METEORİT


ஞ 1. Seviyeden İtibaren Kullanılabilen Bir Yetenektir.
ஞ Düşmana Fiziksel Hasar Verir.
ஞ Yıldırımdan Sonra En Yüksek Menzilli Yetenektir.
ஞ Etki - Tepki Süresi Kısadır.
ஞ Düşmanın Savuması Fazla ise ''Hedef Büyüye Direndi'' Yazısı ile Karşılaşmanız Söz Konusudur.
ஞ Meteorit Saldırısı Dirençler ile Engellenemez, Direnç Puanları ile Verdiği Hasar Azaltılamaz.
ஞ Zırh Ne Kadar Yüksekse Meteorit O Kadar Az Vurur, Yani Meteoritten Az Hasar Almanın Tek Yolu Zırhı Yüksek Tutmaktır. Yine de Bu Saldırı Hiçbir Zaman Tam Olarak Engellenemez.
ஞ Bu Yetenekten En Çok Etkilenen Sınıf Büyücüler ve Büyücü Sınıfı Yaratıklardır. Bunun Nedeni Zırhlarının Düşük Olmasıdır.
ஞ Direnç Kırma Yeteneği Düşmanın Zırhını Azaltmayacağından Bu Yetenekle Kombin Edilmez.
ஞ Meteorit Saldırısı Karşıdaki Düşmanın Büyü Bozma Atması Halinde Bozulabilir.
ஞ Meteorit Saldırısı ile Kritik Vurmanız Durumunda Düşmanın Zırhı 4,5 Sani Boyunca %20 Azalır. Zırhın Silindiği Bu Süre Zarfında Düşmana Yapılacak Her Türlü Fiziksel Saldırı Düşmanın Daha Çok Hasar Almasını Sağlayacaktır.
ஞ Meteorit Saldırısı ''Maksimum Hasar'' ve ''Büyü Hasarı [Ateş]'' Efsunlarından Etkilenmez.
''Büyü Hasarı [Fiziksel]'' ve ''Büyü Kritik Şansı'' Efsunları ile Güçlendirilebilir.
ஞ 15 Puanda ise Düşman Size Kritik Vurduğunda Aldığınız Hasarın %15'ini Düşürür.
ஞ Meteorit Saldırısının Etkisi Fiziksel Bilgiye 15 Puan Verilmesi Durumunda Normal Düşmanlar Yerine Yaratıklara Karşı Kullanıldığında 4 Katına Çıkmaktadır. Bu Nedenle İlk Vuruşunuz Kritik Gelirse 2. Vuruşunuz Yaratığı Daha Fazla Etkileyecektir.
ஞ Konsantrasyon Yeteneği ile Meteorit Saldırısının Hasarı ve Kritik Şansı Arttırılabilir.
ஞ Meteorit Yeteneğine 15 Puan Verilecekse, Fiziksel Bilgiye de 15 Puan Verilmesi Doğru Bir Karar Olacaktır.
BUZ OKU


ஞ 10. Seviyeden İtibaren Kullanılabilen Bir Yetenektir.
ஞ Düşmana Element Hasarı Verir.
ஞ Menzili Yıldırım ve Meteorite Göre Düşüktür.
ஞ Etki - Tepki Süresi Yüksektir.
ஞ Düşmanın Element Buz Direnci Fazla ise Buz Oku Düşmana Vuracak Fakat Düşmanın Canı Azalmayacaktır.
ஞ Buz Oku Saldırısının Hasarı Element Buz Direnci ile Engellenebilir, Verdiği Hasar Azaltılabilir.
ஞ Buz Oku Saldırısı Savunma ve Zırhtan Olumlu-Olumsuz Şekilde Etkilenmez.
ஞ Direnç Kırma Yeteneği Düşmanın Buz Direncini Azaltacağından Normal Vuruşlarınızın Çok Çok Üstünde Vuruşlar Yapabilirsiniz.
ஞ Buz Oku Saldırısı Düşmanın Büyü Bozma Atması Halinde Bozulabilir.
ஞ Buz Oku Saldırısı ile Kritik Vurmanız Halinde Düşman 1 Saniye Boyunca Tutulma Geçirir ve Hareketsiz Kalır. Yeteneğe 15 Puan Vermeniz Halinde Her Vuruşunuz Düşmanı %20 Oranında Yavaşlatacaktır.
ஞ 15 Puanda ise Düşman Size Kritik Vurduğunda Aldığınız Hasarın %15'ini Düşürür.
ஞ Buz Oku Saldırısının Etkisi Buz Bilgisine 15 Puan Verilmesi Durumunda Normal Düşmanlar Yerine Yaratıklara Karşı Kullanıldığında 4 Katına Çıkmaktadır. Bu Yüzden Direnç Kırma ile Mükemmel Bir Kombin Oluşturur.
ஞ Buz Oku Saldırısı ''Hasar (Buz)'' Efsunundan Etkilenmez.
''Büyü Hasarı (Buz)'' ve ''Büyü Kritik Şansı'' Efsunları ile Güçlendirilebilir.
ஞ Konsantrasyon Yeteneği ile Buz Oku Saldırısının Hasarı ve Kritik Şansı Arttırılabilir.
ஞ Buz Oku Yeteneğine 15 Puan Verilecekse, Buz Bilgisine de 15 Puan Verilmesi Doğru Bir Karar Olacaktır.
ஞ Kutup Rüzgarı Yeteneği, Buz Bilgisi yada Buz Oku Yeteneğinden Etkilenmez.
ATEŞ ÇEMBERİ


ஞ 20. Seviyeden İtibaren Kullanılabilen Bir Yetenektir.
ஞ Düşmana Element Hasarı Verir.
ஞ Menzili En Düşük Fakat Etki Alanı En Yüksek Yetenektir.
ஞ Etki - Tepki Süresi Oldukça Kısadır.
ஞ Tek Bir Kişiye Değil, Karakterin Çevresinde Ufak Bir Menzil İçindeki Bütün Düşmanlara Vurur.
ஞ Bu Yetenek Uzaktaki Düşmanlar İçin Kullanılamaz Çünkü Menzili Çok Çok Küçük Bir Alanı Kapsar. Düşman Menzil Dışında ise Yetenekten Etkilenmez. Size Saldırmak İçin Yanınıza Gelmek Zorunda Olan Melee(Yakıncı) Düşmanlara Karşı Birebirdir.
ஞ Düşmanın Element Ateş Direnci Fazla ise Ateş Çemberi Düşmana Vuracak Fakat Düşmanın Canı Azalmayacaktır.
ஞ Ateş Çemberi Saldırısının Hasarı Element Ateş Direnci ile Engellenebilir, Verdiği Hasar Azaltılabilir.
ஞ Ateş Çemberi Saldırısı Savunma ve Zırhtan Olumlu-Olumsuz Şekilde Etkilenmez.
ஞ Direnç Kırma Yeteneği Düşmanın Ateş Direncini Azaltacağından Normal Vuruşlarınızın Çok Çok Üstünde Vuruşlar Yapabilirsiniz. Direnç Kırma Yeteneği ile Birlikte Kullanılabilecek En İyi Yetenektir.
ஞ Ateş Çemberi Saldırısının Etkisi Ateş Bilgisine 15 Puan Verilmesi Durumunda Normal Düşmanlar Yerine Yaratıklara Karşı Kullanıldığında 4 Katına Çıkmaktadır. Bu Yüzden Direnç Kırma ile Mükemmel Bir Kombin Oluşturur.
ஞ Ateş Çemberi Saldırısı Düşmanın Büyü Bozma Atması Halinde Bozulamaz Çünkü Bu Yetenek Bir Alan Saldırısıdır ve Sadece Size İşlemediğinden Üzerinizde Negatif Bir Etki Oluşturmaz.
ஞ Ateş Çemberi Saldırısını Kullandığınızda Bazen Düşman Bu Yetenekten Etkilenmez. Böyle Durumlarda Ekranda ''Hedef Büyüye Direndi'' Yazısı Çıkmaz. Çünkü Bu Bir Alan Saldırısıdır.
Aynı Alan İçerisinde 240 Elektrik Dirençli A Kişisi ve 1000 Ateş Dirençli B Kişisi Varsa, Siz Ateş Çemberi Saldırısını Kullandığınızda A Kişisi Maksimum Hasar Alır Zira B Kişisi Hiç Hasar Almaz. Buna Alan Direnci Denir.
ஞ 15 Puanda ise Düşman Size Kritik Vurduğunda Aldığınız Hasarın %15'ini Düşürür.
ஞ Ateş Çemberi Saldırısı ''Hasar (Ateş)'' Efsunundan Etkilenmez.
''Büyü Hasarı (Ateş)'' ve ''Büyü Kritik Şansı'' Efsunları ile Güçlendirilebilir.
ஞ Konsantrasyon Yeteneği ile Ateş Çemberi Saldırısının Hasarı ve Kritik Şansı Arttırılamaz.
ஞ Ateş Bilgisi Meteorit Saldırısını Güçlendirmez.
ஞ Ateş Çemberi Yeteneğine 15 Puan Verilecekse, Ateş Bilgisine Kesinlikle 15 Puan Verilmesi Gerekmektedir.
YILDIRIM


ஞ 30. Seviyeden İtibaren Kullanılabilen Bir Yetenektir.
ஞ Düşmana Element Hasarı Verir.
ஞ Tek Bir Düşman Hedef Alınarak Kullanılır. Düşmanın Yakınında Farklı Düşmanlar Varsa Onlarda Etrafa Saçılan Elektrik Akımından Etkilenir ve Hasar Alırlar.
ஞ Düşman Üzerinde Statik Etki Bırakır, Bu Etki Katlanarak Artar. Maksimum Etki Süresi 20 Saniyedir.
ஞ Ana Hasarı Alan Düşman Üzerinde Statik Etki Kalır, Elektrik Akımına Maruz Kalanlarda ise Herhangi Bir Negatif Etki Oluşmaz.
ஞ Menzili En Yüksek Yetenektir. Elektrik Akımının Etki Alanı Ateş Çemberinden Yüksektir Fakat Verdiği Hasar Ateş Çemberine Oranla Oldukça Düşüktür.
ஞ Etki - Tepki Süresi Kısadır.
ஞ Düşmanın Element Elektrik Direnci Fazla ise Yıldırım Düşmana Vuracak Fakat Düşmanın Canı Azalmayacaktır.
ஞ Yıldırım Saldırısının Hasarı Element Elektrik Direnci ile Engellenebilir, Verdiği Hasar Azaltılabilir.
ஞ Yıldırım Saldırısı Savunma ve Zırhtan Olumlu-Olumsuz Şekilde Etkilenmez.
ஞ Direnç Kırma Yeteneği Düşmanın Elektrik Direncini Azaltacağından Normal Vuruşlarınızın Çok Çok Üstünde Vuruşlar Yapabilirsiniz. 3 Kat Kritik Etki Özelliği Sayesinde Çok İyi Bir İkili Oluştururlar.
ஞ Çevrenizde Ne Kadar Çok Büyücü Varsa Düşmanın Hayatta Kalma Süresi O Kadar Kısalır Çünkü Hedefin Üzerinde 3 veya Daha Fazla Statik Etki Kalmışsa Kritik Vuruş Geldiğinde %50 İhtimalle 3 Kat Kritik Hasarı Verebilirsiniz. Ne Kadar Büyücü O Kadar 3 Kat Kritik...
ஞ Yıldırım Saldırısı Büyü Bozma ile Bozulamaz Fakat Üzerinizdeki Statik Etkiyi Kaldırabilir ve 3 Kat Kritik Hasar Alma İhtimalini Ortadan Kaldırabilirsiniz.
ஞ Yıldırım Saldırısı Ana Düşmanın Çevresinde Oturmakta Olan Diğer Düşmanları Elektrik Akımı Sayesinde Ayağa Kaldırır.
ஞ Yıldırım Saldırısı ''Hasar (Elektrik)'' Efsunundan Etkilenmez.
''Büyü Hasarı (Elektrik)'' ve ''Büyü Kritik Şansı'' Efsunları ile Güçlendirilebilir.
ஞ Yıldırım Saldırısının Etkisi Elektrik Bilgisine 15 Puan Verilmesi Durumunda Normal Düşmanlar Yerine Yaratıklara Karşı Kullanıldığında 4 Katına Çıkmaktadır. Bu Yüzden Direnç Kırma ile Mükemmel Bir Kombin Oluşturur. Bir de 3 Kat Kritik Etki Gelirse Ciddi Bir Vuruş Gerçekleştirebilirsiniz.
ஞ Konsantrasyon Yeteneği ile Yıldırım Saldırısının Hasarı ve Kritik Şansı Arttırılabilir.
ஞ Normal Düşmanlara Karşı Elektrik Bilgisine 15 Puan Vermek Zorunlu Değildir. Yaratıklara Karşıyken 4 Katı Bonus Hasar İçin 15 Puan Verilmesi Önemlidir.
ஞ Elektrik Bilgisine Verilen Her Puan Tesla Küresinin Düşmana Verdiği Hasarı ve Statik Etkinin Düşman Üzerinde Kalma Süresini Arttırır.
KONSANTRASYON


ஞ 1. Seviyeden İtibaren Kullanılabilen Bir Yetenektir.
ஞ Sadece Kendi Üzerinizde Kullanabilirsiniz.
ஞ Ateş Çemberi Hariç Bütün Büyülerin Hasarını, Menzilini ve Kritik Şansını Arttırır.
ஞ Konsantrasyon Etkisindeki Büyücü Hareket Edemez. Bu Nedenle Konsantrasyon Özellikle Normal Düşmanlar Karşısında Kullanıldığında Sizi Açık Hedef Haline Getirebilir.
ஞ Bütün Yeteneklerin Yeniden Kullanım Süresini 1 Saniye Düşürür.
ஞ Kullanıldıktan Sonra Bozulamaz. Maksimum 6 Saniye Sürer.
DİRENÇ KIRMA


ஞ 10. Seviyeden İtiabren Kullanılabilen Bir Yetenektir.
ஞ Yalnızca Düşmanlar Üzerinde Kullanılabilir.
ஞ Ateş, Buz ve Elektrik Dirençlerini Düşürür, Asit ve Zehir Dirençlerini Düşürmez.
ஞ Direnç Kırma Etkisindeki Bir Düşmanın Direnci Sıfırın Altına Düşmüşse, Buz Oku ile %25, Ateş Çemberi ile %50 İhtimalle Kritik Vurabilirsiniz.
ஞ Maksimum Etki Süresi 8 Saniyedir.
ஞ Dokunulmaz Düşmanlar Üzerindeki Negatif Etki Kalkana Kadar Kullanılamaz.
ஞ Kalıcı Değildir, Etki Bozulabilir.
ஞ Meteorit Saldırısına Herhangi Bir Etkisi Yoktur.
ஞ ''Hedef Büyüye Direndi'' Durumu ile Karşılaşılmaz.
MEDİTASYON


ஞ 20. Seviyeden İtibaren Kullanılabilen Bir Yetenektir.
ஞ Sadece Kendi Üzerinizde Kullanabilirsiniz.
ஞ Enerji ve Kudret Yenilenmesini Arttırır.
ஞ Büyülerin Kritik Şansını Arttırır.
ஞ Büyülerin Hasarını yada Menzilini Arttırmaz.
ஞ Dokunulmaz Durumdayken Etkisi Devam Etmez, Eğer Dokunulmaz Olduğunuz Süre Sonunda Yeteneğin Süresi Bitmediyse Kalan Süre Dahilinde Yararlanabilirsiniz.
BÜYÜ BOZMA


ஞ 30. Seviyeden İtibaren Kullanılabilen Bir Yetenektir.
ஞ Kendi ve Müttefiklerinizin Üzerinde Kullanabilirsiniz.
ஞ %25 İhtimalle Tüm Negatif Etkileri Bozar.
ஞ Dokunulmaz Durumdayken Ne Kendi Üzerinizde Ne de Başkasının Üzerinde Kullanamazsınız.
ஞ Bazı Yaratıkların Üzerindeki Etkileri Bozmak Amacıyla da Kullanılabilir.
TESLA KÜRESİ


ஞ 40. Seviyeden İtibaren Kullanılabilen Bir Yetenektir.
ஞ Kendinize Yardımcı Olacak Elektrik Hasarı Veren Bir Tesla Kulesi Oluşturabilirsiniz.
ஞ Elektrik Bilgisine Verilen Her Puan Hasarını Arttırır.
ஞ Elektrik Direnci ile Hasarı Azaltılabilir, Hasarı Engellenebilir.
ஞ Düşmandan Uzaklaşmak İçin Kullanılabilir.
ஞ Kule Üzerinde Negatif Etkiler Bırakılabilir. Süresi Beklenmeden Düşman Tarafından Tamamen Yok Edilebilir.
ஞ Düşmanları Sersemletme Özelliğine Sahiptir. Bu Sayede Düşman Size Uzun Süre Yaklaşamaz.
ஞ Kule Elektrik Hasarı Verdiğinden Direnç Kırma Kulenin Vuruşlarını Arttırır.
ZİHİN SALDIRISI


ஞ 40. Seviyeden İtibaren Kullanılabilen Bir Yetenektir.
ஞ Düşmanlar Üzerinde Kullanılabilir.
ஞ Normal Düşmanlar Üzerinde 15 Saniye, Yaratıklar Üzerinde 45 Saniye Boyunca Etkilidir.
ஞ Mükemmel Bir Kaçış Mekanizmasıdır.
ஞ Etki Süresince Zihin Hapsindeki Düşman; Yetenek Kullanamaz, Saldıramaz, Saldırılamaz, Hareket Edemez Durumda Kalır.
ஞ Menzili Uzaktaki Düşmanları Hapsedecek Kadar Geniştir.
ஞ Zihin Hapsindeki Düşman, Üzerindeki her Türlü Pozitif - Negatif Etkiden Arınır. Süresi Yeterliyse Zihin Hapsinden Çıkıldığında Yetenekler Tekrar Etkili Olur.
ஞ 15 Puanda Etki Bozulamaz, Kaldırılamaz, Engellenemez.
KUTUP RÜZGARI


ஞ 40. Seviyeden İtibaren Kullanılabilen Bir Yetenektir.
ஞ Kendisi, Grup Arkadaşları ve Tüm Düşmanlar Üzerinde Aynı Anda Etkilidir.
ஞ Gerçek Etkisini Göstermesi İçin 15 Puan Verilmesi Önemlidir.
ஞ 15 Puanda Kendisi İçin 7 Saniye, Diğerleri İçin 10 Saniyedir.
ஞ Menzili Yeterince Geniştir. Yaklaşık 4 Ateş Çemberi Boyutundaki Alanı Etkiler.
ஞ Kaçmak İçin Yeterli Değildir, Rakipten Uzaklaşmak İçin Kullanılabilir.
ஞ Channeling Yani Etkisi Bozulamayan Yetenekler Esnasında Kendimizi ve Grubumuzu Kurtarmak İçin Kullanabiliriz.