konfucyusss yazdı:
2 vuruş deparıyla yedin 2 vuruş dikkatiyle yedin 2 vuruşta durdurmasıyla yedin mi en az 2500 hasardan 15bin hasar alırsın şifacının canı 14bin. Durdurmayı büyü bozman 1 olduğu için bozamazsın. Gazap aktif olduğu için cankurtaran atamazsın. bunun yanında karşındaki kişi asit + zehir direnç iksir içtiği zaman 300+300 direnci olacak karakter puanlarını asite yatırırsa asit direnci 540 olacak. senin her asit vuruşun %50 düşecek. 20 bin(örnek olarak verilmiş bir rakamdır) canı olan bir savaşçıyı normalde 5 asitle kesebilecekken bu sefer 10 asitle keseceksin çünkü vuruş hasarların yarıya düşecek. 10 asiti 30 saniyede atarsın 30 saniyede yaklaşık 80 kudret harcarsın zırh iksiri içtiğin için 36 saniye iksir yenileme süren olur olmasa bile 30 saniyede savaşçı sana 5 ağır 5 sert vuruş yapabilir. buda 2000 hasardan 20000 hasar alman anlamına gelir. Can iksirimi içeceksin kudret iksiri mi? Can iksiri içersen kudretsiz kalacaksın kudret iksiri içersen canın olmayacak kendini şifalayamayacaksın. Yani anlayacağın her türlü kombinasyonu kesmen biraz zor gibi gibi... bu olayı sıradan karşılaştığın bir savaşçıya karşı söyledim. Diyeceksin ki asit direnç vermiş kaç savaşçı var? ya varsa ? ? ? OkO olarak düşünürsek bu tamamen imkansız derim. Tabi siz OkO'ları nasıl yaptığınıza bağlı...
konfüçyüs
Şifacının canı 14000 mi?Yok artık sallamanında bir sınırı olur.Şifacının canı 18000'dir.Al sana kanıt.
weissmann yazdı:sevgili konfüçyüs kardeşim en başta yazan (asit saldırısı 2 (II) ) tılsımının ne işe yaradığını bilsen kudreti hiç hesaba katmazsın ve kk yerine dino yada supra çekileceğini bilirsin
asit saldırısı 2(||) sınırsız kudret mi veriyor? yoksa benim bildiğim %30mu düşürüyor? %30 düşürürse normal asit vuruşun için harcanan 9 kudreti 6,3 kudrete düşürecek ama sürede bir değişim olmayacak
30 saniyede sınıflardan alacağın hasarlara bakalım;
savaşçı karakterin'den 5 ağır 5 sert vuruş (yeteneksiz vuruşları saymıyorum) 2500 hasar alsan 25000 hasar alırsın. suprayı(kaç can verdiğini bilmiyorum) yada dinoyu içtin 8 bin 18 bin canı varmış şifacının ZIPKIN arkadaş bilgilendirdi benim gibi cahili 18+8 = 26 bin can oldu hadi 27 bin olsun savaşçının 1 sefer yeteneksiz vurmasıyla öleceğin aşikar. peki bu sürede savaşçıyı öldürebilecekmisin? Ha birde onun iksir içmemesini sağlayabilecekmisin?
Büyücü karakterinde = Meteroit 1'inin olmadığını varsayarsak 3 saniyede 1 sadece meteroit atacağını varsayarsak 30 saniyede 10 meteroit atabilir. Kons açarsa hasarı artacak iksir yenileme süresi bile yetişemeden imam selayı okumaya başlar. Birde varsay ki M1i var 30 saniyede 15 vuruş eder ki sadece meteroit... Alacağın hasarların hesaplamasını ben yapmak istemiyorum.
Burda amacım size muhalif olmak değil. Sadece her açıdan olaya bakmadan bu tür iddalı cümlelerle herşeyin yapılabileceğini söylenmesini hoş bulmuyorum. OkO'da birini kesmek yada karşındakini kesmek tamamen şans'a bağlı. Bu anlaşıldığı taktirde her hangi bir tür kombinasyonla karşınıza kim gelirse gelsin kesebileceğinizin yada kesemeyeceğinizin garanti olduğunu bilirsiniz.
