Teşkilat Yardımlaşma Plaftormu

Teşkilat sunucusuna ait Genel Sohbet alanı
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Jemor
Salgın Koruyucusu
Salgın Koruyucusu
Mesajlar: 14
Kayıt: 25 Tem 2015 15:16
Sunucu: Teşkilat

Teşkilat Yardımlaşma Plaftormu

Mesaj gönderen Jemor » 14 Nis 2018 14:48

Arkadaşlar konu daha önce Teşkilat Sunucusu Genel Sohbet bölümüne de açıldı lakin buradan daha geniş kitlelere ulaşabileceğimizi düşünüyoruz. Bir Discord serverı kurduk ve gerek yardıma ihtiyacı olan gerek diğer oyunculara yardım etmek isteyen herkesi bu server'a beklemekteyiz.

Oyuna başlamayı düşünen arkadaşlar varsa ve forumu okuyorsa onlara da Teşkilatta hesap açmalarını tavsiye ederim. Bahsettiğim gibi elimizden geldiğince yardım etmeye çalışırız.

Bu da discord linki:
https://discordapp.com/invite/2CpMrvK

Amacımız oyunda yardımlaşma ortamı sağlamaktır. Şimdilik kesin bir ifadede bulunmak istemiyorum ama lonca kurmak gibi bir düşüncemiz de bulunmakta. Hepinize tekrardan iyi forumlar ve iyi oyunlar dilerim.

Kullanıcı avatarı
MaHKuMII
Kurtadam Avcısı
Kurtadam Avcısı
Mesajlar: 2438
Kayıt: 30 Eki 2011 20:16
Sunucu: Tılsım
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: A. H. H
Konum: TÜRKİYE - iSTaNBuL
İletişim:

Re: Teşkilat Yardımlaşma Plaftormu

Mesaj gönderen MaHKuMII » 14 Nis 2018 15:00

Güzel bir düşünce , yardımsever olmak iyi bir davranıştır. Maalesef çoğu kişi kendinden başka kimseyi önemsemiyor bu yüzden kaybediyoruz

Kullanıcı avatarı
LaRaCRoFT
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 347
Kayıt: 23 Şub 2018 14:00
Sunucu: Tılsım
Klan: Lodos
Konum: İstanbul

Re: Teşkilat Yardımlaşma Plaftormu

Mesaj gönderen LaRaCRoFT » 14 Nis 2018 18:35

Hikayeden nağmeler. Çarlarımı silmeden önce görevlerime yardım istedim, kimse etmedi. Bu oyunda yardım falan hikaye yani. Çıkar var bu oyunda. Milleti kandırmayın boşuna.
Resim

Kullanıcı avatarı
Jemor
Salgın Koruyucusu
Salgın Koruyucusu
Mesajlar: 14
Kayıt: 25 Tem 2015 15:16
Sunucu: Teşkilat

Re: Teşkilat Yardımlaşma Plaftormu

Mesaj gönderen Jemor » 02 May 2018 00:56

LaRaCRoFT yazdı:
14 Nis 2018 18:35
Hikayeden nağmeler. Çarlarımı silmeden önce görevlerime yardım istedim, kimse etmedi. Bu oyunda yardım falan hikaye yani. Çıkar var bu oyunda. Milleti kandırmayın boşuna.
Kardeşim valla grubu açtık, biz de çok sağlam çarlara sahip değiliz ama sesimiz burada daha iyi duyuluyor ve yardımcı da olmaya çalışıyoruz. Şu sıralar oyuna giremiyorum başka hususlardan dolayı da kuyruk acını bize kusman hoş değil biz burada gerçekten iyi bir şeyler yapmaya çalışıyoruz, para karşılığı yardım etmiyoruz sonuçta...

Kullanıcı avatarı
MaHKuMII
Kurtadam Avcısı
Kurtadam Avcısı
Mesajlar: 2438
Kayıt: 30 Eki 2011 20:16
Sunucu: Tılsım
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: A. H. H
Konum: TÜRKİYE - iSTaNBuL
İletişim:

Re: Teşkilat Yardımlaşma Plaftormu

Mesaj gönderen MaHKuMII » 19 May 2018 20:16

LaRaCRoFT yazdı:
14 Nis 2018 18:35
Hikayeden nağmeler. Çarlarımı silmeden önce görevlerime yardım istedim, kimse etmedi. Bu oyunda yardım falan hikaye yani. Çıkar var bu oyunda. Milleti kandırmayın boşuna.
çıkardan çok bir çoğu kişi artist . bölgeden birine söylendin mi , tüm arkadaşları penguen gibi üstüne üşüşüyor.

Cevapla

“Genel Sohbet” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir