Defansif Dövüşme Tılsımı

Kılıç ustaları hünerlerini birbirleriyle paylaşıp daha sert ve kritik vurmanın yollarını arıyorlar
Kullanıcı avatarı
SR7GEN
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 301
Kayıt: 21 Tem 2013 16:46
Sunucu: Kuklacı
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Hicret

Re: Defansif Dövüşme Tılsımı

Mesaj gönderen SR7GEN »

HeilHitler yazdı:Böyle artist artist konuşurken savaşçıyı ne kadar aptal yerine koyuyorsunuz. :D Karşıdaki savaşçı oyuncunun sizin uyguladığınız taktiği yiyeceğinden nasıl bu kadar emin olabiliyorsunuz? Eğer karşıdaki savaşçı yeteri kadar iyiyse çemberden kaçacaktır. Büyücü de yeteri kadar iyiyse, savaşçıya yakalanmayacaktır. Peki büyücü nereye kadar devam ettirecek bunu, hangi canla? Eğer ortaya bir iddia atıyorsanız, her savaşçı oynayan kişinin öyle olması gerekir. Yoksa bir gün savaşçıyı çok iyi kullanan birisi sizi susturabilir, benden söylemesi. (Kimseyle rekabete girmiyorum ya da çok iyi savaşçı, büyücü kullandığımı söylemiyorum. Sadece büyücüyü bu kadar büyütmeyin gözünüz de, hem de bu kadar dengesizlik varken.)
Senin söylediklerine şöyle ARTİST bi yanıt veriyim;
Savaşçıyı küçük düşürmek gibi bi niyetim yok zaten arkadaşlarımın da öyle düşündüğünü sanmıyorum. Ben akıllı bi büyücüden bahsettim.. Bunun neresini yanlış anladığını merak ettim? :idea:
O savaşçının büyücülere tek attığı günler mazide kaldı..
iyi forumlar :roll:
Sergen YENİCE
Kullanıcı avatarı
Symbian
Teşkilat Neferi
Teşkilat Neferi
Mesajlar: 517
Kayıt: 30 Haz 2013 14:02
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Kurtuluş

Re: Defansif Dövüşme Tılsımı

Mesaj gönderen Symbian »

Anlattıklarımdan özet çıkarırsak herşey oyuncu ve kombinasyonlarına bağlı. ;)
Kullanıcı avatarı
VoYaGE
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 374
Kayıt: 07 Haz 2013 13:19
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Karargah

Re: Defansif Dövüşme Tılsımı

Mesaj gönderen VoYaGE »

EYUNAL yazdı:
HeilHitler yazdı:Böyle artist artist konuşurken savaşçıyı ne kadar aptal yerine koyuyorsunuz. :D Karşıdaki savaşçı oyuncunun sizin uyguladığınız taktiği yiyeceğinden nasıl bu kadar emin olabiliyorsunuz? Eğer karşıdaki savaşçı yeteri kadar iyiyse çemberden kaçacaktır. Büyücü de yeteri kadar iyiyse, savaşçıya yakalanmayacaktır. Peki büyücü nereye kadar devam ettirecek bunu, hangi canla? Eğer ortaya bir iddia atıyorsanız, her savaşçı oynayan kişinin öyle olması gerekir. Yoksa bir gün savaşçıyı çok iyi kullanan birisi sizi susturabilir, benden söylemesi. (Kimseyle rekabete girmiyorum ya da çok iyi savaşçı, büyücü kullandığımı söylemiyorum. Sadece büyücüyü bu kadar büyütmeyin gözünüz de, hem de bu kadar dengesizlik varken.)
Keşke yaptığım yorumu dikkate alsaydın.Biraz daha açarak anlatıcağım sana.Normalde Buz kritik vurduğunda 1 sn durdurur peki benim dediğim tılsım (Buz Oku 1 (III) Buz oku kritik vuruş yaptığında, rakibi dondurma süresini %150 arttırır.) ile 2.5 sn civarı kritik attığında savaşçı duracak bu süre ateş çemberi ile hasar vermek için yeterli bir süredir ;) Buz yeteneğinin 1sn durdurması ile çok fayda getirirken Buz Oku 1 3 tılsımı ve Ateş Çemberi 1 3 tılsımı ile garanti tek yiyecektir (Direnç kırma şartı ile)
Üstte bulundurduğum resime bakarsan savaşçının gideceği yeri tahmin ederek ateş çemberi yeteneğini kullandım ve savaşçıda ateş çemberinin içine girdi sonuç kavurma :D
Ayrıca şunu da belirtmek isterim ateş çemberi kombinasyonu ile bir sürü savaşçı kestim bazen 3 savaşçı birden ve bunları ne 2. kademe tılsımım vardı nede 3. kademe.
Denge konusunda da seni haklı buluyorum ama bir büyücü asla çaresiz değildir

