Karakter Adı: NerZhuL
Sunucu: Meran
Tarih: 23.02.2014
Bugün hem sunucunun ekonomisini hem de kendi ekonomimi iyileştirmek için bir karar alıp holde maden arayışı içine girdim. Yaptığım araştırmalar sonucunda Lodos'un topraklarında iyi sonuçlar elde edebileceğimi düşündüm. Ardından piyasayı yokladıktan sonra peptit klorotoksinin fiyatının 5 milyon para olduğunu öğrendim. Bu başlayacağım yeri seçmem için yeterliydi. Peptit klorotoksin tılsımların vazgeçilmezleri arasında olduğundan hemen akrep kesmeye başladım. Biraz uğraş sonucunda amacıma ulaştım..
Arayışıma devam ederken bir yandan da akreplerden çıkan latex, ipek, zırh ve silahları da kasama koymayı ihmal etmiyorum çünkü işportaya gittiğimde bunları güzel bir fiyat karşılığında elden çıkarabilirim. Yolun hemen sonunda ise beni güzel bir hediye bekliyordu Çektiğim yeşim taşı madeninden Jadeit çıktı. Bu sayede Peptit klorotoksik ve çöp malzemelerle kazandığım paranın üstüne madenlerle de katkı yapabileceğimi hatırlamış oldum.
Ayrıca düşürdüğüm efsunlu malzemeleri diğer oyunculara satarak iyi para kazanıyorum.
Tüm bu maceranın sonunda mola yerine dönüp biraz nefes alıyorum Ardından düşürmüş olduğum çöp malzemeleri işportaya satarak para kazanıyorum. Tabi şunu da eklemem gerek ki maceram sırasında kasamı öncelikle zırh ve silahlar için ayırıyorum çünkü onların değeri daha fazla.
Aynı zamanda yaratıklardan düşen iksirleri klan savaşları için biriktiriyor veya efsunlu eşyalar gibi başka oyunculara satıyorum
NerZhuL'un Günlüğü - Meran
NerZhuL'un Günlüğü - Meran
En son HorrorStory tarafından 24 Şub 2014 22:23 tarihinde düzenlendi, toplamda 3 kere düzenlendi.
Sebep: İleti eklendi.
Sebep: İleti eklendi.
Re: NerZhuL'un Günlüğü - Meran
Karakter Adı: NerZhuL
Sunucu: Meran
Tarih: 26.02.2014
Yeteri kadar para kazandıktan ve tılsım için peptit ve jadeitleri topladıktan holün diğer zenginliklerini keşfe çıktım. Raylara geldiğimde klan delilerini vur - kaç yaparak kestim fakat Tangriss Koridor'daki saklı ırkları kesmeye çalışırken sersemleme yüzünden hareket edemediğim için öldüm. Bu yüzden klandan tank arayışı içine girdim. Kısa bir süre sonra tank arkadaşımla Koridor'u dolaşmaya başladık. Haritada ''Saat'' yazan yer dikkatimi çekti. Oraya doğru yol aldık. Burada çok kalabalık bir grup vardı. Daha ilk kestiğimiz gruptan aldığım çantada mor bi kristal parlıyordu.. Tılsımların olmazsa olmazları arasında olan Xenotim
Ayrıca şunu da fark ettim ki Saklı Irk'ları kestiğim zaman çok iyi Lonca Puanı elde ediyorum. Bu bölgede Xenotim ararken aynı zamanda loncamın üst sıralarda yer almasını daha da kolaylaştırıyor olacağım.
Sunucu: Meran
Tarih: 26.02.2014
Yeteri kadar para kazandıktan ve tılsım için peptit ve jadeitleri topladıktan holün diğer zenginliklerini keşfe çıktım. Raylara geldiğimde klan delilerini vur - kaç yaparak kestim fakat Tangriss Koridor'daki saklı ırkları kesmeye çalışırken sersemleme yüzünden hareket edemediğim için öldüm. Bu yüzden klandan tank arayışı içine girdim. Kısa bir süre sonra tank arkadaşımla Koridor'u dolaşmaya başladık. Haritada ''Saat'' yazan yer dikkatimi çekti. Oraya doğru yol aldık. Burada çok kalabalık bir grup vardı. Daha ilk kestiğimiz gruptan aldığım çantada mor bi kristal parlıyordu.. Tılsımların olmazsa olmazları arasında olan Xenotim
Ayrıca şunu da fark ettim ki Saklı Irk'ları kestiğim zaman çok iyi Lonca Puanı elde ediyorum. Bu bölgede Xenotim ararken aynı zamanda loncamın üst sıralarda yer almasını daha da kolaylaştırıyor olacağım.
En son KRABBY tarafından 26 Şub 2014 21:09 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Sebep: Sunucu/Karakter adı/Tarih eklendi.Alt ileti ile birleştirildi.
