Yardım! Üyeliğimi ve Karakterimi Yitirdim!

PC ve hesap güvenliğiniz için dikkat etmeniz gerekenler
Kilitli
Voyant
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 245
Kayıt: 20 Nis 2010 17:28
Konum: İstanbul

Yardım! Üyeliğimi ve Karakterimi Yitirdim!

Mesaj gönderen Voyant » 28 Şub 2012 11:07

Resim
YARDIM! ÜYELİĞİMİ ve KARAKTERİMİ YİTİRDİM!

  • Karakterlerin hesabından bilgin dışında ve habersizce mi aktarıldı?

    [*]Mail ile açtığın İKV üyeliğinde kaynak mail adresinin şifresiyle, oyuna giriş şifresinin aynı olması sonucu İKV hesabını mı yitirdin?
1 Panik yapmayın! İKV Destek Takımı olarak hesabına/karakterine tekrardan erişebilmen için sana yardımcı olabiliriz.

2 Bu kötü niyetli durumu hızlı bir şekilde tespit ettiysen ve hesabına hala erişim gerçekleştirebiliyorsan, şifreni hemen değiştirmeni öneririz. Şifreni buradan değiştirebilirsin.

Üye adını ve şifreni yazdıktan sonra karşına; Bağlantınız kesildi "Karakteriniz Kaydediliyor... Az sonra tekrar deneyin" hata mesajı çıkıyorsa hesabına başka birisi giriş yapmış demektir.


3 Tüm çabalarına rağmen olumlu sonuç alamıyorsan, DESTEK FORMU 'muzu kullanabilirsin. Sorulacak güvenlik sorularına doğru ve eksiksiz şekilde geri dönüş yaptığında hızlı bir şekilde tarafımızdan destek alabilirsin.

4 Destek bölümünden güvenlik için sana hangi soruların sorulacağını merak mı ediyorsun? O halde bu konu içerisinde hangi bilgilerin doğrulama için gerekli olduğundan bahsedelim. Böylece destek alma hızın bir adım daha önde olsun.

  • Karakter habersiz transfer edildiyse doğrulama için şu bilgiler istenir:
Gizlenmiş İçerikGöster
Sunucu:
Aktarılan karakter adı:
Aktarım Tarihi:
Karakterin ilk bulunduğu hesap (Oluşturulduğu üyelik):
Aktarılan karakterin değiştirildiyse önceki adı/adları:
Karaktere yüklenmiş özellikler (Kasa Erişim, Lonca Pasaportu vb.):
Karakterde Silah Yükseltme yapıldıysa yükseltilen Silahın Adı:
Kaynak Üyeliğe Ait Bilgiler
Adı Soyadı:
Doğum Tarihi:
Eğitim Durumu:
Meslek:
Gizli Sorunun Cevabı:
Kaynak üyeliğe yüklenmiş E-pin kodu:
(Doğrulama için E-Pin kodu aktarım tarihinden önce hesaba yüklenmiş olmalıdır. Eğer elinizde E-Pin kodu bulunmuyorsa Mobil Ödeme ile aldığınız kodlar için başvuru tarihi ve GSM numarasını yazmanız yeterlidir)
Kaynak üyeliğin şu andaki şifresinin 1.3. ve 5. karakterleri:
  • E-Posta adresinize veya GSM hattınıza kati suretle ulaşamıyor/yeniden aynı hattı açamıyorsanız aşağıda istenen bilgileri göndererek karakterlerinizin başka bir hesabınıza transferinin onaylanması için destek talep edebilirsiniz.

    Taşımak istediğiniz her bir karakterin için ayrı bir transfer işlemi başlatmanız gerekiyor. Başvurunuz sonrasında gönderdiğiniz bilgiler incelenecek ve doğrulandığında ise karakter transfer işlemleriniz onaylanacaktır. İstenen bilgiler:
Gizlenmiş İçerikGöster
Sunucu:
Kullanıcı Adı (E-Posta / GSM):
Başvuru nedenini detaylı bir şekilde yazınız:
Profil Bilgileri
Ad Soyad:
Doğum Tarihi:
Eğitim Durumu:
Meslek:
Gizli Sorunun cevabı:
Hesapta bulunan Karakter Adları ve Seviyeleri:
Bu hesaba yüklemiş olduğunuz ürünlere (Akçe/Plus Paket,Kasa Erişimi vb.) ait E-Pin kodu/kodları:
Hesaptaki karakterlere yüklenmiş ürünler (Kasa Erişimi, Lonca Pasaportu, Yetenek vb.):
Hesaptaki karakterlerde yapılmış Silah Yükseltme işlemleri (Karakter Adı-Silah şeklinde) :
Hesaba Dükkan üzerinden alınmış ve süresi devam eden ürünler:
Karakterlerin transfer edileceği/transferin başlatıldığı kullanıcı Adı:

5 Sonuçlandırma aşamasında sabırlı olun. İstenilen güvenlik bilgileri incelenirken azami dikkat ve titizlik gerekirken bu süreçte zamana ihtiyaç vardır. İnceleme sürecinden sonra en kısa sürede olumlu/olumsuz geri dönüş yapılacaktır.
Onur GÜRSOY

Kilitli

“Güvenlik” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir