Öncelikle belirtmek isterim ki ikv ilk olarak oyunculara açıldığı zaman bir çok kişi tutmaz denen bu oyuna gönülden bağlandı ve 700.000 kişiyi aşan bir aile oluştu faKat oyuncu sayısının artmasına rağmen oyundaki büyük eksiklikler gözden kaçmıyor
1-39 Leveller zamanında 12 kişilik er meydanı vardı bu kaldırıldı ve yerine 6 kişilik eğlencesi daha az olan savaş alanları getirildi..
2-eskiden herkesin canla başla savaşarak kastığı kp'leri artık herkes kolay yoldan kasıyor..
3-er meydanlarına çar kasmak için giren ve her türlü ısrara karşın o emden çıkmayan kişiler oyunda türedi..(bunun için bi oylama sistemi getirebilir mesela 6 kişilik emde 5 kişi onaylarsa diğer kişi atılabilir..)).
4-eskiden 6dk'da bir çıkan madenler yeni gelen güncelleme ile 4 ve 8 katına çıkarıldı (fakat bi çok arkadaş anlamıyor ki 24dk'da çıkan bir menekşe 6dk'da 4 kez çekilebilrdi..))
5-eskiden ws'de işi bilen alırdı. şimdi ise (nadiren böle kişiler çıksa da) her şeyi akçe ile alının itemler belirledi..
6-ıkv yönetimi oyuncuları kandırıyor.Sözde maden piyasasını düşürmek için getirilen maden güncellmesi aslında akçe ile maden satışı yapılak için getirildi.
7-yönetim Şubat tatilinde etkinlik yaptı bu etkinliklere katılan herkez e-pin kazanıcaktır dedi. Fakat baktılar ki e-pin alımlarında azalma var hemen bazı kelime oyunlarıyla bundan da vazgeçildi.Bence yönetim bu konuda açık açık e-pinleri 3 kişiye vericez deseydi oyuncular daha tatmin olurdu fakat siz bu konuda bizim yanlış algıladığımızı öne sürdünüz ki bu en acı veriydi olaydı
8-oyunda sınıflar arasında denge vardı fakat şuan üstünü sağlamca dizmiş bir büyücünün sağlam bir şifacıyı kesmesi imkansızlaştırıldı..(isteyen olursa deneyebiliriz..)
9-grup bölgeleri getirildiğinde herkes çarlarımızı sağlamca dizebilir diye düşündü fakat gene sizin sisteminizin hatası olan bazı oyunculara ilk kesimde 9'da 9 düşüren bazı oyunculara ise sadece madalya veren sisteminizin hatasını migrat sığınak artırıcı gibi şeylerle oyunculara sattırdınız.
10-bir arkadaşımızın forum imzasında görmüştüm ana-bacı küfreden kendi bilmez kişilere 3 günlük bir susturulma cezası atılırken gm'ye adam diilsin dien kişilerede 3 gün sus cezası verilmesi gibi adaletsiz bir sistem oluştu.
11-oyundaki bütün madenleri yalayıp tutan tek amacı sunucuda ki maden piyasasını yükselten kişilere izin verilmesi..
12-Ashabı kehf ve ecel getiren(vs..) silahlar arasındaki maden oranı.. çok orantısızlaştırıldı.
13-çeşitli etkinliklerle oyunculara iksir kazandırıyorsunuz fakat bu işide elinize yüzünüze bulaştırdınız..(genel için söylemiyorum (yönetici(gm)Legend anka sunucusunda bir adam tam 3 kere iksir dağtımıştı sancak savaşından sonra..)
Söyleyeceklerim bu kadar aklınıza bir şey gelirse buradan paylaşın fakat konuyu lütfen tartışmaya döndürmeyelim.(anka) sunucusunda olduğuma bakmayın aranızdan biriyim...
