<> Kurt Loncası <>

Tılsım sunucusuna ait Loncaların iletişim, bilgilendirme ve paylaşım alanı
IRifatSrkyI
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 447
Kayıt: 25 May 2013 16:10

Re: <> Kurt Loncası <>

Mesaj gönderen IRifatSrkyI » 21 Nis 2014 13:15

Mysterysun yazdı:Selamlar..

Arada girip oyuna bakıyorum fakat kimse kalmamış eski günleri çok özledim..

Herkese selamlar.
Yiğit

Ve aleyküm selam sizi görünce eski günler de benim aklıma geldi hey gidi RoA hey ..
ARTIK BU FORUM HESABINI KULLANMIYORUM !

Kullanıcı avatarı
BilgeTonyukuk
Çınaraltı Müdavimi
Çınaraltı Müdavimi
Mesajlar: 862
Kayıt: 22 Kas 2010 21:43
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları
Konum: 10-10-12-22

Re: <> Kurt Loncası <>

Mesaj gönderen BilgeTonyukuk » 01 May 2014 22:10

Selamun aleyküm,

Börteçine ailesi adına Regaib kandilinizi kutlarım sevgili Kurt ailesi, esen kalın.
Resim

IRifatSrkyI
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 447
Kayıt: 25 May 2013 16:10

Re: <> Kurt Loncası <>

Mesaj gönderen IRifatSrkyI » 25 May 2014 11:25

Resim


Selamun aleyküm,

Börteçine ailesi adına Miraç kandilinizi kutlarım sevgili Kurt ailesi, esen kalın.
[Börteçine Lonca Üyesi xKorkumRabbiMx]
ARTIK BU FORUM HESABINI KULLANMIYORUM !

iSyannnn
Acemi Savaşçı
Acemi Savaşçı
Mesajlar: 3
Kayıt: 21 Eyl 2014 09:47
Sunucu: Tılsım
Klan: Arzın Çocukları

Re: <> Kurt Loncası <>

Mesaj gönderen iSyannnn » 21 Eyl 2014 09:52

Selam kurt ailesi. Uzun zaman sonra tekrar oyuna başladım eskiden Yeniçeri loncası kurucuları arasındaydım ama bütün dostlar dağılmış eğer uygun görürseniz aranıza katılmak isterim bi etkinlik bir gurup olmadan oyunun tadı yok .

Kullanıcı avatarı
kurtreis
İstihbarat Üyesi
İstihbarat Üyesi
Mesajlar: 1561
Kayıt: 04 Ara 2009 21:09
Sunucu: Tılsım
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Kurt

Re: <> Kurt Loncası <>

Mesaj gönderen kurtreis » 13 Eki 2014 19:26

Selamun Aleyküm. Dostlarım.
Yaklaşık 2 yıllık bir zaman geçti bir çoğunuz ile görüşemeyeli. Bu iki yılda çok şeyler oldu. Kurtlarxrderya yani Derya ile evlendik İstanbulda yeni bir hayat kurduk daha da güzeli pek yakında kızımız Dünyaya gelicek :) Yeni hayat yeni iş yeni bir düzen derken uzun bir zaman oldu buradan kopalı şimdi artık taşlar bir bir yerine oturmaya başladı düzenimiz kuruldu. Vakit buldukça artık geri dönüp bağrında nice başkan yetiştirmiş, Nice loncaları büyültüp nice loncaları yıkmış, benzersiz faaliyet ve organizasyonlara ilk imzayı atmış, Klan savaşlarında Lodos Klanına bir Lonca olarak yıllarca üstün gelmiş bir Loncayı Kurt Loncasını tekrar ayağı kaldırmak dinlendiği 2 yıllık derin uykudan kaldırıp sessizliğe bürünmüş Tılsıma yeniden neşe getirmek ancak 6 yıla aşkın mazisi ile Kurt Loncasının yapabileceği bir şey diye düşünüyorum Sayısıs Dost ve bir çok Düşman düşmanda adam gibi düşman ile Tılsımın o eski çağına geri dönmek istiyorum. Tabi ki Yanlız dönmeyeceğim Yaşlı Kurtlarıda geri getireceğim İnşallah :)
Sevgilerim le
*** Kurt Loncaları Genel Başkanı ***

Kurt Loncası

KurtReiis
KurtReis
cCcREİScCc

Geciken Şafak Bir Kurt Uluması ile Sökecektir.

2008 Yılından Beri...

Kullanıcı avatarı
kurtreis
İstihbarat Üyesi
İstihbarat Üyesi
Mesajlar: 1561
Kayıt: 04 Ara 2009 21:09
Sunucu: Tılsım
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Kurt

Re: <> Kurt Loncası <>

Mesaj gönderen kurtreis » 13 Eki 2014 19:28

Rescuer yazdı:Selamun Aleyküm.

Eski dostlardan, abilerimden, ablalarımdan kimler kaldıysa selam olsun hepsine, haliniz vaktiniz yerindedir inşallah.
Kurtreis'i görünce bi cevapla butonuna gitti elimiz ister istemez. :P
Görüşemez olduk Murat abi, nasılsın iyisin inşallah? Yeni hayatın nasıl gidiyor, işler güçler yolunda mı?


Allah'a emanetsiniz cümleten. :)

Aleyküm Selam Yasin'im gecikmiş bir cevap oldu kusura bakma kardeşim :)
Malum uzun zaman yoktuk buralarda hayat koşturmacasından. Çok şükür iyiyiz sen gibi değerli kardeşlerimizi grünce dahada iyi oluyorum. Sende iyisindir İnşallah.
*** Kurt Loncaları Genel Başkanı ***

Kurt Loncası

KurtReiis
KurtReis
cCcREİScCc

Geciken Şafak Bir Kurt Uluması ile Sökecektir.

2008 Yılından Beri...

Kullanıcı avatarı
kurtreis
İstihbarat Üyesi
İstihbarat Üyesi
Mesajlar: 1561
Kayıt: 04 Ara 2009 21:09
Sunucu: Tılsım
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Kurt

Re: <> Kurt Loncası <>

Mesaj gönderen kurtreis » 13 Eki 2014 19:32

Scalgar yazdı:çok şikayet

Çok şikayet hep şikayet :) Eee bir Kurtun arkasından 40 it havlamassa o Kurt Kurt değildir. Tabi Kurt postu giymeye çalışıp toplumu rahatsız edenlerin o ismi taşımasına elbette izin vermeyiz. Şikayetleri Loncasi sisteminde belirtildiği gibi yaparsanız gerekli ceva-i sistem uygulancaktır.
*** Kurt Loncaları Genel Başkanı ***

Kurt Loncası

KurtReiis
KurtReis
cCcREİScCc

Geciken Şafak Bir Kurt Uluması ile Sökecektir.

2008 Yılından Beri...

Kullanıcı avatarı
Rescuer
Mebrure'nin Adamı
Mebrure'nin Adamı
Mesajlar: 2622
Kayıt: 05 Ara 2009 19:43
Klan: Lodos
Konum: Sakarya

Re: <> Kurt Loncası <>

Mesaj gönderen Rescuer » 18 Eki 2014 14:17

kurtreis yazdı:
Rescuer yazdı:Selamun Aleyküm. Eski dostlardan, abilerimden, ablalarımdan kimler kaldıysa selam olsun hepsine, haliniz vaktiniz yerindedir inşallah. Kurtreis'i görünce bi cevapla butonuna gitti elimiz ister istemez. :P Görüşemez olduk Murat abi, nasılsın iyisin inşallah? Yeni hayatın nasıl gidiyor, işler güçler yolunda mı? Allah'a emanetsiniz cümleten. :)
Aleyküm Selam Yasin'im gecikmiş bir cevap oldu kusura bakma kardeşim :) Malum uzun zaman yoktuk buralarda hayat koşturmacasından. Çok şükür iyiyiz sen gibi değerli kardeşlerimizi grünce dahada iyi oluyorum. Sende iyisindir İnşallah.


