini kaldırma ihtimalini %10 arttırır.
Büyü Bozma (II) Büyücü ve savaşçının yeteneklerinin olumsuz etkilerini kaldırma ihtimalini %20 arttırır.
Büyü Bozma (III) Büyücü ve savaşçının yeteneklerinin olumsuz etkilerini kaldırma ihtimalini %30 arttırır.
Gazap İyileştirme yeteneğinin %50 oranında kullanılmasını sağlar.
Asit Bilgisi 1 (I) Asit hasarını verme ihtimalini %50 arttırır.
Asit Bilgisi 1 (II) Asit hasarını verme ihtimalini %100 arttırır.
Asit Bilgisi 1 (II) Asit hasarını verme ihtimalini %150 arttırır.
Fiziksel Direnç Alanı Fiziksel direnç alanı etki süresini %100 arttırır.
Element Direnç Alanı Element direnç alanı etki süresini %100 arttırır.
Ruh Kalkanı Ruh kalkanı etki süresini 10 katına çıkarır ve Ağır Vuruş'tan %50 daha az hasar sağlar.
Zehirleme (I) Zehirlemenin yavaşlatma süresini 10 saniye yapar.
Zehirleme (II) Zehirlemenin yavaşlatma süresini 12 saniye yapar.
Zehirleme (III) Zehirlemenin yavaşlatma süresini 15 saniye yapar.

MAJÖR ŞİFACI TILSIMLARI (KIRMIZI)

  Tılsım Adı  
  Tılsım Etkileri  
İyileştirme İyileştirmenin yenilenme süresini 1 saniye azaltır.
Şifa Bilgisi (I) İyileştirmeyi %10 arttırır.
Şifa Bilgisi (II) İyileştirmeyi %15 arttırır.
Şifa Bilgisi (III) İyileştirmeyi %20 arttırır.
Asit Saldırısı 1 (I) Rakibin iyileştirme yeteneğini %10 azaltır.
Asit Saldırısı 1 (II) Rakibin iyileştirme yeteneğini %20 azaltır.
Asit Saldırısı 1 (III) Rakibin iyileştirme yeteneğini %30 azaltır.
Asit Saldırısı 2 (I) Asit saldırısının kudret gereksinimini %15 azaltır.
Asit Saldırısı 2 (II) Asit saldırısının kudret gereksinimini %30 azaltır.
Asit Saldırısı 2 (III) Asit saldırısının kudret gereksinimini %50 azaltır.
Gazap 1 (I) Büyü asit, büyü zehir ve max hasar etkilerini %50 arttırır.
Gazap 1 (II) Büyü asit, büyü zehir ve max hasar etkilerini %100 arttırır.
Gazap 1 (III) Büyü asit, büyü zehir ve max hasar etkilerini %150 arttırır.
Gazap 2 (I) Gazaptan gelen kritik ihtimalini %50 arttırır.
Gazap 2 (II) Gazaptan gelen kritik ihtimalini %100 arttırır.
Gazap 2 (III) Gazaptan gelen kritik ihtimalini %150 arttırır.
Asit Bilgisi (I) Asit büyü hasarını %10 arttırır.
Asit Bilgisi (II) Asit büyü hasarını %15 arttırır.
Asit Bilgisi (III) Asit büyü hasarını %20 arttırır.
Ruh Kalkanı (I) Saldırı değerinin artışını %100 arttırır.
Ruh Kalkanı (II) Saldırı değerinin artışını %150 arttırır.
Ruh Kalkanı (III) Saldırı değerinin artışını %200 arttırır.
Zehirleme 1 (I) Zehir büyü hasarını %30 arttırır.
Zehirleme 1 (II) Zehir büyü hasarını %60 arttırır.
Zehirleme 1 (III) Zehir büyü hasarını %100 arttırır.
Zehirleme 2 (I) Zehir büyü kudret gereksinimini %25 azaltır.
Zehirleme 2 (II) Zehir büyü kudret gereksinimini %50 azaltır.
Zehirleme 2 (III) Zehir büyü kudret gereksinimini %75 azaltır.
Çağrı (I) Yardımcının hasarını ve enerjisini %50 arttırır.
Çağrı (II) Yardımcının hasarını ve enerjisini %100 arttırır.
Çağrı (III) Yardımcının hasarını ve enerjisini %150 arttırır.
Can Kurtaran Can kurtaranın yenilenme süresini 1 saniye azaltır.
İyileştirme Çemberi 1 (I) Üzerinde iyileştirme çemberi etkisi varsa, iyileştirme büyüsünün miktarını %10 arttırır.
İyileştirme Çemberi 1 (II) Üzerinde iyileştirme çemberi etkisi varsa, iyileştirme büyüsünün miktarını %20 arttırır.
İyileştirme Çemberi 1 (III) Üzerinde iyileştirme çemberi etkisi varsa, iyileştirme büyüsünün miktarını %30 arttırır.
İyileştirme Çemberi 2 (I) İyileştirme çemberi etkisinin süresini %30 arttırır.
İyileştirme Çemberi 2 (II) İyileştirme çemberi etkisinin süresini %60 arttırır.
İyileştirme Çemberi 2 (III) İyileştirme çemberi etkisinin süresini %100 arttırır.