Sayın ıkv yönetimi size gerçekten saygım sonsuz fakat birazda bizi dinleseniz... Yorum yapıcak yöneticiler resmi bir dille değil'de samimi bir şekilde yorum yaparsanız gerçekten mutlu olurum... İYİ FORUMLAR :ugeek:
ıkv'nın tarihi gelişimi***
- Rhill
- İri Fare Avcısı
- Mesajlar: 63
- Kayıt: 14 Şub 2011 18:09
- Sunucu: Kuklacı
- Klan: Arzın Çocukları
- Konum: İstanbul
Re: ıkv'nın tarihi gelişimi***
Selamlar,
-Keşke her oyuncu bu dille eleştiri yapabilseydi.Çoğu sözün doğru ama bazı yanlışlarda göze çarpmıyor değil.İkv'deki gelişmeler bir anda olmuyor.Bu oyunun belli başlı bir senaryosu ve amacı var.Bunun dahilinde gelişiyor oyun.Gelişirken atlanan bazı sorunlar da oluyor.Bu sorunlar çoğu kişi tarafından onaylanırsa yönetim oyuncular lehine güncellemeye gidebiliyor.Bide oyunda şu eksiklik var; Çoğu kesim oyunun eskilerinden ve gruplardır genellikle.Herkes 49 olmuş, şaheserini üretmiş , grup bölgelerine girip başarılı olmuş ama oyuna yeni başlayan kişiye asla yardım yok hele hele birde plussuz ise daima tek başına.Bazı istisnalar hariç bu hep böyledir.Buna bir çözüm bulunabilinir mi derseniz hiç bilmiyorum sanırım bu sorun hep böyle kalıcak.
-Keşke her oyuncu bu dille eleştiri yapabilseydi.Çoğu sözün doğru ama bazı yanlışlarda göze çarpmıyor değil.İkv'deki gelişmeler bir anda olmuyor.Bu oyunun belli başlı bir senaryosu ve amacı var.Bunun dahilinde gelişiyor oyun.Gelişirken atlanan bazı sorunlar da oluyor.Bu sorunlar çoğu kişi tarafından onaylanırsa yönetim oyuncular lehine güncellemeye gidebiliyor.Bide oyunda şu eksiklik var; Çoğu kesim oyunun eskilerinden ve gruplardır genellikle.Herkes 49 olmuş, şaheserini üretmiş , grup bölgelerine girip başarılı olmuş ama oyuna yeni başlayan kişiye asla yardım yok hele hele birde plussuz ise daima tek başına.Bazı istisnalar hariç bu hep böyledir.Buna bir çözüm bulunabilinir mi derseniz hiç bilmiyorum sanırım bu sorun hep böyle kalıcak.
Kuklacı Sunucusu ;
Philotheos / İkvxkritikçisi / Gladioxrecep / Xrecepx
Çakabey / Xrecepxx
Bestofhealer / Xrecepxxx
"Temiz bir İKV için ele ele."
Philotheos / İkvxkritikçisi / Gladioxrecep / Xrecepx
Çakabey / Xrecepxx
Bestofhealer / Xrecepxxx
"Temiz bir İKV için ele ele."
- Lostxdewrimci
- Işık Hanım'ın Elemanı
- Mesajlar: 224
- Kayıt: 11 Nis 2010 11:31
- Sunucu: Kuklacı
- Klan: Arzın Çocukları
Re: ıkv'nın tarihi gelişimi***
melihbey yazdı:Öncelikle belirtmek isterim ki ikv ilk olarak oyunculara açıldığı zaman bir çok kişi tutmaz denen bu oyuna gönülden bağlandı ve 700.000 kişiyi aşan bir aile oluştu faKat oyuncu sayısının artmasına rağmen oyundaki büyük eksiklikler gözden kaçmıyor
1-39 Leveller zamanında 12 kişilik er meydanı vardı bu kaldırıldı ve yerine 6 kişilik eğlencesi daha az olan savaş alanları getirildi..
2-eskiden herkesin canla başla savaşarak kastığı kp'leri artık herkes kolay yoldan kasıyor..
3-er meydanlarına çar kasmak için giren ve her türlü ısrara karşın o emden çıkmayan kişiler oyunda türedi..(bunun için bi oylama sistemi getirebilir mesela 6 kişilik emde 5 kişi onaylarsa diğer kişi atılabilir..)).
4-eskiden 6dk'da bir çıkan madenler yeni gelen güncelleme ile 4 ve 8 katına çıkarıldı (fakat bi çok arkadaş anlamıyor ki 24dk'da çıkan bir menekşe 6dk'da 4 kez çekilebilrdi..))
5-eskiden ws'de işi bilen alırdı. şimdi ise (nadiren böle kişiler çıksa da) her şeyi akçe ile alının itemler belirledi..
6-ıkv yönetimi oyuncuları kandırıyor.Sözde maden piyasasını düşürmek için getirilen maden güncellmesi aslında akçe ile maden satışı yapılak için getirildi.
7-yönetim Şubat tatilinde etkinlik yaptı bu etkinliklere katılan herkez e-pin kazanıcaktır dedi. Fakat baktılar ki e-pin alımlarında azalma var hemen bazı kelime oyunlarıyla bundan da vazgeçildi.Bence yönetim bu konuda açık açık e-pinleri 3 kişiye vericez deseydi oyuncular daha tatmin olurdu fakat siz bu konuda bizim yanlış algıladığımızı öne sürdünüz ki bu en acı veriydi olaydı
8-oyunda sınıflar arasında denge vardı fakat şuan üstünü sağlamca dizmiş bir büyücünün sağlam bir şifacıyı kesmesi imkansızlaştırıldı..(isteyen olursa deneyebiliriz..)
9-grup bölgeleri getirildiğinde herkes çarlarımızı sağlamca dizebilir diye düşündü fakat gene sizin sisteminizin hatası olan bazı oyunculara ilk kesimde 9'da 9 düşüren bazı oyunculara ise sadece madalya veren sisteminizin hatasını migrat sığınak artırıcı gibi şeylerle oyunculara sattırdınız.
10-bir arkadaşımızın forum imzasında görmüştüm ana-bacı küfreden kendi bilmez kişilere 3 günlük bir susturulma cezası atılırken gm'ye adam diilsin dien kişilerede 3 gün sus cezası verilmesi gibi adaletsiz bir sistem oluştu.
11-oyundaki bütün madenleri yalayıp tutan tek amacı sunucuda ki maden piyasasını yükselten kişilere izin verilmesi..
12-Ashabı kehf ve ecel getiren(vs..) silahlar arasındaki maden oranı.. çok orantısızlaştırıldı.
13-çeşitli etkinliklerle oyunculara iksir kazandırıyorsunuz fakat bu işide elinize yüzünüze bulaştırdınız..(genel için söylemiyorum (yönetici(gm)Legend anka sunucusunda bir adam tam 3 kere iksir dağtımıştı sancak savaşından sonra..)
Söyleyeceklerim bu kadar aklınıza bir şey gelirse buradan paylaşın fakat konuyu lütfen tartışmaya döndürmeyelim.(anka) sunucusunda olduğuma bakmayın aranızdan biriyim...
Sayın ıkv yönetimi size gerçekten saygım sonsuz fakat birazda bizi dinleseniz... Yorum yapıcak yöneticiler resmi bir dille değil'de samimi bir şekilde yorum yaparsanız gerçekten mutlu olurum... İYİ FORUMLAR :ugeek:
DaHa NasıL AnLatıLabiLiR ??? :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:
Lostxdewrimci / MaHseNcI
SoKaKta YaTaNın KüRKü ALıNMaZ , KuNdakLıK BebeNiN SüTü ÇaLıNmaZ , İnsaNLıGıN HeR KiM KuRal KoYsaDa MeRhaMeTiN YoLu SaG SoL TaNımaZ.....
SoKaKta YaTaNın KüRKü ALıNMaZ , KuNdakLıK BebeNiN SüTü ÇaLıNmaZ , İnsaNLıGıN HeR KiM KuRal KoYsaDa MeRhaMeTiN YoLu SaG SoL TaNımaZ.....
Re: ıkv'nın tarihi gelişimi***
Her anlamıyla %100 haklısın.
- sallabash1993
- Sahaf Yardımcısı
- Mesajlar: 112
- Kayıt: 02 Mar 2010 16:16
- Klan: Lodos
Re: ıkv'nın tarihi gelişimi***
gerçekten güzel bir konuya temas etmişsin haklısın kardeş ben bu oyun 29 leweLken hatırlıyorum ne güzel günlerdi ama artık iş maddiyata dönüştü ve kalpler kırıldı.
Damdan düşer gibi vurulmak isterdim bir kıza...
- ProLifexKatLiyam
- Acemi Savaşçı
- Mesajlar: 8
- Kayıt: 01 Nis 2011 19:32
- Sunucu: Kuklacı
- Klan: Arzın Çocukları
Re: ıkv'nın tarihi gelişimi***
harikasın gerçekten bayıldım sana özellikle maden konusunda katılıyorum özellikle
Prolifexkatliam xXDeLiDoKToRuXx Duffyxduck HARMAN