Sebep: Sunucu/Karakter adı/Tarih eklendi.Alt ileti ile birleştirildi.
- Sakirpasali
- Teşkilat Neferi
- Mesajlar: 536
- Kayıt: 08 May 2012 16:55
- Sunucu: Beyaz Köşk
- Klan: Lodos
- Lonca: Fast Lane
- Konum: Kocaeli
Re: NerZhuL'un Günlüğü - Meran
Karakter Adı: NerZhuL
Sunucu: Meran
Tarih: 27.02.2014
Holde hızlıca yaratıkları kesmek için elektrik hasarın yüksek olmalı demişti lonca başkanım iLLeqaL. 2311 elektrik hasarıyla 3lü akrep gruplarını 2 vuruşta kesebilirsin diye de eklemişti.
Peptit Klorotoksin, Örümcek Salgısı, Xenotim ve Jadeit gibi tılsım malzemelerinin çoğunu topladıktan sonra Hol'e kısa bir süreliğine veda ediyorum bugün. Malum uzun süredir Sığınaklar'a ve Migrat'a girmiyorum. Lonca başkanımın sözlerini göz önüne alarak Alternator takı arayışı için Sığınaklar'a grup aradıysam da yeterli sayıda kişi toplayamadım. Bunun üzerine diğer takı eksiklerimi tamamlamak için Migrat'a grup arayışı içine girdim. Kısa süre sonra birkaç arkadaşla beraber Junon'un yolunu tuttuk.
Bugün sizlere işinize çok yarayacak, Migrat'da sizi hızlandıracak bazı püf noktaları anlatacağım.
Öncelikle şunu söyleyeyim. Sığınak ve Migrat'a çoğu zaman 2 savaşçı, 2 büyücü, 2 şifacı ile girerim. Çünkü herkese eşya düşme şansı eşit olsun diye. Aynı zamanda dikkat ettiğim kadarıyla sunucunun çoğu 4 büyü 2 şifa giriyor. Peki bu durumda savaşçı arkadaşların üstlerini tamamlamasına nasıl yardımcı olacağız? Unutmayalım ki bu oyun hep birlikte oynadıkça güzel.
Bu arada eklemeliyim ki gruba yüksek hasarlı ve Yıldırım 2 tılsımlı bir büyücü almanız çıkış sürenizi 30dakika kısaltacaktır
Evett. Başlayalım anlatmaya. Girdikten sonra şifacılar sadece ve sadece yıldırım 2'li büyücüye Can Kurtaran atsın. y2'li büyücü yaratıkları kaçarak kesmeye başlıyor. 2'li İmmuneleri aynı anda Junonlatırsanız eğer, bu 2 yeteneği 1 CK kurtarabilir. Böylece her grup için 1 CK yeterli olacaktır. Diğer büyücü arkadaş slot çekildikten sonra hemen y2'li büyüyü kovalayan yaratıkların yanında gidip Direnç Kırma atmalı ki y2'li büyücümüz kısa sürede kessin yaratıkları. Buna dikkat edin bu size vakit kazandıracaktır. Funditores'li gruplarda dikkat etmeniz gereken şey Fundi'nin y2'li büyücüyü yakalamasını engellemeniz. Bunun için Y2'li büyücünüzün maraton item takmasında fayda var. Gelelim Evocati'li gruplara. Yapmanız gereken tek şey grubu çekmeden önce tesla kurup Evocati'ye yönlendirmek ( Tesla'nın menzili slotun dışında olmalı yani tesla slotu çekmesin ). Bunu yapmamızın sebebi evocati diğer yaratıklara göre daha hızlıdır ve kaçarak kesen büyücüyü yakalayarak onu yavaşlatır. Bu şekilde Centrion'a vardıktan sonra savaşçılar ayılarını karkuma yönlendirerek karkumları etkisiz hale getiriyor. Centrion'u keserken eğer büyücülerin hasarları yakınsa araya alma yöntemi ile kesebilirler. Eğer y2'li büyücünün hasarı fazlaysa tanklar sırayla saparak Centrion'un büyücülere dönmesini engelleyebilir. ( Tabii tanklar saptıktan sonra kaçmalılar ). Bundan sonra tazılara geliyoruz. Tazıları kesmenin en kolay yolu iki büyünün de tesla kurmasıdır. Fakat bu büyülerden birisi teslasını arkadaki tazıya yönlendirirse tazıları çektiğinizde iki tazı da yavaşlar ve y2'li büyünün tazıları kesmesi kolaylaşır. Ve geldik büyük sona Junon'u keserken iki büyünün de 'tank' olabilmesi de önemli. veya 1 büyü + 1 tank'ın elektrik direncini 1000 yapması lazım. Tankları ayarladıktan sonra büyücüler Junon'u kesmeye başlar. Junon'u yılanın doğacağı yerin yakınında tutmak çok işinize yarayacaktır. Böylece Junon'u keserken y2 etkisi ile yılan doğduğu an ölecektir. Junon'un canı %30 olduğu zaman savaşçıların ayı salması çok faydalı olacaktır ki Junon 20-25 canda kendisine can basmaya başlayacaktır ama ayının bıraktığı kanatma etkisi olursa kendisine can basamayacaktır. Bu şekilde Junon'u kestikten sonra ödüllerinizin kefyine bakabilirsiniz
Sunucu: Meran
Tarih: 27.02.2014
Holde hızlıca yaratıkları kesmek için elektrik hasarın yüksek olmalı demişti lonca başkanım iLLeqaL. 2311 elektrik hasarıyla 3lü akrep gruplarını 2 vuruşta kesebilirsin diye de eklemişti.
