6. sayfa (Toplam 6 sayfa)

Re: Defansif Dövüşme Tılsımı

Gönderilme zamanı: 12 Nis 2014 16:00
gönderen Detay
Oyunun zaten oturmamış olan PVP sisteminin Çemberlitaş Bölgesi ile bozulduğunu düşünüyorum. Herkes şansa bağlı olarak eşya düşürmeye başlayınca üretim sistemi çöktü.

Bu da yetmezmiş gibi, normal karşıladığım kolye ve yüzüklerin yanına bütün itemlerin tek efsuna sahip olması ve herkeste olma oranının artması tamamiyle bitirdi bu işi. Herkes robot gibi tekdüze bir karaktere sahip olduğu sürece bu süreç böyle devam edecek. Tüm bunlara tılsımlarda eklenince diyecek bir şeyim kalmıyor.

Re: Defansif Dövüşme Tılsımı

Gönderilme zamanı: 12 Nis 2014 16:12
gönderen VoYaGE
Detay yazdı:Oyunun zaten oturmamış olan PVP sisteminin Çemberlitaş Bölgesi ile bozulduğunu düşünüyorum. Herkes şansa bağlı olarak eşya düşürmeye başlayınca üretim sistemi çöktü.

Bu da yetmezmiş gibi, normal karşıladığım kolye ve yüzüklerin yanına bütün itemlerin tek efsuna sahip olması ve herkeste olma oranının artması tamamiyle bitirdi bu işi. Herkes robot gibi tekdüze bir karaktere sahip olduğu sürece bu süreç böyle devam edecek. Tüm bunlara tılsımlarda eklenince diyecek bir şeyim kalmıyor.
Tılsımların işlevi aslında tamda yeraltından sonra gelip grup bölgeleri ardına gelseydi daha keyifli olabilirdi.Tılsımları yaratık kesimini gerçekten çok kolaylaştırdı bence geç gelmiş bir eklenti daha önce gelmeliydi hol gibi dar sokaklar yerine yine meran gibi geniş bir alan açılabilir iflis gibi bir boss daha koyulabilirdi materyallerini orda düşürebilirdik.Bir türk yapımcının şu oyunu alıp evirip çevirip tekrar okusa 10 yıllık hikayesi var yani bunu görmemek için kör olmak lazım oyunun dili varda yapımcıların hepsine mi sövdü nedir bu oyuna karşı olan kinleri neden geliştirilmiyor vicdanı olan bir yapımcı yok mu ?

Re: Defansif Dövüşme Tılsımı

Gönderilme zamanı: 12 Nis 2014 16:20
gönderen LinkiNParkK
Refresh yazdı:
HeilHitler yazdı:"Alçak yerde, tepecik kendini dağ sayarmış."

Bu oyunun PVP'si ile atıp tutuyor, böbürleniyorsunuz da bu oyunda PVP sistemi mi var? PVP sisteminin hakkını veren oyunları oyna da orada da her önüne geleni rahatlıkla kes bakalım. Bu oyunda VS'den her zaman uzak durdum çünkü mantıklı bir PVP sistemi olmadı bu oyunun. En başta karakterler arasındaki dengesizliği gidersinler önce ondan sonra bir PVP'den ya da vs'den bahsedelim.

Şunu da söyleyeyim, bir oyunda üstü tam bir büyücü, savaşçı ya da şifacı: üstü tam olmayan 2 ya da 3 karşı karakteri veya kendi sınıfını kesemiyorsa, o oyundan hiçbir olmaz. İşte İKV bunun en büyük örneği.
Sonradan anladım ama bu oyunun oynanma sebeplerinden en önemlisi bu kötülediğin şey.Diğer oyunlarda iyi bir yere gelip ortalığın tozunu almak isteyen oyuncu zamanını ve parasını harcamalı.Ama bizim oyunumuzda böyle bir şey yok üzerini yücelen dizen bir savaşçı bile üzeri full ve tılsımlı olan büyücüyü kesebilir.Bu da şu anlama geliyor herkes zevk alabiliyor.Herkesin herkesi kesebilme ihtimali var.
Knight online metin 2 gibi saçma oyunlarda bu tür şeylerden söz ediliyor yok adam 2 -3 sene uğraşıyor sonra 5 -6 kişi kesiyor ..Bunun dışında son level olana kadar ayrı bir işkence ondan söz etmiyorum bile..En nefret ettiğim oyun sistemi bu sistemdir bu yüzden bu ve buna benzer oyunları oynamayı hiç denemedim.Yalnız size şunu söyleyeyim sizin bahsettiğiniz bir oyun sistemi mevcut ve benim hâlâ üyeliğim bulunmakta.Oyun içinde level atlamak çok sıkıntı olmuyor ve köküne kadar adaletli bir oyun her şeyi ile Zeka ve Hız istiyor Gerek PvP gerek PvE...Yeni yeni 90 lvl olan bir adam bile full pvp üstü çok rahat dizebiliyor , sürekli oynarsa 3 günde bir önceki sezonun PvP üstünü full dizebilir ..6 - 7 haftada ise en yüksek pvp itemleri alabiliyor sıfırdan başlamış bir adam için bu gerçekten çok adaletli bir şey anlamına gelir hiç çevresi olmasa bile yapabiliyor bunu , Adalet ve düzen buna denir .

Geleyim sizin bahsetttiğiniz konuya İKV konusuna : Herkesin birbirini kesebilme ihtimali var evet doğru bu adalet mi ? hayır değil neden mi ..Adam aylarca yıllarca gider Gaffara , Hol 'e gecesini gündüzünü verir ..Ama bir savaşçı 1 aylık full yücelen durdurma atar zihin tutulur yerdesin , veya kutup ve zihin kapalı olsun o ara eğer bb (III) yoksa hatta bazen olsa bile işlemiyor kendini bozamazsa yerde oluyor..Bunun neresinde adalet var ? 2 yıllık oyuncuya saygı yok 1 aylığa var ? Bir oyunun oyun olmasını istiyorsanız 2 tarafında tatmin edilmesi lazım ..

Çok eski itemlerin yeni itemlere mükemmel şekilde hasar vermemesi gerekiyor ki 1 aylık adam gelip başınıza dikilmesin diye.Ya böyle bir sistem yapılması lazım ya da çok fazla yeteneği olan ( doğal olarak çok tuş kullanılması gerekiyor) ,lagın olmayan , bir sistemin gelmesi lazım 2.cisi olamayacağına göre birincinin olması gerekiyor.

Bahsedilecek o kadar şey var ki kelimeler yetmez .Bu arada oynadığım oyunun adı World Of Warcraft idi . Ama her şeye rağmen yine bu oyuna çok saygım var dağlarca fark olmasına rağmen bu oyuna çok değer veriyorum . Ve bu oyunu günde 12 saat 16 saat oynuyorsam o oyuna günde 1 saat ayırmam bile yeterli oluyor ekonomik açıdan olsun üst bakımından olsun (PvP) ..Ayrıca bu oyunda çok çok çok daha fazla para yatırdım.

Her şey ile bu oyuna katlandım ve değer verdim..WoW(world of warcraft) da üyeliğim aktif olduğu halde bu oyunda isem ve yönetici arkadaşların çoğu bunları göremiyorsa diyecek söz kalmaz.Umarım iyi yerlere gelir oyun bunu istiyorum (z) .

Re: Defansif Dövüşme Tılsımı

Gönderilme zamanı: 13 Nis 2014 00:02
gönderen saglam
aslında bu tılsımın ilk kademesi iyi de hasarı arttırması gereksiz olmuş

Re: Defansif Dövüşme Tılsımı

Gönderilme zamanı: 14 Nis 2014 10:06
gönderen KRABBY
Merhaba,

Konu ilgili alana taşınmıştır. Lütfen buradan devam ediniz.

İyi forumlar.