Nerull
Developer
Developer
Mesajlar: 1170
Kayıt: 13 Eki 2009 16:47
İletişim:

[Arz ve Lodos] - Büyücü Tılsımları

Mesaj gönderen Nerull » 23 Ara 2012 17:18

BÜYÜK HOL'ÜN GETİRDİKLERİ: BÜYÜCÜ TILSIMLARI


MİNÖR BÜYÜCÜ TILSIMLARI (MAVİ)

  Tılsım Adı  
  Tılsım Etkileri  
Meteorit (I) Meteorit büyüsü kritik vurursa rakibin zırhını azaltma süresini 6 saniye yapar.
Meteorit (II) Meteorit büyüsü kritik vurursa rakibin zırhını azaltma süresini 8 saniye yapar.
Meteorit (III) Meteorit büyüsü kritik vurursa rakibin zırhını azaltma süresini 10 saniye yapar.
Meditasyon 1 (I) Meditasyondan gelen genel büyü kritik şansını %50 arttırır.
Meditasyon 1 (II) Meditasyondan gelen genel büyü kritik şansını %100 arttırır.
Meditasyon 1 (III) Meditasyondan gelen genel büyü kritik şansını %150 arttırır.
Meditasyon 2 (I) Meditasyon süresini %30 arttırır.
Meditasyon 2 (II) Meditasyon süresini %60 arttırır.
Meditasyon 2 (III) Meditasyon süresini %100 arttırır.
Buz Oku 1 (I) Buz oku kritik vuruş yaptığında, rakibi dondurma süresini %50 arttırır.
Buz Oku 1 (II) Buz oku kritik vuruş yaptığında, rakibi dondurma süresini %100 arttırır.
Buz Oku 1 (III) Buz oku kritik vuruş yaptığında, rakibi dondurma süresini %150 arttırır.
Buz Oku 2 (I) Buz oku yavaşlatma süresini %30 arttırır.
Buz Oku 2 (II) Buz oku yavaşlatma süresini %60 arttırır.
Buz Oku 2 (III) Buz oku yavaşlatma süresini %100 arttırır.
Buz Oku 3 (I) Buz oku %15 daha fazla yavaşlatır.
Buz Oku 3 (II) Buz oku %30 daha fazla yavaşlatır.
Buz Oku 3 (III) Buz oku %50 daha fazla yavaşlatır.
Direnç Kırma Alanı (I) Direnç kırma süresini %10 arttırır.
Direnç Kırma Alanı (II) Direnç kırma süresini %20 arttırır.
Direnç Kırma Alanı (III) Direnç kırma süresini %30 arttırır.
Konsantrasyon 1 (I) Konsantrasyon yeteneğini uygulayan kişi %25 hareket edebilir.
Konsantrasyon 1 (II) Konsantrasyon yeteneğini uygulayan kişi %50 hareket edebilir.
Konsantrasyon 1 (III) Konsantrasyon yeteneğini uygulayan kişi %100 hareket edebilir.
Kutup Rüzgarı Kutup rüzgarını atan büyücü kendisi için yarı yarıya daha çabuk çıkar.

MAJÖR BÜYÜCÜ TILSIMLARI (KIRMIZI)

  Tılsım Adı  
  Tılsım Etkileri  
Meteorit 1 Meteorit'in yenilenme süresini 1 saniye azaltır.
Meteorit 2 (I) Meteorit büyüsü kritik vurursa rakibin zırhını azaltma miktarını %25 yapar.
Meteorit 2 (II) Meteorit büyüsü kritik vurursa rakibin zırhını azaltma miktarını %30 yapar.
Meteorit 2 (III) Meteorit büyüsü kritik vurursa rakibin zırhını azaltma miktarını %35 yapar.
Fiziksel Bilgi (I) Fiziksel büyü hasarını %10 arttırır.
Fiziksel Bilgi (II) Fiziksel büyü hasarını %15 arttırır.
Fiziksel Bilgi (III) Fiziksel büyü hasarını %20 arttırır.
Direnç Kırma Alanı (I) Rakibin dirençlerini %20 daha fazla düşürür.
Direnç Kırma Alanı (II) Rakibin dirençlerini %40 daha fazla düşürür.
Direnç Kırma Alanı (III) Rakibin dirençlerini %60 daha fazla düşürür.
Buz Bilgisi (I) Buz büyü hasarını %10 arttırır.
Buz Bilgisi (II) Buz büyü hasarını %15 arttırır.
Buz Bilgisi (III) Buz büyü hasarını %20 arttırır.
Ateş Çemberi 1 (I) Direnç sıfırın altında ise 3 katı vurma ihtimalini %30 arttırır.
Ateş Çemberi 1 (II) Direnç sıfırın altında ise 3 katı vurma ihtimalini %60 arttırır.
Ateş Çemberi 1 (III) Direnç sıfırın altında ise 3 katı vurma ihtimalini %100 arttırır.
Ateş Çemberi 2 Ateş çemberinin yenilenme süresini 1 saniye azaltır.
Büyü Bozma (I) Savaşçı ve şifacı tarafından verilen olumsuz etkileri bozma ihtimalini %100 arttırır.
Büyü Bozma (II) Savaşçı ve şifacı tarafından verilen olumsuz etkileri bozma ihtimalini %200 arttırır.
Büyü Bozma (III) Savaşçı ve şifacı tarafından verilen olumsuz etkileri bozma ihtimalini %300 arttırır.
Ateş Bilgisi (I) Ateş büyü hasarını %10 arttırır.
Ateş Bilgisi (II) Ateş büyü hasarını %15 arttırır.
Ateş Bilgisi (III) Ateş büyü hasarını %20 arttırır.
Yıldırım 1 (I) 3 adet elektrik etkisi varken %15 daha fazla hasar verir.
Yıldırım 1 (II) 3 adet elektrik etkisi varken %30 daha fazla hasar verir.
Yıldırım 1 (III) 3 adet elektrik etkisi varken %50 daha fazla hasar verir.
Yıldırım 2 Yıldırım büyüsü çevredeki düşmanlara aynı hasarı verir.
Konsantrasyon (I) Büyücünün konsantrasyondan gelen kritik şansını %15 arttırır.
Konsantrasyon (II) Büyücünün konsantrasyondan gelen kritik şansını %30 arttırır.
Konsantrasyon (III) Büyücünün konsantrasyondan gelen kritik şansını %50 arttırır.
Elektrik Bilgisi (I) Elektrik büyü hasarını %10 arttırır.
Elektrik Bilgisi (II) Elektrik büyü hasarını %15 arttırır.
Elektrik Bilgisi (III) Elektrik büyü hasarını %20 arttırır.
Tesla Küresi (I) Tesla küresinin hasarını ve enerjisini %50 arttırır.
Tesla Küresi (II) Tesla küresinin hasarını ve enerjisini %100 arttırır.
Tesla Küresi (III) Tesla küresinin hasarını ve enerjisini %150 arttırır.

Kilitli

“Sıkça Sorulan Sorular” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 0 misafir