Buz 1 III ün doğru tıklamayla sadece 1 sn sürdüğünü biliyormuydun ? Özelliklede deparda iken sen durduğunu sanırsın ama doğru tıklamayı başarırsa bir anda arkana geçmiş olabiliyor buna sana attığı dikkatide eklersen böyle bir sonuç çıkabiliyor.Tılsım tam verimli çalışması için bir efekt lazım aynısı kritik meteorit gibi bunları yapabilecek grafiker olmadığı sürece tılsımın üstünde yazdığı veriye göre atıp tutmak ne kadar doğruysa senin yazdığında bir o kadarda doğru bilmem anlatabiliyormuyum ?

Buz kritikteki efekte gelince buz kapsulü adama çarptığında dağılıp ayaklarını buz tutması gibi aynı şifacıdaki kritik zehir geldiğinde altından duman çıkması ;
Meteoritin kritik attığında üstündeki etkiyi görebilmen için çarpı işareti gelebilir bu hem büyücüyü hemde diğer sınıflara bir uyarı vermiş olabilir ;

Sadece büyücü bakımından bunları söyliyebilirim hani diğer konulardada o çok bilge kişiler lafı ortaya atıp gelişecek göreceksiniz diyip oyun yönetiminin ekipteki sayısının azaldığını veya bir şekilde arttığını savunuyorsa bir liste yapmasını rica ediyorum bakalım oyunu sırtlıyan kimler varmış bakıp gurur duyalım...
Kullanıcı avatarı
EYUNAL
Antrepo Bekçisi
Antrepo Bekçisi
Mesajlar: 784
Kayıt: 21 May 2013 17:11
Konum: Ankara

Re: Defansif Dövüşme Tılsımı

Mesaj gönderen EYUNAL »

VoYaGE yazdı:
EYUNAL yazdı:
HeilHitler yazdı:Böyle artist artist konuşurken savaşçıyı ne kadar aptal yerine koyuyorsunuz. :D Karşıdaki savaşçı oyuncunun sizin uyguladığınız taktiği yiyeceğinden nasıl bu kadar emin olabiliyorsunuz? Eğer karşıdaki savaşçı yeteri kadar iyiyse çemberden kaçacaktır. Büyücü de yeteri kadar iyiyse, savaşçıya yakalanmayacaktır. Peki büyücü nereye kadar devam ettirecek bunu, hangi canla? Eğer ortaya bir iddia atıyorsanız, her savaşçı oynayan kişinin öyle olması gerekir. Yoksa bir gün savaşçıyı çok iyi kullanan birisi sizi susturabilir, benden söylemesi. (Kimseyle rekabete girmiyorum ya da çok iyi savaşçı, büyücü kullandığımı söylemiyorum. Sadece büyücüyü bu kadar büyütmeyin gözünüz de, hem de bu kadar dengesizlik varken.)
Keşke yaptığım yorumu dikkate alsaydın.Biraz daha açarak anlatıcağım sana.Normalde Buz kritik vurduğunda 1 sn durdurur peki benim dediğim tılsım (Buz Oku 1 (III) Buz oku kritik vuruş yaptığında, rakibi dondurma süresini %150 arttırır.) ile 2.5 sn civarı kritik attığında savaşçı duracak bu süre ateş çemberi ile hasar vermek için yeterli bir süredir ;) Buz yeteneğinin 1sn durdurması ile çok fayda getirirken Buz Oku 1 3 tılsımı ve Ateş Çemberi 1 3 tılsımı ile garanti tek yiyecektir (Direnç kırma şartı ile)
Üstte bulundurduğum resime bakarsan savaşçının gideceği yeri tahmin ederek ateş çemberi yeteneğini kullandım ve savaşçıda ateş çemberinin içine girdi sonuç kavurma :D
Ayrıca şunu da belirtmek isterim ateş çemberi kombinasyonu ile bir sürü savaşçı kestim bazen 3 savaşçı birden ve bunları ne 2. kademe tılsımım vardı nede 3. kademe.
Denge konusunda da seni haklı buluyorum ama bir büyücü asla çaresiz değildir