Şifacı ikv içerisinde en geniş kombinasyona sahip sınıftır. Sadece 1 yetenek dilimi ile her sınıfın her türlü yeteneğini kesmek imkansızdır.
Çok basit örnek bu yetenek dilimiyle benim şifacımı kesmen imkansız.
sevgili kardeşim dediklerin hoş güzelde öle bi yazıyosinki sanki büyücüde savaşçıda sana her daim 20 bin hasar verecekmiş gibi yazman mantıksız ha sen armut gibi durduğun yerde durursan amenna.
büyücü kons açsa kaç yazar koyarsın zehiri gidersin iki adım geri büyücüde bakar karşıdan yaklaşsada vursam diye o konstayken sen oturur ilerde çay demlersin o arada zehirden yiyeceğini yerzaten en fazla yapabileceğide varsa zihini basar zihini kaçar.
ofansada gelincede ilk deparla durdurmada dino yada supra ile yırtacağın için dikkat atsa dahi daha sana yaklaşamayacağı için güle oynaya kesersin o ixirini içecek deparı durdurması vs. gelecek o arada senin ixirin gelecek vs. vs.
Meteorit 2 (I) Meteorit büyüsü kritik vurursa rakibin zırhını azalta miktarını %25 yapar.
Meteorit 2 (II) Meteorit büyüsü kritik vurursa rakibin zırhını azalta miktarını %30 yapar.
Meteorit 2 (III) Meteorit büyüsü kritik vurursa rakibin zırhını azalta miktarını %35 yapar.
Meteorit (I) Meteorit büyüsü kritik vurursa rakibin zırhını azaltma süresini 6 saniye yapar.
Meteorit (II) Meteorit büyüsü kritik vurursa rakibin zırhını azaltma süresini 8 saniye yapar.
Meteorit (III) Meteorit büyüsü kritik vurursa rakibin zırhını azaltma süresini 10 saniye yapar.
Konsantrasyon 1 (I) Konsantrasyon yeteneğini uygulayan kişi %25 hareket edebilir.
Konsantrasyon 1 (II) Konsantrasyon yeteneğini uygulayan kişi %50 hareket edebilir.
Konsantrasyon 1 (III) Konsantrasyon yeteneğini uygulayan kişi %100 hareket edebilir.
bunlar büyücülerin kullandıkları tılsımların en başında gelenlerden bazıları... Yani adam kons açtığında sen gidip çay demleyemezsin zehir atarsan genelde büyü bozmaları 15 olduğu için en fazla 9 saniye avantaj sağlarsın kendine artı asit atma menzilinde olacağından büyücü kons açsa dahi o menzilden çıkana kadar en az 3 fiziksel hasar alırsın bununda ne kadar hasar verebileceğini düşün. Sen sadece zehir hasarı verirken adam sana peşpeşe fizikselleri atacak. Sen iksirini içmişken büyücünün canı belki 60a bile düşmemiş olur. Ki bunun yanında birde tesla gibi bir olayı var büyücünün seni sersemletmeden menzilinden çıkabilecekmisin ? Ki çıkarsan bu tamamen şansa ama oturayım çay demleyip piknik yapayım 2 sigara tüttüreyim diyemezsin.
Ofansif Dövüşme 2 (I) Sert ve ağır vuruş yeteneklerinin hasarlarını %10 arttırır.
Ofansif Dövüşme 2 (II) Sert ve ağır vuruş yeteneklerinin hasarlarını %20 arttırır.
Ofansif Dövüşme 2 (III) Sert ve ağır vuruş yeteneklerinin hasarlarını %30 arttırır.
Ofansif Dövüşme (I) Sert ve ağır vuruş yeteneklerinin hasarlarını %10 arttırır.