Peptit Klorotoksin, Örümcek Salgısı, Xenotim ve Jadeit gibi tılsım malzemelerinin çoğunu topladıktan sonra Hol'e kısa bir süreliğine veda ediyorum bugün. Malum uzun süredir Sığınaklar'a ve Migrat'a girmiyorum. Lonca başkanımın sözlerini göz önüne alarak Alternator takı arayışı için Sığınaklar'a grup aradıysam da yeterli sayıda kişi toplayamadım. Bunun üzerine diğer takı eksiklerimi tamamlamak için Migrat'a grup arayışı içine girdim. Kısa süre sonra birkaç arkadaşla beraber Junon'un yolunu tuttuk.
Bugün sizlere işinize çok yarayacak, Migrat'da sizi hızlandıracak bazı püf noktaları anlatacağım.
Öncelikle şunu söyleyeyim. Sığınak ve Migrat'a çoğu zaman 2 savaşçı, 2 büyücü, 2 şifacı ile girerim. Çünkü herkese eşya düşme şansı eşit olsun diye. Aynı zamanda dikkat ettiğim kadarıyla sunucunun çoğu 4 büyü 2 şifa giriyor. Peki bu durumda savaşçı arkadaşların üstlerini tamamlamasına nasıl yardımcı olacağız? Unutmayalım ki bu oyun hep birlikte oynadıkça güzel.
Bu arada eklemeliyim ki gruba yüksek hasarlı ve Yıldırım 2 tılsımlı bir büyücü almanız çıkış sürenizi 30dakika kısaltacaktır
Evett. Başlayalım anlatmaya. Girdikten sonra şifacılar sadece ve sadece yıldırım 2'li büyücüye Can Kurtaran atsın. y2'li büyücü yaratıkları kaçarak kesmeye başlıyor. 2'li İmmuneleri aynı anda Junonlatırsanız eğer, bu 2 yeteneği 1 CK kurtarabilir. Böylece her grup için 1 CK yeterli olacaktır. Diğer büyücü arkadaş slot çekildikten sonra hemen y2'li büyüyü kovalayan yaratıkların yanında gidip Direnç Kırma atmalı ki y2'li büyücümüz kısa sürede kessin yaratıkları. Buna dikkat edin bu size vakit kazandıracaktır. Funditores'li gruplarda dikkat etmeniz gereken şey Fundi'nin y2'li büyücüyü yakalamasını engellemeniz. Bunun için Y2'li büyücünüzün maraton item takmasında fayda var. Gelelim Evocati'li gruplara. Yapmanız gereken tek şey grubu çekmeden önce tesla kurup Evocati'ye yönlendirmek ( Tesla'nın menzili slotun dışında olmalı yani tesla slotu çekmesin ). Bunu yapmamızın sebebi evocati diğer yaratıklara göre daha hızlıdır ve kaçarak kesen büyücüyü yakalayarak onu yavaşlatır. Bu şekilde Centrion'a vardıktan sonra savaşçılar ayılarını karkuma yönlendirerek karkumları etkisiz hale getiriyor. Centrion'u keserken eğer büyücülerin hasarları yakınsa araya alma yöntemi ile kesebilirler. Eğer y2'li büyücünün hasarı fazlaysa tanklar sırayla saparak Centrion'un büyücülere dönmesini engelleyebilir. ( Tabii tanklar saptıktan sonra kaçmalılar ). Bundan sonra tazılara geliyoruz. Tazıları kesmenin en kolay yolu iki büyünün de tesla kurmasıdır. Fakat bu büyülerden birisi teslasını arkadaki tazıya yönlendirirse tazıları çektiğinizde iki tazı da yavaşlar ve y2'li büyünün tazıları kesmesi kolaylaşır. Ve geldik büyük sona Junon'u keserken iki büyünün de 'tank' olabilmesi de önemli. veya 1 büyü + 1 tank'ın elektrik direncini 1000 yapması lazım. Tankları ayarladıktan sonra büyücüler Junon'u kesmeye başlar. Junon'u yılanın doğacağı yerin yakınında tutmak çok işinize yarayacaktır. Böylece Junon'u keserken y2 etkisi ile yılan doğduğu an ölecektir. Junon'un canı %30 olduğu zaman savaşçıların ayı salması çok faydalı olacaktır ki Junon 20-25 canda kendisine can basmaya başlayacaktır ama ayının bıraktığı kanatma etkisi olursa kendisine can basamayacaktır. Bu şekilde Junon'u kestikten sonra ödüllerinizin kefyine bakabilirsiniz
En son HorrorStory tarafından 02 Mar 2014 08:38 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Sebep: Karakter adı, Tarih, Sunucu eklemeleri yapıldı.
Sebep: Karakter adı, Tarih, Sunucu eklemeleri yapıldı.
Re: NerZhuL'un Günlüğü - Meran
Karakter Adı: NerZhuL
Sunucu: Meran
Tarih: 01.03.2014
Uzun çabalar sonunda Sığınaklar'a grup toplayabildim. Tam istediğim gibi olmasa da 4 büyü, 1 şifa 1 savaşçılık iyi bir ekip oluşturdum. Eğer saatim durmadıysa çıkmamız 16 dakika sürmüş Nasıl mı? İşte şöyle :
Girdikten hemen sonra savaşçı Düşünen Adam'a kadar bütün yaratıkları toplayıp sarsılmaz açıyor. Ben ( y2'li büyücünüz ) Çekien yaratıkları kaçarak kesiyorum. Hemen ekleyeyim tankta ve y2'li büyücüde çift maraton olması hayati önem taşıyor. Çünkü çok fazla yaratığı peşinize taktığınız için yakalandığınız an ölüyorsunuz. ops: Ardından büyücüler Düşünen Adam'ı kesiyorlar. Sonra savaşçı Motorin'e kadar tüm yaratıkları topluyor. Kendine nasıl topluyor diyen arkadaşlara Sığınaklar'ın en büyük ve en işe yarar sırrını veriyorum İlk slotu çektikten sonra U dönüşü yapıp onları arkanıza alın ardından bir U dönüşü yaparak diğer slotu aynı şekilde arkanıza takın. Bu şekilde tüm slotları çektikten sonra savaşçı tekrar sarsılmaz açtıktan sonra y2'li büyücü hepsini kesiyor. Bunu fedailerde de yapabilirsiniz ama dediğim gibi çok dikkatli olun
Yukarıdaki resimde 12 tane baş fedai var ve yaklaşık her baş fedai başına 3-4 fedai bu da 48-60 tane yaratık yapar
Sunucu: Meran
Tarih: 01.03.2014
Uzun çabalar sonunda Sığınaklar'a grup toplayabildim. Tam istediğim gibi olmasa da 4 büyü, 1 şifa 1 savaşçılık iyi bir ekip oluşturdum. Eğer saatim durmadıysa çıkmamız 16 dakika sürmüş Nasıl mı? İşte şöyle :
Girdikten hemen sonra savaşçı Düşünen Adam'a kadar bütün yaratıkları toplayıp sarsılmaz açıyor. Ben ( y2'li büyücünüz ) Çekien yaratıkları kaçarak kesiyorum. Hemen ekleyeyim tankta ve y2'li büyücüde çift maraton olması hayati önem taşıyor. Çünkü çok fazla yaratığı peşinize taktığınız için yakalandığınız an ölüyorsunuz. ops: Ardından büyücüler Düşünen Adam'ı kesiyorlar. Sonra savaşçı Motorin'e kadar tüm yaratıkları topluyor. Kendine nasıl topluyor diyen arkadaşlara Sığınaklar'ın en büyük ve en işe yarar sırrını veriyorum İlk slotu çektikten sonra U dönüşü yapıp onları arkanıza alın ardından bir U dönüşü yaparak diğer slotu aynı şekilde arkanıza takın. Bu şekilde tüm slotları çektikten sonra savaşçı tekrar sarsılmaz açtıktan sonra y2'li büyücü hepsini kesiyor. Bunu fedailerde de yapabilirsiniz ama dediğim gibi çok dikkatli olun
Yukarıdaki resimde 12 tane baş fedai var ve yaklaşık her baş fedai başına 3-4 fedai bu da 48-60 tane yaratık yapar
En son HorrorStory tarafından 02 Mar 2014 08:41 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Sebep: Karakter adı, Tarih, Sunucu eklemeleri yapıldı.
Sebep: Karakter adı, Tarih, Sunucu eklemeleri yapıldı.