Buz 1 III ün doğru tıklamayla sadece 1 sn sürdüğünü biliyormuydun ? Özelliklede deparda iken sen durduğunu sanırsın ama doğru tıklamayı başarırsa bir anda arkana geçmiş olabiliyor buna sana attığı dikkatide eklersen böyle bir sonuç çıkabiliyor.Tılsım tam verimli çalışması için bir efekt lazım aynısı kritik meteorit gibi bunları yapabilecek grafiker olmadığı sürece tılsımın üstünde yazdığı veriye göre atıp tutmak ne kadar doğruysa senin yazdığında bir o kadarda doğru bilmem anlatabiliyormuyum ?

Buz kritikteki efekte gelince buz kapsulü adama çarptığında dağılıp ayaklarını buz tutması gibi aynı şifacıdaki kritik zehir geldiğinde altından duman çıkması ;
Meteoritin kritik attığında üstündeki etkiyi görebilmen için çarpı işareti gelebilir bu hem büyücüyü hemde diğer sınıflara bir uyarı vermiş olabilir ;

Sadece büyücü bakımından bunları söyliyebilirim hani diğer konulardada o çok bilge kişiler lafı ortaya atıp gelişecek göreceksiniz diyip oyun yönetiminin ekipteki sayısının azaldığını veya bir şekilde arttığını savunuyorsa bir liste yapmasını rica ediyorum bakalım oyunu sırtlıyan kimler varmış bakıp gurur duyalım...
Yazını okuduktan sonra biraz tebessüm ettim (: Tecrübeli bir büyücü bunu bilir bunu görebilmek için tılsıma gerek yok bile :roll: Savaşçı depar yeteneği ile sana geldiğinde kesinlikle kendine güvenerek kaçmak hata olur.Tetik durumunda kaçman gerekir bu esnada da direnç kırıp buz atıp 5 sn ara ile tekrar atman gerekir oldu ki adam sana yaklaştı tetikte durduğun için kutup açman gerekir burada hızlı karar almak çok önemlidir.Zaten buz oku yeteneği ile savaşçıyı durdurabilir isen u çekip çember atıp kaçmalısın (Yanından çember yeteneği efekti teğet geçicek mesafeden) bu süre içinde savaşçı 22 bin civarı hasar yemiş olur ayakta kalacağını hiç sanmam :D
Şunu da geçemeden söyleyemem uzman bir büyücü için 1 puanda ki zihin saldırısı yeteneğinin bile stratejik değeri vardır.
Kullanıcı avatarı
VoYaGE
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 374
Kayıt: 07 Haz 2013 13:19
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Karargah

Re: Defansif Dövüşme Tılsımı

Mesaj gönderen VoYaGE »

EYUNAL yazdı:
VoYaGE yazdı:
EYUNAL yazdı:
HeilHitler yazdı:Böyle artist artist konuşurken savaşçıyı ne kadar aptal yerine koyuyorsunuz. :D Karşıdaki savaşçı oyuncunun sizin uyguladığınız taktiği yiyeceğinden nasıl bu kadar emin olabiliyorsunuz? Eğer karşıdaki savaşçı yeteri kadar iyiyse çemberden kaçacaktır. Büyücü de yeteri kadar iyiyse, savaşçıya yakalanmayacaktır. Peki büyücü nereye kadar devam ettirecek bunu, hangi canla? Eğer ortaya bir iddia atıyorsanız, her savaşçı oynayan kişinin öyle olması gerekir. Yoksa bir gün savaşçıyı çok iyi kullanan birisi sizi susturabilir, benden söylemesi. (Kimseyle rekabete girmiyorum ya da çok iyi savaşçı, büyücü kullandığımı söylemiyorum. Sadece büyücüyü bu kadar büyütmeyin gözünüz de, hem de bu kadar dengesizlik varken.)
Keşke yaptığım yorumu dikkate alsaydın.Biraz daha açarak anlatıcağım sana.Normalde Buz kritik vurduğunda 1 sn durdurur peki benim dediğim tılsım (Buz Oku 1 (III) Buz oku kritik vuruş yaptığında, rakibi dondurma süresini %150 arttırır.) ile 2.5 sn civarı kritik attığında savaşçı duracak bu süre ateş çemberi ile hasar vermek için yeterli bir süredir ;) Buz yeteneğinin 1sn durdurması ile çok fayda getirirken Buz Oku 1 3 tılsımı ve Ateş Çemberi 1 3 tılsımı ile garanti tek yiyecektir (Direnç kırma şartı ile)
Üstte bulundurduğum resime bakarsan savaşçının gideceği yeri tahmin ederek ateş çemberi yeteneğini kullandım ve savaşçıda ateş çemberinin içine girdi sonuç kavurma :D
Ayrıca şunu da belirtmek isterim ateş çemberi kombinasyonu ile bir sürü savaşçı kestim bazen 3 savaşçı birden ve bunları ne 2. kademe tılsımım vardı nede 3. kademe.
Denge konusunda da seni haklı buluyorum ama bir büyücü asla çaresiz değildir

