İKV Grup Bölgeleri Eklentisi Yayında!

IKV ile ilgili en son gelişmeler ve resmi duyurular
Cevapla
Lathander
Mezarlık Bekçisi
Mezarlık Bekçisi
Mesajlar: 1135
Kayıt: 13 Eki 2009 16:48

İKV Grup Bölgeleri Eklentisi Yayında!

Mesaj gönderen Lathander »

Merhabalar,

Sunucularımız Grup Bölgeleri güncellemesi için kapatılmıştr. Gelişmeleri buradan takip ediniz.

Sabırsız bekleyişin finaline yaklaşırken sizlrle İKV Özel Sürümü ile beraber İKV'ye neler gelecek, İKV'de neler değişecek ve yapmış olduğumuz düzeltmeleri paylaşıyoruz.

Yeni sürüm için yayınlanacak kurulum dosyası ve sunucularımızın güncellenme zamanı bu konu içinde açıklanacaktır.

[GÜNCELLEME: Grup Bölgeleri Eklentisi güncellemesi tamamlanmış ve tüm sunucular açılmıştır.]


Yeni sürümümüz bir genişleme paketi özelliğine sahip olmasının yanında pek çok konuda yapılan düzeltme ve eklemeleri ile de önemlidir.

  • Yenilikler:[/color]
  • Sadece 6 kişilik grupların girebildiği Grup Bölgeleri, Sığınaklar ve Migrat eklendi. (Özellikleri için son kısma bakınız)
  • Plus oyuncuların eşya düşürme şansları 2 katına çıkarıldı.
  • Çift efsunlu sarı eşyalardan daha güçlü olan, çift efsunlu mor renkli Nadide eşyalar oyuna eklendi. (Karakterler arası transfer edilemez)
  • Savaşçı, Büyücü ve Şifacı için Şaheser zırhlar ve çok sayıda Nadide ve Şaheser eşyalar oyuna eklendi.
  • Yeni klan gözlükleri, klan tüccarlarına eklendi. (Karakterler arası transfer edilemez)
  • Bazı Şef(Boss) ve normal yaratıkların belli ihtimallerle özel bir takım eşyalar düşürmeleri eklendi.
  • Yeteneklerin 5-10-15-20-25-30-40-50 seviyelere gelindiği zaman otomatik olarak sıfırlanması eklendi.
  • Grupta iken, gruptaki eleman başına normal bölgeler için %10, Grup Bölgeleri için %100 daha fazla deneyim puanı bonusu alınması eklendi.
  • Şifacıların saldırı değerleri arttırıldı.
  • Backspace tuşu yardımı ile /g yapmadan Grup kanalına ulaşılabiliyor.
  • Bazı yaratıklara yeni sesler eklendi. Ses eklenen yaratıklar; Kadim Hidra, Yeşil Hidra,Solucan, Philotheos ve Tepegöz
  • Suzan, Domuz ve Şarapçı'ya sesler eklendi
  • Tecrübelerinizi pekiştirebilmeniz ve İKV hakkında daha fazla bilgi edinebilmeniz için Başlat menüsü ve Launcher içerisine İKV Oyun Rehberi kısayolu eklenmiştir.

    Düşmanlarla İlgili Yenilikler:
  • Bazı düşmanlar, saldırıya uğradıklarında, karakterine göre, yanlarındaki diğer müttefiklerini de yardıma çağırabilir.
  • Zihin toplama, büyü bozma gibi yetenekler, düşmandaki faydalı bazı etkileri de bozabilir.

    Genel Değişiklikler:
  • Bütün karakter sınıflarının enerjileri bir miktar arttırıldı.
  • Kabadayı modunda iken, Er Meydanı’na girilemiyor.
  • Madalyalar artık üst üste konulabiliyor.
  • /kaba komutu, /nah komutu ile aynı işlevi yapıyor.
  • Diyalog pencereleri artık ekranın farklı alanlarında açılacaktır.
  • Eşya kazanılabilen Er Meydanları oyunda yerini korurken, Klan Parası kazanılan Er Meydanları da tekrar açıldı.
    Ödüllü Er Meydanlarını görmek için /em
    Ödüllü Er Meydanlarına girebilmek için /savas [EM NO]
    KP'li Er Meydanlarını görebilmek için /kpem
    KP'li Er Meydanlarına girebilmek için /kpsavas [EM NO]
  • Labirentte yer alan Silahlıklar artık hasar vermeyecek.

    Düzeltilen Hatalar:
  • Max enerji ve Max Kudret eşyalarının etkileri düzgün şekilde çalışıyor.
  • Bazı Şef’lerin animasyonları ile yetenekleri senkronize edildi.
  • Kanatmanın rakipteki kudret tüketmesinin, rakibin seviyesi düştükçe azalması ile ilgili hata düzeltildi.
  • Asit saldırısının bıraktığı hasar etkisinin, rakibin seviyesi düştükçe azalması ile ilgili hata düzeltildi.
  • Ruh Kalkanı yeteneğinin, zırhı %70’e çıkarması, artık kişisel bilgi paneline işleniyor.
  • Oyun hata ile sonlandığında hata dosyalarını istanbul@sobee.com.tr'e ye gönderilmesi yönünde mesaj veriyordu. Artık Destek sayfasından iletilmesi mesajı verecektir. (Not: Oluşan hata hakkında bilgi alabilmemiz için crash.dmp ve istanbul_oyun.html dosyalarını hatayı aldığınız anda gönderiniz. Eğer hatadan sonra tekrar oyuna girerseniz dosyalar içindeki bilgiler sıfırlanacağı için dosyalar hataların fark edilmesinde kullanılamaz.)
  • Buz Oku kullanan yaratıklar hedefine hasar verdiği halde hedef hasardan etkilenmesine rağmen hasar almamış gibi davranıyordu. Düzeltildi.
  • Alış veriş penceresinde bir önceki alış verişlerin gölgesi kalıyordu. Düzeltildi.
  • Ganimet penceresi açıkken alış veriş penceresi açılabiliyordu ve bu hatalara neden oluyordu. Bundan sonra ganimet penceresi ve alış veriş penceresi aynı anda açık olamayacak.
  • Er Meydanı ödüllendirme sisteminde var olan hata düzeltildi.
  • Mağara ve Toprak Şamanları üzerinde Zihin saldırısı yanlış çalışıyordu. Düzeltildi. Bu yaratıklar boss olduğu için artık Zihin saldırısından hiçbir şekilde etkilenmeyecekler.
  • Görev metinlerinde var olan imla hataları düzeltildi.
  • /zar ile bir başkasının attığı zar metnine tıklanınca oyun hata veriyordu. Düzeltildi.

    Yeni Yetenek Sistemi:
    Genel olarak bütün sınıfların yeteneklerinde bazı küçük değişiklikler yapılmıştır. Seviyelerin son halleri aşağıdaki gibidir.
    Savaşçı yetenekleri:
    1 seviye : Depar, Ofansif dövüşme, Sert vuruş
    10 seviye: Defansif dövüşme, Kışkırtma, Dikkat dağıtma
    20 seviye: Durdurma, Sakınma, Kanatma
    30 seviye: Savaş narası, Zihin toplama, Sarsılmaz
    40 seviye: Süpürme saldırısı, Hedef saptırma, Ağır vuruş

    Büyücü Yetenekleri:
    1 seviye : Meteorit, Konsantrasyon, Fiziksel bilgi
    10 seviye: Buz oku, Direnç kırma, Buz bilgisi
    20 seviye: Ateş çemberi, Ateş bilgisi, Meditasyon
    30 seviye: Yıldırım, Yıldırım bilgisi, Büyü bozma
    40 seviye: Tesla küresi, Kutup rüzgarı, Zihin saldırısı

    Şifacı yetenekleri:
    1 seviye : İyileştirme, Zehirleme, İyileştirme bilgisi
    10 seviye: Can verme, Ruh kalkanı, Meditasyon
    20 seviye: Asit saldırısı, Asit bilgisi, Büyü bozma
    30 seviye: Fiziksel direnç alanı, Element direnç alanı, Sakinleştirme
    40 seviye: Çağrı, Cankurtaran, İyileştirme çemberi

    Savaşçı yetenekleri değişiklikler:
    Savaşçı sınıfı, Tank ve Hasar(Svh) savaşçısı olarak iki temel kısma ayrıldı. Bu sınıfların kilit yetenekleri Defansif Dövüşme ve Ofansif Dövüşme(Hızlı dövüşmenin yerine) olarak belirlendi.
    Bu yeni sistemde Ofansif Dövüşme açıkken yapılabilecek yetenekler ile, Defansif Dövüşme açıkken yapılabilecek yetenekler kesin çizgilerle ayrıldı.
    Hasar savaşçıları eskisinden daha fazla hasar verirken, tank savaşçılar da, eskiden bir savaşçının olabileceğinden daha dayanıklılar.
    Ofansif Dövüşme açıkken yapılabilecek yetenekler: Sert vuruş, Ağır vuruş.
    Defansif dövüşme açıkken yapılabilecek yetenekler: Sakınma, Kışkırtma, Savaş Narası ve Hedef Saptırma


    Yeni yetenekler:

    Ofansif dövüşme:
    Seviye Gereksinimi: 1
    Hedef: Kendisi
    Süre: Sınırsız
    Yenilenme: 60 sn
    Kudret gereksinimi 1 puana düşürülmüştür. Savaşçının saldırısını arttırır. Sert Vuruş ve Ağır Vuruş yeteneklerini yapabilmeyi sağlar. Ağır vuruş Savaşçının saldırısını arttırırken zırh değerini %25 düşürür ve maksimum zırhını 30 yapar.Defansif dövüşmeyi kapatır.Sert vuruş ve ağır vuruş yeteneklerini yapabilmeyi sağlar. 1 puanda 12 saldırı arttırır.1 puandan itiberen her bir puan 2'lik saldırı artışı sağlar.5 puandan itibaren her puan kritik geldiğinde ağır vuruşun %5 daha az kudret tüketmesini sağlar.15 puanda sert ve ağır vuruş yeteneklerinin hasarları silaha bağlı olarak artar,normal vuruşlar etkilenmez.15 puanda süpürme saldırısının hasarı 2 katına çıkar.

    Yetenek Sistemindeki Değişiklikler:Hızlı Dövüşme yeteneği kaldırılmış yerine Ofansif Dövüşme getirilmiştir.

    Sert vuruş: Ofansif dövüşme açılmadan yapılamaz.

    Defansif dövüşme: Kudret gereksinimi 1 puana düşürülmüştür.
    Süresi sınırsız hale getirilmiştir. Ofansif dövüşme açıldığı zaman otomatik olarak kapanır. Sakınma, kışkırtma, savaş narası ve hedef saptırmayı yapabilmeyi sağlar. Savaşçının zırhını üzerindeki zırh bonuslarının %25’i kadar arttırır. Hasarını %25 düşürür. Yarattığı hiddeti %25 arttırır. 15 puanda savaşçının zırh limitini %70 yapar ve süpürme saldırısının kudret gereksinimini yarı yarıya düşürür. 15 puanda Saldırısı ve Kanatma yetenekleri fazladan hiddet yaratır.

    Kışkırtma: Yapılması için defansif dövüşme gereklidir.

    Sakınma: Kudret gereksinimi 1 puana düşürülmüştür.
    Sakınmanın süresi sınırsız yapılmıştır. Yenilenmesi 60 sn olmuştur. Sakınmanın alan etkisi kaldırılmıştır.
    Ofansif dövüşme açıldığında bozulur.
    5 puanda maximum enerji efsunlarının 2 kat etki etmesini sağlar.

    Durdurma: Kudret gereksinimi yarıya indirilmiştir.

    Kanatma: Defansif dövüşme açıksa fazladan hiddet yaratır. Kudret gereksinimi yarıya indirilmiştir. Yenilenmesi yarı yarıya azaltılmıştır.

    Zihin Toplama: Kanatma yeteneğini bozar.

    Dikkat Dağıtma: Artık dikkat dağıtma yeteneğinin etkileri, farklı oyuncular tarafından aynı düşman üzerinde kullanıldığında birikmiyor. En güçlü olan yeteneğin etkileri, diğerlerinin yerine geçiyor.
    Kudret gereksinimi yarıya indirilmiştir.

    Savaş Narası: Yapılması için defansif dövüşme gereklidir. Artık etkilenmez durumdaki düşmanlara Savaş Narası atılamayacak. Alan etkili savunma bonusu kaldırılmıştır. Savaşçı hedefine Nara yeteneğini kullandığında, hedef Nara yeteneği kullanan yerine başka bir kişiye saldırıyordu. Artık kullanıldığı an hedefe hiddet yükleyecek

    Ağır Vuruş: Ofansif dövüşme açılmadan, yapılamaz.

    Sert vuruş: Savaşçı'nın Zihni tutulmuş düşmana sert vuruş ile çifte hasar vermesi kaldırıldı. Fakat konsantrasyon durumundaki büyücüye ekstra hasar vermeye devam edecektir.

    Süpürme Saldırısı: Kudret gereksinimi %65 azaltılmıştır.

    Hedef Saptırma:Defansif dövüşme açılmadan, yapılamaz.

    Büyücü yetenekleri değişiklikler:

    Meteorit: 15 puanda, yaratıklara atıldığında, kritik geldiğinde üzerindeki fiziksel hasar veren eşyaların bonusları, daha fazla etki eder.

    Fiziksel Bilgi: 15 puanda, Meteorit büyüsü yaratıklara atıldığında, üzerindeki bütün fiziksel hasar veren eşyaların 4 katı kadar hasar bonusu, ana hasara eklenir.

    Buz Oku: 15 puanda, yaratıklara atıldığında, kritik geldiğinde üzerindeki buz hasarı veren eşyaların bonusları, daha fazla etki eder.

    Buz Bilgisi: 15 puanda Buz Oku büyüsü yaratıklara atıldığında, üzerindeki bütün buz hasarı veren eşyaların 4 katı kadar hasar bonusu, ana hasara eklenir.

    Ateş Çemberi: 15 puanda, yaratıklara atıldığında, kritik geldiğinde üzerindeki ateş hasarı veren eşyaların bonusları, daha fazla etki eder.

    Ateş Bilgisi: 15 puanda Ateş Çemberi büyüsü yaratıklara atıldığında, üzerindeki bütün buz hasarı veren eşyaların X katı kadar hasar bonusu, ana hasara eklenir.

    Büyü Bozma: Kanatma etkilerini bozar.

    Konsantrasyon: Konsantrasyon açıkken, büyülerin kritik şanslarına eşyalardan ve iksirlerden gelen eşya bonusu bir kez daha eklenir. 15 puanda yaratıklara atıldığında, Meteorit, Buz Oku ve Yıldırım büyülerinin yenilenme sürelerini 1 sn. Düşürür.
    Yıldırım: 15 puanda, yaratıklara atıldığında, kritik geldiğinde üzerindeki elektrik hasarı veren eşyaların bonusları, daha
    fazla etki eder.

    Elektrik Bilgisi: 15 puanda Yıldırım büyüsü yaratıklara atıldığında, üzerindeki bütün elektrik hasarı veren eşyaların 4 katı kadar hasar bonusu, ana hasara eklenir.

    Tesla Küresi: Tesla kürelerinin zekaları arttırıldı. Artık sahibine saldıran düşmanlara saldıracak ve kendisi de diğer düşmanlardan hiddet çekecek. Ayrıca büyücüler Tesla kürelerini diledikleri bir hedefe yönlendirebilirler. Hedef menzilde ise küre belirtilen hedefe saldırır. Bunun için Büyücülerin tesla küresi aktifken düşman bir hedef seçip tekrar tesla küresi yeteneğini kullanmaları gerekir. Bu kullanım kudret harcamaz.

    Zihin Saldırısı: 10 puandan itibaren yaratıklar için etki süresini 3 kat arttırır.Yarattığı hiddet %25’ine düşürülmüştür. Zihin saldırısı düşman hedefe artık hasar vermeyecek

    Şifacı yetenekleri değişiklikler:

    Ruh Kalkanı:15 puan verildiğinde max zırh’ın %70 olduğu, artık kişisel bilgi panelinde görülebiliyor.
    1 puanda 10 saldırı ve her bir ilave puanda 2 saldırı puanı verir.

    Zehirleme: 15 puanda, yaratıklara atıldığında, kritik geldiğinde üzerindeki zehir hasarı veren eşyaların bonusları, daha fazla etki eder.

    Asit Bilgisi: 15 puanda Asit Saldırısı büyüsü yaratıklara atıldığında, üzerindeki bütün asit hasarı veren eşyalar kadar hasar bonusu, ana hasara eklenir.

    Çağrı: Şifacının hayvanının zeka seviyesi arttırıldı. Artık sahibine saldıran düşmanlara saldıracak ve kendisi de diğer düşmanlardan hiddet çekecek. Ayrıca şifacılar hayvanlarını diledikleri gibi yönlendirebileceklerdir. Evcil hayvan aktif durumdayken artık Çağrı yeteneğini değişik hedefler üzerine kudret harcamadan tekrar kullanarak yönlendirebilirler.

    Büyü Bozma: Yaratıkların Kanatma etkisini bozabilir.


    Grup bölgeleri özellikleri:
  • Bir grup bölgesine sadece bir grup girebilir.(6 oyuncudan oluşan bir grup). Grup Bölgesi’ne girmek isteyen diğer gruplar ise aynı bölgenin başka kopyalarına girerler (Er meydanı gibi). Eğer Grup Bölgesi’nde ki oyuncu oyuncu sayısı 3’ün altına düşerse geri kalan oyuncular atılır ve Grup Bölgesi sıfırlanır.
  • Grup bölgelerinin girişleri, çeşitli bölgelerde bulunurlar. Bu bölgelere grup lideri giriş yapar ve bütün grup aynı anda bölgeye geçer. Kurulan grup, normal bölgelerden farklı olarak, bölgeye girildiğinde bozulmaz.
  • Her grup bölgesi için, minimum bir seviye limiti vardır. Bu limitin altındakiler, bölgeye giremezler.
  • Grup lideri, herhangi birini bölgeden atabilir. Atılan kişi bölgenin çıkışına ışınlanır. Gruptan herhangi biri grubu veya bölgeyi terk ederse, bölgenin çıkışına ışınlanır.
  • Eğer gruptakilerden biri oyundan düşerse, tekrar grup bölgesinde oyuna girer.
  • Grup bölgeleri hataları affetmez. Oyuncular öldükleri takdirde, yeniden canlana basarsa, bütün eşyalarının eskimesi sıfırlanır. Bölge girişinde normalden pahalı bir örs bulunur.
  • Grup bölgeleri zorludur. Grup bölgesinde, gruptan herhangi biri savaş halinde iken, kimse oturamaz, yatamaz, kudretini ve enerjisini hızlı dolduramaz.
  • Bazı "Devriyeler" hariç, grup bölgelerinde ölen yaratıklar dirilmez.
  • Grup bölgelerindeki yaratıklar, çok güçlüdür ve oyuncular tarafından teke-tek öldürülebilmeleri çok zordur.
  • Grup bölgelerine girecek grubun üyeleri arasında en fazla 10 seviye fark olabilir.
  • Grup bölgelerindeki yaratıklar, normal yaratıklardan daha fazla deneyim puanı verirler.
  • Her grup bölgesinin tamamlanması için gereken bir süre limiti vardır. Bu sürede grup bölgesi tamamlanmadığı takdirde, bütün grup bölgeden dışarı atılır ve bölge sıfırlanır.
  • Miğrat görevleri Yusuf Ağabey'den alınır. Görevleri alabilmeniz için Arzuhalci tarafından verilen zincir görevlerini yapmış ve en az 43 seviye olmanız gereklidir.
  • Sığınaklar görevleri Sahaf Necmi'den alınır.
İKV'den Haberdar Olun!

http://www.facebook.com/istanbulkiyametvakti[/center]
Cevapla