Yok Olan Karakterim için 20 gündür Dönüş Alamıyorum.

Oyuncularımız soruyor, İKV Yetkilileri cevaplıyor!
Cevapla
PerfectStorm
Şarapçı'nın Sırdaşı
Şarapçı'nın Sırdaşı
Mesajlar: 95
Kayıt: 26 Oca 2017 18:52
Sunucu: Eminönü

Yok Olan Karakterim için 20 gündür Dönüş Alamıyorum.

Mesaj gönderen PerfectStorm » 12 Oca 2019 17:31

Yıllardır oynadığınız oyundaki emeklerinizin silindiğini ve karşınızda BİR KİŞİ BİLE MUHATAP BULAMADIĞINIZDA NASIL HİSSEDERSİNİZ Bİ DÜŞÜNÜN SONRA CEVAP VERİN. 20 GÜNDÜR TEK BİR CEVAP ALAMADIM HALA BEKLİYORUM.

Hazır cevap vererek iyice insanları sinirlendirmek yerine ilgili birimlerle iletişime geçerek bir çözüm sunmalarını sağlarsanız sevinirim. Destek birimleri ayrı diyerek kurtulamazsınız sonuçta herkesin birbirinden haberi var bu oyundaki gelişmelerden.

Nasıl bir destek birimi 20 günde açılan destek mesajına geri dönüş yapamaz. Ayrıca bu tamamen sizin hatanızdan kaynaklanan bir durum.

Oyuna ara vermiştim 3 aydır ara ara kontrol etmek amacıyla giriş yapıyordum. 20 gün önce tekrar gireyim bakayım dedim bir baktım kasa karakterimin kaybolduğunu gördüm.

Kasa karakterimde tüm emeklerim bulunuyor nasıl bir yanlışlık yapıldıysa düzeltilmesini istiyorum.

Hileyle hurdayla işim olmaz zaten 4-5 aydır zaten kimseyle alışveriş bile yapmamışken durup dururken böyle bir şeyin başıma gelmesini çok tuhaf buluyorum.

Hatadır olabilir bir şey demiyorum ama çözüm odaklı yaklaşmanızı bekliyorum.

Karakter adı: Eminonuxbeta

Kullanıcı avatarı
AhiEvran
Game Master
Game Master
Mesajlar: 2106
Kayıt: 04 Eki 2015 13:33
Lonca: Türk Telekom

Re: Yok Olan Karakterim için 20 gündür Dönüş Alamıyorum.

Mesaj gönderen AhiEvran » 12 Oca 2019 21:09

Merhabalar;

Sizi gayet iyi anlıyorum lakin sizlerde şunu anlamanız lazım; Hızlı Destek birimi üzerinden bizlerin yetki alanları belli bir çerçeve içerisinde yer almaktadır. Bu birim üzerinden sadece aşağıda yazdığım konular için sizlere yardımcı olabilmekteyiz.

Bu bölüm dahilinde bildirimde bulunulurken dikkat edilmesi gereken hususlar aşağıda yer almaktadır:
  • Hızlı Destek bölümü, İKV Destek Birimi değildir. Ceza İtiraz/Bilgilendirme, Dükkan Sorunları, Eşya İade, Oyuncu Hata Kullanımı, Üyelik Sorunları ve Gelişim Süreci ile alakalı taleplere destek verilmeyecektir.
  • Yukarıdaki maddede belirtilen hususlar hakkında Hızlı Destek bölümünden bilgi talep edilemez. Fakat ilgili hususlarda nereye, nasıl bildirim gönderebileceğiniz ve bildiriminizde bulunması gereken bilgi içerikleri hakkında destek talep edebilirsiniz.
  • Oyun içi sorunlar ve karakter yapılanmaları hakkında görüşlerinizi bildirebilir, sorular sorabilirsiniz.
  • İKV Resmi Forumları ile alakalı tüm sorularınıza bu bölümden yanıt bulabilir, dilek ve şikayetlerinizi bildirebilirsiniz.
  • Konu aşlıklarının soru ile ilgili olmasına önem gösteriniz. Yetkililerle birebir diyalog kurmak, sohbet etmek için Hızlı Destek bölümünü değil, özel mesaj kanalını kullanınız.


Her ne kadar sizler için klişe gelsede yukarıda yazdığım sebeplerden dolayı iletişiminizi ilgili birim üzerinden devam etmeniz sizin için en sağlıklı yol olacaktır. Ayrıca Üyelik sorunları birimi daha detaylı inceleme gereken durumlarda geri dönüşlerimizde zaman zaman gecikmeler yaşanabiliyor. Bu sebeple ilgili birimlerin geri dönüş sürelerinde farklılıklar olabiliyor, mümkün olan en kısa zamanda tarafınıza dönüş sağlanacaktır.



İyi forumlar dilerim.
İstanbul Kıyamet Vakti İletişim/Destek Formu İçin Tıkla!
Forum Kanalındaki Faydalı Konular

İstanbul Kıyamet Vakti'nden Haberdar Olun!
Resim Resim

Cevapla

“Hızlı Destek” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 6 misafir