Buz 1 III ün doğru tıklamayla sadece 1 sn sürdüğünü biliyormuydun ? Özelliklede deparda iken sen durduğunu sanırsın ama doğru tıklamayı başarırsa bir anda arkana geçmiş olabiliyor buna sana attığı dikkatide eklersen böyle bir sonuç çıkabiliyor.Tılsım tam verimli çalışması için bir efekt lazım aynısı kritik meteorit gibi bunları yapabilecek grafiker olmadığı sürece tılsımın üstünde yazdığı veriye göre atıp tutmak ne kadar doğruysa senin yazdığında bir o kadarda doğru bilmem anlatabiliyormuyum ?

Buz kritikteki efekte gelince buz kapsulü adama çarptığında dağılıp ayaklarını buz tutması gibi aynı şifacıdaki kritik zehir geldiğinde altından duman çıkması ;
Meteoritin kritik attığında üstündeki etkiyi görebilmen için çarpı işareti gelebilir bu hem büyücüyü hemde diğer sınıflara bir uyarı vermiş olabilir ;

Sadece büyücü bakımından bunları söyliyebilirim hani diğer konulardada o çok bilge kişiler lafı ortaya atıp gelişecek göreceksiniz diyip oyun yönetiminin ekipteki sayısının azaldığını veya bir şekilde arttığını savunuyorsa bir liste yapmasını rica ediyorum bakalım oyunu sırtlıyan kimler varmış bakıp gurur duyalım...
Yazını okuduktan sonra biraz tebessüm ettim (: Tecrübeli bir büyücü bunu bilir bunu görebilmek için tılsıma gerek yok bile :roll: Savaşçı depar yeteneği ile sana geldiğinde kesinlikle kendine güvenerek kaçmak hata olur.Tetik durumunda kaçman gerekir bu esnada da direnç kırıp buz atıp 5 sn ara ile tekrar atman gerekir oldu ki adam sana yaklaştı tetikte durduğun için kutup açman gerekir burada hızlı karar almak çok önemlidir.Zaten buz oku yeteneği ile savaşçıyı durdurabilir isen u çekip çember atıp kaçmalısın (Yanından çember yeteneği efekti teğet geçicek mesafeden) bu süre içinde savaşçı 22 bin civarı hasar yemiş olur ayakta kalacağını hiç sanmam :D
Şunu da geçemeden söyleyemem uzman bir büyücü için 1 puanda ki zihin saldırısı yeteneğinin bile stratejik değeri vardır.
Efektin önemini bilmediğin için bu konuşmaları kahkaha atarak okudum.Ben sana diyorum ki buz 1 III ün kritik attığında anlık doğru tıklamayı başarırsa savaşçı 1 sn durabilecek yani o tılsımın üstünde yazan tam işlevsel göstermiyecek kaldı ki klan savaşını teke tek vs gibi anlatıyorsunuz karşınıza 2 defansifte gelebilir biri kutubunuzu harcattıktan sonrada gelebilir velevki teke tek vs den söz edersek yine çember çözüm değil taktığın yavaşlatıcı durdurucu tılsımlar tam işlev göstermiyor öyle bir anlatmışsın ki sanki karşındaki savaşçı sadece senin becerine göre savaşçı oynuyor öyle bir büyücü anlatmışsın ki sadece kendi büyücün bu kadar çok mantıklı davranabiliyor, yazdıkların bundan ibaret ... Tecrübeli büyücü tecrübesiz savaşçı
Kullanıcı avatarı
EYUNAL
Antrepo Bekçisi
Antrepo Bekçisi
Mesajlar: 784
Kayıt: 21 May 2013 17:11
Konum: Ankara

Re: Defansif Dövüşme Tılsımı

Mesaj gönderen EYUNAL »

VoYaGE yazdı:
EYUNAL yazdı:
VoYaGE yazdı:
EYUNAL yazdı:
HeilHitler yazdı:Böyle artist artist konuşurken savaşçıyı ne kadar aptal yerine koyuyorsunuz. :D Karşıdaki savaşçı oyuncunun sizin uyguladığınız taktiği yiyeceğinden nasıl bu kadar emin olabiliyorsunuz? Eğer karşıdaki savaşçı yeteri kadar iyiyse çemberden kaçacaktır. Büyücü de yeteri kadar iyiyse, savaşçıya yakalanmayacaktır. Peki büyücü nereye kadar devam ettirecek bunu, hangi canla? Eğer ortaya bir iddia atıyorsanız, her savaşçı oynayan kişinin öyle olması gerekir. Yoksa bir gün savaşçıyı çok iyi kullanan birisi sizi susturabilir, benden söylemesi. (Kimseyle rekabete girmiyorum ya da çok iyi savaşçı, büyücü kullandığımı söylemiyorum. Sadece büyücüyü bu kadar büyütmeyin gözünüz de, hem de bu kadar dengesizlik varken.)
Keşke yaptığım yorumu dikkate alsaydın.Biraz daha açarak anlatıcağım sana.Normalde Buz kritik vurduğunda 1 sn durdurur peki benim dediğim tılsım (Buz Oku 1 (III) Buz oku kritik vuruş yaptığında, rakibi dondurma süresini %150 arttırır.) ile 2.5 sn civarı kritik attığında savaşçı duracak bu süre ateş çemberi ile hasar vermek için yeterli bir süredir ;) Buz yeteneğinin 1sn durdurması ile çok fayda getirirken Buz Oku 1 3 tılsımı ve Ateş Çemberi 1 3 tılsımı ile garanti tek yiyecektir (Direnç kırma şartı ile)
Üstte bulundurduğum resime bakarsan savaşçının gideceği yeri tahmin ederek ateş çemberi yeteneğini kullandım ve savaşçıda ateş çemberinin içine girdi sonuç kavurma :D
Ayrıca şunu da belirtmek isterim ateş çemberi kombinasyonu ile bir sürü savaşçı kestim bazen 3 savaşçı birden ve bunları ne 2. kademe tılsımım vardı nede 3. kademe.
Denge konusunda da seni haklı buluyorum ama bir büyücü asla çaresiz değildir

Buz 1 III ün doğru tıklamayla sadece 1 sn sürdüğünü biliyormuydun ? Özelliklede deparda iken sen durduğunu sanırsın ama doğru tıklamayı başarırsa bir anda arkana geçmiş olabiliyor buna sana attığı dikkatide eklersen böyle bir sonuç çıkabiliyor.Tılsım tam verimli çalışması için bir efekt lazım aynısı kritik meteorit gibi bunları yapabilecek grafiker olmadığı sürece tılsımın üstünde yazdığı veriye göre atıp tutmak ne kadar doğruysa senin yazdığında bir o kadarda doğru bilmem anlatabiliyormuyum ?

Buz kritikteki efekte gelince buz kapsulü adama çarptığında dağılıp ayaklarını buz tutması gibi aynı şifacıdaki kritik zehir geldiğinde altından duman çıkması ;
Meteoritin kritik attığında üstündeki etkiyi görebilmen için çarpı işareti gelebilir bu hem büyücüyü hemde diğer sınıflara bir uyarı vermiş olabilir ;