Ofansif Dövüşme (II) Sert ve ağır vuruş yeteneklerinin hasarlarını %20 arttırır.
Ofansif Dövüşme (III) Sert ve ağır vuruş yeteneklerinin hasarlarını %30 arttırır.
Dikkat Dağıtma (I) Rakibin hareket hızını %20 düşürür.
Dikkat Dağıtma (II) Rakibin hareket hızını %40 düşürür.
Dikkat Dağıtma (III) Rakibin hareket hızını %60 düşürür.
Sana yaklaşamayan bir savaşçının Dikkat Dağıtma (III)'ü varsa ne kadar kaçabileceksin ? Ofanslarının 2side olduğunu varsayarsak 4 bin max hasarı olan bir savaşçının 6760 max hasarı olacağı anlamına gelir. senin zırhın %70 2028 max hasarla sana saldıracak anlamına gelir. Ki buna karakterin vuruş gücü (Zeka-Güç) ekli değil bunuda eklersen yaklaşık olarak sana 3000 gibi bir hasar verir. Dikkat dağıtmayla yürüme moduna geleceğin için seni yakalaması için koşmasına yada depar atmasına gerek kalmaz. Bunu büyü bozman 1 olacağı için bozamayacağından dolayı kendi kaderine razı olacaksın. Durdurma attığınıda varsayarsak sonucu sen düşün seni kaç tane supra kaç dinazor kurtarır?
Şifacı içinse asit ve zehir hasarlarıyla kesmen imkansız... Hani her türlü kombinasyon diye söylediğin için bunu yazıyorum. Bunun denemesini yapmak ise çok basit.
İyi bir şifacı diğer tüm sınıfların artılarını ve eksilerini bilen ona göre hareket eden şifacıdır. 4 tane güzel tılsım bulup önüne gelen herşeyi kesebileceğini düşüncesine kapılmaz. Hani derler ya "Elin yumruğunu yemeyen kendi yumruğunu balyoz sanarmış" diye. Sanırım öyle birşey...
Verdiğim rahatsızlıktan dolayı özür diler. Muhalif olduğum konudan dolayı kusuruma bakmamanızı ister iyi oyunlar dilerim.
Gazap ila iyileştirmeyi bir arada tutmak her yiğid şifacının işi değildir. Şahsen daha Gazap Şifacı olmadım ama eğer ki olursam karakteri tam anlamıyla kıvama getirebilmek için Şifa Çemberini 15 yapma geri duyuyorum. Daha sonra değiştirebilirim.
Meteorit 2 (I) Meteorit büyüsü kritik vurursa rakibin zırhını azalta miktarını %25 yapar.
Meteorit 2 (II) Meteorit büyüsü kritik vurursa rakibin zırhını azalta miktarını %30 yapar.
Meteorit 2 (III) Meteorit büyüsü kritik vurursa rakibin zırhını azalta miktarını %35 yapar.
Meteorit (I) Meteorit büyüsü kritik vurursa rakibin zırhını azaltma süresini 6 saniye yapar.
Meteorit (II) Meteorit büyüsü kritik vurursa rakibin zırhını azaltma süresini 8 saniye yapar.
Meteorit (III) Meteorit büyüsü kritik vurursa rakibin zırhını azaltma süresini 10 saniye yapar.
Konsantrasyon 1 (I) Konsantrasyon yeteneğini uygulayan kişi %25 hareket edebilir.
Konsantrasyon 1 (II) Konsantrasyon yeteneğini uygulayan kişi %50 hareket edebilir.
Konsantrasyon 1 (III) Konsantrasyon yeteneğini uygulayan kişi %100 hareket edebilir.
bunlar büyücülerin kullandıkları tılsımların en başında gelenlerden bazıları... Yani adam kons açtığında sen gidip çay demleyemezsin zehir atarsan genelde büyü bozmaları 15 olduğu için en fazla 9 saniye avantaj sağlarsın kendine artı asit atma menzilinde olacağından büyücü kons açsa dahi o menzilden çıkana kadar en az 3 fiziksel hasar alırsın bununda ne kadar hasar verebileceğini düşün. Sen sadece zehir hasarı verirken adam sana peşpeşe fizikselleri atacak. Sen iksirini içmişken büyücünün canı belki 60a bile düşmemiş olur. Ki bunun yanında birde tesla gibi bir olayı var büyücünün seni sersemletmeden menzilinden çıkabilecekmisin ? Ki çıkarsan bu tamamen şansa ama oturayım çay demleyip piknik yapayım 2 sigara tüttüreyim diyemezsin.
Ofansif Dövüşme 2 (I) Sert ve ağır vuruş yeteneklerinin hasarlarını %10 arttırır.
Ofansif Dövüşme 2 (II) Sert ve ağır vuruş yeteneklerinin hasarlarını %20 arttırır.
Ofansif Dövüşme 2 (III) Sert ve ağır vuruş yeteneklerinin hasarlarını %30 arttırır.
Ofansif Dövüşme (I) Sert ve ağır vuruş yeteneklerinin hasarlarını %10 arttırır.
Ofansif Dövüşme (II) Sert ve ağır vuruş yeteneklerinin hasarlarını %20 arttırır.
Ofansif Dövüşme (III) Sert ve ağır vuruş yeteneklerinin hasarlarını %30 arttırır.
Dikkat Dağıtma (I) Rakibin hareket hızını %20 düşürür.
Dikkat Dağıtma (II) Rakibin hareket hızını %40 düşürür.
Dikkat Dağıtma (III) Rakibin hareket hızını %60 düşürür.
Sana yaklaşamayan bir savaşçının Dikkat Dağıtma (III)'ü varsa ne kadar kaçabileceksin ? Ofanslarının 2side olduğunu varsayarsak 4 bin max hasarı olan bir savaşçının 6760 max hasarı olacağı anlamına gelir. senin zırhın %70 2028 max hasarla sana saldıracak anlamına gelir. Ki buna karakterin vuruş gücü (Zeka-Güç) ekli değil bunuda eklersen yaklaşık olarak sana 3000 gibi bir hasar verir. Dikkat dağıtmayla yürüme moduna geleceğin için seni yakalaması için koşmasına yada depar atmasına gerek kalmaz. Bunu büyü bozman 1 olacağı için bozamayacağından dolayı kendi kaderine razı olacaksın. Durdurma attığınıda varsayarsak sonucu sen düşün seni kaç tane supra kaç dinazor kurtarır?
Şifacı içinse asit ve zehir hasarlarıyla kesmen imkansız... Hani her türlü kombinasyon diye söylediğin için bunu yazıyorum. Bunun denemesini yapmak ise çok basit.
İyi bir şifacı diğer tüm sınıfların artılarını ve eksilerini bilen ona göre hareket eden şifacıdır. 4 tane güzel tılsım bulup önüne gelen herşeyi kesebileceğini düşüncesine kapılmaz. Hani derler ya "Elin yumruğunu yemeyen kendi yumruğunu balyoz sanarmış" diye. Sanırım öyle birşey...
Verdiğim rahatsızlıktan dolayı özür diler. Muhalif olduğum konudan dolayı kusuruma bakmamanızı ister iyi oyunlar dilerim.
konfüçyüs
O tılsımları kullanan büyücü görmedim Beyazköşk'te ama [Ofansif Dövüşme 2 (III)]'lü [Dikkat Dağıtma (III)]'lü çok savaşçı yatırdım bu yeteneklerle.
İlk hasardan sonra geri çekilmenin olmadığı oKo'larda çok acımasız bir sınıftır şifacı.
Sende eski bir şifacısın yemeğin baharatından anlarsın.
ÖNEMLİ: Doğru ve tam yazımı ile <Kuzgun Ve Yolcu>loncasındakiGraphene [59], ÇÖREKADAM [59],SigmoidSinus [59]karakterlerimden başka karakterim yoktur.