2480 uygun sonuç bulundu

gönderen Esadullah
18 Ağu 2018 15:55
Forum: Genel Etkileşim
Başlık: Geleneksel Dükkan Bayram İndirimleri
Cevaplar: 7
Görüntüleme: 294

Re: Geleneksel Dükkan Bayram İndirimleri

SalurBeyi yazdı:
18 Ağu 2018 13:52
Üstad bekle bi bayram gelsin. Daha şeker almadık, kurbanı pazardan getirmedik.
:grin: bu güzeldi
gönderen Esadullah
18 Ağu 2018 12:34
Forum: Genel Etkileşim
Başlık: Tanksız Hakir Kesimi
Cevaplar: 15
Görüntüleme: 591

Re: Tanksız Hakir Kesimi

Helal olsun, tebrik ederim.
gönderen Esadullah
18 Ağu 2018 10:36
Forum: Genel Etkileşim
Başlık: Kaybolan Eşyalar
Cevaplar: 7
Görüntüleme: 230

Re: Kaybolan Eşyalar

1. Eğer F4 ile çıktıysa ve geri sarma sana denk geldiyse geçmiş olsun. 2. Tabi giden mallarını ne zaman o karaktere aktardın da önemli. Mesela Kondrit 5 gündür sende iken 17.08.2018 tarihinde 17:00 ile 17:33 saatleri arası geri sarma yaşanmış ise o Kondrit etkilenmez çünkü zaten sende idi.. 3. Duru...
gönderen Esadullah
17 Ağu 2018 17:43
Forum: Genel Etkileşim
Başlık: Rica Ediyorum!
Cevaplar: 16
Görüntüleme: 548

Re: Rica Ediyorum!

Bu tür şahıslara iyi bir ceza vermek gerek.. Hemde caydırıcı bir ceza.. :unamused:
gönderen Esadullah
15 Ağu 2018 23:25
Forum: Genel Etkileşim
Başlık: KİMLER NERDEN
Cevaplar: 24
Görüntüleme: 497

Re: KİMLER NERDEN

Ciddi yarışmacı arıyorum, yorumlar hep "laylaylom galiba sana göre sevilmeler"
gönderen Esadullah
15 Ağu 2018 19:04
Forum: Genel Etkileşim
Başlık: Gizemli Harita
Cevaplar: 33
Görüntüleme: 3150

Re: Gizemli Harita

5 yıl önceki konuyu hatırlamak ve geri uyandırmak.. vay be! Forumda Önüme Çıktı Tarihe Hiç Bakmadım :D Demesen Haberim Bile Yoktu :grin: :grin: Forumda önüne çıkmasının sebebi işsiz gibi forumda dolaşırken konuyu hortlatmam :D Başka sebebi yok. Peki Noldu Kardeşm Geldi Mi Gizemli Harita Falan :D Si...
gönderen Esadullah
15 Ağu 2018 00:10
Forum: Genel Etkileşim
Başlık: Gizemli Harita
Cevaplar: 33
Görüntüleme: 3150

Re: Gizemli Harita

ismailaslan yazdı:
14 Ağu 2018 19:30
Kolay Gelsin Bekliyoruz :)
5 yıl önceki konuyu hatırlamak ve geri uyandırmak.. vay be!
gönderen Esadullah
14 Ağu 2018 23:40
Forum: Genel Etkileşim
Başlık: Eminönü Guardians Of Anatolia ailesinden IKV Camiasına duyuru
Cevaplar: 2
Görüntüleme: 252

Re: Eminönü Guardians Of Anatolia ailesinden IKV Camiasına duyuru

secruty0209 yazdı:
14 Ağu 2018 22:04
20 30 level çarları kesiyor o adam
demek ki adam değilmiş..
gönderen Esadullah
11 Ağu 2018 14:24
Forum: Genel Etkileşim
Başlık: Şimdilik
Cevaplar: 9
Görüntüleme: 682

Re: Şimdilik

yun1010 yazdı:
08 Ağu 2018 19:02
Günümün 8 saatini uyuyarak geçiriyorum. 10 saati zaten işte geçiyor geriye kalan 6 saatin 38 dakikasını senin videona harcayamam dostum. Yine de başarılar
Dobra dobra konuşmana hayranım :relaxed:

@Mirkan başarılar kardeşim, takipteyim.
gönderen Esadullah
11 Ağu 2018 14:21
Forum: Genel Etkileşim
Başlık: Oyun Hakkında
Cevaplar: 38
Görüntüleme: 1128

Re: Oyun Hakkında

Öncelikle Selamın Aleyküm ... Berber : Oyunda Oyuncuların Cüzi Miktarda Oyun Parasıyla Saç Boyama Yada Kısaltma Gibi Şeyleri Yapabildiği Bir Npc Getirilebilir .. Oyunun Hikayesinde Saçma Duracağını Sanmıyorum Kıyamet Zamanında Terzi Çalışıyorsa Berber De Olabilir.. Bu dediğin diğer oyunlara özenti ...