Sadece büyücü bakımından bunları söyliyebilirim hani diğer konulardada o çok bilge kişiler lafı ortaya atıp gelişecek göreceksiniz diyip oyun yönetiminin ekipteki sayısının azaldığını veya bir şekilde arttığını savunuyorsa bir liste yapmasını rica ediyorum bakalım oyunu sırtlıyan kimler varmış bakıp gurur duyalım...
Yazını okuduktan sonra biraz tebessüm ettim (: Tecrübeli bir büyücü bunu bilir bunu görebilmek için tılsıma gerek yok bile :roll: Savaşçı depar yeteneği ile sana geldiğinde kesinlikle kendine güvenerek kaçmak hata olur.Tetik durumunda kaçman gerekir bu esnada da direnç kırıp buz atıp 5 sn ara ile tekrar atman gerekir oldu ki adam sana yaklaştı tetikte durduğun için kutup açman gerekir burada hızlı karar almak çok önemlidir.Zaten buz oku yeteneği ile savaşçıyı durdurabilir isen u çekip çember atıp kaçmalısın (Yanından çember yeteneği efekti teğet geçicek mesafeden) bu süre içinde savaşçı 22 bin civarı hasar yemiş olur ayakta kalacağını hiç sanmam :D
Şunu da geçemeden söyleyemem uzman bir büyücü için 1 puanda ki zihin saldırısı yeteneğinin bile stratejik değeri vardır.
Efektin önemini bilmediğin için bu konuşmaları kahkaha atarak okudum.Ben sana diyorum ki buz 1 III ün kritik attığında anlık doğru tıklamayı başarırsa savaşçı 1 sn durabilecek yani o tılsımın üstünde yazan tam işlevsel göstermiyecek kaldı ki klan savaşını teke tek vs gibi anlatıyorsunuz karşınıza 2 defansifte gelebilir biri kutubunuzu harcattıktan sonrada gelebilir velevki teke tek vs den söz edersek yine çember çözüm değil taktığın yavaşlatıcı durdurucu tılsımlar tam işlev göstermiyor öyle bir anlatmışsın ki sanki karşındaki savaşçı sadece senin becerine göre savaşçı oynuyor öyle bir büyücü anlatmışsın ki sadece kendi büyücün bu kadar çok mantıklı davranabiliyor, yazdıkların bundan ibaret ... Tecrübeli büyücü tecrübesiz savaşçı
Dostum savaşçıların davranışları benzerdir. Tabi ki bazıları daha planlıdır ancak mecbur büyücüye vurmak zorunda değil mi ? Savaşçının saldırısı için 2 seçenek var.İlki çifte ile saldırmak ikincisi ise yakın dövüş.Yakın dövüş için mecbur seni takip etmeli ya da etrafında zig zag çizip yakalamaya çalışacak başka alternatif var ise söyleyebilirsin.Ben kendi sunucum da 2-3 hafta Ateş çemberi buz kombinasyonu ile dolaştım bu süreç içinde elde ettiğim fikirler ile konuşuyorum.Koca sunucuda ki tüm savaşçılarında tecrübesiz olması tuhaf olacak doğrusu (: . Henüz tılsım üretmek için zaman ayırmadığım için Buz 1 3 tılsımı etkisini gösterir/göstermez bunu bilemiyorum.Sonuç olarak 1 sn durdurması bile benim için yeterli.
Buradan yorumlar ile konuşmak ile zaten bir yere varamayız umarım aynı sunucuda karşılaşırız (:
Kullanıcı avatarı
VoYaGE
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 374
Kayıt: 07 Haz 2013 13:19
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Karargah

Re: Defansif Dövüşme Tılsımı

Mesaj gönderen VoYaGE »

EYUNAL yazdı: Dostum savaşçıların davranışları benzerdir. Tabi ki bazıları daha planlıdır ancak mecbur büyücüye vurmak zorunda değil mi ? Savaşçının saldırısı için 2 seçenek var.İlki çifte ile saldırmak ikincisi ise yakın dövüş.Yakın dövüş için mecbur seni takip etmeli ya da etrafında zig zag çizip yakalamaya çalışacak başka alternatif var ise söyleyebilirsin.Ben kendi sunucum da 2-3 hafta Ateş çemberi buz kombinasyonu ile dolaştım bu süreç içinde elde ettiğim fikirler ile konuşuyorum.Koca sunucuda ki tüm savaşçılarında tecrübesiz olması tuhaf olacak doğrusu (: . Henüz tılsım üretmek için zaman ayırmadığım için Buz 1 3 tılsımı etkisini gösterir/göstermez bunu bilemiyorum.Sonuç olarak 1 sn durdurması bile benim için yeterli.
Buradan yorumlar ile konuşmak ile zaten bir yere varamayız umarım aynı sunucuda karşılaşırız (:

Gerçekten komik bu durumu karşındaki savaşçı bilmiyor mu senin ne vurup ne vuramıyacağını tahmin edemiyor mu onun aklı yok mu ? şu yazından savaşçıya gerçekten gönül vermiş birçok kişiye hakaret ediyorsun çifte ile ne zaman vurulur düz vuruş ne zaman vurulur bunu sürekli defansif tılsımıyla oynıyan biri senden çok iyi deneyip kendi çapında birşeyler denemiş ve uygulamıştır kaldı ki sadece senin deyiminle tecrübeli büyücü,tecrübesiz savaşçı vs sini anlatıp duruyorsun savaşçı sadece çifte,kılıç değiştirip senide yanıltabilir defansif tılsımın çifteyle verdiği hasarda az değil 1 vuruş atıp çemberinden kaçar 2 inciyi vurur sarsılmaz açar bunları sadece tecrübeli büyücünün mü aklına geliyor karşınızdaki adamı aşağılamaktan vazgeçin artık sen ne kadar büyücü oynadıysan o da en az senin kadar savaşçı oynuyor kritik atıp durdurup u çizip çembermiş geç bu işleri sen oyunu okuyabiliyorsan o da okuyor benim anlatmak istediğim vs değil sen onu bunu yaparken karşındaki adamın elini armut toplatıyorsun benim karşı çıktığım konu bu umarım bu sefer anlıyabilmişsindir.
Kullanıcı avatarı
Lestrange
Arzuhalci'nin Adamı
Arzuhalci'nin Adamı
Mesajlar: 1077
Kayıt: 03 Şub 2011 12:09
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
Konum: Tekirdağ
İletişim:

Re: Defansif Dövüşme Tılsımı

Mesaj gönderen Lestrange »

Büyücünün yapması gereken şey, çift maraton takıp kaçmak bu kadar karmaşaya gerek yok. :mrgreen:
Emekli İKV Oyuncusu...
xDaNGeRxTRoJeNx - Eminönü
Saffet Yılmaz
Kullanıcı avatarı
HeilHitler
Demirci Çırağı
Demirci Çırağı
Mesajlar: 689
Kayıt: 21 Haz 2012 13:06
Sunucu: Meran
Klan: Arzın Çocukları
Konum: Norveç
İletişim:

Re: Defansif Dövüşme Tılsımı

Mesaj gönderen HeilHitler »

VoYaGE yazdı:
EYUNAL yazdı: Dostum savaşçıların davranışları benzerdir. Tabi ki bazıları daha planlıdır ancak mecbur büyücüye vurmak zorunda değil mi ? Savaşçının saldırısı için 2 seçenek var.İlki çifte ile saldırmak ikincisi ise yakın dövüş.Yakın dövüş için mecbur seni takip etmeli ya da etrafında zig zag çizip yakalamaya çalışacak başka alternatif var ise söyleyebilirsin.Ben kendi sunucum da 2-3 hafta Ateş çemberi buz kombinasyonu ile dolaştım bu süreç içinde elde ettiğim fikirler ile konuşuyorum.Koca sunucuda ki tüm savaşçılarında tecrübesiz olması tuhaf olacak doğrusu (: . Henüz tılsım üretmek için zaman ayırmadığım için Buz 1 3 tılsımı etkisini gösterir/göstermez bunu bilemiyorum.Sonuç olarak 1 sn durdurması bile benim için yeterli.
Buradan yorumlar ile konuşmak ile zaten bir yere varamayız umarım aynı sunucuda karşılaşırız (:

Gerçekten komik bu durumu karşındaki savaşçı bilmiyor mu senin ne vurup ne vuramıyacağını tahmin edemiyor mu onun aklı yok mu ? şu yazından savaşçıya gerçekten gönül vermiş birçok kişiye hakaret ediyorsun çifte ile ne zaman vurulur düz vuruş ne zaman vurulur bunu sürekli defansif tılsımıyla oynıyan biri senden çok iyi deneyip kendi çapında birşeyler denemiş ve uygulamıştır kaldı ki sadece senin deyiminle tecrübeli büyücü,tecrübesiz savaşçı vs sini anlatıp duruyorsun savaşçı sadece çifte,kılıç değiştirip senide yanıltabilir defansif tılsımın çifteyle verdiği hasarda az değil 1 vuruş atıp çemberinden kaçar 2 inciyi vurur sarsılmaz açar bunları sadece tecrübeli büyücünün mü aklına geliyor karşınızdaki adamı aşağılamaktan vazgeçin artık sen ne kadar büyücü oynadıysan o da en az senin kadar savaşçı oynuyor kritik atıp durdurup u çizip çembermiş geç bu işleri sen oyunu okuyabiliyorsan o da okuyor benim anlatmak istediğim vs değil sen onu bunu yaparken karşındaki adamın elini armut toplatıyorsun benim karşı çıktığım konu bu umarım bu sefer anlıyabilmişsindir.
Forumda söylediklerimi tam ve doğru şekilde algılayan tek kişi neredeyse, VoYaGE

Şimdi yukarıdaki arkadaşlar öyle bir yazıyorlar ki sanki önlerine çıkacak her savaşçı oynamayı bilmeyen ya da oyuna yeni başlamış tarzdanmış gibi.

Eğer dersen ki, bir büyücü her türlü savaşçıyı keser o zaman bu oyunun dengesizliğidir. Senin büyücüyü kullandığın gibi, savaşçıyı çok iyi şekilde kullanan birisi de, seni kesebilir. Eğer kesemezse sorun zaten oyunun PVP sistemindedir. Şimdi sen bu taktikleri anlatırken, savaşçı öyle duruyormuş da sen bunları yapıyormuşsun gibi anlatıyorsun. Bunları düşünüp uygulamak, karşı tarafın taktiğini anlamak filan derken, senin karşı tarafı kesme ihtimalin bir şans işine dönüşüyor.(Eğer karşıdaki bir savaşçıyı en az senin büyücüyü iyi kullandığın kadar kullanıyorsa.)

Neyse, benim düşüncelerim bu yönde daha fazla cevap verip de konunun uzamasını istemiyorum aynı şeyleri tekrarlayıp duruyoruz zaten.
İki ayaklı hayvanların sıradan sohbetleri kadar kısır ve sıkıcı bir sohbeti sürdürmektense hiç konuşmamak daha iyi.

Arthur Schopenhauer
Kullanıcı avatarı
LinkiNParkK
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 400
Kayıt: 08 Haz 2011 00:49
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos
Lonca: Saygı Or Sevgi

Re: Defansif Dövüşme Tılsımı

Mesaj gönderen LinkiNParkK »

Büyücü Tılsımı ve yetenekleri

Yetenekler : Elektrk (30) + Buz (30) + Kutup (15) + Zihin (15) BB (10) veya Zihin (10) BB (15)
Tılsımlar : BB (III) + istediğiniz tılsım ( Buz Bilgisi (III) olabilir ) , Buz Oku 3 (III) ,Buz Oku 1 (III)

Savaşçı Tılsımı ve yetenekleri

Yetenekler : Defansif Dövüşme (15) , Sakınma (15) , Dikkat (15) , Depar (15) , Zihin (15) , Gerisi kullanıcıya kalmış Süpürme , Zihin Toplama Veya Sarsılmaz..
Tılsımlar : Defansif Dövüşme 2 (III) , [ Durdurma 1 (III) veya Deper (III) ] , Sakınma (III) ,Dikkat Dağıtma (III)

Savaş kuralları Yardımcılar ve iksir kullanmak yasak..

Diyelim Büyücü Zihin 15 yapmış ve savaşçı depar attı Büyücü 2 vuruş yaptı sonra Büyücü Zihin attı ve oturdu ( Tank canı : 65-75 , Büyücünün 100 veya tüfek yemişse :65- 70 arası ) Bu sırada büyücü can doldurdu ve 90 canı olduğunu düşünelim.

Zihin açıldıktan hemen sonra Sarılmaz 15 ise sarsılıp Depar süresinin açılmasını bekledi Depar süresi açıldı. Şimdi büyücüde SADECE kutup yeteneği kaldı Savaşçıda DEPAR , DURDURMA , DİKKAT ATMA ..Savaşçı Depar attı Tam büyücüye yaklaşınca Dikkat dağıtma attı ve Büyücü yerinde durdu Zaten kutup geç açılırsa ve savaşçı vurmayı başarırsa büyücü ya ölür ya çok az canı kalır.Büyücü kutup açtı diyelim fakat savaşçıda henüz durdurma yeteneği açık Durdurma atar ve zihin tutarsa zaten anlatmaya gerek yok Eli tutulursa kendi görüşüm tüfekle yine ölür.


Bu şekilde görüşleriniz varsa yazın arkadaşlar benim görüşüm böyle , zaten büyücü zihin 15 yapmazsa yüzde yüz yenilir..Zihin geç atılır veya Kutup geç açılırsa zaten büyücünün kazanabilme şansı yok.
Yüzde 95 oranla Savaşçı kazanır derim, iyi oyunlar.
Youtube Kanalım

LPxSEVENFOLD
LPxMEMORABLE
LPxWOW
Cevapla