Estağfurullah abicim, iyidir çok şükür, soran sağolsun. :) Kızınız oluyormuş, çok sevindim, Allah sizlere bağışlasın, sağlıklı sıhhatli hayırlı bir ömür nasip etsin inşallah abi. :) Bizler eskisi kadar olmasa da buralardayız, oyunda da karşılaşırsak bir hasret gideririz inşallah, görüşmek üzere, Allah'a emanetsiniz.
En son AFRASiYAB tarafından 18 Eki 2014 14:28 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Sebep: Kullanıcı isteği üzerine düzenlenmiştir.
Resim
Bitmez görünen mücadelede bir adım daha ilerlemek için...
Tılmesa

Kullanıcı avatarı
kurtreis
İstihbarat Üyesi
İstihbarat Üyesi
Mesajlar: 1561
Kayıt: 04 Ara 2009 21:09
Sunucu: Tılsım
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Kurt

Re: <> Kurt Loncası <>

Mesaj gönderen kurtreis » 18 Eki 2014 16:15

Rescuer yazdı:
kurtreis yazdı:
Rescuer yazdı:Selamun Aleyküm. Eski dostlardan, abilerimden, ablalarımdan kimler kaldıysa selam olsun hepsine, haliniz vaktiniz yerindedir inşallah. Kurtreis'i görünce bi cevapla butonuna gitti elimiz ister istemez. :P Görüşemez olduk Murat abi, nasılsın iyisin inşallah? Yeni hayatın nasıl gidiyor, işler güçler yolunda mı? Allah'a emanetsiniz cümleten. :)
Aleyküm Selam Yasin'im gecikmiş bir cevap oldu kusura bakma kardeşim :) Malum uzun zaman yoktuk buralarda hayat koşturmacasından. Çok şükür iyiyiz sen gibi değerli kardeşlerimizi grünce dahada iyi oluyorum. Sende iyisindir İnşallah.


Estağfurullah abicim, iyidir çok şükür, soran sağolsun. :) Kızınız oluyormuş, çok sevindim, Allah sizlere bağışlasın, sağlıklı sıhhatli hayırlı bir ömür nasip etsin inşallah abi. :) Bizler eskisi kadar olmasa da buralardayız, oyunda da karşılaşırsak bir hasret gideririz inşallah, görüşmek üzere, Allah'a emanetsiniz.
Saolasın kardeşim benim. :)
*** Kurt Loncaları Genel Başkanı ***

Kurt Loncası

KurtReiis
KurtReis
cCcREİScCc

Geciken Şafak Bir Kurt Uluması ile Sökecektir.

2008 Yılından Beri...

Kullanıcı avatarı
ustax66
Sığınak Fedaisi
Sığınak Fedaisi
Mesajlar: 3970
Kayıt: 29 Ara 2009 22:45
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Raiders Of Anatolia
Konum: Bursa / Yıldırım

Re: <> Kurt Loncası <>

Mesaj gönderen ustax66 » 19 Eki 2014 22:03

Selamünaleyküm

Kurt Loncasındaki kardeşlerim ve Arif abisinin usta !!! oyunculuğuna yardım etmek için adeta sabır dersi veren Murat kardeşim. Tekrar yazmaya başladığını gördüm hoş geldin safa getirdin. Öz kardeşim gelse anca bu kadar sevinirim. Üstte iletide okudum ALLAH ın izni ile kızın olacakmış, ALLAH sağlıklı, hayırlı evlat nasib etsin. O cennet gülünü doya doya sevmeyi koklamayı nasib etsin. ALLAH a emanet ol kardeşim.
Resim
Resim


[right]Arif YAMAN[/right]

Cevapla

“Lonca İletişim” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir